Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Čia tas stogelis - kai reik į autobusą lipt?
    Deja, bet taip, nes rankovės suplanuotos tik dvi.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Deja, bet taip, nes rankovės suplanuotos tik dvi.
      bus dar tų rankovių: https://youtu.be/5OTJtSmUjgg?si=mClJLLWfK5VmXj8E

      2050 metų plėtros planas.

      Comment


        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

        bus dar tų rankovių: https://youtu.be/5OTJtSmUjgg?si=mClJLLWfK5VmXj8E

        2050 metų plėtros planas.
        Cool, kad T2 ir T3 yra išlaikomi

        Click image for larger version

Name:	vno1.png
Views:	796
Size:	2,03 MB
ID:	2102775

        Čia T5 su kilometro ilgio rankovėmis.

        Click image for larger version

Name:	vno3.png
Views:	771
Size:	1,27 MB
ID:	2102773

        Tie laiptai į apačia turbūt yra Vilniaus metro ir Europiniai bėgiai į Kauną.

        Click image for larger version

Name:	vno4.png
Views:	772
Size:	1,98 MB
ID:	2102777
        Bet panašu, kad bus daugiau parkingų ir viešbučių.
        Click image for larger version

Name:	vno5.png
Views:	793
Size:	2,26 MB
ID:	2102779
        Attached Files
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2024.01.08, 20:52.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          O nebūtų protingiau iš karto kažką tokio dastatyti į tą šešetą aikštelių:

          Comment


            Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
            O nebūtų protingiau iš karto kažką tokio dastatyti į tą šešetą aikštelių:

            T2 bus kultūros paveldas tada, negalima griauti.

            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė ciurlionis Rodyti pranešimą
              t2 bus kultūros paveldas tada, negalima griauti.
              iš t4

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą


                Tie laiptai į apačia turbūt yra Vilniaus metro ir Europiniai bėgiai į Kauną.
                patinka man pono optimizmas.. fone dar Starbucks'as 2050 metais matosi

                šį kartą gerai, kad bent jau nepripiešie tuzino priparkuotų A380 orlaivių

                Comment


                  Kažkaip simboliška, kad visų pirma yra statomas išvykimo terminalas.

                  Comment


                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                    patinka man pono optimizmas.. fone dar Starbucks'as 2050 metais matosi

                    šį kartą gerai, kad bent jau nepripiešie tuzino priparkuotų A380 orlaivių
                    Iš Simono Bartkaus posto:
                    "Pirmu etapu, atidarius naują atvykimo terminalą, iš jo iškraustysime oro uosto atvykimo funkciją. Žiūrint į ilgesnę perspektyvą, dabartinio terminalo elementai gali tarnauti kaip tam tikra Centrinė Plaza: kuomet Vilniaus oro uosto keleivių skaičius pasieks 10 mln. keleivių oro uostą piko dienomis gali aplankyti po 50 tūkst. keleivių ir dar daugiau. Išvykimui nuo kitų metų pradžios esant naujajame terminale, tarpas tarp Senojo ir Naujojo terminalo tarnaus kaip Centrinė susitikimo aikštė, kurioje be keleivių šurmulio atsirastų ir integracija su Rail Baltica stotimi Vilniaus oro uoste."
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Atsiprašant bl*t, tas VNO tai, kaip keiksmažodis, sostinės reprezentaciniai vartai. Ką jie čia lipdo. Reikėjo nuo nulio statyt kitoje tako pusėje. VNO dydžio oro uoste 5 terminalai, komedija. Arba T2 reikia lygint su žeme ir aplink tą paveldosoauginį pastatytą statyt normalų terminalą. Man tai, kaip visą gyvenimą Vilniuje gyvenančiam gėda matyti tokį frankenšteiną.
                      Paskutinis taisė sL^; 2024.01.09, 13:22.

                      Comment


                        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                        Kažkaip simboliška, kad visų pirma yra statomas išvykimo terminalas.
                        Nes atvykimas paprastesnė procedūra, išlipti iš lėktuvo, pasiimti lagaminus jei reikia, ir išeini, su srautais susitvarko dabartinis terminalas. Tuo tarpu su išvykimu jau nebe.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2024.01.09, 13:23.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė sL^ Rodyti pranešimą
                          Atsiprašant bl*t, tas VNO tai, kaip keiksmažodis, sostinės reprezentaciniai vartai. Ką jie čia lipdo. Reikėjo nuo nulio statyt kitoje tako pusėje. VNO dydžio oro uoste 5 terminalai, komedija. Arba T2 reikia lygint su žeme ir aplink tą paveldosoauginį pastatytą statyt normalų terminalą. Man tai, kaip visą gyvenimą Vilniuje gyvenančiam gėda matyti tokį frankenšteiną.
                          Kaip aš supratau iš šiandien ryte vykusio pranešimo spaudai (transliavo LRT), tai atvykimo terminalas bus statomas dešiniau nuo esamo seno pastato. Po šių darbų visos oro uosto funkcijos iš esmės bus padalintos į atvykimo ir išvykimo terminalus. O ką daryt su centrine dalimi bus sprendžiama jau po to. Ir nebūtinai ji bus tokia, kokia yra dabar (čia įskaitant ir tas naujesnes prielipas). O visa kita yra tiesiog principinė vizija plėtrai.

                          Visoms naujoms dalims bus arch. konkursai, tada ir paaiškės ką ir kaip išsaugoti architektai siūlys.

                          Comment


                            Taip pat dar keletas kiek kitokių kampų vaizdų:









                            Comment


                              Tikekimes kad visa ta BS apie nauja oro uosta kazkur laukuose daugiau i viesume nebesiskverbs. Sita vizija puikiai iliustruoja kad vietos pletrai yra sociai. Beja, uzskaitau, viskas atrodo tiesiog super.

                              Comment


                                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                Tikekimes kad visa ta BS apie nauja oro uosta kazkur laukuose daugiau i viesume nebesiskverbs. Sita vizija puikiai iliustruoja kad vietos pletrai yra sociai. Beja, uzskaitau, viskas atrodo tiesiog super.
                                Viskas išskyrus T2 ir T3, bei tą "spuogą" išaugantį iš T3.

                                iki 2027 m. bus pastatytas atvykimo terminalas, kuris bus sujungtas galerija su dabar baigiamu išvykimo terminalu. Galerija atsiras toje vietoje, kur dabar funkcionuoja automobilių rampa.

                                Tad reiktųnpasinaudoti proga ir viską ten nušluoti nuo žemės prieš pradedant vidurinės galeros statybas.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Šiaip gražu, bet nelabai efektyvu. Sukuriama daugybė atskirų zonų, kurios nebus pilnai įveiklintos. Geriau turėti vieną didelę dėžę su visom kavinėmis, parduotuvėmis, paslaugomis, kad per jas pereitų ir atvykstantys ir išvykstantys, nei išskirstyti keleivius po tolimus atskirus terminalus.

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    Šiaip gražu, bet nelabai efektyvu. Sukuriama daugybė atskirų zonų, kurios nebus pilnai įveiklintos. Geriau turėti vieną didelę dėžę su visom kavinėmis, parduotuvėmis, paslaugomis, kad per jas pereitų ir atvykstantys ir išvykstantys, nei išskirstyti keleivius po tolimus atskirus terminalus.
                                    Visi atvykstantys, isvykstantys lydintys ir pasitinkantys asmenys praeis pro centrine dali po kuria bus Rail Baltica jungtis. Isvykstantys tures duty free zona + visa kita i kuria nepateks visi kiti. Atvykstantiem nereikia jokiu atskiru zonu, pasieme lagaminus iseis i ta pacia centrine zona. Nelabai supratau apie kokiias neiveiklintas zonas jus rasote?

                                    Comment


                                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą

                                      Visi atvykstantys, isvykstantys lydintys ir pasitinkantys asmenys praeis pro centrine dali po kuria bus Rail Baltica jungtis. Isvykstantys tures duty free zona + visa kita i kuria nepateks visi kiti. Atvykstantiem nereikia jokiu atskiru zonu, pasieme lagaminus iseis i ta pacia centrine zona. Nelabai supratau apie kokiias neiveiklintas zonas jus rasote?
                                      Bus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.

                                      Comment


                                        Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                        Bus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.
                                        Realiai tai cia bus ne 5 terminalai bet vienas terminalas su nutolusiais isvykimo vartais. I visus terminalus/vartus teks eit pro viena centrine isvykimo ir patikros vieta.kur ir bus visa komercija o i nutolusius vartus jau bus einama tiesiog i skrydi. Kaikas man cia primena Dublino oro uosta

                                        Paskutinis taisė deep'as; 2024.01.09, 21:28.

                                        Comment


                                          Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                          Bus 5 atskiri terminalai. Penktas terminalas yra nutolęs labiausiai. Ar kiekvienas, ir ypač penktas terminalas, turės atskiras kavinės? Ar dalis jų paprasčiausiai merdės? Juk akivaizdu kad centrinė zona su restoranais ir kavinėmis veiktų efektyviau jei ji aptarnautų visus terminalus ir būtų šalia visų terminalų.
                                          Jeigu, kas lankėsi Rygos C terminale, tai matėt ten veikiantį vieną Narvesen ir alaus pilstymo tašką, bei vandenį išduodantį automatą. Ų formos terminalas nėra efektyvus (u su nosine, nes dabartinis išvykimas taps nosine). Taip, T formos terminalas būtų racionaliau, kur prisišvartavę prie T3 lėktuvai paleistų žmones, kurie praeitų viską ir galiausiai pasuktų į išėjimą po kaire. Labai panašiai, kaip Osle.

                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X