Vistiek nieko gero, raidė prie raidės. Tarkim senuose trulikuose gal net tarpai sudėti tarp raidžių:
Parašė Arnas Gar
Škoda 14Tr17/6M Nr.2673
Škoda 14Tr17/6M Nr.2669
Taip pat atkreipkit dėmesį, pirmoj švieslentėj tarp 16 ir STOTIS yra tarpas, kitoj – nebe. Kosmosas išvis. Galėtų ir dizainerį nusisamdyt, kad sutvarkytų viską ir taisykles programuotojams surašytų. Juk programuojasi ten viskas? Tarkim galėtų būti nebūtinai mažosios raidės, bet išlikti didžiosios (dėl geresnio skaitomumo), bet pirmoji būtų iki viršaus, o likusios mažesnės, taip diakritiniai ženklai susilygintų su pirmosios raidės viršum ir viskas tvarkingai ir lengviau įskaitomai atrodytų. Parodija. Gal kas ten dirbat parašykit kolektyvinį laišką, kad yra ką tobulinti už praktiškai nemokamai.
Bet kur čia rūpės estetika (nors tuo pačiu ir funkcionalumas), kai visi įpratę naudot (vadovybė – valdyt) vien supuvusius trulikus su atsilupusiomis, prarūdijusiomis skardomis.
Realybėje švieslentė nėra susiliejusi, čia matyt priklauso nuo fotoaparato nustatymų ir nuotraukos apdorojimo.
Taip, autobusuose rašo analogiškai. VVT dar neišmoko rašyti mažosiomis raidėmis.
Apie nuotrauką ar realų susiliejimą rašai? Nes realiai yra kitaip nei nuotraukoje. Fotoaparato pikseliai užsotinti ta balta šviesa, kai visa kita yra tamsu, tai todėl taip ir atrodo.
Labai susilieja tiek maršruto skaičius tiek kryptis, nes intensyvus apšvietimas. Reiktų didesnių tarpų tarp ženklų, o jei netelpa, tai gali pamažint šriftą po pirmosios "P". Dėl tų diakritinių susimala taip, lyg išvis ne užrašas, o spageti lėkštė...
Šiandien grįždamas namo visiškai atsitiktinai užtaikiau ant 16 ir 19 maršrutų apylankos dėl KT gedimo maždaug ties Vilniaus rajono poliklinika. Kad tai KT gedimas spėjau pagal tai, kad realiu laiku ties ta vieta stovėjo visi troleibusai abiejomis kryptimis.
Turbūt pirmasis kartas, kai Amberis važiuoja per Justiniškių g.? 1719 greičiausiai buvo pirmasis iš 16/19-ų, kurie nuvažiavo apylanka.
Penktadienį (2018-05-11) buvo pirma diena, kai po kapitalinio remonto į gatves grįžo Škoda 15Tr Nr. 2604, ir dirbo visos trys Škoda 15Tr. Ar ilgai jos važinės visos, kas žino
Taigi, trumpas fotoreportažas apie Škoda 15Tr "traukinuko" 2603 – 2602 – 2604 (nes važiavo viena paskui kitą, tik tarp pirmųjų dviejų buvo įsiterpusi 2647), darbą viename reise (~15:30 iš stoties).
2603:
2602 is besivejanti 2604 kiek tolėliau:
2602 atskirai:
2604:
Iš kitos pusės:
Vėlėsnis reisas (nuo centro link Justiniškių iškart po 17 valandos) buvo užpildytas jau "padoriau"
Komentuoti: