Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Lietuvių architektai turi tokią fobiją, nežinau kaip ji vadinasi, bet apibūdinama kaip “baimė projektuoti pastatus arti gatvės”. Nepagydoma nei vaistais, nei psichoterapija.
    Tiksliau ne lietuvių architektai, o nelabai vykę lietuvių architektai. Nes jei projektuoja geri, tai jokių fobijų ir nesąmonių nėra.

    Flickr

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      Nors ir primityviai kampuotas VNO stogas palyginus su Helsinkio, tačiau Helsinkio oro uosto keleiviai akivaizdu netenka malonumo nusiirkluot per trinkelių jūrą iki gatvės, dar ypač jei per lietų.
      Tai, jei ne moderniausias tai bent gal trinkelizuočiausias?

      Jei rimtai tai kokiam šuns p*pui tas toks platus šaligatvis išvis?
      Helsinkio oro uostas turi patogu traukini pakistu po zeme kuri gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Su juo sklandziai gali keliauti vos ne po visa Suomija. Siaip pagalvojus, beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Aisku, Lietuvai tureti koki stogeli virs parkingo gal jau ir pazanga...

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
        Siaip pagalvojus, beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto. Aisku, Lietuvai tureti koki stogeli virs parkingo gal jau ir pazanga...
        Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
        Paskutinis taisė Lettered; 2023.10.12, 21:39.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
          Lutono oro uostas turi traukinius ir į Londoną, ir per visą Angliją.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
            Beauvais yra iš esmės regioninis, o ne joks ne Paryžius. VNO apkrovimas didesnis.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Beauvais yra iš esmės regioninis, o ne joks ne Paryžius. VNO apkrovimas didesnis.
              VNO pagal dydį ir tai, kad neturi flag carrier ir specializuojasi ant LCC irgi regioninis.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                VNO pagal dydį ir tai, kad neturi flag carrier ir specializuojasi ant LCC irgi regioninis.
                VNO nesispecializuoja LCC - nereikia vėjų rašinėt.

                Comment


                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                  VNO nesispecializuoja LCC - nereikia vėjų rašinėt.
                  Valstybė specializuojasi.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Londonas (Lutono) ir Paryžiaus (Buvė) irgi neturi.
                    Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas

                    O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.
                    Paskutinis taisė Magician; 2023.10.13, 13:48.

                    Comment


                      Parašė Magician Rodyti pranešimą

                      Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas

                      O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu shuttle iš Paryžiaus žmones paima palapinėje šalia kažkokio konferencijų centro) – gal nesilyginam.
                      Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Magician Rodyti pranešimą

                        Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras:
                        Ne visai į temą, bet Lutonas po gaisro užvakar veikiančios DART linijos nebeturi ir gali būti neturės porą metų (per kokį mėnesį gal apytiksliai paaiškės kiek laiko). Artimiausiais mėnesiais nusigauti į Lutono oro uostą bus labai nepatogu.

                        kaip?

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
                          Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?

                          P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Magician Rodyti pranešimą

                            Lutonas turi naują DART liniją šalia pat terminalo, kuri nemokamai nuveža iki Luton Airport Parkway, iš kurio yra traukiniai per 25 min nuvežantys į St. Pancras: pridedu video, kaip atrodo DART'as. Šiuo metu drąsiai sakyčiau, kad LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis su eilėmis prie 75 minutes važiuojančių autobusų. Prieš dvi savaites teko ir taip daryti, bet DART buvimas yra aiškus įrodymas kad autikai nėra standartas
                            ....
                            O DART ar BART? nes DART tai turi Dublinas (Dublin Area Rapid Transit https://en.wikipedia.org/wiki/Dublin_Area_Rapid_Transit) dėl aiškumo.

                            Ps tikrai irgi DART (nuorodoj klaida tipo BART) nes Direct Air-Rail Transit
                            Paskutinis taisė evvt; 2023.10.13, 18:41.

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              gal žinai į kokį numerį vno reik sėst, kad be persėdimų iki kokių šnipiškių nuvežtų?
                              3g
                              ?

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?
                                Net pro Šeškines iki Fabojiniškių gali be persėdimo
                                Netgi naktį 88N iki norimų Šnipiškių
                                Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Galvojau kalbam apie traukinius.

                                  Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                                  Beveik visi civilizuoti oro uostai Europoje turi patogu VT susisiekima su traukiniais kuriuos gali pasiekti net neisejus is oro uosto.
                                  Parašė Magician Rodyti pranešimą

                                  LTN yra super. Išskyrus tada, kai būna streikas ir reikia kankintis <...> prie <...> autobusų. Autikai nėra standartas
                                  O BVA yra tragedija per visas puses (autobusu).
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Tai VNO irgi turi traukinių stotį.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Beje, gal kas nors žino, koks gi galutinis sprendimas dėl Rail Baltica jungties VNO?
                                    Ar dar jo nėra? Nes šiaip jau vykdant plėtrą, apie tai jau reiktų galvoti.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                      Esu iš centrinės miesto dalies be persėdimo iš London Bridge ar Victoria Station važiavęs iki Lutono oro uosto. Paeiti teko gal keliolika metrų iki terminalo. Gal žinai į kokį numerį VNO reik sėst, kad be persėdimų iki kokių Šnipiškių nuvežtų?

                                      P. S. Toks miesčionis jaučiausi, kad galvojau Oyster'is galioja, tai gavau baudą 20 svarų. Gerai, kad turėjau kaip tik 22.
                                      Aš irgi esu, važiavau virš 2 valandų. Vilniuje su bolt tiesiai į terminalą per keliolika min ir n kartų pigiau ir patogiau.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Tai VNO irgi turi traukinių stotį, kuri nuveža iki pagrindinės Vilniaus geležinkelio stoties, bet tai funkcionalumu neprilygsta tuom, kas yra pvz. Oslo oro uoste ar Kopenhagos.
                                        VNO traukinys važiuoja iki stoties 10 kartų per dieną, Karlai.. ne kas 10-15 min kaip normaliam mieste, o tik 10 kartų per dieną ir tai dar belekokiu laiku, kur neįmanoma niekaip įsimint.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Aš irgi esu, važiavau virš 2 valandų. Vilniuje su bolt tiesiai į terminalą per keliolika min ir n kartų pigiau ir patogiau.
                                          Londone irgi su bolt galima, kas cia per argumentas. Plius, Lutonas ten realiai net nera Londono oro uostas.

                                          Bet taip, vienintelis Vilnius oro costo privalumas - jo vieta. Butu labai gaila jei i kazkur vidury niekur iskeltu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X