Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    Londone irgi su bolt galima, kas cia per argumentas. Plius, Lutonas ten realiai net nera Londono oro uostas.

    Bet taip, vienintelis Vilnius oro costo privalumas - jo vieta. Butu labai gaila jei i kazkur vidury niekur iskeltu
    Argumentas tas, kad Londone net į pagrindinius oro uostus turi važiuoti net su VT ilgai, o Vilnius mažas miestas ir pats VNO visai šalia centro, todėl gali greitai, pigiai ir patogiai nuvažiuoti su taxi.
    Flickr

    Comment


      Iš Santariškių ar Šeškinės su traukiniu piko metu (imkim tą sovietmečiu planuotą "tramvajų" palendantį po Senamiesčiu) būtų ir pigiau, ir greičiau, ir patikimiau nei Bolt. Jau nekalbant, kad jie neturi TAXI licencijos.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        15min.lt 2023.10.15
        Vilniaus oro uostas su eilėmis dar nesusitvarko
        Nors Vilniaus oro uostas skelbia, kad keleivių eilės prie registracijos ir patikros punktų ėmė mažėti, sekmadienį atvykę keleiviai pamatė priešingą vaizdą – sausakimšą oro uosto išvykimo salę. (...)
        4.30 ryto į oro uostą atvykę žurnalistai pamatė sausakimšą išvykimo salę, o skubantys keleiviai ir pranešimai per garsiakalbius nė iš tolo nepriminė įprasto vaizdo oro uoste.

        Šiek tiek po vidurdienio į Vilniaus oro uostą atvykę kiti 15min žurnalistai išvykimo salėje taip pat pamatė minias žmonių – gausios eilės buvo nutįsusios prie registracijos langelių į užsakomuosius skrydžius, pavyzdžiui, Antaliją. Tačiau prie saugumo patikros didelių eilių nebuvo – laukti reikėjo apie 10 minučių. (...)

        Vilniaus oro uostų atstovai šios savaitės pradžioje teigė, kad padėtis stabilizavosi, tačiau pripažino, kad vienu paros metu keleivių perteklius išvykimo salėje formuosis dar bent iki mėnesio pabaigos.

        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ni-667-2128492

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          15min.lt 2023.10.15
          Vilniaus oro uostas su eilėmis dar nesusitvarko
          Vakar kaip tik teko skrist. .skrydis apie 14:30, oro uoste buvau 12val. 12:25 jau buvau praėjęs visas patikras ir sėdėjau kaip durnelis prisiskaitęs nesąmonių 2 valandas. Tiesa buvau tik su rankiniu..

          Comment


            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

            Vakar kaip tik teko skrist. .skrydis apie 14:30, oro uoste buvau 12val. 12:25 jau buvau praėjęs visas patikras ir sėdėjau kaip durnelis prisiskaitęs nesąmonių 2 valandas. Tiesa buvau tik su rankiniu..
            Eilės pagrinde anksti ryte tarp 5 ir 7, nes labai daug charterinių ir jungiamųjų skrydžių į hubus tuo metu. Prieš tris savaites 5:30 eilė iki security check buvo praktiškai nuo tų vartelių kur bilietą parodai, neskaitant, kad priduoti bagažą norintys pilnai blokavo įėjimą į oro uostą. Niekad nieko panašaus nesu matęs nei per pietus nei vakare.

            Comment


              Parašė evil Rodyti pranešimą

              Eilės pagrinde anksti ryte tarp 5 ir 7, nes labai daug charterinių ir jungiamųjų skrydžių į hubus tuo metu. Prieš tris savaites 5:30 eilė iki security check buvo praktiškai nuo tų vartelių kur bilietą parodai, neskaitant, kad priduoti bagažą norintys pilnai blokavo įėjimą į oro uostą. Niekad nieko panašaus nesu matęs nei per pietus nei vakare.
              Ir ryte niekada tiek nebūdavo, niekada. Net 2019, kai keliavo gerokai daugiau asmenų, beveik penktadaliu daugiau per visus metus. 438 000 šių metų rugsėjį ir 468 000 keleivių 2019 m. rugsėjį.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Ar galiu užeiti? Keleiviams nematoma oro uosto pusė: nuo VIP paslaugų iki bagažo kelionės
                Bagažo paskirstymo ar inžinerijos bei eksploatacijos skyriai, priešgasrinė gelbėjimo stotis ar operatyvinio valdymo skyrius – visa tai turi veikti nepriekaištingai, jei norime, kad mūsų visų skrydžiai iš ar į Vilniaus oro uostą būtų sklandūs.

                Būtent todėl į šias vietas pašaliniai asmenys pakliūti negali, tačiau laidai „Ar galiu užeiti?“ visa tai ir kur kas daugiau aprodė Lietuvos oro uostų generalinis direktorius Simonas Bartkus.

                Jis taip pat aprodė ir naujai statomą terminalą bei atvėrė VIP terminalo duris. Oro uostą „Delfi“ žurnalistams aprodęs S. Bartkus pabrėžė, kad pasaulyje yra tik viena vieta, kurioje būti ketvirtą ryto yra kur kas geriau nei savo lovoje, tai – oro uostas.
                Visai įdomus video.

                Comment


                  Vilniuje padvigubintas „pagalvės“ mokestis, 30% pajamų ketinama skirti skrydžių skatinimo programai .vz.ltlogist...nimo-programai
                  Vilniaus taryba trečiadienį patvirtino skrydžių skatinimo programą ir nuo kitų metų iki 2 Eur padidino vadinamąjį pagalvės mokestį. Iki šiol jis siekė 1 Eur. Už rinkliavos padidinimą balsavo 33 tarybos nariai, prieš buvo 10. Skrydžių skatinimo programai politikai pritarė vienbalsiai.
                  Anot savivaldybės, nuo 2024-ųjų pagal programą bus finansuojamos rinkodaros priemonės verslui ir atvykstamajam turizmui svarbių skrydžių populiarinimui. Programos tikslas – paskatinti šių susisiekimo maršrutų paklausą, pritraukti daugiau keliautojų ir investuotojų iš užsienio valstybių bei efektyviai išnaudoti Vilniaus turizmo ir ekonomikos potencialą.
                  „Yra ne tik svarbu, kad mes turime ten kryptį, bet kaip dažnai ir kokiais laikais yra skraidoma. Į egzistuojančias kryptis norime dažninti skrydžių kiekį“, – per posėdį trečiadienį sakė Vilniaus Adomas Bužinskas, savivaldybės administracijos direktorius.
                  Pasak jo, Lietuva turi ambicijų skraidinti tiesiogiai iš sostinės į Niujorką.
                  „Iš 24 prioritetinių skrydžių krypčių daugiausiai šiuo metu jau yra pažengta ties kryptimis iš Diuseldorfo, Hamburgo, Tel Avivo, Madrido ir Dublino“, – kalbėjo A. Bužinskas.
                  Savivaldybė sieks skrydžių skatinimui skirti 30% lėšų, gautų iš „pagalvės“ mokesčio ir tokio pat dydžio sumą iš savivaldybės biudžeto. Savivaldybės skiriamų lėšų suma negalės viršyti 20% valstybės asignavimų sumos.
                  p.s. tas skrydis į New York tai kaip New Vasiuki.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Sveiki, nesu tikras ar į temą čia rašau, bet turiu klausimą dėl AirBaltic skrydžių į LPA. Bandau pirkti bilietus 2024 gegužės mėnesiui, bet sistemoje bilietai tik iki balandžio mėnesio pateikti, tiek iš VNO, tiek iš RIX. Ar čia suprasti reikia jog jie nuo 2024 metų gegužės tą kryptį apleidžia ar tiesiog nepaskelbtas grafikas dar ? Kitom kryptimi bilietai jau iki kitų metų rugsėjo sudėti, tai smalsu ar ieškotis per kitur ir apturėti žiauriai nepatogius ir ilgus persėdimus ar dar palaukti ir tikėtis jog bilietai atsiras jų puslapyje ?
                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                    - Rusija su Amerika kariauja.
                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                    - O amerikiečiai?
                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                    Comment


                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                      Sveiki, nesu tikras ar į temą čia rašau, bet turiu klausimą dėl AirBaltic skrydžių į LPA. Bandau pirkti bilietus 2024 gegužės mėnesiui, bet sistemoje bilietai tik iki balandžio mėnesio pateikti, tiek iš VNO, tiek iš RIX. Ar čia suprasti reikia jog jie nuo 2024 metų gegužės tą kryptį apleidžia ar tiesiog nepaskelbtas grafikas dar ? Kitom kryptimi bilietai jau iki kitų metų rugsėjo sudėti, tai smalsu ar ieškotis per kitur ir apturėti žiauriai nepatogius ir ilgus persėdimus ar dar palaukti ir tikėtis jog bilietai atsiras jų puslapyje ?
                      Sezoninė kryptis, kaip ir Tenerifė, baigiasi balandžio gale. Bet laisvai galit pirkti balandžiui, orai tokiu laiku kaip vasarą. Beje, AirBaltic dabar labai geras nuolaidas taiko, jei dar spėsit bilietus nusipirkti.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2023.11.03, 13:27.
                      Flickr

                      Comment


                        Straipsnis apie terminalo statybas, yra nuotraukų iš vidaus.

                        Pasidairykite kaip atrodo statomas naujasis Vilniaus oro uosto išvykimo terminalas

                        Comment


                          Visai greitas progresas - gal bus anksčiau nei 2025 Q1? Turbūt išvykimo iš VNO kamščiai paskatino spartinti procesą.
                          Paskutinis taisė Laure23; 2023.11.16, 19:48.

                          Comment


                            As ziuriu i apacioje esancius renderius ir negaliu patiketi - cia rimtai taip atrodys (early 2000's?) ar cia bajeris?



                            Comment


                              Manęs tai kažkodėl nestebina. Kokia sostinė, toks ir oro uostas.

                              Comment


                                O tai negi kas nors tikėjosi kažko geresnio? Bus panašiai, kaip dabar, tik daugiau. Kaip koks Belgradas prieš 30 metų.

                                Comment


                                  Man tai labiausiai patinka liustros. Ir visa ta kepyklėlės aplinka tokia simpatiška. Tikiuosi ten bus kibinų ir sultinio.

                                  Click image for larger version  Name:	2806E1A5-93A1-47A5-8B4A-890A1A800821.png Views:	0 Size:	1,84 MB ID:	2090771

                                  Comment


                                    Ši vieta gal ir bus populiari nepaisant interjero dizaino, jeigu bus šviežios keptos duonos ir pan. Nežinau tik, ar galima būtų ten eksploatuoti kepimo įrenginius dėl saugumo. Idėja įdomi.

                                    Comment


                                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                                      Manęs tai kažkodėl nestebina. Kokia sostinė, toks ir oro uostas.
                                      Kuo blogas dabartinis VNO ir kas blogo naujame terminale? Tos krautuvės ir užkandinės juk vienodai visuose oro uostuose atrodo.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                                        Ši vieta gal ir bus populiari nepaisant interjero dizaino, jeigu bus šviežios keptos duonos ir pan. Nežinau tik, ar galima būtų ten eksploatuoti kepimo įrenginius dėl saugumo. Idėja įdomi.
                                        taigi ne oro uostas pardavinės bandeles.. kas laimės nuomos konkursą, tas ir įrenginės savo krautuvės dizainą. Vizualizacijos tik šiaip - bendram įsivaizdavimui. Iš kitos pusės - nu koks skirtumas? ne tranzitinis oro uostas, kur reikia 5-8val laukt persėdimo ir gal ten kažkiek svarbu turėt fontaną. Svarbu kad patikros ir pridavimai būtų greiti, nū ir aišku, kad būtų baras padaryt gramą prieš skrydį.

                                        Comment


                                          Aš irgi manyčiau, kad parduotuvių dizaino iš oro uosto vizualizacijų nereikėtų vertinti. Iš tų vizualizacijų man kol kas tik vien aišku - kad dabartinė registracijos salė bus perleista išvykimo zonai ir ten atsiras duty-free parduotuvė:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X