Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vinecko
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Apšilimas prieš 14TR “barabanus”

    Click image for larger version Name:	IMG_0631.jpeg Views:	0 Size:	766,7 kB ID:	2201931
    “Vilnietiškais komfortas” pasitinka jus troleibuse su garažiniu numeriu 2806

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Įdomu dar ir tai, kad VT priverstas važiuoti apsižergęs punktyrą, nes kelio šone įdubę šuliniai ir vandens nubėgimo sistema. Niekaip neišsprendžiama problema.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Apšilimas prieš 14TR “barabanus”

    Click image for larger version  Name:	IMG_0631.jpeg Views:	0 Size:	766,7 kB ID:	2201931

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Taip gali šnekėt žmonės, tik patys nedirbantys tokiomis sąlygomis. Langas stoge irgi matyt duobės po troleibusu neapšvies. Stovi ten tokie patys radiatoriai, kaip aplinkiniuose sovietiniuose daugiabučiuose, tai šildymas yra. Piko metu varant transportą vis tiek ten atviri vartai, tai šiluma ne esmė. Dienos metu vartai uždaryti. Kai vaikystėj neteisėtai nelegaliai ir galimai nusikalstamai dariausi lančiakus pas tekintoją, tai jo staklės ne po troleibusu duobėj buvo, o, kaip kokiam verslo centre Quadrum / Artery stovint ant kojų "lyg prie pakeliamo stalo" ir normalioj bendroj erdvėj.

    Kodėl biurų kompiuterastai turi langus? Gi šildymas neefektyvus. Reiks skundą Libeskindui parašyt, kad nebeprojektuotų pastatų su "vitrininiais langais".

    Jei rimtai, tai projektuočiau trulikų parką taip, kad trūlai pakyla į "antrą aukštą", o "duobė" būtų pirmame (t. y. iš esmės jos jau nebebūtų), kad ir po troleibusu dirbantiems būtų vitrininiai langai. Na "Tuvlitoj" TA atlikinėja, tai ne į duobę nusileidę.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Tiesiog turėti daug natūralios šviesos didelio pastato šone nėra labai racionalu, nes bet kokiu atveju darbo vietą reikės papildomai apšviesti, jeigu ten darbas duobėje po transporto priemone, tai natūrali šviesa išvis nepagelbės. Pramoniniuose pastatuose dažniau panauojami švieslangiai stoge, nes tai leidžia tolygiau apšviesti patalpas, nei pro didelius vitrininius langus (kurie brangūs ir mažiau energetiškai efektyvūs) krintanti šviesa apšviestu pirmoje linijoje stovinčio troleibuso šoną, kuris blokuotų šviesos sklidimą tolyn.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
    cia tas tarybinis paveldas, kur dabar rusai prikisa kai sako "pastate pribaltika ant koju, kolukius padare, gamyklas pastate". Matai, tokios high tech, kur dabar nebesugeba atkartoti. Joje, aisku. O realybeje tai tiesiog pigiau statyti be langu plus saskaita uz apsvietima matyt mazesne nei skirtumas silumos nuostoliu tarp nebrangiu stiklu ir nestiklntos sienos. Arba tokiu senu angaru isvis nelabai kas ir stengiasi sildyti iki 18 laipsniu, tiesiog darbininkai dirba saltyje, why not.
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.12, 13:19.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Taip suplakiau per klaidą skirtingus parkus, bet net tik 2TP rekonstuojant nėra nevykdomas "novatoriškos ir modernios įmonės įvaizdžis". Info skydas įkaltas, bus ir rekonstrukcija.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
    1TP, kiek rodo citify, jokių rekonstrukcijų nenumatoma. O ir planuojamos 2TP rekonstrukcijos kol kas nė kvapo.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Seniai matytas nr. 1706 - iš šiandieninės Open House ekskursijos 1TP. Fotografuoti viduje neleista, bet abejoju ar dėl to, kad tai strateginis objektas (vaizdelis viduje visai nesutampa VVT kuriamu novatoriškos ir modernios įmonės įvaizdžiu ).

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_8059_615.JPG
Views:	512
Size:	2,31 MB
ID:	2198686

    Click image for larger version

Name:	DSC_8055_617.JPG
Views:	504
Size:	1,90 MB
ID:	2198687

    Click image for larger version

Name:	DSC_8051_618.JPG
Views:	503
Size:	1,81 MB
ID:	2198688


    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_7936_582.JPG
Views:	664
Size:	1,15 MB
ID:	2197720 Click image for larger version

Name:	DSC_7949_575.JPG
Views:	655
Size:	3,22 MB
ID:	2197721 Click image for larger version

Name:	DSC_7773_580.JPG
Views:	1445
Size:	1,85 MB
ID:	2197722 Click image for larger version

Name:	DSC_7984_578.JPG
Views:	674
Size:	1,58 MB
ID:	2197723 Click image for larger version

Name:	DSC_7983_577.JPG
Views:	665
Size:	1,66 MB
ID:	2197724 Click image for larger version

Name:	DSC_7980_576.JPG
Views:	674
Size:	1,99 MB
ID:	2197725

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_7753_564.JPG
Views:	785
Size:	1,25 MB
ID:	2197201

    Click image for larger version

Name:	DSC_7750_563.JPG
Views:	751
Size:	1,37 MB
ID:	2197203

    Click image for larger version

Name:	DSC_7758_562.JPG
Views:	768
Size:	1,51 MB
ID:	2197202

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    7 troleibusas be ūsų aplenkė 7 troleibusą bebandant užsidėt ūsus

    Click image for larger version

Name:	VideoCapture_20250309-102702.jpg
Views:	1255
Size:	982,8 kB
ID:	2187975

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    1638 buvo sugedes, dirbantis 21 marsrutu pamaina. Arteja troleibusui paskutines dienos
    Paskutinis taisė digital; 2025.01.18, 20:40.

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_6200_435.JPG
Views:	1512
Size:	3,77 MB
ID:	2177302
    Click image for larger version

Name:	image_150456.jpg
Views:	1516
Size:	2,16 MB
ID:	2177294

    Click image for larger version  Name:	DSC_6222_432.JPG Views:	0 Size:	2,23 MB ID:	2177295


    Click image for larger version  Name:	DSC_6259_427.JPG Views:	0 Size:	2,19 MB ID:	2177296

    Click image for larger version  Name:	DSC_6262_429.JPG Views:	0 Size:	1,40 MB ID:	2177297

    Click image for larger version  Name:	DSC_6269_430.JPG Views:	0 Size:	1,19 MB ID:	2177298

    Paskutinis taisė Mr. Popular; 2025.01.18, 00:39.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Šiandien, dėl vykusio tradicinio bėgimo "Gyvybės ir mirties keliu", keitėsi dalies troleibusų ir autobusų maršrutų trasos. Dėka vykusio bėgimo ir Škoda 32tr SOR funkcijos "važiavimas be ūsų", po 37 metų pertraukos porai valandų į Žvėryno žiedą sugrįžo troleibusai. Click image for larger version

Name:	IMG_20250111_130007.jpg
Views:	1682
Size:	1,31 MB
ID:	2175815

    Komentuoti:


  • Mr. Popular
    replied
    Click image for larger version

Name:	DSC_5126_344.JPG
Views:	1724
Size:	613,2 kB
ID:	2175734 Click image for larger version

Name:	DSC_5127_345.JPG
Views:	1714
Size:	807,1 kB
ID:	2175735

    Komentuoti:

Working...
X