Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Smagi naujiena. Kartais keista matyti, kad kažkas pradeda veikti. Kažkaip norėčiau, kad šitas projektas veiktų normaliai ir galima būtų pacituot AU: "Duskit Paviduolei".

    Kompanija „Air Lituanica“ su komerciniu skrydžių vykdymo partneriu „Estonian Air“ pradeda bilietų prekybą į tiesioginius ir jungiamuosius skrydžius, pranešė bendrovė.

    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/6/6/air-li...#ixzz2VQ8yi4ZD

    „Bilietai jau yra bilietų pardavimo sistemose, tad vienose kelionių agentūrose šiandien, kitose – ryt-poryt jau bus galima jų įsigyti, o po keletos dienų bilietus bus galima įsigyti ir tiesiogiai, per „Air Lituanica“ interneto svetainę“, - sako Erikas Zubrus, „Air Lituanica“ direktorius.
    Pirmieji trys „Air Lituanica“ maršrutai bus vykdomi „Embraer 170“ orlaiviu, kurį kompanija nuomos iš „Estonian Air“. Jungiamuosius skrydžius vykdys „Estonian Air“ arba jų partneriai, tad iš viso „Air Lituanica“ galės pasiūlyti skrydžius į daugiau nei 100 miestų.

    Nuo birželio 30 dienos „Air Lituanica“ skraidins iš Vilniaus į Briuselį.
    Nuo liepos 8 dienos organizuos kasdienius skrydžius į Amsterdamą.
    Nuo rugpjūčio 5 dienos pradedami skrydžius iš Vilniaus į Berlyną.


    Plačiau: http://vz.lt/article/2013/6/6/air-li...#ixzz2VQ8vwFHC

    Comment


      "Estonian" bilietai jau tikrai parduodami, o kada gi bus nuosavi "Air Lituanica"?

      Comment


        Parašė ZXS Rodyti pranešimą
        Nuo birželio 30 dienos „Air Lituanica“ skraidins iš Vilniaus į Briuselį.
        Nuo liepos 8 dienos organizuos kasdienius skrydžius į Amsterdamą.
        Nuo rugpjūčio 5 dienos pradedami skrydžius iš Vilniaus į Berlyną.
        Nelabai suprantu logikos. Kodėl visų skrydžių nepradeda vienu metu. Negi skairdant porą kartų per savaitę apsimokės nuomoti lėktuvą, išlaikyti visą administraciją ir personalą.

        Na, tikiuosi jiems pasiseks, tačiau kad ir koks optimistas būčiau, šviesios ateities šiai kompanijai niekaip nepavyksta įžvelgti.

        Comment


          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
          Nelabai suprantu logikos. Kodėl visų skrydžių nepradeda vienu metu. Negi skairdant porą kartų per savaitę apsimokės nuomoti lėktuvą, išlaikyti visą administraciją ir personalą.

          Na, tikiuosi jiems pasiseks, tačiau kad ir koks optimistas būčiau, šviesios ateities šiai kompanijai niekaip nepavyksta įžvelgti.
          Nepradeda skraidyti iskart visom kryptim, nes slotu negavo visu vienu metu. O del lektuvo prastovos, tai pradziai, bent jau ziurint i tvarkarascius lektuvas bus naudojamas vos 6h, kai tuo tarpu dazniausiai, lektuvas ilsisi tik 6h per para. Na bet AL dirba zmones nusimanantys apie aviacija, tad tikekimes jie apie tai yra pagalvoje
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.06.07, 10:18.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Yra yra. Savivaldybė dar padidins įstatinį kapitalą ir kompensuos prastovas.

            Comment


              Parašė balietis Rodyti pranešimą
              Yra yra. Savivaldybė dar padidins įstatinį kapitalą ir kompensuos prastovas.
              Būdamas gudrus verslininkas, po rytinio skrydžio Vilnius-Briuselis-Vilnius, aš siūlyčiau visom valstybinėm įstaigom, ypač jų darbuotuojams keliaujantiems į komandiruotes, naudotis AL paslaugomis, skrendant užsakomaisiais reisais, kuomet įstaiga padengtų visas lėšas.
              Bet tai būtų amoralu valstybės ir jų piliečių atžvilgiu. Tikiuosi taip nenutiks.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Generalinė prokuratūra siekia per teismą panaikinti Vilniaus miesto savivaldybės tarybos sprendimą, kuriuo 5,5 mln. litų buvo padidintas tuometinės bendrovės “Šiaurės miestelis” (dabar “Start Vilnius”) įstatinis kapitalas. Įmonė valdo 83 proc. veiklą nuo liepos pradedančios skrydžių bendrovės “Air Lituanica” akcijų.

                Generalinės prokuratūros Komunikacijos skyriaus vyriausioji specialistė Rita Stundienė BNS sakė, jog prokuratūra ginčija “Start Vilnius” įstatinio kapitalo didinimą piniginiu įnašu ir nekilnojamojo turto objektais, kurių didžioji dalis yra socialinis būstas. Pasak jos, siekiama, kad sandoriai būtų pripažinti negaliojančiais ir būtų taikyta restitucija.

                “Savivaldybės socialinis būstas negali būti perleidžiamas kitų asmenų nuosavybėn. Savivaldybės tarybos sprendimas priimtas, pažeidžiant imperatyvias Valstybės ir savivaldybių turto valdymo, naudojimo ir disponavimo juo įstatymo nuostatas, taip pat nustatyti kitų įstatymų ir įstatymus įgyvendinančiųjų teisės aktų pažeidimai”, – sakė R.Stundienė.

                Ginčą nagrinėsiantis Vilniaus apygardos teismo teisėjas Dainius Rinkevičius BNS sakė, jog ieškinio suma – 5,5 mln. litų. Pasak jo, šiuo metu vyksta pasirengimas bylos nagrinėjimui.

                Comment


                  http://www.airlituanica.com/en/

                  Jau galima pirkti bilietus ir tiesiogiai iš airLituanica svetainės.

                  Comment


                    In the upcoming several years we intend to:
                    • Operate flights with 4-5 regional jets
                    • Carry passengers on 13-16 direct routes (up to 2.5 hour-long flights)
                    • Cooperate with 4-5 largest partners with regard to strategic routes
                    • Depart 12-15 times from the Vilnius Airport daily
                    • Serve 600-700 thousand passengers per year
                    • Occupy 15-20% of the market share in Lithuania
                    Skamba gražiai ir linkiu sėkmės, bet nuojauta kužda, kad viskas baigsis nemažom valstybės dotacijom, kurios bus pateisinamos tuo, jog nacionalinis oro vežėjas yra vos ne "strateginė įmonė, kuri atlieka susisiekimo išlaikymo misiją ir neturėtų būti vertintina tik per komercinę prizmę". Matom, su kokiom finansinėm problemom susiduria mūsų kaimyniniai vežėjai net nesant AL. Dabar rinkai tik pasipildžius nauju žaidėju sunku tikėtis, kad pas mus bus kitaip.

                    Nebūtinai tos dotacijos yra nepriimtinas dalykas. Dėl susisiekimo nebuvimo į Lietuvą, konkrečiai Vilnių, gali neateiti ir, kiek skaičiau, neateina investicijos. Pvz., "Statoil" savo paslaugų centrą įkūrė ne Vilniuj būtent dėl susisiekimo oro transportu problemų. Tai iki tam tikro lygio dotacijos galėtų būt toleruotinos, nes jos bent iš dalies atsiperka, bet labai tikėtina, kad AL gyvuos tik iki naujos krizės.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Tik kad "Air Lituanica" nei nacionalinis oro vežėjas, nei matyt planuoja tokiu tapt. Čia su sąlyga, kad jie išvis kažką planuoja, nes kol kas, iš veiksmų sprendžiant, norima skraidyt galimai mažiau ir prisidaryt galimai mažiau nuostolių. Kad ir ta pati Briuselio kryptis: tiek kvykavimo apie pirmininkavimą ir vos ne garantuotą srautą, o mėnesį paskraidę išleis šitą kryptį vasaros atostogų.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment


                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                        Kad ir ta pati Briuselio kryptis: tiek kvykavimo apie pirmininkavimą ir vos ne garantuotą srautą, o mėnesį paskraidę išleis šitą kryptį vasaros atostogų.
                        Bartkus savo bloge aiškina, kad vasaros gale sumažėja turistų šia kryptimi, dėl to skraidyti tomis dienomis neapsimoka. Tik kaip tada valdžiažmogiai tomis dienomis keliaus?
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          Parašė spirit Rodyti pranešimą
                          Bartkus savo bloge aiškina, kad vasaros gale sumažėja turistų šia kryptimi, dėl to skraidyti tomis dienomis neapsimoka. Tik kaip tada valdžiažmogiai tomis dienomis keliaus?
                          Kad aš kaip supratau atvirkščiai: visi eurobiurokratai rugpjūtį atostogauja, o vien turistų srautas tarp Vilniaus ir Briuselio nėra pakankamas, kad dvi kompanijos galėtų skraidyt.

                          Bet esmė ne visai čia. Tiesiog mano durna galva jei jau imiesi kurt aviakompaniją tai aiškiai matai, kad jai yra poreikis ir kad tu su ja skraidinsi keleivius. Kurt aviakompaniją ir laikyt lėktuvus ant žemės... Na, man tai panašiausia į vieno nelabai sveikos psichikos veikėjo asmeninių ambicijų patenkinimą, o ne į normalų pelno siekiantį ūkio subjektą.
                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                          Comment


                            Na kainos, negaliu sakyti, kad yra super didelės, bet toli gražu nėra tarpinis variantas tarp pigių ir tradicinių aviakompanijų. Pavyzdžiui skrendant i Berlyną, Rugsėjo 11d. galima rasti net keletą kompanijų nuskraidinsiančių pigiau(bent jau pagal skyscaner.net). Tiesa su persėdimu, tad vienintelis privalumas šiai dienai, tiesioginė kryptis.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Vakar teko matyti pirmąsias AL reklamas, Ukmergės g. bei nusukunat nuo Geležinio Vilko g.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Gal kas nors nufotografavęs turi?

                                Comment


                                  Važiuojant D&G link centro yra reklama (priklijuota ant didelio reklamos stovo), nuo kitos pusės turbūt tas pats.

                                  Comment


                                    " „Aurela“ nebenori skraidyti" Graži pradžia ir liūdna pabaiga
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Sunkumų turinti „Aurela“ liko be licencijos
                                      BNS
                                      Kipre registruotos įmonės "Servolian Investments" valdoma Lietuvos užsakomųjų skrydžių bendrovė "Aurela" galutinai neteko oro susisiekimo licencijos.

                                      Apie birželio 10 dienos Civilinės aviacijos administracijos (CAA) direktoriaus sprendimą panaikinti 2005 metais išduotą licenciją skelbiama Seimo teisės aktų duomenų bazėje.

                                      "Licencijavimo komisija pasiūlė naikinti oro bendrovės licenciją. Tai ir buvo padaryta", - BNS sakė Kęstutis Auryla, CAA vadovas. Pasak jo, į komisijos posėdį buvo kviestas ir "Aurelos" vadovas, tačiau jis nepasirodė.

                                      Nuolatinė skrydžių licencija "Aurelai" jau buvo sustabdyta 2011 metų sausio pradžioje - tuomet ji gavo laikiną licenciją. Tų pačių metų liepą "Aurelą" įsigijus naujai akcininkei - Kipro įmonei "Servolian Investments", CAA atnaujino licenciją.

                                      Skelbta, jog iki rugpjūčio 1 dienos yra sustabdytas ir "Aurelos" oro vežėjo pažymėjimo galiojimas - jį sustabdyti CAA nutarė vasario 18 dieną. Tuomet p. Auryla sakė, jog bendrovė nevykdė esminio reikalavimo - ji neįrodė, jog gali vykdyti savo turimus ir galimus įsipareigojimus dvylika mėnesių.

                                      Ponas Auryla pirmadienį BNS sakė, kad dėl įmonės oro vežėjo pažymėjimo CAA spręs atskirai.

                                      Bendrovei buvo nurodyta atkurti nuosavą kapitalą, užtikrinti, kad prisiimtų įsipareigojimų dydis neviršytų turimo turto, atstatyti likvidumo rodiklius iki optimalios reikšmės.

                                      "Aurela" užpernai uždirbo 5,811 mln. Lt grynojo pelno, o 2010 ji buvo patyrusi 8,029 mln. Lt nuostolių. Bendrovės pardavimo pajamos 2011 metais smuko 3,9 karto iki 24,119 mln. Lt.

                                      Comment


                                        FlyLAL, Star1, Aurela - nemoka tie verslininkai verslo daryti. Užtat Zuokas moka ir visiems nosis nušluostis, juk jis ne verslininkas, o meras, apie skrydžius daugiau supranta.

                                        Comment


                                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                          FlyLAL, Star1, Aurela - nemoka tie verslininkai verslo daryti. Užtat Zuokas moka ir visiems nosis nušluostis, juk jis ne verslininkas, o meras, apie skrydžius daugiau supranta.
                                          Bus matyti kaip cia viskas bus, bet galva Air Lituanic'os buves Star1 ir FlyLAL vadovas. Kad ir kaip personalija nepatiktu, belieka tik linketi kuo geriausio, viltis, kad tai nera eiline "varke" surinkti pinigam ir uzsilenkti ir, kad is praeities klaidu pasimokyta.

                                          Butu idomu, suzinoti, kaip jiem bilietu prekyba einasi.
                                          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X