Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Laikas atnaujinti galeriją...

    Totali moralinė degradacija reklamuoti sexshop'us. Pigus vulgarumas... Atspėkite, kas raudonas, elektrinis, bet ne troleibusas? Teisingai, vibratorius...



    Trys Solaris Trollino IV 12 Škoda Stoties g.



    Škoda 14Tr šią vasarą kur nori pagauti jau nėra taip paprasta... Pylimo g.

    Paskutinis taisė Al1; 2024.07.28, 19:53.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	185,7 kB
ID:	1782146Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	174,4 kB
ID:	1782147Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	182,8 kB
ID:	1782148Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	253,5 kB
ID:	1782149 Keli troleibusai kieme, kurie dar važiuos... Pabaiga

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	186,6 kB
ID:	1782142Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	293,5 kB
ID:	1782143 Dažykla ir retai jau matomi MAZ ir Multicar

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	178,9 kB ID:	1782135Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	202,1 kB ID:	1782136Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	165,1 kB ID:	1782137Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	180,4 kB ID:	1782138Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	185,8 kB ID:	1782139

    Plovyklos, TA, einamojo remonto zona:
    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 09:02.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	189,9 kB ID:	1782128Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	175,6 kB ID:	1782129Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	193,1 kB ID:	1782130Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	168,6 kB ID:	1782131Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	183,3 kB ID:	1782132Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	174,3 kB ID:	1782133

    Dar keletas foto iš kėbulo remonto cecho:
    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 08:59.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	155,1 kB ID:	1782121Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	178,1 kB ID:	1782122Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	176,5 kB ID:	1782123

    Kad VT skiltis visai nenumirtų, keletas foto iš 1TP. Foto daryta 2020-02-07. Troleibusų "gynėjų"-talibų nelaimei, troleibusai toliau atkelinėjami, atkapitalinami, niekas jų naikint nesiruošia. Nuotraukose matomas 1631
    Paskutinis taisė Garbanius; 2020.02.11, 08:53.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilniaus troleibusai yra bendroje su autobusais Vilniaus VT temoje.
    Įdedu skelbimą apie ekskursiją troleibusų nuotraukų temoje

    Gatvės gyvos 2019.12.12

    Gruodžio 30 d. siūlome pasinaudoti reta proga pasivaikščioti po 1-ąjį troleibusų parką Antakalnyje – iš čia 1956 m. išriedėjo pirmieji Vilniaus troleibusai, iš čia jie kasdien rieda ir mūsų dienomis.

    Po teritoriją vedžios ir įdomiausius dalykus papasakos transporto istorijos žinovas Ričardas Žičkus.

    Data ir laikas: gruodžio 30 d., 14:00 val.
    Susitikimo vieta: Žolyno g. 15, lauke prie vartų
    Trukmė: apie 1:30 val.

    —–
    Visiems dalyviams, nepriklausomai nuo amžiaus (vaikai, pensininkai), dalyvavimas mokamas.
    BILIETAI: https://tickets.paysera.com/lt/event...oleibusu-parka
    https://www.gatvesgyvos.lt/naujienos...leibusu-parka/

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Keletas troleibusų, atsidūrusių neįprastose šiems maršrutams vietose dėl nukreipimų apylankomis po to, kai Laisvės prospekte ant kontaktinio tinklo užvirto medis.

    13 maršruto troleibusas posūkyje iš Pylimo į J. Basanavičiaus gatvę, pakeliui iš Pašilaičių į Žemuosius Panerius:


    14 maršruto troleibusas ant Liubarto tilto, pakeliui į Karoliniškes:


    16 maršruto troleibusas Pylimo gatvėje, pakeliui iš Stoties į Pašilaičius:

    Komentuoti:


  • Arnas Gar
    replied
    Škoda 14Tr02/6 Nr.1491

    Škoda 14Tr89/6 Nr.1556
    ​​​​​​​
    Škoda 14Tr13/6 Nr.1637

    ​​​

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ir jau eksploatuojamas 1721.





    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Dar vienas naujokas Solaris.





    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
    1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
    2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
    3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
    4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
    5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
    Nedaeina, ką parašiau?

    Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.














    Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 18:00.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
    Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?

    A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
    1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
    2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
    3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
    4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
    5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
    Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
    Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
    A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
    1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
    2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
    3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
    4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
    5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
    P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
    Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
    Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 08:56.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.

    Click image for larger version  Name:	Untitled-1.jpg Views:	1 Size:	243,3 kB ID:	1684890
    Paskutinis taisė dondc; 2018.11.26, 08:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
    Tai žodis "Stotis" trumpas. O kokie "Pašilaičiai" jau nebetelpa su tarpais.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    19-as stotyje.


    Komentuoti:

Working...
X