Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Lunar
    replied
    kad būtų aiškiau:
    codeshare - kai kitos avialinijos skrydžiui suteikiamas savas skrydžio numeris ir parduodamas kaip savas skrydis. Tada tą skrydį gali nupirkt ir kaip vienos ir kaip kitos avialinijos. Pvz AirBaltic skrydis BT701 VNO-CDG. Jam yra air france codeshare ir gali nusipirkt kaip AF 7987.
    wet-lease kai oro linija išsinuomoja lėktuvą su įgula SAVIEMS skrydžiams vykdyti. Skrydžio numeris tvarkaraštį lieka tas pats, tiesa pats skrydis dažniausiai gauna jau skraidinančios oro linijos numerį, bte jis keleiviams nematomas. Daroma kai savas lėktuvas sugenda ir reik kuo pakeist, arba( tai įprasta praktika vasaros piko metu), kai tiesiog yra didelis poreikis ir bandoma skristi betkuo, kas tik gali skrist. Čia pvz šią vasarą už norwegian skraidė mūsų small planet, Hi-Fly ir dar visokių tokių smulkių oro linijų.

    Komentuoti:


  • tomoxas
    replied
    Lunar yra teisus, tai nėra codeshare agreement. Carpatair skraido už Airbaltic pagal wet lease agreement - lėktuvas ir įgūla priklauso Carpatair, pelnas/nuostoliai už skrydžius atitenka Airbaltic, o Carpatair gauna suma pagal sutarta kontrakta. Kadangi viena iš įgulos narių buvo Airbaltic stiuardesė yra galimybė kad tai yra ne wet lease agreement, o damp lease agreement tačiau tai yra neaktualu, faktas tas kad tai nėra codeshare agreement.

    Dar norėjau pridurti kad tie nauji CS300 problemos neišspres, kadangi jie turi pakeisti Airbaltic turimus ir jau ne pirmos jaunystės B737, taip kad daugiau lėktuvų negu turi dabar - jie neturės. Yra įprasta kad vasaros sezonu oro linijos samdo lėktuvus kadangi skrydžių tankis vasarą yra gerokai padidintas plius vasarą atsiranda naujų, sezoninių maršrutų į šiltus kraštus...

    Komentuoti:


  • Lunar
    replied
    Koks dar codeshare. Nekomentuokit, jei nežinot. Vasara, BT truksta lėktuvų (dar ir dėl to kad CS300 vėluoja), tai ir ieško, kas skristų už juos.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
    Tai yra Codeshare agreement, t.y. kai kelios avialinijos naudojasi kažkurios vienos lėktuvu. Elementaru, Vatsonai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai tu skridai su Airbaltic ar su Carpatair nesupratau
    Ir kas ten per situacija, kad airbaltic bilietas suteikia, bet daugiau nebesuteiks, įėjimą į sas ložę?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Gal kas skridot Cathay Pacific?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kontrastai

    Prieš du mėnesius skrendant iš Oslo, teko paskraidyti 27 m. senumo lėktuvu, Airbaltic nuomuojamu Fokker 100.

    Prieš skrydį užsukau į SAS ložę, tiesa moteriškė, kuri saugo, kad bet kas nepatektų, piktai pažiūrėjo į mano AirBaltic bilietą ir pasakė, kad tai bus paskutinis kartas, kuomet aš įeinu su jų bilietais



    Šiai dienai Oslo SAS Gold lounge yra geriausia ložė iš visų SAS ložių sandinavijoje, tiek išplanavimo prasme, tiek pasirinkimu, lengvai lenkia Stokholma ir žymiai Kopenhagą.



    Atsiveria viazadas į terminalo vidų.



    Gerai, kad patekimas į čia apribotas.











    Bet anksčiau ar vėliau, esi priverstas grįžti į realybę, o šį kartą, Rumunų 27 metus skaičiuojantis Carpatair Fokkeris F100.



    Rolls-Royce variklis.



    Ir turbūt geriausia vieta šiame lėktuve, tarp sparno ir variklio.(jei bent šiek tiek žaviesi aviacija).



    Įdomiausia, kad šis lėktuvas pakilimo metu nenaudoja "flaps'ų"





    Gal ir atrodo, kad vietos ne daug, bet kėdžių dydis ir plotis tą kompensuoja.







    90-ieji.



    Oldschool tualetas ir retro detalės.











    Skrydžio metu.



    Įgulos kėdės.



    Šis lėktuvas, dar mena tuos laikus, kuomet nebuvo stengiamasi išnaudoti, kiekvieną salono milimetrą.



    2-3 kėdžių išdėstymas.



    Pilotai buvo iš Carpatair, kaip ir dvi stiuardesės, vis dėl to viena iš įgulos buvo Airbaltic atstovė.



    Žemėjimas Rygos link.





    1h 25min neprailgo.



    Naujasis BT CS300



    YR-FKA turbūt skaičiuoja jau paskutinias savo dienas.



    Ruošiasi skrydžiui į Palangą.




    Liūdna, kad tokių lėktuvų nebelieka, primena tuos laikus, kai skrydžiai buvo kažkas neįprasto ir nekasdieniško.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Apžvalgos pabaigai dar keletas nuotraukų iš Norwegian. Prieš kelis metus, prieš pat šventes, lankiausi komandiruotėje vakarų Norvegijoje. Asmuo atsakingas už bilietus, tiesiog pamirš užsakyti skrydį atgal, o vienintelis įmanomas skrydis atgal buvo į Palangą su nakvyne Osle.

    Haugesundo oro uostas dydžiu nepasižymi, vis dėl to turi 8 kasdienius skrydžius į Oslą, po vieną skrydį turi Ryanair ir Wizz.



    Kol sulipom į lėktuvą spėjo ir sutemti.



    Vis dėl to persikrausčiau į priekį, kur visos trys sėdynės buvo mano.



    Tikrai daug vietos Norwegian lėktuvuose, nepaisant, kad tai yra žemų sąnaudų vežėjas.



    Naujasis Oslo terminalas, nakvoti teko Osle, nes skrydis į Palangą laukė tik kitą dieną.





    Saulėta diena Norvegijoje.



    Bei virš Baltijos



    Artėjant link Lietuvos pakrantės.



    Apsukam ratą virš tako.





    Ir Palangos oro uostas




    Taigi Norwegian, mano nuomone yra geriausia žemų sąnaudų kompanija. Kalbant apie kainos ir kokybės santykį manau ji apskritai yra geriausia kompaniją skraidanti Europoje, jei atmesime visas priklausomybes aljansams, taškų rinkimams ir laiko leidimui ložėse. Tikrai įkandamos bilietų kainos, komfortas salone, WIFI praktiškai visuose skrydžiuose, maža registruoto bagažo kaina. Asmeniškai labai norėčiau, kad Norwegian atidarytų bazę Lietuvoje ir pasiūlytų daugiau krypčių, bet kol kas tai lieka svajonė.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė edvva Rodyti pranešimą

    Įdomu, o kodėl lipimas per rankovę yra brangesnis? Suprantu, kad oro linijų bendrovėms rankovė yra brangesnė paslauga, kurią parduoda oro uostas. Bet pvz, jei yra didesnis lėktuvas, tai reikia jau ne vieno o min. 2 autobusų, tai negi tai gaunasi pigiau nei naudoti rankovę? Juk rankovė neturi kažkokių didelių kintamų kaštų? ar aš klystu? Autobusai neturi tiek komforto, plius, jei yra vėluojančių, kad ir pora žmonių, visas autobusas laukia, ir paskui sulipa visi, kas prailgina patį įlipimo procesą bendrąją prasme. Be to, privežant autobusu (ar einant lauku) reik daugiau personalo, kad keleiviai nenuklystų kur nereikia. Tad gal kas nusimanantis galėtų paaiškinti, kodėl rankovė ale brangiau?
    Dauguma LCC parkuojasi, kažkur visai netoli vartų, kad nereiktų keleivių vežti. Keleiviai dažniausiai vežami autobusu tais atvejais, kuomet orlaivio tipas nėra tinkamas parkavimuisi prie vartų, arba visi vartai yra užimti.

    Bet parkuotis perone gali būti net iki 6 kartų pigiau, priklauso nuo oro uosto, laiko ir orlaivio dydžio. Dar būna tokių variantų, kad oro uostas paprasčiausiai neturi rankovių

    Komentuoti:


  • edvva
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    ...

    Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainą
    Įdomu, o kodėl lipimas per rankovę yra brangesnis? Suprantu, kad oro linijų bendrovėms rankovė yra brangesnė paslauga, kurią parduoda oro uostas. Bet pvz, jei yra didesnis lėktuvas, tai reikia jau ne vieno o min. 2 autobusų, tai negi tai gaunasi pigiau nei naudoti rankovę? Juk rankovė neturi kažkokių didelių kintamų kaštų? ar aš klystu? Autobusai neturi tiek komforto, plius, jei yra vėluojančių, kad ir pora žmonių, visas autobusas laukia, ir paskui sulipa visi, kas prailgina patį įlipimo procesą bendrąją prasme. Be to, privežant autobusu (ar einant lauku) reik daugiau personalo, kad keleiviai nenuklystų kur nereikia. Tad gal kas nusimanantis galėtų paaiškinti, kodėl rankovė ale brangiau?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.
    Manau yra du aspektai:

    a) kai priekinės lėktuvo durys atidarytos į rankovę, tuomet, netgi tie kurie turi vietas gale gali lipti per priekį, pvz. dėl to, kad lauke lyja.

    b) kai lėktuvas stovi perone ir nepaisant oro sąlygų visi keliauja per lauką.

    Laipinimas per dvejas duris greitesnis, bet daugiau komforto žinoma per rankoves- tik tai didina prastovos laiką ir bilieto kainą

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.
    Jos labiau galvoja kaip atpiginti/gauti daugiau pelno taupnat ir laipinimo trukmės sąskaita. Keleiviams tai gerai, jei jau tenka lipti ne per rankovę

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Laipinimas per dvi duris blogai ar gerai? Nes jei blogai įdomu kodėl, jei gerai, kodėl šiuo aspekti pirmauja būtent pigios linijos.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Pigiai iš Norvegijos II dalis



    Po gerų 40 min. prie vartų prisiparkavo lėktuvas, kuris skraidins į AES (Alesund).



    Norwegian, kaip ir daugelis pigių skrydžių bendrovių laipina per abejas duris



    Tiesa įlipus pradėjo tipriai lyti



    Naujo tpo Norwegian kišenės




    Saugos instrukcijų demonstracija vyksta ekranuose



    Virš debesų visada giedra



    Norwegian salonas, labai maloniai nuteikiantis. Jie vieni pirmųjų pradėjo "sky interior" savo lėktuvuose, maža to WIFI buvo atsiradęs jau keletą metų iki to. Bei "entertainment system", kur galima žiūrėti filmus, klausytis muzikos ir sekti skrydžio progresą. Pakankamai gerai, kaip vidiniams skrydžiams.



    Skrydis vos 45 min,, bet įgula sukasi greitai



    Vos pasiekus kruiznį aukštį, pradedama žemėti



    Ir vėl apsiniaukę, AES



    Ir mus atskraidinęs LY-NOE

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.09, 17:27.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kuo tas salono komfortas pasireiškia?
    Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
    Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios
    Tai susideda iš mažų dalykų: nauji lėktuvai su didesn erdve, entertainment sistema, nemokamas wifi, pigesni gėrimai ir užkandžiai, atsilenkiančios patogios sėdynės.

    Parašė index Rodyti pranešimą
    Man labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.
    Tikrai taip, net ir tie kurie nenustojo naudoti kišenių pereina prie plastikinių, kur niekas netelpa išskyrus tai, kas jau sudėta iš anksti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Man labiausiai jaučiami (lyginant tą patį B737 tarp skirtingų oro linijų variantų) yra: atstumas tarp sėdynių, atlenkiamos sėdynės, minkštos kišenės, į kurias gali įsidėti knygą ar dar ką nors. Gal skambės keistai, bet kietos siauros kišenės (kai į saloną pasiimi knygą, o blogiausia, jei nusiperki vandens buteliuką) gali rimtai nervinti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kuo tas salono komfortas pasireiškia?
    Aš turbūt kažkoks aplinkoje nesirorientuojantis, nes man visi panašaus dydžio lėktuvų salonai vienodai patogūs. Absoliučiai nei vieno atvbejo nebuvo, kad galvočiau - šitas nepatogesnis nei kiti, arba šitas patogesnis nei kiti. Nė mikroskopinio skirtumo nejaučiu. Čia gal pasireiškia tik daug skraidantiems
    Beje aš rašiau, kad nejaučiau absoliučiai jokio skirtumo, neskaitant nemokamiu dalykų, long haul skrydžiuose tarp norwegian ir qatar, turbūt irgi nustebinsiu, nes juk qatar tai ohoho, o norwegian tai pigios

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Pigiai iš Norvegijos 1 dalis

    Pagaliau pavyko pasiruošti naujai apžvalgai. Nauj, turbūt nėra visai tikslu, nes nuotraukos darytos prieš kokius 2 metus. Vis dėl to šių avialinijų apžvalgos dar nebuvo. Mano nuomone tai turbūt yra geriausia pigių skrydžiu bendrovė, ne tik Europoje, bet ir visame pasaulyje. Įkurta dar 1993, šiai dienai yra viena iš didesnių Europos vežėjų. O kas yra jais skridę, tikriausiai sutiks dėl komforto salone. Taigi - Nowegian!

    Tiesa pasakius, pasižiūrėjus į datą paiškėjo, kad pirmosios nuotraukos darytos dar 2013 m. Veiksmas prasideda VNO



    Ir labai seno Boeint 737-300, kurių Norwegian nebeturi, bei kurių greit niekur Europje nebebus galima sutikti



    Atsarginis išėjimas





    Kainos šiai dienai yra pakilusios 1-2 Eur.



    Sena gera b737 panele, šis Boeing'as prieš pakliūdamas į Norwegian rankas, skraidė už Turkijos Sunexpress



    Judam Oslo link



    Avarinis išėjimas




    Ši ikona turbūt geriausiai atspindi lėktuvo amžių



    Žemėjimas



    Oslas




    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.08.06, 21:17.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Savaitgalis su sustojimu Briuselyje

    Skrydžio trukmė: 2 h 15 min.
    Lėktuvas: a319/320.
    Maršrutias: VNO-BRU.



    Pakeleiviai vangiai rinkosi prie vartų, kaip nujausdami, jog lėktuvas iš Briuselio vėluoja.



    Vis dėl to atsirado proga už 4 Eur išgerti Švyturio



    Vienas iš tų retų atveju, jei neskraidai Lufthansa ar Aeroflot'u, kuomet tenka lipti per rankovę



    Vietos, kaip ir visuose A320 šeimos nariuose prie avarinio







    Standartinės kainos.





    Penktadienio vakaras, tad salonas pustuštis.



    Pati pasutinė vieta ir turbūt blogiausia vieta visame lėktuve - priedo, šalia tualetai.



    "Virtuvėlė"



    Standartinės vietos.



    Briuselio oro uostas.



    Ir tautiečių, taip pamėgtos Vueling availinjų reklamos.



    Keletas parduotuvių, beja oro usotas paliko tikrai gerą įspūdį.



    Haagarden'as Briuselyje 4.3 Eur



    Keliaujame toliau.



    Vakarinis salono apšvietimas.



    Vakarienė už pinigus.



    Ir mūsų paukštukas







    Ir atgal namo

    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.05.05, 21:09.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Teko išmėginti išgirtas Qatar, tai nemačiau jokio skirtumo tarp jų ir kokio "pigaus" Norwegian apart nemokamų maistų, gėrimų ir pagalvėlių.
    10 eur daugiau mokėčiau už long haul skrydį su Qatar, bet jei 20 eurų daugiau tai jau turbūt imčiau Norwegian. Kalbant apie tokį patį teorinį maršrutą. Sakau teorinį, nes Qatar su sustojimu Dohoje skrenda. Tokiu atveju jau už Norwegian keliasdešimt eurų daugiau mokėčiau dėl to, kad tiesiogiai.

    Komentuoti:

Working...
X