Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rvr
    replied
    Ganėtinai retas atvejis Škoda 15Tr #2602 Tverečiaus stotelėje 2017.04.13:

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal jam kelyje nukrito. Ir grįžta į parką. Po avarijų apdaužytos mašinos irgi važinėja, jei tik gali važiuoti.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Tai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.
    O kodėl jam atsakingi parko darbuotojai iš vis leidžia dalyvauti viešame eisme, kai jis neturi priekinių ir posūkių žibintų? Ar nuo šiol trolebusams negalioja KET ir transporto priemonių techniniai reikalavimai ir jie gali dalyvauti eisme tada, kai pagal įstatymus/taisykles jam draudžiama tą daryti.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Tai akivaizdu, kad ne maršrutu važiuoja. Važinėja su panašiais defektais, bet tikrai ne šitaip, kaip foto.

    Komentuoti:


  • Muzungus
    replied
    cia taip gatvemis ir vazineja be 'kapoto' kaip kokioj Ukrainoj?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vienas iš parko, kitas į parką.



    Dar vienas į parką.

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Škoda 14Tr 1107, 16 maršrutas

    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Škoda 14Tr 1110, 7 Maršrutas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Solaris 2716

    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    Net du "sugrįžimai" vieną dieną

    1457 po kapitalinio remonto – T. Kosciuškos g.:




    Ir 1675, suremontuotas po avarijos – Vilniaus g.:

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    "Kolchoznikai" savo traktorių taip "nekolchozina", kaip čia kažkoks vienas veikėjas

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Sveikas sugrįžęs Gintarai... Šaunios foto

    Komentuoti:


  • MrGintaras
    replied
    Keletas vakarykščių mano nuotraukų









    Ir kaip gi be Škoda 15Tr


    Komentuoti:


  • Denis_Simonov
    replied
    Škoda 15Tr 2602, Vilnius

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    1587, pirma diena maršrutuose po kapitalinio remonto (vakar)

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Geriau čia: Kitos diskusijos apie transportą, skiltis Keliai, gatvės, autotransportas

    Komentuoti:


  • rytis001
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.
    Pvz. gal būt į Keleivinių transporto priemonių specifikacijos ?

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Siūlau diskusiją apie techninę apžiūra Vilniaus troleibusų fotogalerijoje baigti arba keltis kur nors kitur.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma, kad apžiūra už pinigus vyksta. Lengvojo automobilio stavkė Vilniuje 100 litų buvo kai dar litai buvo 2014 m. Laisvos rinkos ir privataus verslo šalininkai, kaip paaiškinsite, kad privati įmonė ima kyšius? Apžiūra atlikima parko teritorijoje ir Vilniuje.

    Komentuoti:


  • egiscrypth
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Prie žodžių nesikabinėju kai kalbame apie esmę. Tuvlita - nėra valstybinė įmonė. Jiems suinteresuotumas - kad ir dešimt kartų gauti įmokas už pakartotinę. Bet transporto priemonė turi atitikti reikalavimus. Jei į Regitrą meras galbūt gali paskambinti (BNA troleibusų numerių serijos ir Zuoko istorija), tai Tuvlitai dzin.
    bet šiuo metu manau už pinigus galima bet ką papirkt ne išimtis ir Tuvlita, už pakartotines technikines pinigai eina ne kažkam į kišenę o šiaip duodamas kyšis jau kas kita.
    O jei taip normaliai visą transportą tikrintų ir gautų technikinę išties atitinkantys visus reikalavimus įdomu kiek tokių aplamai tada būtų
    Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.09, 13:21.

    Komentuoti:

Working...
X