Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ikėjai yra atskira tema - offtop'ą trinu.
    Kaip po dykumą blaškiausi

    Comment


      Metų pradžios straipsnis apie Air Lituanica:
      Kaip po „Ryanair“ ir „Wizzair“ sparnais Vilniuje pakils popierinis A. Zuoko lėktuvas?
      S. Bartkus atkreipia dėmesį, kad, oro uosto skaičiavimais, beveik visais potencialą turintys skrydžių maršrutai iš Vilniaus jau užimti kurio nors vežėjo.
      „Naujai kompanijai skraidyti iš Vilniaus bus labai sunku. Čia yra du monstrai – pigių skrydžių aviakompanijos „Ryanair“ ir „Wizzair“. Susirungti su jais bus itin sudėtinga, nežinau, kaip būtų galima dirbti be dotacijų.
      Bet Zuokui tai neaktualu, jis žino, kad bendrovė dirbs pelningai . Kas įdomiausia, planuojamos pirmosios kryptys yra į tuos miestus, kur jau ir taip skraidoma. Šiaip jau jei turėti valstybinę dotuojamą oro linijų bendrovę, tai logiška būtų, kad skraidintų ten, kur privačioms neapsimoka, t. y. kad būtų plečiama geografija. O dabar bent jau ketinama kapotis dėl kelių populiarių krypčių su rinkos senbuviais. Joks privatus investuotojas į tokį rizikingą reikalą milijonų nemes. Tai kieno pinigai būtų tam leidžiami?
      Paskutinis taisė senasnamas; 2012.10.04, 21:20.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Na, teisybės dėlei, AirBaltic visai neblogai sekėsi, kol apie pusė akcijų priklausė SAS. Nežinau, bet įtariu, kad ir Zuoko aplinkos žmonės dėl AirLituanica kalbasi su skandinavais arba/ir vokiečiais.
        SAS AirBaltic akcininku buvo labai seniai. Dabar situacija Baltijos aviacijos rinkoje iš esmės pasikeitusi, konkurencija išaugusi. Tad tikėtis kažko panašaus vargu bau ar galima.

        Jeigu verslas matytų kažkokią perspektyvą AirBaltic ar Estonian Air verslo modeliuose, tai Latvijos ir Estijos vyriausybėms nereikėtų taip desperatiškai ieškoti investuotojų. Tas pats galioja ir Air Lituanicai.
        Paskutinis taisė Perfect; 2012.10.05, 11:06.

        Comment


          Parašysiu savo nuomonę. Tiesiog kažkam nepatinka nei Wizzair'as nei Ryanair'as, nei kiti tradiciniai EU vežėjai Vilniaus ir Kauno oro uostuose, matant kiek galima užkalt šaibų vežant tautą į anglijas ir norvegijas. Bus tiesiog kaišomi pagaliai sėkmingam dabar dirbančių kompanijų veiklai. Kitaip be prošvaisčių tai "AIR Lituanicai" egzistuot. Taip pat naivu tikėtis pilnaverčių dotacijų iš vyriausybės ar tuo labiau skolose skendinčios savivaldybės.
          Show must go von!

          Comment


            „Air Lituanica“ bilietai vidutiniškai galėtų kainuoti nuo 300 litų
            Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

            Comment


              Čia iš esmės nieko naujo nepaminėta. Pakartota visa info, kuri rašyta apie prezentaciją Kaune.

              Comment


                Small Planet (buvęs FLY lal), nusipirko dar vieną lėktuvą - 2001 metų Airbusą A320 ...

                Comment


                  Sveiki visi!
                  Nors cia tarsi ir kalbam apie Lietuviskas aviakompanijas, bet niekur nerandu paminetu tokiu, kaip Avion expres, kuri turi 8 lektuvus ir uzsiima ju nuoma; Aviavilsa- kroviniu pervezimo kompanija, bei Avia Asset Mangement- priklausanti Flylal group ir nuomuojanti 9 boeing lektuvus
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Tai čia kalbama apie tas bendroves, kurios skraidina keleivius.

                    Comment


                      kadnagi man uždrausta dikutuoti pafgridiniėse temose, straipsnius keliu čia:

                      Kauno oro uostas bando atsitiesti

                      http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...itiesti-471655

                      Ištrauka,

                      Ministerija pažadų neištesėjo

                      Susisiekimo ministerija ne vienus metus deklaravo, kad Kaunas turi būti mažų kainų skrydžių ir krovinių oro uostas, o Vilnius – prestižinių. Toks modelis leistų išsilaikyti abiem ministerijos valdomiems oro uostams, būtų patogus ir jiems, ir jų klientams.

                      Deja, pažadai nebuvo ištiesėti. Vilniaus tarptautinis oro uostas įsileido Vengrijos mažų kainų skrydžių kompaniją „Wizz Air“, todėl „Ryanair“ išlėkė į Vilnių kariauti su konkurentais.

                      Iki šiol kalbama, kad labai didelės įtakos mažų kainų skrydžiams atsirasti Vilniuje turėjo tuometis susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.


                      Pakvipo šantažu

                      Šalies valdžia pasikeitė, o Susisiekimo ministerijos viceministru tapo buvęs Kauno oro uosto vadovas Arijandas Šliupas. Todėl pasigirdo kalbų, kad mažų kainų aviakompanijoms gali būti nurodyta kraustytis iš Vilniaus į Kauną.

                      Aistras dar labiau pakurstė buvęs E.Masiulio patarėjas viešųjų ryšių klausimams Martynas Čerkauskas, parašęs šantažu kvepiantį straipsnį apie tai, kad jei bus spaudžiama keltis į Kauną, „Wizz Air“ geriau trauksis iš Lietuvos.

                      Comment


                        Dar vieans straipsnis

                        http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...krydziu-471155

                        Yra ir apie geležinkelius, bet čia kas liečia oro uostus


                        – Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?

                        – Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.

                        – Visiškai natūralu ir suprantama, kad daugiausia skrydžių vykdoma sostinės oro uoste.

                        – Taip, bet valstybė turėjo laikytis strategijos padalyti pagal specifiką. Čia skirtingi rinkos sektoriai. Imsiuosi iniciatyvos, kad į Kauną būtų sugrąžinti skrydžiai. Ne be reikalo viceministru pasirinkau Arijandą Šliupą, kuris kažkada dirbo Kauno oro uosto vadovu. Mes su juo esame šnekėję, kad reikia labiau orientuotis į rinkos sektorius, jų nemaišyti.

                        Comment


                          Dėl AU blogo - pasasistengsiu atsakyti jo stiliumi

                          http://protokolai.com/2013/01/11/nei...aus-oro-uoste/

                          Taigi, kodėl kažkas turi norėti, kad VNO muziką grotų ilgiau?

                          Kadangi didžioji dalis skaitytojų yra toopi, tai kalbame paprastai - yra toks reikalas kad žmopnės pagrinde skrenda iš Vilniaus ir į Vilnių.

                          Pirmiausia pašnekėkime apie skrendandžius iš Vilniaus. Kaip čia tas užukalnis nepastebėjo, kad iš 14 Wizzair krypčių 8 yra emigrantinės (Anglija, Norvegija, Airija) ir viena atostoginė, iš Ryanair krypčių - 7 emigrantinės ir 2 atostoginės. tai kaip čia taip išeina - Vilniuje gyvena vieni emigrantai ir jiems reikia tokių skrydžių ? Beje, nors ir straipsnyje kalbama apie Norvegijoje lietuvių skutamas silkių pažastis - tačiau visi skrydžiai į Norvegiją iš Vilniaus, taip taip iš to aukštuomenės centro! taigi, Vilnius tėra emigrantų sostinė, kuriame gyvena taip užukalnio nemėgstami silkių skutėjai ir močiutės, kurios sūpoja negroitus londone/

                          Pakalbame apie kryptis iį Vilnių. Na vilniaus kekš.. vis dar yra pigiosm na beveik nemokamos, nes kai kurios pagatovos pačios palysti po užsieniečiu, bil tik galetų supuoti džonį kokiame picburge išlaikoma vyro. tgačiau vat bėda, vietų, kur galima pasikr... nėra daug, o ir tos pačios yra brangioos palyginus su kokia Ryga ar Talinu. No pasikruš... ką gi galima nuveikti tame Vilniuje ? pasižiūrėti kaip š..elitis (kitaip tų žmonių negali vadinti, nes elitas pas mus yra tas žmogus, kuris per TV parodo papu... ar pasigiria su kuom miega ir kaip miega) griauna istorinį paveldą, pavaikščioti po apmyžt.. senamiestį pilną narkomanų ar pagaliau būti apvogtam kokio apsinarkašinusio veikėjo (pas mus apvogiamos pasaulinės kategorijos žvaigždės, atvykusios filmuotis Vilniuje, o ką jau čia paprastas eilinis turistiakas). taigi, patikėk kokiam sočiam ir laimingam bavarui ar anglosaksui nėra čia ko važiuoti, todėl skrydžių, galinčių juos atvežti tikrai čia nebus.

                          Ai tiesa, dar užmiršau - realiai galimi dar skrydžiai į Vilnių, tačiau tam reikia, kad Vilniuje stovėtų pasaulinio lygio gamyklos ir reikėtų daug darbo rankų. tačiau mes sugebame Vilniuje gaminti tik valdžios kėdžių trintukus ir televizijos bezduk... Na, o kad tokiais taipti High technology nereikia, reikia tik turėti draugą ar giminę dirbančia reikiamame poste

                          Na o dėl kitų krypčių... Žinai, baltarusiai kaip tikri vakarų civilizuoto pasaulio atstovai savaitgaliais atvažiuoja apsipirkti į prekybos centrus, įsikūrusius, kaip priklauso, megapolių užmiečiuose ir skraido iš oro uostų, pastatytų, taip kaip priklauso užmiečiuose. Na manau, supratai, kad Vilnius seniai tapo Minsko priemieščiu.

                          Ir dar - va suprantu kodėl taip nekenti emigrantų - gimus kaune ir persikėlus į Vilnių gėra prisipažinti, kad pats esi viso labo kawianskas...

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Dar vieans straipsnis

                            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...krydziu-471155

                            Yra ir apie geležinkelius, bet čia kas liečia oro uostus


                            – Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?

                            – Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.
                            Naudoti terminą "prestižinis" kalbant apie transporto infrastruktūrą Lietuvoje reikia būti visišku idijotu ir runkeliu.

                            Bet man labiau kliūna reikalas su kroviniais.
                            Ne paslaptis, kad šiuo metu per Vilnių skrenda daugiau krovinių nei per Kauną ir to priežastis paprasta - galimybė skraidinti krovinius tradicinių aviakompanijų lėktuvais kartu su keleiviais yra gerokai svarbiau už visokius ten intermodalinius terminalus.
                            Yra geras tą iliustruojantis pavyzdys iš pasaulinių aviacijos naujienų - Finnair atidarys krovininių lėktuvų hubą Briuselyje (ir būtent "prestižiniame" brangiame pagrindiniame oro uoste, o ne kokiam Lježe kuris šiuo metu išgyvena daugiau iš krovinių nei keleivių).

                            Tuo tarpu kroviniams kuriems tai neaktualu Šiauliai gali būti dar geriau už Kauną, ypač jei susitvarkytų apardytą geležinkelį, pasistatytų terminalą ir t.t.. Bet ir dabar ir Šiauliai pastaruoju metu aptarnauja daugiau krovinių nei Kaunas (pagal 2012 m. pirmų 8 mėn statistiką).
                            kaip?

                            Comment


                              Didelė dalis Šiaulių krovinių yra kariniai.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                vietų, kur galima pasikr... nėra daug, o ir tos pačios yra brangioos palyginus su kokia Ryga ar Talinu.
                                Čia, Udriau, ko gero, esate teisus. Šitoje srityje Vilnius (ir apskritai Lietuva) yra labai nepatrauklus.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Dėl AU blogo - pasasistengsiu atsakyti jo stiliumi

                                  http://protokolai.com/2013/01/11/nei...aus-oro-uoste/

                                  Ai tiesa, dar užmiršau - realiai galimi dar skrydžiai į Vilnių, tačiau tam reikia, kad Vilniuje stovėtų pasaulinio lygio gamyklos ir reikėtų daug darbo rankų. tačiau mes sugebame Vilniuje gaminti tik valdžios kėdžių trintukus ir televizijos bezduk... Na, o kad tokiais taipti High technology nereikia, reikia tik turėti draugą ar giminę dirbančia reikiamame poste
                                  Suprasčiau, jei tai bus ironija ? Nu kas skraido pažiūrėt gamyklų ? Pats dėl to į kitą šalį skristum ? Išskyrus kelis specializuotus profesinius skrydžius, bet ir tai dažniausiai nereikia "gyvai" aplankyti, užtenka ofiso.

                                  Ko užsieniečiui norėti LT ? Be Vilniaus/Trakų ir pajūrio, ar labai kas dar įdomu, realiai ? Be noro išspausti iš Kauno vašką ?

                                  Čia ne konkurencija tarp Vilniaus ir Kauno, o tarp LT ir jos kaimynių. Jei pešimės tarpusavyje, nieko nebus, ir Ryga visada lenks.

                                  O jei šiek tiek su jumoru, tai gal ir gerai, jei padarys butaforinį žingsnį išgrūsti kai kurias kompanijas į Kauną - galbūt bus lengviau pramušti kokius nors Vilniaus ir Kauno susieikimo projektus, kad nebūtų toks didelis skirtumas, iš kurio oro uosto skrendu ar į kokį leidies.

                                  Kitas dalykas, turbūt svarbesnis, kad norint rimtai konkuruoti, reiktų oro uosto geresnėj vietoj, kažkur tarp Vilniaus ir Kauno. Vilnius, kol bus sostinė, visada bus pagrindinis srautas čia, bet oro uosto vieta neleidžia normaliai plėstis, o ir meteorologinės sąlygos ne pačios geriausios. Bet nelabai tikisi, kad būtų pritrauktos investicijos plynam lauke nuo nulio statyti...

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    – Jūsų pirmtakas Eligijus Masiulis didelį dėmesį skyrė oro linijų bendrovėms gelbėti, oro uostams. Kokie jūsų uždaviniai šiame veiklos bare?

                                    – Man nerimą kelią Kauno oro uosto reikalai. Dėl man nesuprantamų priežasčių pasikeitė jų požiūris į oro uosto specializaciją, į kokią paslaugų rinką jie orientuojasi. Vilnių visą laiką laikiau prestižiniu oro uostu. O Kauno oro uostas turėjo būti pigių skrydžių uostas, krovinių uostas, kuriame būtų atsiradęs labai patogus intermodalinis terminalas. Ligi šiol nesuprantu dėl ko, bet staiga imta ir įsileista į Vilnių pigių skrydžių bendrovę – viskas susimaišė. Tada sumažinti mokesčius ėmė reikalauti ir kitos prestižinės bendrovės. Iš Kauno visi pradėjo išeiti ir jis liko nuošaly.
                                    Jeigu gerbiamas Sinkevičius nesupranta elementarių dalykų tai panašu, kad turim SM Vėsaitę. Oro uostų padalinimas į neva "prestižinį" oro uostą kur prestižu net nekvepia ir pigių skrydžių oro uostą gal ir buvo neblogas variantas kuomet Lietuva turėjo savo nacionalinę oro linijų kompaniją ir šita strategija susimaišė ne dėl to kad Vilnius įsileido Wizzair, bet todėl, kad bankrutavo flylal. Laikyti didžiausią oro uostą šalyje pustuštį su didžiausias mokesčiais regione ir laikytis įsikandus strategijos kuri akivaizdžiai neatitinka realijų galėtų tik visiškas nevykėlis. Jokia užsienio tradicinė aviakompanija neatstatys prarastų krypčių , nes beveik visos jos savo namų rinkose dirba nuostolingai, o ką čia bekalbėti apie oro uostą su didžiausias mokesčiais regione. Pažiūrėsim kaip ministras visais įmanomais būdais bandys nurodyti Wizzair ir Ryanair iš Vilniaus persikelti į Kauną ir kas iš to gausis. Greičiausiai kad tos nesupranamos priežastys ministrui greitai taps suprantamos ir viskas po truputį nutils.

                                    Comment


                                      http://www.slideshare.net/VilniausSa...ca-pristatymas

                                      truputis skaidriu is Air Lituanica pristatymo
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Pirmo kurso studentai geriau padarytų „Air Lituanica“ logotipą ir jo panaudojimą, nei tai, kas yra matoma skaidrėse...

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Small Planet (buvęs FLY lal), nusipirko dar vieną lėktuvą - 2001 metų Airbusą A320 ...
                                          Siaip idomu - kiek labai apytiksliai kainuoja uzsakyt skrydi, dabar ziuriu Zalgiris i Turkija skris siuo lektuvu, jau 100+ bilietu uz 600Lt parduota gerbejams, 60000Lt, gal dar ir i pliusa iseis komanda?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X