Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus troleibusų fotogalerija
Collapse
X
-
Įdomu dar ir tai, kad VT priverstas važiuoti apsižergęs punktyrą, nes kelio šone įdubę šuliniai ir vandens nubėgimo sistema. Niekaip neišsprendžiama problema.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taip gali šnekėt žmonės, tik patys nedirbantys tokiomis sąlygomis. Langas stoge irgi matyt duobės po troleibusu neapšvies. Stovi ten tokie patys radiatoriai, kaip aplinkiniuose sovietiniuose daugiabučiuose, tai šildymas yra. Piko metu varant transportą vis tiek ten atviri vartai, tai šiluma ne esmė. Dienos metu vartai uždaryti. Kai vaikystėj neteisėtai nelegaliai ir galimai nusikalstamai dariausi lančiakus pas tekintoją, tai jo staklės ne po troleibusu duobėj buvo, o, kaip kokiam verslo centre Quadrum / Artery stovint ant kojų "lyg prie pakeliamo stalo" ir normalioj bendroj erdvėj.
Kodėl biurų kompiuterastai turi langus? Gi šildymas neefektyvus. Reiks skundą Libeskindui parašyt, kad nebeprojektuotų pastatų su "vitrininiais langais".
Jei rimtai, tai projektuočiau trulikų parką taip, kad trūlai pakyla į "antrą aukštą", o "duobė" būtų pirmame (t. y. iš esmės jos jau nebebūtų), kad ir po troleibusu dirbantiems būtų vitrininiai langai. Na "Tuvlitoj" TA atlikinėja, tai ne į duobę nusileidę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog turėti daug natūralios šviesos didelio pastato šone nėra labai racionalu, nes bet kokiu atveju darbo vietą reikės papildomai apšviesti, jeigu ten darbas duobėje po transporto priemone, tai natūrali šviesa išvis nepagelbės. Pramoniniuose pastatuose dažniau panauojami švieslangiai stoge, nes tai leidžia tolygiau apšviesti patalpas, nei pro didelius vitrininius langus (kurie brangūs ir mažiau energetiškai efektyvūs) krintanti šviesa apšviestu pirmoje linijoje stovinčio troleibuso šoną, kuris blokuotų šviesos sklidimą tolyn.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
cia tas tarybinis paveldas, kur dabar rusai prikisa kai sako "pastate pribaltika ant koju, kolukius padare, gamyklas pastate". Matai, tokios high tech, kur dabar nebesugeba atkartoti. Joje, aisku. O realybeje tai tiesiog pigiau statyti be langu plus saskaita uz apsvietima matyt mazesne nei skirtumas silumos nuostoliu tarp nebrangiu stiklu ir nestiklntos sienos. Arba tokiu senu angaru isvis nelabai kas ir stengiasi sildyti iki 18 laipsniu, tiesiog darbininkai dirba saltyje, why not.Parašė dondc Rodyti pranešimąBent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.05.12, 13:19.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip suplakiau per klaidą skirtingus parkus, bet net tik 2TP rekonstuojant nėra nevykdomas "novatoriškos ir modernios įmonės įvaizdžis".
Info skydas įkaltas, bus ir rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
1TP, kiek rodo citify, jokių rekonstrukcijų nenumatoma. O ir planuojamos 2TP rekonstrukcijos kol kas nė kvapo.Parašė dondc Rodyti pranešimąBent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
Komentuoti:
-
Bent langus turi su dienos šviesa. Ne taip, kaip dauguma naujų tikrai "modernių" gamybinių įmonių ar elementarių autoservisų. Be to, netrukus turi gi rekonstruot ten viską.
Komentuoti:
-
Seniai matytas nr. 1706 - iš šiandieninės Open House ekskursijos 1TP. Fotografuoti viduje neleista, bet abejoju ar dėl to, kad tai strateginis objektas (vaizdelis viduje visai nesutampa VVT kuriamu novatoriškos ir modernios įmonės įvaizdžiu
).
- 8 patinka
Komentuoti:
-
-
1638 buvo sugedes, dirbantis 21 marsrutu pamaina. Arteja troleibusui paskutines dienosPaskutinis taisė digital; 2025.01.18, 20:40.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Komentuoti: