Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Click image for larger version

Name:	3c19b9c4403dff3e3d209c78d3f3a263.jpeg
Views:	173
Size:	1004,8 kB
ID:	2224307 2025.10.08
    Švitrigailos g.
    Bortinis nr. 1811

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Lucario Rodyti pranešimą

    Klausiau vairuotojo dėl planų su Škoda. Berods, sakė 2667 kapitaliai tvarkomas su tikslu būti tuo muziejiniu / pramoginiu. Jei ir klystu dėl numerio, tai bent tikrai vėliausiai gamintos 14Tr.
    Muziejinis bus 2665.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą

    Beveik visą gyvenima dirbo 5 maršruto pertraukiamu grafiku iki kažkur 2005 ar 2004 metų galo. Tada tapo rezerviniu iki maždaug 2006 metų vasario I pusės, kai 9Tr eismas buvo galutinai sustabdytas. Gan neįdomi Škoda.



    Norėtųsi, kad būtų grąžintos visos originalios detalės. Estijoje šiuo metu pūva 1383, tai manau jį VVT galėtų panaudoti kaip donorą. Tačiau abejoju, kad kažką be rūdžių šalinimo ten darys, ypač, kai Škoda emblema ten bet kaip medvaržčiais prisukta.

    Click image for larger version Name:	_MG_0738.JPG Views:	0 Size:	714,1 kB ID:	2221582
    Nebus.Nera islikusio to laiko sustojimu garso iraso.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pirmas važiavimas - troleibusas pilnas.
    Antras važiavimas - vietos kiek padaugėjo, bet vistiek norinčių buvo labi daug.
    Dėl trečio važiavimo pakomentuoti negaliu.

    Ir jau nekalbu apie tai, kad beveik visi gatvėje stovėjo ir žiūrėjo, o kai kas fotografavo ir filmavo.
    Neaisku kodel filmavo, bet primine TSRS Breznevo laidotuves.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Lucario Rodyti pranešimą

    Klausiau vairuotojo dėl planų su Škoda. Berods, sakė 2667 kapitaliai tvarkomas su tikslu būti tuo muziejiniu / pramoginiu. Jei ir klystu dėl numerio, tai bent tikrai vėliausiai gamintos 14Tr.
    2667 jau parduodamas aukcione. ( ziureti vvt puslapyje, aukcionai)

    Komentuoti:


  • 2107
    replied
    Parašė Lucario Rodyti pranešimą

    Klausiau vairuotojo dėl planų su Škoda. Berods, sakė 2667 kapitaliai tvarkomas su tikslu būti tuo muziejiniu / pramoginiu. Jei ir klystu dėl numerio, tai bent tikrai vėliausiai gamintos 14Tr.
    2667 jau baigė gyvenimą.

    Komentuoti:


  • Lucario
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    9TR jau yra kaip yra. O kokie planai su 14Tr? Negi bus muziejinis vienas naujausių 14Trm 2665? Gaila, būtų.
    Klausiau vairuotojo dėl planų su Škoda. Berods, sakė 2667 kapitaliai tvarkomas su tikslu būti tuo muziejiniu / pramoginiu. Jei ir klystu dėl numerio, tai bent tikrai vėliausiai gamintos 14Tr.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    9TR jau yra kaip yra. O kokie planai su 14Tr? Negi bus muziejinis vienas naujausių 14Trm 2665? Gaila, būtų.
    Geriausias variantas būtų palikti visų modelių troleibusų turimų po 1. Galima būtų net pilnaverčius retro maršrutus organizuoti skirtingoms progoms. Tačiau abejoju, kad taip bus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    9TR jau yra kaip yra. O kokie planai su 14Tr? Negi bus muziejinis vienas naujausių 14Trm 2665? Gaila, būtų.

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pirmas važiavimas - troleibusas pilnas.
    Antras važiavimas - vietos kiek padaugėjo, bet vistiek norinčių buvo labi daug.
    Dėl trečio važiavimo pakomentuoti negaliu.

    Ir jau nekalbu apie tai, kad beveik visi gatvėje stovėjo ir žiūrėjo, o kai kas fotografavo ir filmavo.
    Trečiame turbūt daugiausiai buvo. Į Panerius troleibusas buvo sausakimšas. Truputį atsilaisvino važiuojant link parko prie Lukiškių, bet prie Karaliaus Mindaugo tilto vėl pilnas, nes įlipo daug įprastų keleivių.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    ​ Puikios nuotraukos, bet įkelkite iš naujo, nes dabartinės labai mažo formato.

    Įkeliu ir savo vieną:
    Click image for larger version

Name:	IMG_2814.jpeg
Views:	293
Size:	1,11 MB
ID:	2221527

    Šiaip tikrai smagu, kad organizuojama tokia kelionė - troleibusas buvo sausakimšas (pilna senovinė patirtis), žmonės aktyviai fotografavo. Galėtų bent kelias dienas tokie reisai būti. Bet kodėl užklijuoti apatiniai langai? Pro langą kažką matyti gali nebent jei esi dvimetrinis.
    4 bandymas perdaryti

    Click image for larger version

Name:	IMG_3430.jpeg
Views:	220
Size:	110,5 kB
ID:	2221590 Click image for larger version

Name:	IMG_3427.jpeg
Views:	211
Size:	243,8 kB
ID:	2221591 Click image for larger version

Name:	IMG_3357.jpeg
Views:	212
Size:	1,45 MB
ID:	2221592 Click image for larger version

Name:	IMG_3360.jpeg
Views:	211
Size:	1,74 MB
ID:	2221593 Click image for larger version

Name:	IMG_3364.jpeg
Views:	215
Size:	1,69 MB
ID:	2221594 Lauksime video apie renginį iš “ūsų”. Pirmame rate, Valkininkų st. buvo pakabinta kamera.
    Click image for larger version

Name:	IMG_3370.jpeg
Views:	221
Size:	1,36 MB
ID:	2221595 Click image for larger version

Name:	IMG_3371.jpeg
Views:	214
Size:	1,43 MB
ID:	2221596 Click image for larger version

Name:	IMG_3373.jpeg
Views:	219
Size:	1,75 MB
ID:	2221597 Fotografijų tope, šį vieta užima 2 vietą, po troleibuso išorės.
    Click image for larger version

Name:	IMG_3376.jpeg
Views:	215
Size:	1,51 MB
ID:	2221598 2 ir 6 troleibusų kartos susitikimas Valkininkų st. Tiesa 6 kartos troleibuso vairuotoja nebuvo labai patenkinta “ūsų” kėlimo perfomansu.
    Click image for larger version

Name:	IMG_3379.jpeg
Views:	216
Size:	1,47 MB
ID:	2221599 Click image for larger version

Name:	IMG_3399.jpeg
Views:	217
Size:	1,43 MB
ID:	2221600 Click image for larger version

Name:	IMG_3411.jpeg
Views:	214
Size:	1,91 MB
ID:	2221601 2 ir 5 kartos troleibusų susitikimas Antakalnio žiede.
    5 kartos troleibuso vairuotoja net pribėgo pafotografuoti, džiugina. (Šiaip pastebėjimas, kad daug vairuotojų “išsitraukdavo” mobilųjį tam, kad nufotografuoti)
    Click image for larger version

Name:	IMG_3422.jpeg
Views:	213
Size:	1,09 MB
ID:	2221602 Maloni įžanga
    Click image for larger version

Name:	IMG_3423.jpeg
Views:	217
Size:	1,14 MB
ID:	2221603 Senasis komposteris, gaila neturėjau popierinio bilieto atsižymėti.

    Bendras įspūdis - viskas labai patiko, šaunu, kad tokie dalykai yra.

    Džiugu ir dėl to, kad troleibuso laukia kapitalinis remontas, nes matosi, kad troleibusas “pavargo”.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Ai dar pamiršau paminėti, kad ant 1387 uždėtas ne originalus priekinis 9Tr bamperis, o išformuotas 14Tr

    Nors daugumoje miestų tai buvo standartinė praktika, tai ar toks remonto būdas priimtinas ant muziejinės transporto priemonės – čia jau subjektyvus dalykas.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Gal ir yra, bet asmeniškai norėtųsi pamatyti ir pačio troleibuso bent minimalią istoriją.
    Beveik visą gyvenima dirbo 5 maršruto pertraukiamu grafiku iki kažkur 2005 ar 2004 metų galo. Tada tapo rezerviniu iki maždaug 2006 metų vasario I pusės, kai 9Tr eismas buvo galutinai sustabdytas. Gan neįdomi Škoda.

    Parašė Vinecko
    Tikimės, kad kapitalinio remonto metu visi niuansai bus pataisyti.
    Norėtųsi, kad būtų grąžintos visos originalios detalės. Estijoje šiuo metu pūva 1383, tai manau jį VVT galėtų panaudoti kaip donorą. Tačiau abejoju, kad kažką be rūdžių šalinimo ten darys, ypač, kai Škoda emblema ten bet kaip medvaržčiais prisukta.

    Click image for larger version  Name:	_MG_0738.JPG Views:	0 Size:	714,1 kB ID:	2221582

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimą

    13:00 laukiau prie perėjos prie L. Sapiegos stotelės, kuomet vos užsidegus žaliam pro nosį prarūko pilnutėlis 1387. Aaa! Puoliau vytis su dviračiu, ir mano nuostabai, šis mažylis buvo daug manevringesnis ir greitesnis už savo jaunesnius gentainius ir solarius. Jautėsi toks jaunatviškas veržlumas. Viduj nebuvau, buvo sausakimšas, o užsidarius durims kiekvienoj stotelėj vis kas nors pribėgdavo, ir vairuotojas atidarydavo vėl galines duris. Sekiau iki pat Tauro kalno papėdės, kur jau paspurko nuo manęs. Susidomėjimas didžiulis, mačiau kelis fotografus stotelėse, o vienas netgi su el. dviračiu į Tauro kalną važiavo. Ašai, deja fotoaparato neturėjau, tik telefonu pafilmavau ir vieną kadrą padariau. Nusiunčiau į vieną FB chatą kur kauniečiai figuruoja, nieks nesireagavo. O štai ukrainietė (30+ m.) sakė nenorėtų su tokiu važiuot, nostalgijos nejaučia, mat Ukrainoj važinėjo su tokios išvaizdos ir troleibusais, ir autobusais. Na, aš gal kitąmet įsėsiu pavažiuot.
    Iš karto pakomentuosiu dėl pirmų durų.
    Vairuotojas jas ne visada atidarydavo, nes priekyje buvo didelis žmonių susikaupimas, kai kurie net ant laiptų stovėjo, tai kitas norintis nelabai galėtų įlipti, o ir tiesiog, saugiau, nes gali netyčia kas ir iškristi.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    ​ Puikios nuotraukos, bet įkelkite iš naujo, nes dabartinės labai mažo formato.

    Įkeliu ir savo vieną:
    Click image for larger version

Name:	IMG_2814.jpeg
Views:	293
Size:	1,11 MB
ID:	2221527

    Šiaip tikrai smagu, kad organizuojama tokia kelionė - troleibusas buvo sausakimšas (pilna senovinė patirtis), žmonės aktyviai fotografavo. Galėtų bent kelias dienas tokie reisai būti. Bet kodėl užklijuoti apatiniai langai? Pro langą kažką matyti gali nebent jei esi dvimetrinis.
    Kaip suprantu tai ale mini muziejus viduje. Kiek teko paskaityti tai yra “šabloninių” faktų: Kontaktinio tinklo ilgis, transporto priemonių skaičius gatvėse (beje neaktualus), naujoji troleibusų karta. Gal ir yra, bet asmeniškai norėtųsi pamatyti ir pačio troleibuso bent minimalią istoriją.

    Tikimės, kad kapitalinio remonto metu visi niuansai bus pataisyti, o taip pat be abejo norėtųsi padėkoti šio troleibuso vairuotojui, nes būtent jo pastangomis troleibusas vis dar gali riedėti gatvėmis (jis susikalbėjo su žmonėmis iš Brno ir jie padovanojo mums naujus stabdžių būgnus, be kurių troleibusas negalėjo praeiti TA).

    O dėl nuotraukų pasistengsiu pataisyti.

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Nuotraukoje labai mazai keleiviu .Itariu, nepasiteisino.
    13:00 laukiau prie perėjos prie L. Sapiegos stotelės, kuomet vos užsidegus žaliam pro nosį prarūko pilnutėlis 1387. Aaa! Puoliau vytis su dviračiu, ir mano nuostabai, šis mažylis buvo daug manevringesnis ir greitesnis už savo jaunesnius gentainius ir solarius. Jautėsi toks jaunatviškas veržlumas. Viduj nebuvau, buvo sausakimšas, o užsidarius durims kiekvienoj stotelėj vis kas nors pribėgdavo, ir vairuotojas atidarydavo vėl galines duris. Sekiau iki pat Tauro kalno papėdės, kur jau paspurko nuo manęs. Susidomėjimas didžiulis, mačiau kelis fotografus stotelėse, o vienas netgi su el. dviračiu į Tauro kalną važiavo. Ašai, deja fotoaparato neturėjau, tik telefonu pafilmavau ir vieną kadrą padariau. Nusiunčiau į vieną FB chatą kur kauniečiai figuruoja, nieks nesireagavo. O štai ukrainietė (30+ m.) sakė nenorėtų su tokiu važiuot, nostalgijos nejaučia, mat Ukrainoj važinėjo su tokios išvaizdos ir troleibusais, ir autobusais. Na, aš gal kitąmet įsėsiu pavažiuot.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Nuotraukoje labai mazai keleiviu .Itariu, nepasiteisino.
    Pirmas važiavimas - troleibusas pilnas.
    Antras važiavimas - vietos kiek padaugėjo, bet vistiek norinčių buvo labi daug.
    Dėl trečio važiavimo pakomentuoti negaliu.

    Ir jau nekalbu apie tai, kad beveik visi gatvėje stovėjo ir žiūrėjo, o kai kas fotografavo ir filmavo.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Koks situ nuotrauku kelimo tikslas? kur paslepta mintis?
    Jūs turbūt nepastebėjote, bet temos pavadinimas - "Vilniaus troleibusų fotogalerija". Čia besidomintys VT kelia Vilniaus troleibusų nuotraukas, tiek žinių
    Gal ir jūs turite kokių nuotraukų bei norėtumėte pasidalinti?
    Paskutinis taisė kaziukas_jonas; 2025.09.22, 19:10.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Mr. Popular Rodyti pranešimą
    Click image for larger version Name:	DSC_2264.JPG Views:	0 Size:	884,0 kB ID:	2221373 Click image for larger version Name:	DSC_2267.JPG Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	2221374 Click image for larger version Name:	DSC_2317.JPG Views:	0 Size:	872,1 kB ID:	2221369
    Reklamų kolekcijai xDClick image for larger version Name:	DSC_2293.JPG Views:	0 Size:	853,8 kB ID:	2221370 Click image for larger version Name:	DSC_2296.JPG Views:	0 Size:	998,1 kB ID:	2221371 Click image for larger version Name:	DSC_2306.JPG Views:	0 Size:	1,16 MB ID:	2221375Click image for larger version Name:	image_157405.jpg Views:	4 Size:	1,04 MB ID:	2221372
    Koks situ nuotrauku kelimo tikslas? kur paslepta mintis?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vinecko
    2025.09.22
    Škoda 9Tr, bortinis nr. 1387
    4 maršrutas (RETRO)

    Pasak vairuotoją šią žiemą troleibusui darys kapitalinį remontą.
    Nuotraukoje labai mazai keleiviu .Itariu, nepasiteisino.

    Komentuoti:

Working...
X