Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
    pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).
    Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.

    UAB „Tuvlita“
    Bendra Lietuvos ir Vokietijos UAB „Tuvlita“ įsteigta 1993 metais. Įmonėje dirba 180 darbuotojų, iš kurių 140 yra techninės srities specialistai.
    UAB „Tuvlita“ priklauso „TÜV Thüringen“ įmonių grupei. Tai – tarptautinė techninės saugos ir kokybės sistemų sertifikavimo paslaugas teikiančių įmonių grupė, kurioje dirba per 10 000 darbuotojų 70 pasaulio šalių (Europos, Azijos, Amerikos ir Afrikos žemynuose).
    Pagrindiniai biurai – Hanoveryje ir Erfurte (Vokietija).

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Regitra techninių neatlieka.
    2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
    3. Tuvlita nėra valstybinė.

    Kiti variantai?
    nereik kabinėtis prie žodžių svarbu esmę supratai lengvai susimaišiau tik
    pvz Kaune technikinės atliekamos pačiame parke dalyvaujant KAC darbuotojui pirmą kartą nepraleidžia dažniausiai surašo trūkumus o už kelių valandų vėl praeidinėjama ir jau praeina rašoma kad trūkumai pašalinti (netolygus stabdymas, skysčių pratekėjimas, salono švara čia ne bėda).

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    Nes Regitra yra valstybinė įmonė parkas irgi valstybinė kaip gali savo transportui neduoti technikinės?
    1. Regitra techninių neatlieka.
    2. Parkas yra savivaldybės, o ne valstybės.
    3. Tuvlita nėra valstybinė.

    Kiti variantai?

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).

    Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?
    Nes Regitra yra valstybinė įmonė parkas irgi valstybinė kaip gali savo transportui neduoti technikinės?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    2130 dešnysis šoninis posūkis man pasirodė baltas. Lengvųjų per TA nepraleidžia jei vietoje geltonų sudėtos baltais cokoliais lemputės (nesvarbu, kad ant viršaus geltonas gaubtas kaip čia).

    Kodėl Troleibusų parkas ignoruoja šitai - ar TA "suderintai" žiūri pro pirštus, ar siekis dar kartą daryti darbą prieš TA ( o tas kas 6 mėn), ar čia kokia vairuotojo iniciatyva (turėjo - per pietus pasikeitė)?

    Komentuoti:


  • IMIS
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Škoda 8tr?
    Taip, tai buvo antrasis troleibusų tipas Vilniuje po sovietinių MTB-82D.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Džiugu tuomet. Tik panašu, kad ne tik 2603, bet ir 2602 yra "vaiduoklis" - realiu laiku nė vieno ketvirtadienį/penktadienį nerodė.

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    2602? Važinėja jau???
    Taip, net ir parke sakė, kad važinėja dvi ilgos 7-u.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    2602? Važinėja jau???

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2602 ir 2603.



    Komentuoti:


  • Mantas95
    replied
    2 - 2602 ir 2603.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tai dabar po Vilnių važinėja tik vienas sudvejintas?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Reiketu atvezti Kauno remontininkus, kaip reikia atkelinet Skodas, nes ten tik kolchozint moka, noretu, turbut langus uzvirintu

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Dar keletas labai nekokybiškų foto iš Kapitalinio remonto cecho.
    2604 iš priekio:

    Armonikos mechanizmas:

    1637 kuriam kažką kitą daro:

    Zzzzzz...

    1526

    Regis 1468

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Škoda 8tr?
    Nežinau tiksliai, bet eksterjeras toks.
    Buvo baisiai nepatogus palyginti su vėlesniais modeliais.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Škoda 8tr?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aš vaikystėje su tokiu važinėjau:

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė rvr Rodyti pranešimą
    Dėl 2604, tai labiau į dalinį remonta panašu. Kapitalinio remonto metu troleibusas išardomas iki pat griaučių, o čia tik kosmetinis remontas. Įdomu kas dar kap. remonto ceche stovėjo
    "Skeletai" - 1457 ir 2582; tik su šonų skardom (be langų, priekio ir apačios liukų ) - 1526 ir 1468 (šitas ir be stogo dalies).

    Paskutiniai įvaryti ir dar normaliai atrodantys (neišardyti) - 1633, 1666.

    Nuotraukų nežadėsiu
    Paskutinis taisė aRa; 2016.11.04, 13:16.

    Komentuoti:


  • rvr
    replied
    Dėl 2604, tai labiau į dalinį remonta panašu. Kapitalinio remonto metu troleibusas išardomas iki pat griaučių, o čia tik kosmetinis remontas. Įdomu kas dar kap. remonto ceche stovėjo

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Keletas šiandienos įdomesnių foto.
    Nežinomybėėė Dažymo Cechas.
    Atvaizdas
    Reikėjo klaust ekskursijos vadovo
    "Gidas" neslėpė, kad tai 1587

    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
    Skoda 14tr #1101
    Atvaizdas
    Dieną atrodė toks nepajudinamas, tačiau vėlai vakare dirbo T14 (turbūt, rezervu). Bet tai jau labiau į kitą temą.

    Komentuoti:

Working...
X