Pernai rugsėjį...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
-
Vilniaus troleibusai yra bendroje su autobusais Vilniaus VT temoje.
Įdedu skelbimą apie ekskursiją troleibusų nuotraukų temoje
Gatvės gyvos 2019.12.12
Gruodžio 30 d. siūlome pasinaudoti reta proga pasivaikščioti po 1-ąjį troleibusų parką Antakalnyje – iš čia 1956 m. išriedėjo pirmieji Vilniaus troleibusai, iš čia jie kasdien rieda ir mūsų dienomis.
Po teritoriją vedžios ir įdomiausius dalykus papasakos transporto istorijos žinovas Ričardas Žičkus.
Data ir laikas: gruodžio 30 d., 14:00 val.
Susitikimo vieta: Žolyno g. 15, lauke prie vartų
Trukmė: apie 1:30 val.
—–
Visiems dalyviams, nepriklausomai nuo amžiaus (vaikai, pensininkai), dalyvavimas mokamas.
BILIETAI: https://tickets.paysera.com/lt/event...oleibusu-parka
Komentuoti:
-
Keletas troleibusų, atsidūrusių neįprastose šiems maršrutams vietose dėl nukreipimų apylankomis po to, kai Laisvės prospekte ant kontaktinio tinklo užvirto medis.
13 maršruto troleibusas posūkyje iš Pylimo į J. Basanavičiaus gatvę, pakeliui iš Pašilaičių į Žemuosius Panerius:
14 maršruto troleibusas ant Liubarto tilto, pakeliui į Karoliniškes:
16 maršruto troleibusas Pylimo gatvėje, pakeliui iš Stoties į Pašilaičius:
- 10 patinka
Komentuoti:
-
-
Apie 14.40 pirmoji išvažiuoja iš parko stoties link. Popietinio piko metu jos važiuoja beveik viena po kitos, kartais įsiterpia vienas kitas trumpas tarp jų.
Ryte, kiek teko pastebėti, važiuoja daugmaž geru intervalu: apytiksliai kas pusvalandį.
Komentuoti:
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimąGal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Gal žinote kur/kada galima pasigauti Škoda 15tr? 7 maršrute būna, bet nežinau laiko :/
Komentuoti:
-
Būtina foto galerijoje šnekėt apie švieslentes? Ne tam tema skirta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Lozana, Šveicarija, kur VT N kartų gerenis už Vilniaus, skirtingi šriftai to paties modelio VT.
Šitą nukrypimą nuo temos reikėtų iškelti į VT maršrutų numeracijos temą.Paskutinis taisė Al1; 2018.11.26, 19:00.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKad ir kaip bebūtų, mano nuomone, transporto priemone su neveikiančia švieslente iš viso neturėtų išvažiuoti, tol kol ji nebus sutaisyta. Užkišti lentelę už lango yra primityvus būdas spręsti problemą.Jeigu turit pakankamai transporto priemonių, gerai. O jeigu tarkim sugedo talpėsnio Solario švieslentė, tai vietoj jo išleisti į maršrutą Škodą žemagrindžiu grafiku ir piko valandomis?
A|1 taip komentuoja visose temose, kad net vemt norisi. Visų gyvenimo atvejų sensėjus. Tai tada atsakyk tiesiai ir lakoniškai:
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas niekur jokiuose miestuose, kur VT daug kartų geresnis už Vilniaus, nevienodina nei švieslenčių, ne šriftų, nei jų spalvos. Nes tai techniškai neįmanoma, skirtingų gamintojų, skirtingų metų gamybos švieslentės yra skirtingos ir skirtingai programuojasi, yra skirtingų techninių charakteristikų, pradedant nuo panaudoto šviesos diodo, jo spalvos, ar elektromechaninio pikselio, baigiant taškų skaičiumi ir jų užprogramavimo funkcionalumu.
Yra net ir lentelės, nors naudojamos ir švieslentės. Pakaks gyventi savo fantazijų pasaulyje.
1) praleiskim pro pirštus naująjį 19 troleibuso lipduką, bet kodėl identiškos informacijos popierinės lentelės yra dviejų dizainų (šriftas, jo dydis, paraštės, rėmelis)? (1, 2 foto)
2) Kodėl vienodose švieslentėse "stotis" yra vienur su tarpais tarp raidžių, o kitur ne bei kodėl vienur yra / nėra tarpo tarp skaičiaus ir krypties? (1, 2, 4 foto)
3) Kodėl identiško dydžio (funkcionalumo-informatyvumo) lentelė yra vairuotojo priekyje, bet kitur prie priekinio stiklo jau pritvirtinta pasukta į šaligatvio pusę? (1, 2 foto)
4) Kodėl tokio pat tipo troleibusas turi tik švieslentę, kitas turi tik lentelę, o trečias ir tą ir aną? (1 ir 4, 11 ir 12)
5) Kodėl vienur rašoma kryptis (rajonas arba stotis, oro uostas), bet kitur gatvės pavadinimas (gatvės juk ilgos, o kitas Titnago g. galas yra išvis prie "Gariūnų" "Depo")? (visos foto išskyrus 13)
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: