Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Bet tai gal geriau nei kolūkio kultūros namų ir Vilniaus CUP hibridas
    Nematau prasmės ginčytis iki kraujo ir sutinku, kad nėra gerai, kaip yra, bet sakyti, kad toje vizulėje pateikta vizija yra kažkas tokio, yra tiesiog kvaila. Kažkoks eilinis Akropolio tipo angaras, tik su daugiau fasadinio stiklo, daugiau nieko. Ir jeigu įsivazduojama, kad problema yra dabartinis pastatas (priekinė dalis), tuomet stipriai klystama, jis gali būti integralia dalimi, bet kadangi lietuviui estetika nieko nereiškia, tai bet kas, kas būtų pastayta, būtų gerai.

    Comment


      Tiesa, kiti vidutinio dydžio oro uostai:

      Liublinas:


      Gdanskas:



      Rzeszowas



      Maroko pavyzdžio neverta diskutuoti:

      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        dauguma ryanairiniu oro uostu naujai stattomu atrodo panasiais kaip VNO po rekonstrukcijos, VNO jau de facto tokiu ir patapo

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

          Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.
          Manau, kad, kaip ir daugeliu atvejų, niekas nesivargins sakyti ar atsiminti pavadinimo.

          MUC - Franz Josef Strauß
          BER - Willy Brandt
          WAW - Frederik Chopin
          GYD - Heydər Əliyev
          BCN - Josep Tarradellas
          OPO - Francisco Sá Carneiro




          Kiek iš jų žinot ir naudojat pavadinimų?

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Tiesa, kiti vidutinio dydžio oro uostai:

            Liublinas:

            Gdanskas:


            Rzeszowas


            Maroko pavyzdžio neverta diskutuoti:
            Nesuprantu, kam rodyti tų stiklinių tvartų nuotraukas kaip kažkokius super gerus pavyzdžius Vilniui. Ką bendro pirmi 3 oro uostai turi su Lenkijos architektūra ar su savo miestais? Sukeiskime juos vietomis ir niekas nepasikeis.
            Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.

            Beje, visose keturiose nuotraukose matosi didelės prastai naudojamos ir mirusios erdvės aplinkui pastatą. Ypač baisu pagalvoti apie temperatūrą einant perėja/šaligatviu iki to Maroko oro uosto.
            100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

            Comment


              Parašė taccido Rodyti pranešimą

              Nesuprantu, kam rodyti tų stiklinių tvartų nuotraukas kaip kažkokius super gerus pavyzdžius Vilniui. Ką bendro pirmi 3 oro uostai turi su Lenkijos architektūra ar su savo miestais? Sukeiskime juos vietomis ir niekas nepasikeis.
              Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.
              Pritariu. Lenkiski pavyzdziai primena aliuzija i lenkiskus bandymus pasistatyti kazka ultra modernaus, kazko panasaus galima rasti Sakartvele.

              Comment


                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                Pritariu. Lenkiski pavyzdziai primena aliuzija i lenkiskus bandymus pasistatyti kazka ultra modernaus, kazko panasaus galima rasti Sakartvele.
                Netgi šiame forume akivaizdžiai matosi, kokia galinga moderniosios architektūros hipnotizavimo galia. Kuo didesnį ir įmantresnį stiklinį tvartą pasistatai, tuo didesnis pasididžiavimas savo valstybės „modernumu“. Tobula iliustracija – buvęs narys dangoraižistas, kaip jis rodė tas gruziniškas stiklines ir kabančias degalines ir visus kitus nieko bendro su vietiniu kontekstu neturinčius pastatus kaip kažkokį pavyzdį. Pats prisimenu, kaip prieš 15 metų visi internete svaigo nuo naujų dangoraižių Vilniuje, Klaipėdoje ir Rygoje, matavosi ilgius.

                Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.
                100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                Comment


                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                  Netgi šiame forume akivaizdžiai matosi, kokia galinga moderniosios architektūros hipnotizavimo galia. Kuo didesnį ir įmantresnį stiklinį tvartą pasistatai, tuo didesnis pasididžiavimas savo valstybės „modernumu“. Tobula iliustracija – buvęs narys dangoraižistas, kaip jis rodė tas gruziniškas stiklines ir kabančias degalines ir visus kitus nieko bendro su vietiniu kontekstu neturinčius pastatus kaip kažkokį pavyzdį. Pats prisimenu, kaip prieš 15 metų visi internete svaigo nuo naujų dangoraižių Vilniuje, Klaipėdoje ir Rygoje, matavosi ilgius.

                  Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.
                  Labai rytietiškas mentalitetas oro uosto gerumą vertinti ne pagal tai, kiek laiko užtruko jame susitvarkyti visus formalumus, koks tarkim maitinimo servisas ar tvarka ir švara, o terminalo išorinė architektūra.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                    Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.
                    Nėr reikalo užsieniečiams kažką bandyt ištarti, kai mieste yra vienintelis oro uostas - kaip buvo Vilnius airport, taip ir liks Vilnius airport. Tokių pavyzdžių yra galybė.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Labai rytietiškas mentalitetas oro uosto gerumą vertinti ne pagal tai, kiek laiko užtruko jame susitvarkyti visus formalumus, koks tarkim maitinimo servisas ar tvarka ir švara, o terminalo išorinė architektūra.
                      Gdanskas:


                      Liublinas:

                      Comment


                        Svarbiausia ką į dėžę įdėsi, dėžės grožis rūpį tik kai jos viduje kažkas gero. Mėšlas ir auksinėje dėžutėje liks mėšlu.

                        Jeigu pažiūrėti pvz. didžiuosius Londono oro uostus, tai nelabai ir gražios tos dėžutės. Bet niekam nerūpi, nes nelabai jų ir pamatai.

                        Comment


                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                          Nesuprantu, kam rodyti tų stiklinių tvartų nuotraukas kaip kažkokius super gerus pavyzdžius Vilniui. Ką bendro pirmi 3 oro uostai turi su Lenkijos architektūra ar su savo miestais? Sukeiskime juos vietomis ir niekas nepasikeis.
                          Vieninteliame Maroko pavyzdyje matosi kažkokia nuoroda į vietinę architektūrą/kultūrą.

                          Beje, visose keturiose nuotraukose matosi didelės prastai naudojamos ir mirusios erdvės aplinkui pastatą. Ypač baisu pagalvoti apie temperatūrą einant perėja/šaligatviu iki to Maroko oro uosto.
                          Tam, kad ateitų supratimas, kad esame praščiau su išpildymu net už Lenkijos regionus, o pozicionuojame save, kaip šiaurietiškai modernius ir siekiančius proveržio.

                          Kažkaip diskusija tik apie oro uostus, tai ir lyginkime obuolius su obuoliais. Jei nesugebame geriau nei Lenkijos regionai, tai kam pozicionuoti, tai kaip teigiamą proveržį.

                          Ką naujo pasiūlys naujasis terminalas? 2 ranloves, tiksliau +1, nes viena naikinama.
                          Vaizdą į KTT? Nesimato jo iš ten?
                          Tvarkingą bagažo sistemą? Tai turėjo būti įgyvendinta seniausiai?
                          Nematau, kuo girtis tokiu projektu.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Tiesa pasakius nemazos dalies didziuju oro uostu (Frankfurto, Heathrow), kuriuose teke nemazai lankytis, isores architekturos net nezinau, nes atvykus viesuoju transportu, kuris daznai yra pozeminis, jo net nematai. To Vilniui ir palinkeciau.

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą

                              Netgi šiame forume akivaizdžiai matosi, kokia galinga moderniosios architektūros hipnotizavimo galia. Kuo didesnį ir įmantresnį stiklinį tvartą pasistatai, tuo didesnis pasididžiavimas savo valstybės „modernumu“. Tobula iliustracija – buvęs narys dangoraižistas, kaip jis rodė tas gruziniškas stiklines ir kabančias degalines ir visus kitus nieko bendro su vietiniu kontekstu neturinčius pastatus kaip kažkokį pavyzdį. Pats prisimenu, kaip prieš 15 metų visi internete svaigo nuo naujų dangoraižių Vilniuje, Klaipėdoje ir Rygoje, matavosi ilgius.

                              Tiesiog tokia jau žmonių psichologija, tačiau Lietuvai jau reiktų išaugti iš to pirmykščio mąstymo. Turbūt europiečiai kolonistai atvykę į Afriką ar Ameriką galėdavo vietinėms gentims atsiskaityti beverčiais blizgučiais ir tarškučiais, ir vietiniai galvojo, kad jiems čia kažkokias brangenybes davė.
                              Ne apie modernumo garbinimą kalba. Galima ir, galbūt, net reikia išsaugoti senojo, Stalino laikų, oro uosto pastato fasadą ir tą atvykimo salę su kolonomis. Salę galima būtų išnuomoti kokiam nors restoranui, gautųsi labai cozy style sovietinio ampyro interjeras. Netgi reiktų atstatyti tą dispečerių stiklinį kupolą, kuris buvo virš pagrindinio fasado.
                              O visą kitą reikėjo jau seniai griauti po velnių ir nieko nebelipdyti šalia. Iš kairės ir iš dešinės turėjo būti nauji terminalai, per visurį paliktas stalininis fasadas (už fasado taip pat viskas nauja).
                              Bet dėl lietuvių durnumo, provincialumo ir nesugebėjimo planuoti ir vykdyti didelių projektų dabar turim ką turim.

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Nematau, kuo girtis tokiu projektu.
                                Girtis tuo, kad dabar yra blogai, o pastačius naują terminalą bus mažiau blogai. Taip, visi norėtų daugiau, geriau, nugriauti sovietines bakūžes, bet juk savaime suprantama, kad ir vietos trūksta, ir pinigų nėra, ir ambicijos trūksta. Galima juoktis, kad VNO yra lyg antrarūšis oro uostas Vakaruose, bet reikia pripažinti, kad taip yra de facto - Vilnius yra nedidelė Europos mastu sostinė, Lietuva yra mažiau turtinga ir svarbi valstybė.

                                Aš labai laukiu naujo terminalo, tikiuosi, kad jis padės išspręsti eilių ir nebuvimo kur atsisėsti prie įlaipinimo vartų problemas.

                                Comment


                                  Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                  Aš labai laukiu naujo terminalo, tikiuosi, kad jis padės išspręsti eilių ir nebuvimo kur atsisėsti prie įlaipinimo vartų problemas.
                                  Ar yra koks nors pasaulyje oro uostas (veikiantis), kur niekada nebūtų eilių ir visada būtų, kur atsisėsti? Nepasakyčiau, kad VNO situacija dėl to prastesnė nei daugumoje kitų.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Ar yra koks nors pasaulyje oro uostas (veikiantis), kur niekada nebūtų eilių ir visada būtų, kur atsisėsti? Nepasakyčiau, kad VNO situacija dėl to prastesnė nei daugumoje kitų.
                                    Taip, daugelyje oro uostų randu kur atsisėsti ir retai susiduriu tokiomis didelėmis eilėmis, kokios pastaruoju metu būna Vilniuje. Vilniuje erdvė prie įlaipinimo vartų yra labai sugrūsta, tikiuosi, kad pastačius naują terminalą, oro uostas bus pertvarkytas taip, kad problema bent kiek išsispręstų.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                      Svarbiausia ką į dėžę įdėsi, dėžės grožis rūpį tik kai jos viduje kažkas gero. Mėšlas ir auksinėje dėžutėje liks mėšlu.

                                      Jeigu pažiūrėti pvz. didžiuosius Londono oro uostus, tai nelabai ir gražios tos dėžutės. Bet niekam nerūpi, nes nelabai jų ir pamatai.
                                      Būtent. Marakešo oro uostas iš išorės tikrai įspūdingas, iš vidaus atrodo gal ir blogiau už VNO T2.

                                      Comment


                                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                        Būtent. Marakešo oro uostas iš išorės tikrai įspūdingas, iš vidaus atrodo gal ir blogiau už VNO T2.
                                        Aha, labai smagiai reitingai vienodi
                                        https://skytraxratings.com/airports/...airport-rating
                                        https://skytraxratings.com/airports/...airport-rating

                                        Comment


                                          Nepakanka, kad Kaune tiltai pervardinti, jog neįmanoma identifikuoti vietos - vėl kyla pervardijimo šišas.
                                          Tai, kad vienas konservatorių lyderis kažkada buvo Čiurlionio muzikos tyrinėtojas, jo partiečiams vis norisi įsiteikti. Vytauto L. sekėjams vis knieti ką nors pervardinti Čiurlionio vardu - ar Varėnos rajono miestelį, ar oro uostą.
                                          Kai tik buldozeriu stumiama kokia nors nepopuliari iniciatyva, tai kaip ir sovietmečiu aiškinama, jog tai "darbo liaudies reikavimas".

                                          ​​LRT.lt 2022.12.09
                                          Vilniaus oro uostui – Čiurlionio vardas?
                                          Vyriausybė ketina svarstyti Vilniaus oro uostui suteikti Mikalojaus Konstantino Čiurlionio vardą. Taip galvojama paminėti 150-ąsias dailininko bei kompozitoriaus gimimo metines, kurios bus 2025 metais.
                                          Nors dalis gyventojų sako, jog naująjį pavadinimą bandydami ištarti užsieniečiai išsilaužytų liežuvius, komunikacijos ekspertas A. Katauskas pabrėžia – taip tik dar labiau sužadintume jų smalsumą.

                                          Kaip LRT radijui aiškina premjerės Ingridos Šimonytės patarėja kultūros klausimais Gabrielė Žaidytė, pasiūlymas Vilniaus oro uostą pavadinti M. K. Čiurlionio vardu „atėjo iš visuomenės“ ir yra tik viena iš šiuo metu svarstomų galimybių.
                                          Pašnekovė džiaugiasi, kad žmonės iš tiesų aktyviai diskutuoja šia tema ir ieško Vilniaus oro uostui naujo vardo. Tą liudija ir klausytojų skambučiai. Šie vardija pačius įvairiausius variantus: nuo Žemaitės ar Gabrielės Petkevičaitės-Bitės iki karaliaus Mindaugo ar Antano Gustaičio. (...)

                                          https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...i-komunikacija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X