Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciurlionis
    replied
    Emirates. Kopenhaga - Dubajus - Rangūnas - Pnom Penas. I dalis

    Dar vienas, bet turbūt kol kas paskutinis reportažas iš Kopenhagos.

    Skrydžio trukmė: 6 val.
    Lektuvas: A380-800
    Maršrutias: CPH-DXB



    Kelionė ilga, lengvas apsipirkimas, kad laukiant vieno ar kito lėktuvo laikas neprailgtų.



    Ir štai karalienė - a380. Keleiviai absoliutus miksas, nuo arabų iki pakistaniečių, nuo danų, amerikiečių iki indų ir kinų.



    Laipinimas be galo sklandus, tad ilgai - kol jau buvome lėktuve.





    Štai ir mano vieta, iš karto už sparno



    Erdvės pojūtis - geras, aukštos lubos.



    Vietos kojoms dar daugiau. O sėdint prie lango, tarp kėdės ir sienelės dar kokie papildomi 7 cm.



    Kaip ir visada, Qatar skraido beveik identišku grafiku, kaip ir Emirates.



    Rozetė, usb jungtis, pultelis ir ekranas.



    Pledas ir pagalvėlė bei ausinės, kaip visada būna padėta ant kėdės, tik ausinės truputį geresnės, nei įprastai.



    Prieš pakilimą, išdalinami ir menu.



    Riedam tako link.





    Galinė kamera, esanti ant uodegos.





    Lėtai ir sunkiai įsibėgėjam ir atsiplešiam - kilti su A380 visada super jausmas.











    Kai kurios kėdės turi net du langus.



    Truputis "inflight entertainment".









    Vos pakilus, įjungiamas apšvietimas bei išdalinami užkandžiai ir gėrimai.





    Po kurio laiko atkeliauja ir pietūs.



    Paprašius dar vyno, atneša 2013 Grenach - Syrah, nieko ypatingo, tiesiog vienas skaniausių vynų, man asmeniškai.



    Po truputį pradeda temti.



    Užsidega ir lubuose integruotas apšvietimas.



    Sveiki atvykę į Dubajų.



    Kadangi laukti daugiau, nei 10 val. iki kito skrydžio Emirates davė nakvynę, šalia oro uosto esančiame viešbutyje.



    Rytinis vaizdas pro langą.



    Po pusryčių, tas pats Emirates autobusiukas, kuris atvežė į viešbutį, jau laukė kelionei į DXB.



    Viešbutį, paliekame dykumoje.



    Ir keletas vaizdų iš DXB prieigų.




    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.10, 21:32.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?
    Nežinau, kaip jie rotuoja, bet faktas, kad pirmyn ir atgal kasdien keliauja nemažai darbuotojų.

    Danfoss(tarp kitko aktyviai veikianti ir Lietuvoje) yra viena didžiausių bendrovių įsikūrusi šalia to miestelio. Gerų specialistų rasti sunku, tad skraidinasi iš Kopenhagos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kas kart vis kitus skraidina darbuotojus, ar yra tokių, kurie 22 dienas per mėnesį skrenda oirmyn atgal į darbą. Toks egzotiškas momentas būtų, nebūtum pagalvojęs.
    Kuo užsiima ta įmonė, kad reikia skraidinti net darbuotojus?
    O koėl tik kavos ėmei jei visas meniu nemokamas?

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Bandysiu neuzilgo padaryt reportaza is vasaros keliones i Kinija,gal bus idomu pasiziuret

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Labai įdomus reportažas iš nekasdienės krypties. Ačiū!
    Įdomumo dėlei pažiūrėjau, kiek kainuoja RT po savaitės – populiariausiais laikais €280. Geras yield'as

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dar vienas regioninis vežėjas, kurio paslaugomis teko naudotis šį rudenį, Air ALSIE – danų čarteris vykdantis vietinius skrydžius. Skraido tik viena kryptimi iš Kopenhagos į Søndeborg (pietvakarių Danija).

    Ir šitas maršrutas neegzistuotų, jei ne vietinė įmonė Danfoss, kuri skraidina savo darbuotojus kasdieną į Kopenhagą ir atgal. Tuo pačiu dalį bilietų yra parduodami ir tretiems asmenims, kurie nėra susiję su Danfoss, o tiesiog keliauja į Kopenhagą ar Søndeborg.

    Kompanija skrydžius vykdo dviem ATR 72 lėktuvais, 11 metų amžiaus. Abu perimti iš AZAL Azerbaijan Airlines, prieš 6 metus.
    Skrydžio trukmė: 35 min.
    Lektuvas: ATR 72
    Maršrutias: CPH-SGD



    Vartai, tikrai toli, tikrame CPH oro uosto “užkampyje”



    ]Atvykus prie vartų, lėktuvas jau stovėjo, mano nuomone, be galo graži juoda matinė spalva.



    Į ATR lėktuvus, kaip visada laipinama pro galines duris. Įdomu, kad tuose lėktuvuose, kuriuose yra verslo klasė, ji būna lėktuvo gale.





    Sėstis galima, kur nori, vietos nėra suzymetos ant bilietų. Vietos kojoms be galo daug, nieko keisto.. privatus lėktuvas, skirtas “saviem”.







    „Safety on board“ kortelė



    Vaizdas vos pakilus iš Kopenhagos.



    Vos atsiplėšus prasidėjo servisas.



    Kava su pienu + šokoladas



    Keletas kadrų virš Danijos



    Nepaisant didelės turbulencijos ir keleto gūsių artėjant tako link nusileidome Søndeborg. 1797 metrų nusileidimo takas.



    Be galo "dideli" terminalas


    Juodasis Air Alsie



    Ir 4 bakrutavusios Jet Airways ATR72 lėktuvai, atkeliavę iš Indijos. Viena jų b738, visai nesenai teko matyti Varšuvoje skraidant už LOT.



    Keletas nuotraukų iš Søndeborg, miestelio viduryje stovi 20+ aukštų dangoraižis. Kuriame 16 aukštas yra savivaldybės ir įrengtas, kaip savivaldybės gyventojams skirta apžvalgos aikštelė.











    Keliaujant atgal, didysis oro uostas.




    Juokingiausia, kad tas pats žmogus atidaro oro uostą, tave įregistruoja, atlieką saugos patikrą ir atidaro vartus į lėktuvą.



    Mažasis Alsie perone.




    Lėktuve nėra vykdoma jokia komercinė veikla, viskas, kas paminėta meniu, nėra apmokęstinta



    Bei pusryčių bandelė

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.11.03, 11:23.

    Komentuoti:


  • zanaz
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
    Victoria's Secret krautuvė įeina 100%

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?
    Na kuo mažiau veiklos keliautojams, tuo jis nuobodesnis.

    Dvi kavinės, 10 kv.m. Duty-free, o visa kita laukimo salės, net TV nėra. Plius salės yra tikrai toli nuo pagrindiniame pastate esančių "pramogų zonos".

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kokie dalykai lenia, kad oro uostas nenuobodus, o kokie, kad nuobodus?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kopenhaga - Liuksemburgas

    Skrydžio trukmė: 1h 30 min.
    Lektuvas: Bombardier Dash 8.
    Maršrutias: CPH-LUX



    Reisas vykdomas Luxair lėktuvu, kuris anksti atskrenda iš Liuksemburgo susirinkti kelių danų ir visų kitų atskridusių su SAS.



    Vietos kojoms nėra per daug.



    Lėktuvas pustuštis. Iš visų reisų, kuriais teko skristi, tai pastebėjau, jog lėktuvai užsipildo tik ketvirtadienio ir penktadienio vakarais, skrendant atgal į Kopenhagą.





    Vos pakylus pradedamas servisas.



    Nieko ypatingo, bet nespėjus papusryčiaut, visai ok.





    Welcome to Luxembourg:





    Atstumas iki centro vos 7 km. taksi kaina apie 40 eurų.
    Man tiesą pasakius Liuksemburgas paliko labai slogų įspūdį. Eilinis klinkerinis prancūziškas provincijos miestelis. Dominuojanti populiacija- ES klerkai, vyresnio amžiaus ir dažniausiai iš Prancūzijos ir Belgijos(dėl kalbos). Kas keisčiausia be galo daug portugalų aptarnavimo srityje: taksistai, viešbučių, oro uosto, barų personalas - pasirodo net 20% populiacijos yra portugalai. Portugalijai įstojus į ES, tai tapo populiariausia imigracine kryptimi.

    Tad keletas kadrų iš senamiesčio, kurį visą apeiti galima per 2 valandas.









    Brangus miestelis, kuris savaitgaliais ir vakarais yra tuščias ir nuobodus.







    Kelionės atgal turinys labai panašus, tik, keletas pastebėjimų apie oro uostą: registracija perkrauta, lygiai taip pat, kaip ir keleivių patikra - susigaišta be galo daug laiko. Vis dėl to didžioji dalis prancūzų, vokiečių ir belgų namo važiuoja traukiniais.

    Pats oro uostas tuščias ir nuobodus.









    Ir vakarienė.



    Kryptis, kurios neverta įtraukti į maršrutus. Oro linijos pranoksta miestą ir šalį.
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.27, 18:04.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    VIE. Wien. Schwechat
    Atskridome į Vieną pusvalandžiu anksčiau.


    Vieno oro uosto rytinis atvykimo tvarkaraštis


    Turėjome 4 valandas. Atrodė, pakaks laiko , jei ne nuvažiuoti iki miesto centro, tai neskubant pavaikščioti po oro uosto parduotuves.
    Praktikoje viskas buvo kitaip, ir bendras įspūdis iš penkių oro uostų turbūt prasčiausias.
    Taip, buvo gera kava, puikiai veikė internetas. pradžia buvo nei gera nei bloga.

    Vienos Švechato oro uostaspusantro - du kartus didesnis už Budapeštą ar Varšuvą (2018 m. aptarnauta 27 mln. keleivių).
    Jis kai kkuriose vietose nelabai susitvarko su keleivių srautais, Išplanavimas vietomis neracionalus, o apie registracijos ir patikros procedūras nelabai yra ką nors gerą pasakyti. Keleivių srautų valdymas tose siaurose vietose atrodė nekaip lyginant su Budapeštu ir net su Varšuva.

    Viena buvo tas oro uostas, kuriame geriau nedaryti persėdimų skrendant Wizzair ir turint registruotą bagažą.

    Likus gerokai laiko iki registracijos pradžios pradėjome ieškoti, kur užregistruoti bagažą
    Dar kartą susidūrėme su WizzAir kaštų taupyumo perlenkimais. Wizz bagažo terminalas nugrūstas kažkur į pakraštį už rekonstruojamo pastato ir dar kitoje gatvės pusėje. Tokių bagažą registruojančių oro uosto darbuotojų iki šiol niekur neteko matyti. Praeina du-trys žmonės, po to darbuotojui dėl kažkokios problemos kyla klausimų. Jam atbėga padėti du-trys kolegos (kaip pas mus parduotuvės kasos praktikantas "Maryte, o koks pistacijų kodas?"). Trys eilės stovi. Praeina dar pora žmonių, vėl kitam kyla klausimų ("Aksana, a koks slyvinių pamidorų kodas?"). Ir vėl trys eilės stovi. Ir taip viskas kartojasi virš pusvalandžio. Tai aviakompanijai personalą kažkas turbūt parūpino iš vienos tolimos šalies. Taupymas yra taupymas, tačiau aviakompanija galėjo bent kažkiek investuoti į darbuotojų kvalifikaciją.

    Saugumo patikra išdėstyta gana keistai - jau po Duty Free.
    Saugumo patikra lėta ir chaotiška. Tempas kaip kokiame kurorto oro uoste kur vienu metu išskrenda 9 lėktuvai o veikia tik vienas patikros postas.
    Vienoje, aišku veikė kelios saugumo laktos. Prie šioje pasaulio dalyje neįprasto lėtumo prisidėjo perteklinis pedantiškumas. Viskas kas galėjo užkliūti, buvo iš anksto priduota į bagažą. Saugumo patikra griežtesnė nei baltarusiškose Pryvalkos ar Kamiannyj Loh muitinėse. Jų radarams užkliuvo lauktuvės. Reikėjo išversti pusę rankinio bagažo, kol jie surado kas kėlė įtarimus.

    Praėjus austrišką saugumo patikrą Duty Free patogumai buvo jau mažesnių pajėgumų .
    Tiesą sakant, po to stovėjimo eilėse jau nieko nesinorėjo.

    Kažkur skaičiau, kad Wizz praplėtė savo Vienos bazę, todėl per ją galima bus rasti įdomių naujų jungčių.
    Nuo spalio iš Vilniaus į Vieną pradės skraidyti Ryanair. Bus įdomu palyginti įspūdžius apie oro uostą.
    Tik iš ten grįžtant verta pasilikti daugiau laiko oro uostui.

    VIE Wien - WAW Warszawa
    Į lektuvą buvo rankovė; nuotrakų nėra.
    Šiame reise, kaip ir iš Varšuvos, vėl buvo didesnis lėktuvas A321.

    Jau WAW Varšuva. Chopino oro uostas
    Čia jau viskas gerai pažįstama.
    Prisiminiau smulkmeną, kad Varšuvos oro uoste WiFi yra nemokamas, bet reikia registruotis, kas kažkiek laiko WiFi dingsta ir reikia iš naujo prisijungti.







    Ačiū už dėmesį

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    TZL Tuzla
    Nedidelis Tuzlos oro uostas yra šiaurinėje Bosnijos ir Hercegovinos dalyje.
    Iš jo skrido tik Wizzair. Čia bazuojasi du lėktuvai A320.

    Foto 2019.09




    Vienos paros Tuzlos oro uosto tvarkaraštis


    Oro uostas yra apie 15 km nuo Tuzlos. Apsigyvenome prie oro uosto. Tas labai pasiteisino.

    Iš vakaro į telefoną atėjo žinutės, kad reikia ateiti anksčiau į registraciją.
    Teko oro uoste būti 4 ryto.

    Pats oro uostas yra kuklus. Jame 2018 m. buvo 584 tūkst. keleivių (perpus mažiau nei, pvz., KUN Kaune ar TGD Podgoricoje)
    Oro uoste ryte buvo abu lėktuvai- mūsiškis į Vieną, o kitas už pusvalandžio - į Dortmundą.
    Tiems, kas skrido antruoju reisu, teko pasistumdyti eilėse prie saugumo patikros.

    Patogumai minimalūs ir šiek tiek nušiurę. Tačiau viskas vyko gana greitai.
    Kai atėjo abiejų reisų keleiviai, vietos tapo mažoka.
    Didžiąją dalį sudarė emigrantai. Buvo keista girdėti, kai vietinės išvaizdos motina su savo vaiku kalbėjo tik vokiškai - gal per "integraciją" bus užtikrinta geresnė ateitis.
    Dar vienas Tuzlos trūkumas - nėra WiFi. Nieko tokio, iki Europos sąjungosliko nedaug.

    Empyriniu būdu nustatėme, kad šio oro uosto nedidelis Duty Free trūkstamoms lauktuvėms nusipirkti yra geresnis nei pernai palankyta TGD Podgorica.

    Nusipirkęs prioritetą gauni tam tikrų patogumų


    TZL Tuzla - VIE Wien (Viena)



    Skrydis į Vieną truko vieną valandą. Buvo pilna keleivių.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Dar karta aciu uz straipsnius. Kol kas tik seiles varva. Viena is mano svajoniu apvaziuoti su masina buvusia Jugoslavija. Be to turiu daug draugu bei kolegu kilusiu is tu krastu. Beje del BiH, visi kilusi is ten sako kad butu geriau jai ta salis taikiai pasidalintu nes del politiniu nesusitarimu salis ekonomiskai nesivysto.
    Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.13, 15:24.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    SJJ Sarajevo oro uostas. Aerodrom Sarajevo

    Ir čia, kaip Budapešte trapas su stogeliu




    FlyBosnia lėktuvai


    Oro uoste vyksta šiokia tokia plėtra


    Tokios nešengeninėse šalyse kaip Bosnija-Hercegovina ar Juodkalnija pasų patikra daug laiko neužima


    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Kaip supratau skrydžių pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai Europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora Šiaures Afrikos bei Saudi aerouostu
    Tikrai, pasiūla nėra didelė. Daugiausia Turkija, Emyratai, Saudo Arabija (tas matosi vizualiai iš keleivių), Taip pat kelios Vakarų Europos kryptys
    Fly Bosnia kryptys:

    https://www.flybosnia.ba/

    Oro uosto istorija yra labai įdomi: .
    - Jis buvo pastatytas 1930 metais, iš esmės rekonstruotas prieš 1984 m. Sarajev vykusią XIV žiemos olimpiadą .
    - Per 1992-1996 m. Bosnijos karą Oro uosto kontrolę perėmė JT taikdariai. Po oro uosto pakilimo taku buvo iškastas tunelis (D-B tunel) - tai buvo vienintelis kelias patekti į apgultą Sarajevą.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Sarajevo_Tunnel

    Sarajevo oro uostas tik 2018 metais viršijo 1 mln. keleivių ribą.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Saraje...tional_Airport

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Įdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?​​​​​
    Įspūdžiai labiau nei puikūs.
    1. Pagaliau pasiekėme tikslą.
    2. Pirmas oro uostas, kur normalus, o ne plėšikiškas valiutos keitimo kursas. Vietinės valiutos (konvertuojamų markių - KM arba BAM) čia kursas artimas oficialiam: Oficialus kursas 1,95583 BAM / EUR, realus kursas visais komisiniais buvo 1,936 BAM.
    3. Pačiame oro uoste iš karto egzotika - gausu atvykėlių iš Arabijos šalių tradiciniais palaidais rūbais, buvo ir moterų - ne tik su skaromis, bet ir su čadromis, kur matosi tik akys.
    4. Susiradom savo automobilių nuomos punktą, kur patvirtino, kad pavakaryje mūsų lauks (tiesa, bagažo oro uoste negalima palikti).
    5. Paslaugūs vaikinai iš "Sixt" išaiškino susisiekimo su miestu niuansus. Kas valandą-pusantros važiuoja autobusas, bet važiuojant dviese taksi nedaug brangiau. Jie pasisiūlė iškviesti taksi. "Crveni taxi" (raudonasis taksi), kuris sustojo oro uosto aikštelės pakraštyje. Tas raudonasis taksi labai pravertė ir grįžtant į oro uostą.
    6. Oro uoste neužsibuvome, mūsų laukė Sarajevo Baščaršija.
    7. Prasidėjo atostogos.
    Paskutinis taisė Romas; 2019.10.17, 17:29.

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Kaip supratau skrydziu pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora siaures afrikos bei saudi aerouostu

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BUD Budapest - SJJ Sarajevo

    Lėktuvas - aerobusas A320


    Pats lėktuvas ne pirmo naujumo. Krėslai patogesni nei naujų lėktuvų, aptraukti oda.
    Kaip ir kai kuriuose kituose Wizz lėktuvuose užrašai trimis kalbomis - vengrų, anglų ir ... ukrainiečių

    Lektuve gal penktadalis laisvų vietų. Daug kas pradeda susikeisti su greta sėdinčiais bendrakeleiviais.
    Po saugumo instruktažo pati įgula patarė atsisėsti kur patogiau. Smulkmena, bet maloni, kai neinama prieš gamtą.




    Atslūgo visos nedidelės įtampos - ar spėsime persėsti, ar neįstrigsime su kokia nors registracija
    Viršų paėmė nuovargis. Toliau buvo miego pertrauka.




    Leidžiamės.
    Už apniaukto lango - jau Bosnijos kalvos ir kalnai


    Nauja Bosnijos autostrada, pasirodo, yra ne tik žemėlapyje


    Pirma pamatyta mečetė. Per pusantros savaitės jų matysime dar ne vieną


    Tipinis priemiesčio rajonas su logistikos centrais ir ofisynais


    Sarajevas

    Komentuoti:


  • ZYKLON-B
    replied
    Aciu uz apzvalga. Beje mano draugai serbai bei kroatai sake kad visai netoli nuo Sarajevo yra vos ne pigiausias Europos slidinejimo kurortas - Jahorina.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Dėkui Romui, puiki apžvalga. Labai trūksta Budapešto iš Vilniaus jungimams į pietryčius.

    Įdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?
    ​​​​​
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.13, 09:58.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas
    Antras aukštas.

    Terminalas 2A. Čia jau daug žmonių




    Susirandame savo Sarajevą


    Į kitą terminalą tokiu oru geriau eiti per laiką






    Terminale 2B mažiau žmonių.
    Wizz Air yra vengriška aviakompanija.
    Skirtingai nei Varšuvoje ir ypač Vienoje, Wizz čia labai gerai susitvarkęs su keleivių srautais


    Budapešte puikiai veikė nemaloniausia oro uosto procedūra - saugumo patikra.
    Veikė daug konvejerių, darbuotojai iš karto reguliavo eiles

    Labai gerai apgalvota bendra salė.
    Visa Duty Free ir maitinimo infrastruktūra sukoncentruota centre iš karto po saugumo patikros.
    Specialiai nėra pranešama kokie vartai, tik rašoma, po kelių minučių bus paskelbti įlaipinimo vartai
    Dėl apgalvoto išplanavimo (ne linijinis, o puslankiu) atstumai yra nedideli. Visi laukia čia, o ne trinasi kažkur šoniniuose korpusuose prie vartų ("geitų")


    Pasų kontrolė buvo tokia greita ir be eilių, kad nėra ką prisiminti
    Tiesa, dabar prisiminiau, kad namuose perkant bilietą iš Europos Sąjungos ir atgal reikėjo surasti visų skrendančiųjų pasus ar rekvizitus.
    Todėl radus gerą variantą į BiH iškart negalėjau pirkti bilieto - reikėjo dar susirasti pasų kopijas su numeriais ir galiojimo datomis.

    Jaukumo elementai einant link įsodinimo vartų

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas / Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér

    Iš keturių oro uostų šis buvo vienintelis, kuris patiko tiek išplanavimu, tiek efektyvia veikla.
    Nors sunku surasti ką nors bendro tarp oro uosto ir jaukumo, tačiau šiuo atveju kažkokie jaukumo elementai buvo

    Nors Varšuvos ir Budapešto oro uostai pagal statistiką yra labai panašūs (2018 m. buvo apie 115 tūkst. skrydžių ir 15-18 mln. keleivių, tačiau Budapeštas po Varšuvos atrodė labai mažas ir tuščias. Gal todėl. lad rytinis pikas jau buvo pasibaigęs, o po pirmųjų skrydžių Wizz lėktuvai dar nespėjo grįžti


    Kaip įprasta, pirmame aukšte yra atvykimai, antrame - išvykimai




    Autobusai, aišku, tik "Ikarus" markės


    Geltonieji oro uosto taksi


    Parkingo rekonstrukcija




    Į antrą aukštą
    Paskutinis taisė Romas; 2019.10.16, 23:04.

    Komentuoti:

Working...
X