Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Man tai labiausiai patinka liustros. Ir visa ta kepyklėlės aplinka tokia simpatiška. Tikiuosi ten bus kibinų ir sultinio.

    Čeburėkų ir bėliašų.
    -

    Comment




      Įdomus variantas iš projekto su paliekama stalino kepure

      Comment


        Kiek šis projektas realus? Tokį įgyvendinus turėtume daug maž padorų Rytų Europos miesto oro uostą.

        Comment


          Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
          Kiek šis projektas realus? Tokį įgyvendinus turėtume daug maž padorų Rytų Europos miesto oro uostą.
          Tik reiktu ta 90uju dali nugriauti ir pakeisti kazkuo modernesniu ir butu kazkas panasaus i Lenkijos ar Rumunijos antraeiliu miestu oro uosta

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Kiek šis projektas realus? Tokį įgyvendinus turėtume daug maž padorų Rytų Europos miesto oro uostą.
            Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.

            Comment


              Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

              Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
              Vakarietiška estetika realybėje yra apmyžti tualetai, sąvartynai prie kavinių ir apšnerkšti staliukai, kas keliautojo patirtyje yra kur kas svarbiau nei hadid lygio terminalo išorinė architektūra. Taip, kad daugiau oro uostų pakeliaukite, tada nereiks čia nesąmonių rašinėti apie kažkokius magadanus. Kažkodėl nei vienam užsieniečiui nekliūna VNO, tik vietiniemas kalabybiškių architektūros specialistams.
              Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.20, 12:16.
              Flickr

              Comment


                Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
                Šiame forume kritika netoleruojama. Gausite tokių epitetu kaip "nesąmonės", "isterija", ir pan. Galima rašyti tik apie "vis dar pasitaikančius trūkumus", bet jokiu būdu neapibendrinti ir jokiu būdu nelyginti su Estija ar Lenkija.

                Comment


                  Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                  Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
                  Šopeno estetika, nuoširdžiai, kaskart man parodo, kad mes gyvename labiau šiaurėje negu Lenkija.

                  Comment


                    Parašė Laure23 Rodyti pranešimą

                    Neįmanoma - mes esame Magadano lygio šikna, kuri savo bulkučių krautuves apšvies senamadiškais liustrais ir medinėmis kėdėmis su per daug išraitytais kontūrais. Mums nėra ko lygintis su Talino Ülemiste oro uostą arba Šopeną Varšuvoje - tai yra pavyzdžiai tikrų miestų, atradusių vakarietišką pradą bei estetiką kuriant savo oro uostų erdves.
                    Čia juokais rašote, ar rimtai? Nuo kada Varšuvos Šopeno oro uostas yra „vakarietiškas pradas ir estetika“? Apsiseilėjimą tokie oro uostai gali sukelti nebent rytų varguoliams.
                    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                    Comment


                      Sąžiningai, nelabai suprantu iš kur pas jus šitas negatyvas. Normalus, funkcionalus oro uostas. Kvepalų lentynėlės ar baldai tokiose vizualizacijose yra iliustracinio pobūdžio. Liustrų, jeigu jos rimtai yra projekte, įlindę į telefonus prie vartų nepastebėsite.

                      Norėčiau, kad kiekvienas skaitantis dabar kartu su manimi pažaistų tokį žaidimą: iš oro uostų, kuriose buvote – pasakykite man tris gerus, ir tris blogus.

                      Jau?

                      Ok, dabar leiskite spėti. Ar blogas oro uostas buvo tas, kurio tikrinimo eilėje praleidote valandą, ar tas kurio eksterjeras ir interjeras pasirodė kažkokie "be dvasios"? Tas, kur neradote vietos nei prisėsti, nei išgerti kavos, ar tas su kažkokiom keistom liustrom?

                      Oro uostas visada buvo yra ir bus funkcinis pastatas. Yra gražių, yra net labai gražių, bet tai nėra tikslas, o tik lėšų įsisavinimas. Bergamas atrodo kaip didelis kubas. Marselis atrodo kaip traukinių stotis. Birminghamas atrodo kaip nesąmonė. Žiūrint į projektą ir vizualizacijas, tai ką turės Vilnius yra absoliučiai normalu. Jeigu turėsim greitas patikras, pakankamą kiekį bendro naudojimo erdvių, įlaipinimą per kišenes, ir pan. – čia bus ne "Belgradas prieš 30 metų", o paprastas geras oro uostas, kas buvo visos šitos rekonstrukcijos tikslas.

                      Yra nemažai projektų, kur reikia stengtis kad jie būtų reprezentaciniai architektūriniai miesto simboliai. Oro uostas nėra vienas iš jų. Nebent, aišku, norime pastatyti jį kaip paminklą emigracijai. Čia būtų visai gera satyra.

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Čia juokais rašote, ar rimtai? Nuo kada Varšuvos Šopeno oro uostas yra „vakarietiškas pradas ir estetika“? Apsiseilėjimą tokie oro uostai gali sukelti nebent rytų varguoliams.
                        Mano post'as buvo akivaizdus sarkazmas.
                        Pavyzdžiai pasirinkti neaatsitiktinai, kadangi tos šalys, pasak mūsų forumiečių, viską daro geriau - pats oro uostas nėra esmė. Ir manęs nestebina kad į post'ą kai kurių buvo sureaguota rimtai, pritariant, kad kritika niekam nepatinka. Šito forumo hivemind diktuoja, kad ta kritika labai netgi patinka ir tai yra daroma 'by default'.

                        Skirkime racionalią ir pagrįstą kritiką, dėl kurio šitame forume ir verta lankytis, nuo pabaubimo. Susidaryti įspūdį iš renderių dėl naujojo terminalo duty free zonos ar kavinukės interjero, kur daugybė Europs oro uostų tokios zonos atrodo panašiai (incoming pavyzdžiai 'kur yra geriau' - kėdutės pagaminta iš titano pvz. galbūt) aš nedrįsčiau.
                        Paskutinis taisė Laure23; 2023.11.20, 12:50.

                        Comment


                          Sopeno oro uostas yra Vilniaus autobusu stoties ir Akropolio hibridas. Jokio pasididziavimo ir net is lenku nera, jau kuris metas galvoja jie apie naujo statybas. Tik prisiminus netoliese esancio naujo Brandenburgo oro uosto rangos patirtis nesirodo geru prosvaisciu su igyvendinimu...

                          Comment


                            Bet tai gal geriau nei kolūkio kultūros namų ir Vilniaus CUP hibridas

                            Comment


                              Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                              Bet tai gal geriau nei kolūkio kultūros namų ir Vilniaus CUP hibridas
                              VNO interjeras (galbūt atmetus vidurinę dalį) nėra blogesnis už daugumos Europos oro uostų. Taip, aš drįstu sakyti, kad VNO atrodo geriau už Mančesterį, Varšuvą, Dublino T1, Stanstedą, Turiną bei kitas vietas. Aš tą sakau kaip žmogus, buvęs >70 oro uostų, iš kurių nei vieno nėra Rusijoje.

                              Jau juokinga ta saviplaka. Stalinistinė VNO dalis iš estetinės pusės kaip tik duoda unikalumo ir kažko įdomiau, nei tipinė šiuolaikinių oro uostų architektūra. Problemiškiausia vieta turbūt T2.
                              Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.11.20, 16:26.

                              Comment


                                Duotų, jei būtų tinkamai inkorporuota į naują terminalą.

                                Comment


                                  Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                  Šiame forume kritika netoleruojama. Gausite tokių epitetu kaip "nesąmonės", "isterija", ir pan. Galima rašyti tik apie "vis dar pasitaikančius trūkumus", bet jokiu būdu neapibendrinti ir jokiu būdu nelyginti su Estija ar Lenkija.
                                  Kažkas nepagavo sarkazmo

                                  Comment


                                    Būtų labai blogai jei 2 ir 3 terminalai būtų išsaugoti, ten ir slypi visa Vilniaus oro uosto blogybė, bagažas, koridoriai, nepatogios erdvės ir t.t.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Būtų labai blogai jei 2 ir 3 terminalai būtų išsaugoti, ten ir slypi visa Vilniaus oro uosto blogybė, bagažas, koridoriai, nepatogios erdvės ir t.t.
                                      Taip. T2 yra 1990s rudimentas, T3 interjeras atrodo padoriai, bet suplanavimas (vaikščiojimai aukštyn žemyn) nėra patogus. T1 iš esmės gali ir likti toks, koks yra.

                                      Comment


                                        VNO bus MKČ !

                                        https://madeinvilnius.lt/transportas...3ay9EmX-AppYa8

                                        Comment


                                          Noriu pamatyti tą užsienietį kuris sugebės ištarti visą pavadinimą, o ne 3 raides, kurios irgi būtų iššūkis.
                                          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X