Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomumo dėlei. Kodėl buvo ištrintas pokalbis apie oro uoste dirbančią ir su keleiviais tik rusiškai bendraujančiai bagažo tikrintoją?

    Comment


      Parašė Marux Rodyti pranešimą
      Įdomumo dėlei. Kodėl buvo ištrintas pokalbis apie oro uoste dirbančią ir su keleiviais tik rusiškai bendraujančiai bagažo tikrintoją?
      Palaikau klausimą. Manau pokalbis atitiko temos pavadinimą ir nieko blogo tame nebuvo. Jei yra tarptautinis tai ir personalas turi mokėti nors kiek kitokią kalbą apart rytų kaimynų.
      Buvo cituota reikalavimai kalboms, tai buvo paminėta bazinės anglų žinios. Kodėl netinka iš viso pvz.: vokiečių, švedų ar prancūzų?
      Paskutinis taisė Arunasx; 2019.03.21, 13:00.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

      Comment


        Man atrodo ne istrintas o perkeltas i uzsienio kalbos Lietuvoje.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Prasidės tiesioginiai skrydžiai iš Vilniaus į Vieną https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...niaus-i-viena/ .
          Iš Vienos į Vilnių jau 27 metus skraido Austrian. Skraido kiekvieną dieną ir yra vienas iš 4 brandų, kurie skraido į Vilnių be pertraukų nuo pat nepriklausomybės pradžios (kiti trys yra LOT, Lufthansa ir Finnair).

          Austrian, aišku, yra užmigę su VNO-VIE: nėra aktyvūs nei jį reklamuodami, nei agresyvūs kainodaroje, nei tvarkaraštis yra idealus (skrydis viduryje dienos). Bet, jie užtikrina kasdienį, tiesioginį susisiekimą tarp Lietuvos ir Austrijos sostinių daugybę metų, be to yra labai geras variantas per Vieną skristi į Balkanų, Rytų Europos ir Artimųjų Rytų valstybes, jau nekalbant, jog tai dar vienas patogus jungėjas į pagrindinius miestus.

          Iššūkis su maža Lietuvos rinka reguliariajame susisiekime yra tas, jog yra daug maršrutų, kuriuose vienas vežėjas gali dirbti labai pelningai, bet jeigu vežėjai atsiranda du - abu riebiai lenda į minusą.

          Nenoriu būti blogas pranašas, bet visai tikėtinas scenarijus, jog Austrian kritus VNO-VIE rezultatams, ji imtų ir uždarytų šį skrydį: jis nėra jiems strategiškai svarbus, labai "hole-filler" lėktuvų utilizacijai viduryje dienos; Austrian jau uždarė anksčiau skrydžius į Rygą ir Taliną. Kai kova dėl Vienos tarp Europos gigantų baigsis, manau, Laudamotion irgi VNO-VIE gali būti neįdomus, nes čia nėra vieta, kur jie gali uždirbti daug pinigų, skirtingai nei vešdami austrus į maljorkas-tenerifes-barselonas-kretas.

          Mano nuomone, scenarijus, jog 2022 metais nė vienas vežėjas neskraidys iš Vilniaus į Vieną yra visai realiai tikėtinas. Aišku, turbūt šiandien sunku kažką dėl to padaryti, nebent skraidyti su Austrian iš Vilniaus į Vieną, o kitaip gali tekti "pirkti gyvybiškai svarbias skrydžių paslaugas iš Vilniaus į Vieną" iš biudžeto lėšų.

          P.S. Laudamotion toks svarbus tempas konkruoti, kad jų uniformos yra tiesiog levis džinsai ir random švarkai iš kažkokio primarko.
          Visas post'as:

          https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
          Flickr

          Comment


            „Laudamotion“ yra pirmaujanti Austrijos pigių skrydžių bendrovė, kuri pavadinta jos buvusio savininko, legendinio austrų „Formulės 1“ lenktynininko Niki Laudos vardu.
            2018-aisiais nusipirkęs privačią „Amira Air“ bendrovę N.Lauda ją išplėtė iš užsakomųjų skrydžių kompanijos į reguliarių skrydžių oro linijas. Tačiau vos po poros mėnesių „Ryanair“ pranešė apie dalies „Laudamotion“ pirkimą. Galiausiai 2019-ųjų sausį N.Lauda pardavė visas turėtas įmonės akcijas ir šiuo metu kompanija 100 proc. priklauso „Ryanair“.
            https://www.lrytas.lt/verslas/sekmes...iesta-9653170/
            p.s. praris Ryanair'as ir tiek.
            Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
            [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

            Comment


              Naujas Ryanair maršrutas - Vilnius-Charkovas.
              Pirmieji skrydžiai - spalio pabaigoje

              https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...na-637-1121776
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Mauricas: dėl aplaidumo Lietuva Latvijai kasmet padovanos apie 3–5 proc. BVP

                „Luminor“ banko vyriausias ekonomistas Žygimantas Mauricas teigia, kad jei „Rail Baltica“ vėžė nebus prijungta prie Vilniaus oro uosto, Lietuva Latvijai kasmet padovanos apie 3 – 5 proc. BVP. Įvardijamos ir kitos galimos Lietuvos oro uostų populiarumo mažėjimo priežastys.
                Ž. Mauricas socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje pasidalino įžvalgomis apie Baltijos šalių oro uostų ateitį. Jis rašo, kad pagal prognozę, 2040 metais didžiausias oro uostas (pagal keleivių apimtis) Baltijos šalyse bus Rygoje, antrasis – Kaune, o Vilnius atsidurs tik ketvirtoje vietoje.

                „Ryga bus 2–3 kartus didesnė nei artimiausias konkurentas. Kodėl?“, – retoriškai klausia Ž. Mauricas bei įvardija 4 priežastis:

                1. Rygos oro uostas turės „Rail Baltica“ stotį, kuri leis Rygos oro uostą pasiekti vos per 45 minutes iš Panevėžio, per 1:24 val. iš Kauno bei 1:44 val. iš Vilniaus (iš Parnu ir Talino atitinkamai per 1:10 val. ir 1:52 val.). Tai ženkliai padidins keleivių srautus tiek iš Lietuvos, tiek iš Estijos, kas leis Rygos oro uostui pasiūlyti dar didesnį skrydžių pasirinkimą.

                2. Kauno oro uostas taip pat, tikėtina, turės jungtį su „Rail Baltica“ tad pvz. vilniečiams nuvykti į Kauno oro uostą traukiniu tetruks apie 40 minučių. Be to, Kauno oro uostas yra kone Lietuvos centre, tad jį pasiekti yra patogiau (o ir pats oro uostas turi gana ambicingų plėtros planų).

                3. Vilniaus oro uostas nebus sujungtas su „Rail Baltica“, o plėtros planai yra neambicingi, tad ilgainiui jis taps lokaliu miesto oro uostu... (panašiai kaip Vienos šešėlyje esantis Bratislavos oro uostas). Dėl menko skrydžių pasirinkimo didelė dalis keleivių numigruos į Rygos ir Kauno oro uostus.

                4. Talinas, tikėtina, taip pat neaugs sparčiai, nes dalį keleivių nugriebs Ryga, o kitą dalį – Helsinkis (simboliškai, British Airways skrydis į Heathrow oro uostą buvo perkeltas iš Talino į Helsinkį).
                Flickr

                Comment


                  Jei priderins traukinuką iki oro uosto prie Rail Baltica traukinių tai nebus didelės blogybės, nes keistai atrodytų, jei Rail Baltica vėžė atsidurtų oro uoste, o ne gel. + autobusų stotyje su visuomeniniu transportu. Į abi vietas manyčiau nerealu.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                  [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                  Comment


                    Bet seniau buvo projektuota būtent taip. RBII trasa anksčiau planuota greta dabartinės rusiškos nuo Panerių lanku turėjo eiti ir įsijungti prie Kirtimų gel. st. maždaug ties taboru, o toliau nuo Oro uosto - iki Geležinkelio stoties.

                    Comment


                      Kad tai problema - taip, bet 5 proc. BVP ??? Tai yra pusė to, ką visas Lietuvos transporto sektorius generuoja - Klaipėdos uostas, geležinkeliai, visi furistai. Net Linava galimus nuostolius dėl mobilumo paketo kukliau prognozuoja negu Mauricas Rail Baltica linijos nebuvimą nuo Vilniaus geležinkelio stoties iki oro uosto

                      Comment


                        5% gal ir per daug, bet kad oro Cargo augs iš EU ir į EU yra faktas.

                        Kaip ir faktas, kad pigiau yra atskraidinti ir nusileisti vos kirtus ES sieną ir gabenti žeme, nei skristi iki Amsterdamo.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          5% gal ir per daug, bet kad oro Cargo augs iš EU ir į EU yra faktas.

                          Kaip ir faktas, kad pigiau yra atskraidinti ir nusileisti vos kirtus ES sieną ir gabenti žeme, nei skristi iki Amsterdamo.
                          Air Cargo augs neišvengiamai kaip ir PAX trafikas.

                          Antro teiginio nelabai supratau. Ta prasme, PVG-VNO, o toliau RFS iki AMS, vietoj PVG-AMS? Deja, tokia schema nėra pakankamai gyvybinga.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            Jei priderins traukinuką iki oro uosto prie Rail Baltica traukinių tai nebus didelės blogybės, nes keistai atrodytų, jei Rail Baltica vėžė atsidurtų oro uoste, o ne gel. + autobusų stotyje su visuomeniniu transportu. Į abi vietas manyčiau nerealu.
                            Manau neturėtų būti didelė problema nutiesti trumpą geležinkelio atkarpą pro panerių mišką, net ir atstumas važiuojant pro VNO būtų panašus kaip senu maršrutu tiesiai į stotį, gal tik kokiu kilometru - dviem toliau.

                            Click image for larger version  Name:	1111.png Views:	2 Size:	433,5 kB ID:	1715907
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Air Cargo augs neišvengiamai kaip ir PAX trafikas.

                              Antro teiginio nelabai supratau. Ta prasme, PVG-VNO, o toliau RFS iki AMS, vietoj PVG-AMS? Deja, tokia schema nėra pakankamai gyvybinga.
                              Kol nėra infrastruktūros tai gali atrodyti, kaip eknomiškai nenaudinga opcija. Bet turint geležinkelį prie oro uosto su rusiškai ir europine vežia bei logistikos parką, viskas tampa įmanoma.


                              Tarkim koks a330 gabena 20 tonų iš PVG į VNO, o ne Į AMS. Kodėl tai yra pigiau? Tai yra suminis efektas:

                              Lėktuvas neskrenda per visą EU ir nemoka oro erdvės rinkliavų.

                              Tūpti VNO yra pigiau, nei AMS.

                              Vno yra neužimtas, gali atskristi, bei išksristi kada nori.

                              Gali paskirstyt siuntų srautus: į vakarus, rytus ir šiaurę (pigesnė logistika, nereikia skristi į Stokholmą, Maskvą ir tą patį AMS atskrai).

                              Darbo jėga ir aptarnavimas LT yra pigesnis.

                              Pigesni yra pervežimai, dėl mažo srauto- greitesnės muitinės procedūros.


                              Grand finale: sudėjus po kelis eurus - taip sukurimas pigesnis produktas. Ir Jonas iš aliexpress gali atsisiųsti droną, 4 eurais pigiau.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                A tai jau Vilnius bus krovininis oro uostas, nebe Kaunas ? Beje, Ryanair nutraukia skrydžius į Kiolną ir Niurnbergą.

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                  Grand finale: sudėjus po kelis eurus - taip sukurimas pigesnis produktas. Ir Jonas iš aliexpress gali atsisiųsti droną, 4 eurais pigiau.
                                  Deja, šis variantas kol kas neveikia. (Bet neneigsiu, kad po keliolikos metų gali būti išplėtotas)
                                  KUN buvo bandymų su JI/LH

                                  Bet ten buvo prisirišta prie vieno kliento.
                                  Kol 95% krovinių skirta V.Europai, tol jie ten ir skraidys tiesiogiai.
                                  Muitinė Lietuvoje? Atskira istorija...

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    A tai jau Vilnius bus krovininis oro uostas, nebe Kaunas ? Beje, Ryanair nutraukia skrydžius į Kiolną ir Niurnbergą.
                                    Tai kad nenutraukia, o tiesiog padaro kelių mėn. petrauką. Bilietai lapkričio, gruodžio ir tolimesniems mėnesiams ir toliau pardavinėjami

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Manau neturėtų būti didelė problema nutiesti trumpą geležinkelio atkarpą pro panerių mišką, net ir atstumas važiuojant pro VNO būtų panašus kaip senu maršrutu tiesiai į stotį, gal tik kokiu kilometru - dviem toliau.

                                      Click image for larger version Name:	1111.png Views:	2 Size:	433,5 kB ID:	1715907
                                      Pigesnis sprendimas(nesilankiau tose vietose ko gero nė karto, tai kritiką priimsiu supratingai )

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        A tai jau Vilnius bus krovininis oro uostas, nebe Kaunas ?
                                        ir uostas bus, jei reikes

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Bet ten buvo prisirišta prie vieno kliento.
                                          Kol 95% krovinių skirta V.Europai, tol jie ten ir skraidys tiesiogiai.
                                          Muitinė Lietuvoje? Atskira istorija...
                                          Jade Cargo buvo tiesiog per anksti, KUN neturėjo atitinkamos infrastruktūros, aplink buvo tik pradėję kurtis logistika, o RB dar buvo tik popieriuje.

                                          Kita priežastis pati Jade Cargo turėjo finansinių problemų ir greitai nustojo skraidyti iš viso.

                                          VNO turime DHL kasdieninį su 757 ir kelis kart į savaitę Turkish A330 - bei keletas mažiukų.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X