A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai: 1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto) 2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto) 3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto) 4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12) 5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Nedaeina, ką parašiau?
Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.
Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.
Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai: 1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto) 2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto) 3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto) 4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12) 5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Nes vairuotojai yra žmonės, o ne robotai. Aišku būtų smagiau jei sutvarkytų ir suvienodintų. O ir pats greičiausiai puikiai žinote kodėl rašoma Titnago g., o ne Žemieji Paneriai. Ta pati problema egzistuoja su Pašilaičiais, kur yra du skirtingi Pašilaičiai. Mano nuomone geraiusiai formatas būtų švieslentės pirmoje eilutėje rašyti rajono pavadinimą storu šriftu, antroje stotelės pavadinimą paprastu. Kaip čia: http://fotobus.msk.ru/photo/882559/?vid=554434
Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai: 1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto) 2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto) 3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto) 4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12) 5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Ipilsiu zibalo i ugni: svieslentes, kuriu nesugebama sutvarkyt Soliaris troleibusuose ar naujesnese Skoda Trm, nuo praeitos savaites pradetos naudot naujo standarto “trafaretkes”, kokios ir matomos ant Soliario auksciau Ivestas dar vienas “standartas”.
P.S. is senu autobusu netiktu, kurie jau patvory voliojasi?
Kad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.
Niekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
Savivaldybės moka didžiulius pinigus už miesto stiliaus identiteto sudarymą ne tam, kad kiekvienu individualiu atveju viskas būtų atskirų specialistų sprendžiama "kaip gražiau ar smagiau kiekvienam atrodo". Turi būti numatyta darna visose srityse įvairiose įmonėse. Tai šiuo atveju, vistiek visam VVT numatė raudoną spalvą, troleibusus su papildomai gelsvu tonu dažo. Uždrausti visokie pakabukai vairuotojų kabinose ir pan., tai kaip jie gali sau leisti nenumatyti teksto naudojimo taisyklių? Skaitmeninėj erdvėj tekstas yra programuojamas, ir nėra tik primityvus pasirinkimas daryti tarpą arba nedaryti – atstumai tarp raidžių yra programuojami labai subtiliai "su labai daug vidinių žingsnių". "Pašilaičių" švieslentėj apstu laisvos erdvės abejose pusėse. Jau nekalbant, kad yra žymiai daugiau skirtumų: atstumai tarp raidžių, tarpai arba ne, skirtingi šriftai, skirtingas šriftų dydis, nevienoda diakritinių ženklų padėtis, apšvietimo spalvos, vienur kryptis – kitur gatvė, skirtinga lentelių padėtis, lentelių šriftas irgi skirtingas, pačios lentelės skiriasi, vienur yra tik švieslentės, kitur ir jos ir lentelės.
Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Parašė Arnas Gar
Škoda 14Tr17/6M Nr.2673
Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
Taip pat atkreipkit dėmesį, pirmoj švieslentėj tarp 16 ir STOTIS yra tarpas, kitoj – nebe. Kosmosas išvis. Galėtų ir dizainerį nusisamdyt, kad sutvarkytų viską ir taisykles programuotojams surašytų. Juk programuojasi ten viskas? Tarkim galėtų būti nebūtinai mažosios raidės, bet išlikti didžiosios (dėl geresnio skaitomumo), bet pirmoji būtų iki viršaus, o likusios mažesnės, taip diakritiniai ženklai susilygintų su pirmosios raidės viršum ir viskas tvarkingai ir lengviau įskaitomai atrodytų. Parodija. Gal kas ten dirbat parašykit kolektyvinį laišką, kad yra ką tobulinti už praktiškai nemokamai.
Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.
Realybėje švieslentė nėra susiliejusi, čia matyt priklauso nuo fotoaparato nustatymų ir nuotraukos apdorojimo.
Taip, autobusuose rašo analogiškai. VVT dar neišmoko rašyti mažosiomis raidėmis.
Apie nuotrauką ar realų susiliejimą rašai? Nes realiai yra kitaip nei nuotraukoje. Fotoaparato pikseliai užsotinti ta balta šviesa, kai visa kita yra tamsu, tai todėl taip ir atrodo.
Labai susilieja tiek maršruto skaičius tiek kryptis, nes intensyvus apšvietimas. Reiktų didesnių tarpų tarp ženklų, o jei netelpa, tai gali pamažint šriftą po pirmosios "P". Dėl tų diakritinių susimala taip, lyg išvis ne užrašas, o spageti lėkštė...
Šiandien grįždamas namo visiškai atsitiktinai užtaikiau ant 16 ir 19 maršrutų apylankos dėl KT gedimo maždaug ties Vilniaus rajono poliklinika. Kad tai KT gedimas spėjau pagal tai, kad realiu laiku ties ta vieta stovėjo visi troleibusai abiejomis kryptimis.
Turbūt pirmasis kartas, kai Amberis važiuoja per Justiniškių g.? 1719 greičiausiai buvo pirmasis iš 16/19-ų, kurie nuvažiavo apylanka.
Penktadienį (2018-05-11) buvo pirma diena, kai po kapitalinio remonto į gatves grįžo Škoda 15Tr Nr. 2604, ir dirbo visos trys Škoda 15Tr. Ar ilgai jos važinės visos, kas žino
Taigi, trumpas fotoreportažas apie Škoda 15Tr "traukinuko" 2603 – 2602 – 2604 (nes važiavo viena paskui kitą, tik tarp pirmųjų dviejų buvo įsiterpusi 2647), darbą viename reise (~15:30 iš stoties).
2603:
2602 is besivejanti 2604 kiek tolėliau:
2602 atskirai:
2604:
Iš kitos pusės:
Vėlėsnis reisas (nuo centro link Justiniškių iškart po 17 valandos) buvo užpildytas jau "padoriau"
Komentuoti: