Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • booraz
    replied
    Fly Emirates reklama su Jennifer Aniston, tai ką pas jus dušo nėra?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Laukimo salė atrodo su dideliais srautais, įdomu kodėl nėra kavinės ar bent aparato. Azijiečiai lyg verslūs žmonės, ant kiekvieno kampo tų kavinių.
    Turbulencijos nuotraukos - ar pagal nuotrauką ar debesis galime suprasti, kad tai turbulencijos zona?

    Įdomu detaliau kas nesigavo ar panašiai
    Laukimo salė iš tiesų didelė, o srautai milžiniški, bet kuomet leidžiama per patikrą neštis gėrimus ir maistą, tai tampa svarbiu faktoriu Indonezijos vietiniuose skrydžiuose- kuri yra labai skurdi šalis.
    Maža to pagrindinis tranportavimo objektas yra maisto produktai, vištiena, riešutai, sėklos ir t.t. produktai, kurių negali gauti ypač atokesniuose regionuose.

    Dėl debesų:

    Iš tiesų debesų rūšis ir atspalvis gali daug pasakyti apie orą. Tamsūs kylantys(bokštiniai) kamuoliniai debesys- yra nestabilaus oro srauto indikatorius, tamsi spalva beveik visada indikuoja audrą. Tuo pačiu tai yra labai stiprios tirbulencijos tikimybė, kuo arčiau debesies, tuo ji stipresnė.

    Dėl įgulos: visu pirma komunikacja, kalba, orientavimasis situacijoje, aptarnavimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kondensatas A320 salone yra gana įprastas reiškinys Pietryčių Azijoje. Taip jau gavosi, kad kokius 20 pirmųjų skrydžių su A320 turėjau būtent su AirAsia ir kitais Azijos lowcostais. Galvodavau, kad visuose A320 taip yra. Po kažkiek laiko nustebau, kai Europoje A320 nebuvo ”dūmų”

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Laukimo salė atrodo su dideliais srautais, įdomu kodėl nėra kavinės ar bent aparato. Azijiečiai lyg verslūs žmonės, ant kiekvieno kampo tų kavinių.
    Turbulencijos nuotraukos - ar pagal nuotrauką ar debesis galime suprasti, kad tai turbulencijos zona?
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas
    Įdomu detaliau kas nesigavo ar panašiai

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Ant Azijos sparnų. Pirma dalis.

    Šią savaitę išaiškėjus dėl ko įvyko nelaimė, sugalvojau pasidalinti savo patirtimi, keliaujant Azijos LCC(low cost carrier)- arba pigių skrydžių bendrove. Forume esu šiek tiek užsiminęs apie nuotykius Indonezijoje, bet šį kartą parengiau apžvalgą iš aviacinės pusės.

    Kiekviename žemyne galima rasti "LCC", Soutwest ir JetBlue- JAV, EasyJet ir Ryanair- Europoje, bet šį kartą apie pietryčių Azijos vežėjus- "AirAsia" ir "Lion Air Group".

    Jakarta-Jogjakarta
    Trukmė- 1 val.
    Lėktuvas A320



    Paprasčiausias būdas atvykti į oro uostą yra su taksi iš miesto centro kaina apie 30-40 lt. Turbūt vienintelis patikimas taksi Indonezijoje "Bluebird"- žydrai/mėlyni automobiliai.



    Vidinių skrydžių terminalas





    Terminalo viduje:



    Patikra labai subtili, galima neštis skysčius, kokiais tik nori kiekiais:



    Turbūt viena nuobodžiausiu laukimo salių: nėra, nei kavinės, nei automato gėrimui nusipirkti:



    Šiek tiek palauks, žalia šviesa, galima judėti autobuso link, vežančio lėktuvo link. Susidaro įspūdis, kad kiekviena kompanija turi savo autobusus ir nėra vienos aptarnaujančios įmonės:





    Tolumoje jau laukia lėktuvas, skrisiantis į Džogdžakartą:



    PK-AZJ, 2012m. gamybos Airbus a320:







    Laiptai su stogeliu- turbūt labiau būtų praktiška mūsų klimatui:



    Greito salono aušinimo sistema? dėl kurios susidaro kondensatas- pakankamai nejaukus vaizdas lėktuve-dūmai:



    Statomas naujasis terminalas(dabar turėtų būti pastatytas)



    Riedam link pakilimo tako 07L:



    Paskutinis nusileidimas, prieš mums pakylant. Citilink- Garudos, nacionalionė vežėjo dukterinė kompanija:



    60 sekundžių ir bandom pabėgti nuo Džakartos smogo:



    Pirmoji blaškos zona(turbulencija):







    Netrukus pradedamas tiekti maistas, teisa karštą maistą reikia užsisakyti prieš skrydi, kaina apie kelis eurus:



    "Coka-cola" į kainą neįskaičiuota:



    Lėktuvas tikrai naujas tai matosi ir iš salono:



    Antra blaškos zona:





    Po 4 ratų aplink Džgdžakartą žemėjam oro uosto link:



    Pirmasis skrydis su Azijos "LCC- DONE"



    Viena iš daugelio Indonezijos LCC NamAir:



    A320 variklis:



    LionAir Boeing 737-900, deja taip ir neteko kelionės metu išbandyti šio lėktuvo, bet užtat teko naudotis Lion group paslaugomis, bet apie tai vėliau:



    A320 fiuzeliažas:



    Paskutinis žvilgsnis į AirAsia



    Vienu metu nusileido keli lėktuvai ir visos įgulos kartu su keleiviais pajudėjo terminalo link:







    Kur nebuvus pasirodo ir Garuda:



    Garuda ir AirAsia, buvo vienintelės aviakompanijos mano kelionės metu, kurios nebuvo įtrauktos Europos Komisijos oro transporto bendrovių juodąjį sąrašą:



    AirAsia yra tipiškas žemų sąnaudų vežėjas, bilietai tikrai yra pakankamai nebrangūs bilietai, būtent į šį skrydį, kainavo apie 20 eurų, bet reikia mokėti už viską: vietą, maistą ir žinoma bagažą.

    Aptarnavimas, kaip ir visoje azijoje- puikus, personalas tikrai stengiasi ir įdeda darbo, kaip jiems gaunasi tai čia turbūt jau kitas klausimas, lėktuvai nauji, didesnių incidentų mano kelionėje nebuvo užfiksuota.

    Bandau nebūti šališkas ir nediskutuoti apie tam tikrus, mano nuomone saugos neatitikimus, nes 100 procentų nebuvau įsigilinęs į situaciją, bet tobulėjimui vietos tikrai yra.

    Tęsinys po kelių savaičių.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.04, 17:15.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ar ne tu, be John, minėjai kai kurių avialinijų didelį pivalumą - ne tik vietinį personalą?
    Aš, tuo tarpu, kaip tik džiaugiuosi, kad samdo tik savo žmones. Ir stebiuosi kaip kažkam tas nepatinka, juk tai nėra tokia profesija, kuriai reiktų ieškoti specialistų po visą pasaulį.
    Turbūt ne iki galo išsakiau savo mintį. Turint omeny kritiką skirta TK, kalbama apie pilotus, kad samdoma yra tik pilotai turkai. Ten panašiai kaip ir Korėjoje yra susiskirstymas į tam tikrus luomus pagal rangą, kuomet žemesnėse pareigose esantis pilotas, matantis, jog kapitonas klysta, dažnai nedrįsta to pasakyti.

    Dažnai minimas Amsterdamo atvejis. Kritikai pasigenda daugiau komandinio darbo, kaip vakaruose. Aš asmeniškai su tuo ne visiškai sutinku. Dėl to ir paminėjau, kad viskas gerai su savais lakūnais.

    Bet be abejo atvira rinka atveria žymiai didesnių galimybių, kalbant apie personalą.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.18, 12:45.

    Komentuoti:


  • tajus
    replied
    Tiesiog iš patirties jau teko 6 kartus skristi su Turkish šiemet. 5 iš jų reisai vėlavo, o 4 - daugiau nei valandą (Bet ne daugiau dviejų).

    Galbūt čia tik man taip nesiseka, bet visalaik atrodo, kad Stambulo oro uostas pilnas nesigaudančių keleivių, kurie vežasi per daug rankinio bagažo ar dar vis kažkokios bėdos. Taip pat lėktuvų išskridimo vartai nuolat keičiami ir šiaip - chaosas.

    Žodžiu skrydžio metu viskas gerai, ir maistas, ir entertainmentas, bet visa kita tai įspūdžio nepaliko.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Ne kartą esu girdėjęs, kad TK yra kritikuojama, jog samdo tik turkus, bet aš asmeniškai tame nieko blogo nematau.
    Ar ne tu, be John, minėjai kai kurių avialinijų didelį pivalumą - ne tik vietinį personalą?
    Aš, tuo tarpu, kaip tik džiaugiuosi, kad samdo tik savo žmones. Ir stebiuosi kaip kažkam tas nepatinka, juk tai nėra tokia profesija, kuriai reiktų ieškoti specialistų po visą pasaulį.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Puiki apžvalga. Planuoju kitąmet išbandyti VNO-IST-BKK ar kažką panašaus į Rytų pusę. Dabar dar labiau planuosiu

    Komentuoti:


  • SarunasLT
    replied
    užpildymas neblogas atrodo, nors teko girdėt, kad average LF tik apie 60% siekia.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Geriausios avialinijos Europoje? IST-VNO

    Nesenai kalbėjome apie vienus geriausių oro vežėjų visame pasaulyje, manau būtų neteisinga nepaminėti, vienų iš geriausių Europoje, tad trumpa apžvalga apie "Turkish Airlines".

    TK į Vilnių pradėjo skraidyti prieš keletą metų, pirmieji žingsniai buvo labai nedrąsus, operuojant tarp Stambulo ir Vilniaus su a320 vos tris kartus per savaitę, maža to su nutūpimu Taline.
    Bet taip buvo anksčiau, dabar TK galima VNO pamatyti beveik kasdien, atskrendant tiesiogiai su B738 arba B739.

    Mažiau kalbų- daugiau vaizdų:
    Stambulas- Vilnius
    Lėktuvas: b738
    skrydžio trukmė apie 2 val.



    Mano pirmas įspūdis apie Stambulo oro uostą tai didelis, bet labai darnus chaosas. Daug judėjimo, bet didelių vėlavimų ar nesusipratimų išvengti pavyksta.

    Atvykus į Stambulą patogiausias ir pigiausias būdas(kainuoja apie 3 eur/10lt) pasiekti miestą yra metro + tramvajus. Oro uoste visur kabo nuorodos į tramvajų, nusipirkus žetoną reikia pavažiuoti 6 stoteles iki Zeytinburnu ir ten sėsti į tramvajų Kabats(centro) link. Kelionė trunka 25-40 min.



    Taip dariau pirmąjį kartą. Antrąjį kartą buvau apsistojęs prie pat oro uosto. Dauguma šalia oro uosto esančių viešbučių turi savo nemokamą transportą, kuriuo nuveža ir parveža. Tarp kitko viešbučiai šalia Ataturko oro uosto tikrai nėra labai brangūs ir gali būti puikus išsigelbėjimas, kai oro uoste reikia laukti ilgai ir TK neduoda viešbučio. Paprastas viešbučio kambarys, kuriame apsistojau pastarąjį kartą:



    Bet pusryčiai Turkijoje visada "tobuli":



    Po pusryčių jau laukia autobusiukas vežantis į oro uostą, važiuoja jis pakankamai dažnai, kas 15-20 min.:



    Išgyvenus pasų patikrą, saugumo kontrolę ir praėjus pro 20 000 žmonių, galiausiai atsiduri prie savo vartų:



    Daug dalykų įlipus į TK lėktuvą gali maloniai nustebinti. Visų pirma, kad jie vieni iš nedaugelio aviakompanijų, trumpuose skrydžiuose turintys tikrą verslo klasę, maža to kiekviena kėdė, turi savo "entertainment system":



    Vos tik pakilus visiems keleiviams yra išdalinama "Turkish delight" saldumynų:



    Ir meniu (dar vienas maloniai stebinantis akcentas):



    Įgula sukasi labai greitai, tam turbūt yra priežastis- skrydis tik 2h. tad po 20 min jau tiekiamas maistas:



    Daugelis kompanijų ekonominėje klasėje vyną pilsto į stiklines tiesiog iš didelių butelių, čia kiekvienas gauną po mažą buteliuką su TK simboliu- dėmesys detalėms:



    Be galo gražus "Sky" interjeras, skirtumas didžiulis, kai pagalvoji, kad tais pačiais b738 lėktuvais operuoja "Ryanair", "SAS", "KLM" ir t.t.



    Dvi valandos prabėga išties greitai:



    Pasisukioję aplink audros debesis virš VNO, mes jau stovime prie vartų:



    "Time to recharge":



    Suma sumarum: puikios avialinijos, puikus servisas- turbūt geriausia kokybė kurią galima gauti vidiniuose Europos skrydžiuose. Ne kartą esu girdėjęs, kad TK yra kritikuojama, jog samdo tik turkus, bet aš asmeniškai tame nieko blogo nematau. Avialinijos išgyveno didelę metamorfozę ir dabar yra didelis žaidėjas pasaulinėje rinkoje. O Vilniuje(ir ne tik) varo didelį galvos skausmą Lufthansai ir draugams.
    Bendras vertinimas-9.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.11.17, 15:22.

    Komentuoti:


  • Darius_
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaina. Bent skrendant į dar kitą miestą nei Pekinas. Dažnai geriausia kaina būna tokiu maršrutu: Minskas-Pekinas-Bankokas/Saigonas/kt.
    Kaina turėjo didžiausią įtaką renkantis šį skrydį. Bilietai į abi puses atsiėjo mažiau nei 400 eurų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    MSQ-PEK dažniausiai operuojama yra A330 lėktuvu, PEK-BKK B738. Beto kiek žinau, berods kas antras reisas iš Minsko turi nutupimą Budapešte. Beja norint išbandyti Air China, nereikia skristi į Kiniją, galima įsigyti biletus pvz. Barselona- Viena.

    Ekranai nėra patys mažiausi, bet tikrai ir ne patys didžiausi. Kaip prieš visus ilgus skrydžius išdalinami pledai, ausinės, pagalvėlės. Maistas, kaip andyour minėjo- pašildytas iš plastikinių indų

    Aptarnavimas- ok, tikrai nėra labiausiai vėluojanti kompanija, toli gražu, o bagažas dažniausiai pametamas ant žemės, stebuklų tikėtis nereikia. Turbūt daug ką pasako Skytrax 3 žvaigždutės.
    Pagal Flightaware.co.uk CA operuoja tris daily skrydžius PEK-BKK. Du iš jų daromi B738 ir vienas B772.
    Paskutinis taisė John; 2015.11.09, 22:11.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Kaip ir minėjau, nesu labai toli skrydęs, tik iki 2h. Bet kelionėje automobiliu, traukiniu, teko keliauti 5-13h. Kiekvienas žmogus gyvenime bent kartą yra keliavęs be perstojo 5 valandas. Manau, svarbiausia yra saugumas, tada kaina, patogumas(vietos kojoms, sėdynė). Visą kitą antraeiliai dalykai.
    Pažiūrėčiau ką tu sakytum automobilyje prasėdėjęs 17-18 val. Tas pats iš esmės galioja ir lėktuvams.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
    Žmonės su SAS skraido vieną kartą per metus? Pakonsultuok tu juos, bet prieš tai susitark dėl procentų nuo pelno.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Andyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos
    Kaip ir minėjau, nesu labai toli skrydęs, tik iki 2h. Bet kelionėje automobiliu, traukiniu, teko keliauti 5-13h. Kiekvienas žmogus gyvenime bent kartą yra keliavęs be perstojo 5 valandas. Manau, svarbiausia yra saugumas, tada kaina, patogumas(vietos kojoms, sėdynė). Visą kitą antraeiliai dalykai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    O kas skraido Minskas - Pekinas? Neortodoksinis pasirinkimas skrist per Minska
    Kaina. Bent skrendant į dar kitą miestą nei Pekinas. Dažnai geriausia kaina būna tokiu maršrutu: Minskas-Pekinas-Bankokas/Saigonas/kt.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Andyour, šiaip smalsu, ar esi kada skridęs long-haul skrydžiu? Na bent kokias 6 valandas lėktuve? Nes iš tavo požiūruo gali pasirodyti, kad taikai vien teoriją be praktikos

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Tu žiūri iš kartą per metus keliaujančio pusės. Pabandyk pažiūrėti iš dažniau skraidančio, ypač verslo keliautojo, ir suprasi, kam reikalingas kompiuteris, patogumai ir pan.
    Ir dar verslo keliautojui dažniausiai ne pačiam iš savo kišenės reikia mokėti už kelionę, o apmoka įmonė, tai geriau gauti kuo geresnį servisą ne už savo pinigus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    Ir tai akcentuojate kiekvienoje žinutėje.
    Mėgstu ėsti ir maukti alų lėktuvuose

    Komentuoti:

Working...
X