Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Tai nieks ir nekalba, apie visų numerių keitimą. Jei jau nori įsijungti į diskusiją, tai paskaityk daugiau, ne tik paskutinį pranešimą.
    Idealus variantas sukurti numeraciją, kuri atspindėtų info apie maršrutą. Pvz 1G - greitasis maršrutas, kursuoja dažnai. 11 - paprastas maršrutas, bet kursuoja dažnai. 89 - privežamasis maršrutas, kursuoja rečiau ir jungia nutolusias vietas su artimiausiais persėdimo taškais.
    Nereikės net galvoti ar pas tave čia autobusas, ar troleibusas atvažiavo.

    Comment


      Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

      Tiek troleibusai, tiek autobusai važiuoja skirtingomis gatvėmis su skirtingais numeriais, tad niekaip neįlipsi ne į tą transporto priemonę.

      T1 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T2 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T3 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T4 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T6 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T7 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T9 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T10 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T12 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T15 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T16 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T17 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T18 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T19 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T20 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?
      T21 - su kuo ir kokiose gatvėse dubliuojasi?

      Taigi ne troleibusų numerius reikia keisti, o su troleibusais besidubliuojančių autobusų, kaip buvo padaryta Kaune.

      Įsivaizduokite, jeigu Vilniuje būtų du visiškai identiški adresai ir vienintelis būdas juos atskirti yra tai, kad vienas namas nudažytas raudonai, bet turi smėlio spalvos juostą ir anteną ant stogo, o kitas tiesiog raudonai. Beje, antenos kartais gali ir nebūti, priklauso nuo sėkmės. Aš savo namą pažinsiu, bet ar nebus erdvės suklysti bandant rasti per navigaciją?

      Comment


        Parašė eigh Rodyti pranešimą
        Taigi ne troleibusų numerius reikia keisti, o su troleibusais besidubliuojančių autobusų, kaip buvo padaryta Kaune.

        Įsivaizduokite, jeigu Vilniuje būtų du visiškai identiški adresai ir vienintelis būdas juos atskirti yra tai, kad vienas namas nudažytas raudonai, bet turi smėlio spalvos juostą ir anteną ant stogo, o kitas tiesiog raudonai. Beje, antenos kartais gali ir nebūti, priklauso nuo sėkmės. Aš savo namą pažinsiu, bet ar nebus erdvės suklysti bandant rasti per navigaciją?
        Tai, kokie tada autobusų numeriai su kokiais troleibusų numeriais ir kokiose gatvėse jie dubliuojasi? Nes visuose gatvėse yra skirtingi autobusų, troleibusų maršrutų numeriai ir nei vienas autobuso numeris nesidubliuoja su jokiu troleibuso numeriu.





        Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

        Comment


          Dalis užstrigę sovietmečio mąstyme ir mato poreikį turėti kažkokius "troleibusų maršrutus" ir "autobusų maršrutus". Atskirų troleibusų/autobusų bilietų atsikratėme jau senų seniausiai, gal atsikratykime ir šio palikimo? Maršrutai yra viešojo transporto. Keleiviui iš esmės visiškai nesvarbu ar jam reikalingu maršrutu atvažiuoja troleibusas, autobusas su VDV ar pvz. elektrinis autobusas. Jam reikalingu maršrutu atvažiuoja transporto priemonė, kuri lygiai kaip ir visos kitos turi duris, langus, sėdynes, turėklus ir prietaisus bilietams pasižymėti. Kokia pavara varoma ta transporto priemonė yra "nusišvilpt" (rūpi nebent entuziastams). Maršrutus galima skirtstyti pagal kažkokią funkcinę paskirtį: greitieji, privežamieji, pagrindiniai ar dar kitaip, bet tikrai ne pagal transporto priemonės kuro ar pavaros rūšį.
          Pas mus sustabarėjusioje sistemoje buvo praleista proga perkant naujus troleibusus juos nudažyti vieninga Vilniaus viešojo transporto spalva - raudona. Nes laiku nesugebėta panaikinti atgyvenusio relikto - besidubliuojančių numerių.

          Comment


            Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
            Tai, kokie tada autobusų numeriai su kokiais troleibusų numeriais ir kokiose gatvėse jie dubliuojasi? Nes visuose gatvėse yra skirtingi autobusų, troleibusų maršrutų numeriai ir nei vienas autobuso numeris nesidubliuoja su jokiu troleibuso numeriu.
            Stotyje dubliuojasi 1, 2, 16 maršrutai. 10 maršrutas dubliuojasi Kalvarijų g. ir ant Žaliojo tilto. 7 Spaudos rūmuose. Galima pradėti būtent nuo jų, bet nėra normalu, kai yra skirtingi maršrutai, bet vadinasi taip pat:

            Įsivaizduokite, jeigu Vilniuje būtų du visiškai identiški adresai ir vienintelis būdas juos atskirti yra tai, kad vienas namas nudažytas raudonai, bet turi smėlio spalvos juostą ir anteną ant stogo, o kitas tiesiog raudonai. Beje, antenos kartais gali ir nebūti, priklauso nuo sėkmės. Aš savo namą pažinsiu, bet ar nebus erdvės suklysti bandant rasti per navigaciją?

            Comment


              Parašė eigh Rodyti pranešimą
              Stotyje dubliuojasi 1, 2, 16 maršrutai. 10 maršrutas dubliuojasi Kalvarijų g. ir ant Žaliojo tilto. 7 Spaudos rūmuose. Galima pradėti būtent nuo jų, bet nėra normalu, kai yra skirtingi maršrutai, bet vadinasi taip pat:
              Stotyje tiek T1, tiek T2, tiek T16, tiek A1, tiek A2, tiek A16 stoja skirtingose stotelėse. Tad niekaip neįmanoma sumaišyti troleibuso su autobusu.

              Spaudos rūmai A7, T7 stoja irgi skirtingose stotelėse, tad irgi niekaip neįmanoma jų sumaišyti, nes skirtingos stotelės.

              Visi maršrutų numeriai tiek autobusų, tiek troleibusų turi prasidėti nuo skaičiaus 1 ir tęstis toliau. O švieslentes tegul įsideda RGB tada galės būti numeriai raudoni, mėlyni, balti žaliame fone.
              Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

              Comment


                Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                Stotyje tiek T1, tiek T2, tiek T16, tiek A1, tiek A2, tiek A16 stoja skirtingose stotelėse. Tad niekaip neįmanoma sumaišyti troleibuso su autobusu.

                Spaudos rūmai A7, T7 stoja irgi skirtingose stotelėse, tad irgi niekaip neįmanoma jų sumaišyti, nes skirtingos stotelės.

                Visi maršrutų numeriai tiek autobusų, tiek troleibusų turi prasidėti nuo skaičiaus 1 ir tęstis toliau. O švieslentes tegul įsideda RGB tada galės būti numeriai raudoni, mėlyni, balti žaliame fone.
                Tamsta pasakykite nors vieną priežastį, kodėl numeriai (skaitine išraiška) turi dubliuotis? Prašau, nors vieną dalyką kam tai reikalinga, naudinga ir pan.

                Comment


                  Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                  Stotyje tiek T1, tiek T2, tiek T16, tiek A1, tiek A2, tiek A16 stoja skirtingose stotelėse. Tad niekaip neįmanoma sumaišyti troleibuso su autobusu.

                  Spaudos rūmai A7, T7 stoja irgi skirtingose stotelėse, tad irgi niekaip neįmanoma jų sumaišyti, nes skirtingos stotelės.

                  Visi maršrutų numeriai tiek autobusų, tiek troleibusų turi prasidėti nuo skaičiaus 1 ir tęstis toliau. O švieslentes tegul įsideda RGB tada galės būti numeriai raudoni, mėlyni, balti žaliame fone.
                  Tuomet čia diskusiją matyt ir reikia uždaryti, nes skiriasi mūsų suvokimas apie tai, kas yra "niekaip neįmanoma sumaišyti". Stotyje visos stotelės yra pavadintos Stotis, tik skirtingi maršrutai stoja keliasdešimties metrų atstumu - man tai neatrodo savaime suprantama. A7/T7 (Spaudos rūmai) ir A10/T10 (Kalvarijų g., Žaliasis tiltas) stoja visiškai tose pačiose stotelėse.

                  Comment


                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                    Stotyje tiek T1, tiek T2, tiek T16, tiek A1, tiek A2, tiek A16 stoja skirtingose stotelėse. Tad niekaip neįmanoma sumaišyti troleibuso su autobusu.

                    Spaudos rūmai A7, T7 stoja irgi skirtingose stotelėse, tad irgi niekaip neįmanoma jų sumaišyti, nes skirtingos stotelės.

                    Visi maršrutų numeriai tiek autobusų, tiek troleibusų turi prasidėti nuo skaičiaus 1 ir tęstis toliau. O švieslentes tegul įsideda RGB tada galės būti numeriai raudoni, mėlyni, balti žaliame fone.
                    Vilniaus stotis yra žiauriai neaiški atvykėliui vien dėl ženklinimo trūkumo. Tos "G", "H" raidžių ant stotelės ženklų tikrai neužtenka. Dubliuojantys numeriai tikrai nepadeda susiorentuoti. Žinau tai, nes pačiam yra teke aiškinti žmonėm kaip ten orentuotis.


                    Tai Sietyno stotelėje link Mados drasiai sėsi į pirmą atvažiavusį 7-ą? Spaudos rūmuose link Karoliniškų irgi sėsi į pirmą atvažiavusį 7-ą?.

                    Comment


                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                      Vilniaus stotis yra žiauriai neaiški atvykėliui vien dėl ženklinimo trūkumo. Tos "G", "H" raidžių ant stotelės ženklų tikrai neužtenka. Dubliuojantys numeriai tikrai nepadeda susiorentuoti. Žinau tai, nes pačiam yra teke aiškinti žmonėm kaip ten orentuotis.
                      Ten ir aš sunkiai susiorientuočiau be programėlės ir žemėlapio nagrinėjimo.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Taigi ne troleibusų numerius reikia keisti, o su troleibusais besidubliuojančių autobusų, kaip buvo padaryta Kaune.

                        Įsivaizduokite, jeigu Vilniuje būtų du visiškai identiški adresai ir vienintelis būdas juos atskirti yra tai, kad vienas namas nudažytas raudonai, bet turi smėlio spalvos juostą ir anteną ant stogo, o kitas tiesiog raudonai. Beje, antenos kartais gali ir nebūti, priklauso nuo sėkmės. Aš savo namą pažinsiu, bet ar nebus erdvės suklysti bandant rasti per navigaciją?
                        Net pakeitus besidubliuojančius vis tiek bus betvarkė.
                        Vienintelis teisingas sprendimas maršrutų hierarchija.
                        Greitieji, paprasti, privežamieji, socialiniai. Nereikia net troleibusus nuo autobusų skirti. Keleiviui maksimaliai po… ar autobusas, ar troleibusas atvažiavo. Jam svarbu nuvažiuoti greitai, patogiai.
                        Tada nereikėtų net G rašyti ir būtų: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ir t.t žinosi, kad pvz iki 9 bus greitieji, po jų pagrindiniai, už jų privežamieji ir viską pabaigia socialiniai (tokie kaip T21). Dėl turistų irgi bėdų nebus bent dėl to, kad dauguma naudojasi Google maps ir panašiais appsais.

                        Comment


                          Kaip visgi mes esame prisirišę prie tokių dalykų, kaip kažkokiet ai numeriai. Juokingas dalykas, kai pagalvoji. Žmonės priešinasi gatvės pavadinimo keitimui, telefono numerio keitimui, kokio tai kodo keitimui... Kaip lengvai mes priprantame ir kaip sunkiai paleidžiame! Ir, kas svarbiausia, pamirštame, kad kažkada dabartinė tvarka buvo visiška naujovė, atsiradusi pasikeitus dalykų padėčiai.

                          Aš asmeniškai norėčiau tik kad išliktų raidės prie G maršrutų, nes tai indikuoja, kad jie yra kažkokie specifiniai keleivio požiūriu (nestoja kai kuriose stotelėse). Jei negalioja įprasta bilietų kainodara, taip pat reikėtų raidės. Kitais atvejais raidės tik klaidina, nes nėra taip paprasta pasakyti (ypač atvykus iš užsienio), ką jos reiškia. Bet čia tik labai subjektyvus mano poreikis. Idealiu atveju norėčiau, kad kiekvienas maršruto numeris būtų unikalus ir mieste, ir rajone. Skaičių tikrai nepritrūksim.
                          Lietuva visiems.

                          Comment


                            Parašė abruo Rodyti pranešimą
                            Kaip visgi mes esame prisirišę prie tokių dalykų, kaip kažkokiet ai numeriai. Juokingas dalykas, kai pagalvoji. Žmonės priešinasi gatvės pavadinimo keitimui, telefono numerio keitimui, kokio tai kodo keitimui... Kaip lengvai mes priprantame ir kaip sunkiai paleidžiame! Ir, kas svarbiausia, pamirštame, kad kažkada dabartinė tvarka buvo visiška naujovė, atsiradusi pasikeitus dalykų padėčiai.

                            Aš asmeniškai norėčiau tik kad išliktų raidės prie G maršrutų, nes tai indikuoja, kad jie yra kažkokie specifiniai keleivio požiūriu (nestoja kai kuriose stotelėse). Jei negalioja įprasta bilietų kainodara, taip pat reikėtų raidės. Kitais atvejais raidės tik klaidina, nes nėra taip paprasta pasakyti (ypač atvykus iš užsienio), ką jos reiškia. Bet čia tik labai subjektyvus mano poreikis. Idealiu atveju norėčiau, kad kiekvienas maršruto numeris būtų unikalus ir mieste, ir rajone. Skaičių tikrai nepritrūksim.
                            Pakeitimai gerai, kai nauda nusveria kaštus. Nekeist neidealios sistemos, nes negalima keist, nėra gerai. Bet neįskaičiuot pakeitimų, pavadinkim, moralinių kaštų, bei pradėt kaitaliot į kairę ir į dešinę irgi nebūtų gerai.

                            Šiuo ateju tai reiktų paimt ir pakeist vienu kartu į normalią vientisą sistemą be besidubliuojančių beprasmybių ir padėt šitą klausimą į lentyną ateinantiems dešimtmečiams. Bent iki bėginio transporto atsiradimo

                            Comment


                              Visų pirma reikėtų pasidaryti numeracijos sistemą, kuri būtų lanksti ir užtikrintų poreikius daugeliui metų į priekį. T.y. numatyti atskiras imtis ar papildomą ženklinimą raidėmis kažkokioms specifinėms grupėms. Nepamirštant ir galimos plėtos (tramvajai, laiveliai, oro gondolos, miesto geležinkelis ar kt.). O jau tik tada žiūrėti ką ir į ką keisti.

                              Pilnai pritariu, kad jeigu pvz. yra maršrutai, kurie nestoja visose stotelėse, jie turi būti papildomai paženklinti raide ar kokiu spec. simboliu (šiuo atveju G maršrutai). Nes tik papildomas ženklinimas intuityviai ragina pasidomėti ką jis reiškia ir kodėl jis toks yra. Vien "žinojimas, kad nuo 1 iki 10 bus greitieji praleidžiantys stoteles" iš niekur neatsiras ir visada reikia pagalvoti, o iš kur žmogus žinos, kad yra taip, o ne kitaip.

                              Comment


                                Taip, užtektų tiesiog pervadinti su troleibusais besidubliuojančius autobusų maršrutus ir to užtektų. G maršrutai gali likti, kadangi juos skiria ir G raidė, ir kitoks apipavidalinimas švieslentėje. Naują sistemą kurti būtų gana sudėtinga, kadangi, kaip ir rašiau, ir dabar vienaženkliuose/dviženkliuose autobusų numeriuose yra įsiterpę gana daug privežamųjų maršrutų. Galbūt būtų galima keletą jų pakeisti į 1xx numeraciją po kelerių metų, kai jie bus trumpinami (pvz. iki Verkių bendruomenės namų ar Liepkalnio trumpinami maršrutai).

                                Comment


                                  Tai sakote dubliuojasi šie troleibusų ir autobusų numeriai
                                  T1, T2, T7, T10, T16, A1, A2, A7, A16 ir stoja tuose pačiose stotelėse. Jeigu jau taip norinte pernumeruoti tai tada reikėtų pernumeruoti taip:
                                  T1=T45
                                  T2=T2, nes A2 nebus.
                                  T7=T47
                                  T10=T60
                                  T16=T46
                                  A1=A1
                                  A2 - neliks, tad liks laisvas numeris.
                                  A7=A7
                                  A16=A16


                                  Va ir visa problema. Visi kiti troleibusų ir autobusų numeriai turi išlikti dabartiniai, nes jie nieko nedubliuoja ir važiuoja skirtingais maršrutais ir skirtingomis gatvėmis.
                                  Ir kitų autobusų, troleibusų numeracijų keisti nereikia, nes su troleibusų trasomis nesikerta.

                                  Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                  Comment


                                    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                    Tai sakote dubliuojasi šie troleibusų ir autobusų numeriai
                                    T1, T2, T7, T10, T16, A1, A2, A7, A16 ir stoja tuose pačiose stotelėse. Jeigu jau taip norinte pernumeruoti tai tada reikėtų pernumeruoti taip:
                                    T1=T45
                                    T2=T2, nes A2 nebus.
                                    T7=T47
                                    T10=T60
                                    T16=T46
                                    A1=A1
                                    A2 - neliks, tad liks laisvas numeris.
                                    A7=A7
                                    A16=A16


                                    Va ir visa problema. Visi kiti troleibusų ir autobusų numeriai turi išlikti dabartiniai, nes jie nieko nedubliuoja ir važiuoja skirtingais maršrutais ir skirtingomis gatvėmis.
                                    Ir kitų autobusų, troleibusų numeracijų keisti nereikia, nes su troleibusų trasomis nesikerta.
                                    Labai atsiprašau, tačiau kokiu principu buvo parengta numeracija? 1 važiuoja į SODUS MIESTO PIETUOSE!!! Kam reikalingas jam 1 numeris???
                                    Numeriai nesidubliuos, tačiau esmės iš to pakeitimo irgi nebus.
                                    Prie pokyčių visada galima priprasti, todėl nematau problemos padaryti gerai, darant numeraciją hierarchijos principu.

                                    Comment


                                      Parašė acetonas Rodyti pranešimą

                                      Vilniaus stotis yra žiauriai neaiški atvykėliui vien dėl ženklinimo trūkumo. Tos "G", "H" raidžių ant stotelės ženklų tikrai neužtenka. Dubliuojantys numeriai tikrai nepadeda susiorentuoti. Žinau tai, nes pačiam yra teke aiškinti žmonėm kaip ten orentuotis.


                                      Tai Sietyno stotelėje link Mados drasiai sėsi į pirmą atvažiavusį 7-ą? Spaudos rūmuose link Karoliniškų irgi sėsi į pirmą atvažiavusį 7-ą?.
                                      Stotyje turėtų būti bent po kelias dideles švieslentes su stulpeliais Maršruto nr/ Kryptis/ Platforma (A-H), kas realiai užsienio miestuose būna kiekviename didesniame transporto mazge.

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
                                        Tai sakote dubliuojasi šie troleibusų ir autobusų numeriai
                                        T1, T2, T7, T10, T16, A1, A2, A7, A16 ir stoja tuose pačiose stotelėse. Jeigu jau taip norinte pernumeruoti tai tada reikėtų pernumeruoti taip:
                                        T1=T45
                                        T2=T2, nes A2 nebus.
                                        T7=T47
                                        T10=T60
                                        T16=T46
                                        A1=A1
                                        A2 - neliks, tad liks laisvas numeris.
                                        A7=A7
                                        A16=A16


                                        Va ir visa problema. Visi kiti troleibusų ir autobusų numeriai turi išlikti dabartiniai, nes jie nieko nedubliuoja ir važiuoja skirtingais maršrutais ir skirtingomis gatvėmis.
                                        Ir kitų autobusų, troleibusų numeracijų keisti nereikia, nes su troleibusų trasomis nesikerta.
                                        Atvirkščiai, reikia pervadinti autobusų maršrutus.

                                        A1 > A71
                                        A2 (nelieka)
                                        A3 > A23
                                        A4 > A44
                                        A7 > A47
                                        A9 > A79
                                        A10 > A60
                                        A12 > A72
                                        A15 > A45
                                        A16 > A86
                                        A17 > A77
                                        A18 > A98
                                        A19 > A79
                                        A20 > A70
                                        A21 > A71

                                        Aišku, privežamuosius maršrutus, tokius kaip buv. 3, 4, 9 ir t. t. galima kišti ir į 1xx numeraciją.

                                        Comment


                                          Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                          Tai, kokie tada autobusų numeriai su kokiais troleibusų numeriais ir kokiose gatvėse jie dubliuojasi? Nes visuose gatvėse yra skirtingi autobusų, troleibusų maršrutų numeriai ir nei vienas autobuso numeris nesidubliuoja su jokiu troleibuso numeriu.




                                          Pagal tokią logiką kam buvo įvedinėti pavyzdžiui 51 autobuso maršrutą, buvo galima tiesiog duoti 1 numerį, jų trasos vis tiek nesidubliuoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X