Ganėtinai retas atvejis Škoda 15Tr #2602 Tverečiaus stotelėje 2017.04.13:
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
O gal jam kelyje nukrito. Ir grįžta į parką. Po avarijų apdaužytos mašinos irgi važinėja, jei tik gali važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.
Komentuoti:
-
Tai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.
Komentuoti:
-
"Kolchoznikai" savo traktorių taip "nekolchozina", kaip čia kažkoks vienas veikėjas
Komentuoti:
-
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSiūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
Komentuoti:
-
Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
Komentuoti:
-
Žinoma, kad apžiūra už pinigus vyksta. Lengvojo automobilio stavkė Vilniuje 100 litų buvo kai dar litai buvo 2014 m. Laisvos rinkos ir privataus verslo šalininkai, kaip paaiškinsite, kad privati įmonė ima kyšius? Apžiūra atlikima parko teritorijoje ir Vilniuje.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPrie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.
O jei taip normaliai visą transportą tikrintų ir gautų technikinę išties atitinkantys visus reikalavimus įdomu kiek tokių aplamai tada būtųPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.09, 13:21.
Komentuoti:
Komentuoti: