Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalbant apie Simoną Bartkų, moralės jam pakanka, kad būtų galima primesti, jog ne dėl valdiškų milijonų ten nuėjo. Bet žinoma, atlyginimas matyt pasiūlytas neblogas, tai kodėl gi ne Ir manau, kad šis žmogus čia mato savotišką karjeros iššūkį taip pat. Yra besikurianti aviakompanija, o jis turi bendras žinias, turi daaaaug vidinės informacijos apie konkurentų planus, pavyzdį su Estonian airlines, ką daryti ir ko nedaryti su labai panašaus tipo kompanija. Sėkmingai pasirodžius, karjerai čia gali būti labai puikus postūmis.

    Comment


      http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=60768853

      Na va ir Aurela lagaminus kraunasi...
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė pliumbum Rodyti pranešimą
        Kalbant apie Simoną Bartkų, moralės jam pakanka, kad būtų galima primesti, jog ne dėl valdiškų milijonų ten nuėjo. Bet žinoma, atlyginimas matyt pasiūlytas neblogas, tai kodėl gi ne Ir manau, kad šis žmogus čia mato savotišką karjeros iššūkį taip pat. Yra besikurianti aviakompanija, o jis turi bendras žinias, turi daaaaug vidinės informacijos apie konkurentų planus, pavyzdį su Estonian airlines, ką daryti ir ko nedaryti su labai panašaus tipo kompanija. Sėkmingai pasirodžius, karjerai čia gali būti labai puikus postūmis.
        Ai nepradedam fantazuot, nes tuos čia atsiras Bartkų į popiežius siulančių
        Show must go von!

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Ai nepradedam fantazuot, nes tuos čia atsiras Bartkų į popiežius siulančių
          Mano nuomone išviso neklabam apie Bartkų, Aurylą, Žiemelį ar Barakauską.


          Kol Lietuvos pilotams nėra vietos Lietuvoje, nėra apie ką ir kalbėt...
          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.02.25, 23:58.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Vilniaus miesto savivaldybė trečiadienį sprendžia, ar padidinti bendrovės „Start Vilnius“, kuri valdo oro linijų bendrovę „Air Lituanica“, įstatinį kapitalą 5 mln. Lt savivaldybės pinigų. Šiuo metu „Start Vilnius“ įstatinis kapitalas siekia 42 mln. Lt.
            „Air Lituanica“ kol kas maitinama tik savivaldybės lėšomis

            Comment


              Gal kas norėtumėt ?

              http://vz.lt/article/2013/4/12/cv-lt...sko-darbuotoju
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                ..tai boingai, tai embrajeriai, dabar bombardirai... idomi komapanja... girdejau kad tai skalbimo masina ir tiek.
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Paieškos tęsiasi:


                  "Vilniaus meras Artūras Zuokas su oficialiu vizitu šią savaitę lankysis Pietų Afrikos svarbiausiuose miestuose– Johannesburge ir Keiptaune, kur susitiks su miestų vadovais, Pramonės ir prekybos rūmų atstovais, litvakų bendruomenėmis. Taip pat meras apsilankys įmonėse, kurios jau išreiškė susidomėjimą investuoti Vilniuje ir Lietuvoje.

                  Vizito metu planuojama pasirašyti sutartį dėl investicijų į „airLituanica“, vyks susitikimai su aviacijos verslo atstovais, kurie jau konsultavo „airLituanica“ darbo grupę."

                  Plačiau: http://www.vilnius.lt/index.php?50150321


                  "Prieš tai įmonės įstatinis kapitalas sudarė 2,75 mln. Lt, dabar jis padidintas iki 7,75 mln. Lt, rodo Registrų centro duomenys. Kapitalas bus didinamas papildomais piniginiais įnašais.
                  Vasarį transporto bendrovės kapitalas buvo padidintas 0,5 mln. Lt.

                  Vilniaus savivaldybė teigia turinti 34% įmonės, kurios įstatinis kapitalas - 2,5 mln. EUR (8,632 mln. Lt), akcijų.

                  Pirmaisiais metais "Air Lituanica" planuoja iš Vilniaus, Kauno ir Palangos skraidinti į 6 miestų pagrindinius oro uostus – Amsterdamą, Briuselį, Kijevą, Londoną, Maskvą, Palangą, po metų veiklos atidaryti dar 6 naujas kryptis – Stokholmą, Miuncheną, Berlyną, Sankt Peterburgą, Hamburgą, Tbilisį, o 2015 metais – skraidinti į Stambulą.



                  Plačiau: http://vz.lt/article/2013/4/22/air-l...namas-5-mln-lt
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.04.22, 13:14.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Nu neblogai. Šio vizito išlaidas irgi reikėtų priskaičiuoti prie "airLituanica", bet taip nebus, nes čia taigi oficialus vizitas.

                    Comment


                      A. Zuoko avialinijų planai bliūkšta

                      http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61229539

                      Straipsnyje tiesa nieko apie investuotojus, o pateikiamas tik CAA direktoriaus pavaduotojo komentaras apie tai, kad Zuokula Airways iki oro vežėjo pažymėjimo ir licencijos dar toloka.
                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                      Comment




                        Nerijaus Mačiulio komentaras apie tai, apie ką ir aš pats keletą kartų sakiau:

                        Cut your losses short, man! Beveik nekyla abejonių, kad šis projektas bus "strike three". Jei neužtenka bankrutavusių FlyLAL ir Star1 pavydžio, galima pasižiūrėti kaip sekasi AirBaltic, Estonian Air ir net SAS, kuri pernai per plauką išvengė bankroto. Avialinijų verslas retai būna ne nuostolingas, ypač jei tai valstybinė įmonė kurioje savo kompetencijas ir ambicijas realizuoja politikai. Daug efektyvesnis kelias būtų vilioti didelę (pavyzdžiui, Azijos) avialinijų kompaniją (turinčią ir licenziją, ir lėktuvus, ir patirtį, ir svarbiausia - keleivius) steigti hub'ą Vilniuje.

                        Comment


                          Parašė Eidvis Rodyti pranešimą


                          Nerijaus Mačiulio komentaras apie tai, apie ką ir aš pats keletą kartų sakiau:
                          Na su Hub'u Vilniuje tai jau perlenkta, įdomu ką tas hub'as jungtų? Aziją ir Europą? Dauguma Europos šalių turi patrauklias ir tiesiogines kryptis į Aziją.
                          Beskraidant į Europą, nėra taip paprasta pradėti imti ir skraidyti po Europą.

                          Beto jei nors vienai Azijos kompanijai būtų įdomu, jie jau senai būtų atėję į Lietuvą..
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            New Vasiuki Airlines bliūkšta Kažkaip nieko kito nesitikėjau, kai jau yra datos paskelbtos, o neturi leidimų.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              Zuokais Airways "bankrutavo" nepradėjusi veiklos. Unikalus atvejis.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Na su Hub'u Vilniuje tai jau perlenkta, įdomu ką tas hub'as jungtų? Aziją ir Europą? Dauguma Europos šalių turi patrauklias ir tiesiogines kryptis į Aziją.
                                Beskraidant į Europą, nėra taip paprasta pradėti imti ir skraidyti po Europą.

                                Beto jei nors vienai Azijos kompanijai būtų įdomu, jie jau senai būtų atėję į Lietuvą..
                                Na, dėl Azijos šalių oro bendrovių Hub'o tai šiek tiek gal ir sunkiai įgyvendinamas dalykas, tačiau esmė, kad Zuokas visą savo energiją turėtų nukreipti ne į oro bendrovės steigimą, o į jos pritraukimą. Jeigu nori taip pinigais pasitaškyti - tai galėtų kaip kokiam Ryanair'ui pasiūlyti kompensaciją už reklamą ar pan. O kas dėl Azijos bendrovių, tai nors tai ir sunkiai tikėtina, kad jie Hub'u pasirinktų būtent Vilnių, tačiau kartu tai nėra taip neįtikėtina, kaip galėtų pasirodyti ir visų pirma dėl to, kad Lietuva yra kaip tik ant "tako", jungiančio Aziją su Europa. Net dabar įsijungus eismo stebėjimą ore (http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/orlaiviai-ore/) matau kad šiuo metu virš Vilniaus skrenda lėktuvas iš Pekino į Frankfrutą. Taip kad Vilnius būtų kaip ir strateginėje vietoje, o tai taupytų kaštus.
                                Paskutinis taisė Eidvis; 2013.04.24, 18:22.

                                Comment


                                  Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                  Zuokais Airways "bankrutavo" nepradėjusi veiklos. Unikalus atvejis.
                                  Skalbimo masina ir tiek, teko girdeti is tu, kas arciau...
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                    Skalbimo masina ir tiek, teko girdeti is tu, kas arciau...
                                    Turbūt būtų tikslinga pridėti "eilinė" arba "dar viena".

                                    Comment


                                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                      Na, dėl Azijos šalių oro bendrovių Hub'o tai šiek tiek gal ir sunkiai įgyvendinamas dalykas, tačiau esmė, kad Zuokas visą savo energiją turėtų nukreipti ne į oro bendrovės steigimą, o į jos pritraukimą. Jeigu nori taip pinigais pasitaškyti - tai galėtų kaip kokiam Ryanair'ui pasiūlyti kompensaciją už reklamą ar pan. O kas dėl Azijos bendrovių, tai nors tai ir sunkiai tikėtina, kad jie Hub'u pasirinktų būtent Vilnių, tačiau kartu tai nėra taip neįtikėtina, kaip galėtų pasirodyti ir visų pirma dėl to, kad Lietuva yra kaip tik ant "tako", jungiančio Aziją su Europa. Net dabar įsijungus eismo stebėjimą ore (http://vno.lt/lt/informacija-keleiviams/orlaiviai-ore/) matau kad šiuo metu virš Vilniaus skrenda lėktuvas iš Pekino į Frankfrutą. Taip kad Vilnius būtų kaip ir strateginėje vietoje, o tai taupytų kaštus.
                                      Nori pasakyti, kad Vilnius galėtų pasiimti dalį FRA traffico? T.y. tapti Frankfurto konkurentu? Ehm... o kaip dar Varšuva, Helsinkis, Maskva? Sakyčiau, tai absoliučiai nereali ir netgi techniškai (dėl VNO tako neadekvatumo dideliems lėktuvams) neįmanoma idėja. Tiesioginių reguliarių skrydžių į Aziją (ar Ameriką) iš Vilniaus, deja, tikriausiai niekada nebus.

                                      O Visą energiją reiktų dėti nebent į geresnį susisiekimą su pagrindiniais hub'ais, iš kurių galėtų vykti jungiamieji skrydžiai t.y. Frankfurtu, Amsterdamu, Kopenhaga, Maskva ir ta pačia Varšuva.
                                      Paskutinis taisė John; 2013.04.24, 21:52.

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Zuokais Airways "bankrutavo" nepradėjusi veiklos. Unikalus atvejis.
                                        Eilinė Zuoko afera.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X