Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešojo transporto maršrutų numeracija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na va, eilinį kartą Kaunas rodys pavyzdį, kaip ūkiškai tvarkytis, kai tuo tarpu Vilniečiai ne tik kad nenori girdėti apie esamo kontaktinio tiklo panaudojimą įkrovimui, bet dar ir ginčyjasi dėl visko, pradedant maršrutų numeracija ir baigiant oro gondolomis.

    Comment


      Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

      (https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...i-i-silainius/) „Visgi sparčiai vystantis elektrinių autobusų gamybai, P. Kero teigimu, tikėtina, kad 15 metų laikotarpiu bus priimtas sprendimas išvis atsisakyti kontaktinio tinklo ir miestą aptarnauti autobusais, todėl plėsti troleibusų kontaktinį tinklą į Šilainius neplanuojama.
      „Labai tikėtina, kad dalis esamos troleibusų kontaktinio tinklo infrastruktūros ateityje gali būti panaudota elektrinių autobusų įkrovimo infrastruktūrai, tad naujasis tokių autobusų tinklas galėtų būti plėtojamas į Šilainius“, – nurodė P. Keras.”
      Pasikeis valdžia, kitaip kalbėti ims. Ar paplis elektrobusai, tai yra didelis klausimas. Dujiniai autobusai masiškai nepaplito, nors tai buvo puiki ekologinė alternatyva dyzeliniams autobusams. Lygiai taip pat, užuot stenėjus su benzininių ar dyzelinių variklių ekostandartais, buvo galima jau prieš kelis dešimtmečius pereiti prie dujinių automobilių . Bet tai neįvyko.

      Comment


        Kad ir kaip ten Kaune bebūtų, bet maršrutus galima atidarinėti ir esamo tinklo ribose, plius pagal BP yra numatyta KT plėtra į Onkologijos ligoninę (kur greičiausiai važiuotų 4) ir per Vydūno al/Baranausko g. Tačiau kaip jau kažkas minėjo, nėra reikalo troleibusų numerius ''sukaimyninti'', naujas troleibusų maršrutas galėtų turėti ir 30 numerį.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Yra toks dalykas kaip sistematiškumas. Jei jau "Kautros" mikrobams išskirta atskira numerių erdvė, tai kodėl troleibusams ir autobusams to negali ir neturi būti? Kodėl keli palaikiai autobusų numeriai turi likti troleibusų numeracijos erdvėje, o naujiems galimiems troleibusų maršrutams turėtų būti suteikiamas koks nors 70 ar 100 numeris?
          Dar kartą kartoju, nėra jokio teisinio pagrindo troleibusams skirti atskirą numerių diapazoną. Ypač kai keleiviams tai nekelia jokių problemų. Nėra tokio dalyko kaip "troleibusų numeracijos erdvė" - yra vieningas Kauno viešasis transportas, kur maršrutai neskirstomi į tai, kas juos aptarnauja.

          Nes vien tik tai, kad numeriai nesidubliuotų nėra rimtas argumentas keisti numeraciją.
          Kaip tai susiję su Kaunu? Ir kodėl taip aršiai laikotės nuomonės, jog Kaune numerius reikia keisti dėl jūsų asmeninio estetikos suvokimo, o štai Vilniuje, kur tokiam veiksmui yra svaresnių priežasčių, esat kategoriškai prieš?
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Jokio teisinio pagrindo ir nereikia. Visa tai reguliuojasi sveiku protu ir logika. Sugalvojo, kad numeriai nesidubliuotų - padarė. Tam tereikėjo tik vidinio transporto skyriaus (ar kas ten Kaune tvarko VT maršrutus) popierizmo. Lygiai taip pat gali padaryti ir rezervuotą numerių erdvę troleibusams, kas logiška ir atitinka sveiko proto kriterijus. Mikrobams tai yra išskirta atskira numerių erdvė.

            Aš nesilaikau nuomonės, kad numerius Kaune reikia keisti. Bet kadangi jau procesas prasidėjo ir ne šiandien, tai reikia jį pilnai užbaigti - numerius pakeisti, troleibusų ir autobusų numerių erdves atskirti. Kas dėl Vilniaus, tai Vilniuje visai kita padėtis ir numeracijos keitimas sukeltų didelių nepatogumų. Tuo labiau, kad dabartinė numeracija nepatogumus kelia tik užsieniečiams ar tiems, kurie VT beveik nesinaudoja. O tai jau jų asmeninė problema.

            Comment


              Naujųjų Soliario troleibuso švieslentėse dega užrašai ir anglų kalba, tik keista jog vienas 2-ukas važiuoja į Central station, kitas į Train station. Dar ant švieslentės dega troleibuso ikona. Na po galais, ne jau taip sunku pakeisti numeraciją, kartui ir visiem laikam, troleibusams paliekant pirmus 20 skaičių, o autobusams nuo 20 + greitieji. O tai dabar, tiek 1 autobusas, tiek pirmas troleibusas, tiek 1G važiuoja iš stoties.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Išties šis būdas nėra blogas, keisti daug nereikėtų, viso labo pirmus keliolika autobusų numerių, nes yra 18 troleibusų maršrutų. Kadangi numeracijoje yra tarpų (6, 60, 64, 70-72, 79-81, 83-86, 90-113) tai tuos pirmuosius autobusus galima ,,sukaišioti", nėra kažkokios didelės socialinės problemos iš to (ypač tai, kad vos ne pusė visų pirmųjų maršrutų yra kažkokie kartą per valandą važiuojantys į visokius kaimus). G numeracija gali būti atskira, visgi svarbiausi autobusai kad išsiskirtų. Viskas atrodo gerai, tik kyla klausimas ,,o argi žmonės neskiria troleibuso nuo autobuso", tai būtų galima suvienodinti vien dėl bendros tvarkos, nes minėtas atvejis stotyje su trimis 1 maršrutais žmogui, ką tik atvykusiam, gali kiek susukti galvą
                Paskutinis taisė JuliusVNO; 2018.12.10, 22:36.

                Comment


                  Ciurlionis , ten dega traukinio ikonėlė.

                  Jėzus Marija, nu nepradėkit jūs vėl šito triedimo apie numeracijas. Mažiau nei prieš mėnėsį buvo apie tai pridiskutuota 5 puslapiai. Niekas nenumirė, o gyventojų, kurie pripratę prie daugiametes numeracijos, interesai yra aukštesni už trumpalaikių turistų interesus.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    Ciurlionis , ten dega traukinio ikonėlė.

                    Jėzus Marija, nu nepradėkit jūs vėl šito triedimo apie numeracijas. Mažiau nei prieš mėnėsį buvo apie tai pridiskutuota 5 puslapiai. Niekas nenumirė, o gyventojų, kurie pripratę prie daugiametes numeracijos, interesai yra aukštesni už trumpalaikių turistų interesus.
                    Aš tai laukiu pakol pas mus irgi bus nuspręsta centre nukabinti laidus ir troleibusai į stotį važiuos nuleidę ragus. Tuomet vienas mūsų diskutuotojas gal jau bus su +10 dioptrijų akiniais ir galės džiaugtis spėliodamas ar mato raudoną Solaris troleibusą nuleistais ūsais ar autobusą, o šalia stovintis jaunuolis spjaudys jam į veidą: ko tu čia seni valkiojiesi, jei nesiorientuoji - sėdėk namie! Ir beje ir tuomet to jaunuolio interesai bus aukštesni už senio interesus - dauguma prieš mažumą. Nes mažuma never matters. O kas gi čia tokio. Pakentės.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2018.12.11, 07:10.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                      Aš tai laukiu pakol pas mus irgi bus nuspręsta centre nukabinti laidus ir troleibusai į stotį važiuos nuleidę ragus. Tuomet vienas mūsų diskutuotojas gal jau bus su +10 dioptrijų akiniais ir galės džiaugtis spėliodamas ar mato raudoną Solaris troleibusą nuleistais ūsais ar autobusą, o šalia stovintis jaunuolis spjaudys jam į veidą: ko tu čia seni valkiojiesi, jei nesiorientuoji - sėdėk namie! Ir beje ir tuomet to jaunuolio interesai bus aukštesni už senio interesus - dauguma prieš mažumą. Nes mažuma never matters. O kas gi čia tokio. Pakentės.
                      To nebus dar labai ilgai, nes troleibusai be autonominės eigos. Rygoje numeracija irgi nuo 1 ir troleibusų, ir autobusų. O troleibusai važiuoja autonomine eiga. Niekas nieko nesupainioja. Kas supainioja, pats kaltas.
                      Paskutinis taisė Al1; 2018.12.21, 07:24.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                        To nebus dar labai ilgai, nes troleibusai be autonominės eigos. Rygoje numeracija irgi nuo 1 ir troleibusų, ir autobusų. O troleibusai važiuoja autonomine eiga. Niekas nieko nesupainioja. Kas supainioja, pats kaltas.
                        Toks tarybinių laikų požiūris, kad jei kažko nežinai, nepamatei ar nesupratai - pats kaltas. Vietoje to, kad padaryti sistemą, kuri būtu ant tiek aiški, kad nebūtų įmanoma supainioti ar nesuprasti.

                        Čia kaip Varlamovas viename video paklausė Kirovo mero, kaip suprasti stotelėje kuriuo maršrutu ir kur važiuoti, net pats meras nesugebėjo susigaudyti, nes nei schemos, nei aiškių tvarkaraščių nėra. Tai čia turbūt irgi viskas ok, o jeigu nežinai - tai pats kaltas, eik pėščiom.

                        Comment


                          Kiek maršrutų su tais pačiais numeriais dubliuojasi? Stotis nesiskaito, nes ten yra atskiros stotelės. Kol kas labiausiai dubliuojasi tik 10 autobusas ir 10 troleibusas. Tai autobusą galima pernumeruoti, jei jau kažkam labai negera dėl to. Ir viskas. Daugiau nieko. Kažkam dar kliūna 1 troleibusas ir 1G autobusas. Ant kiek reikia būti akliems keleiviams, kad neatskirti 1 nuo 1G. O tai kaip jie tada atskirs 10 nuo 1G??? Irgi gal neatskirs. Jei neatskirs, tai patys ir kalti.

                          Comment


                            Na stotis irgi skaitosi, nes gali būti klaidu, net jei visą gyvenimą gyveni Vilniuje, o VT naudojiesi labai retai.

                            Aklu būt nereikia, užtenka skubėjimo. Esmė, kad tokiame mažame mieste, galima sutalpinti visus autobusus ir troleibusus į 100, jų nedubliuojant.
                            Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.12.22, 21:25.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Stotyje stotelės skirtingos. Ir nesikeičia daugybę metų. Nu nėra jokių argumentų dėl numeracijos keitimo. NĖRA.

                              Comment


                                Man įdomu kuo būtent argumentuojama, kad besidubliuojantys numeriai yra geriau?

                                Aš čia be sarkazmo, tirkai noriu išklausyti kodėl taip, kaip yra dabar yra geriau.

                                Mano asmeninę nuomonę, besidubliuojantys troleibusų ir autobusų numeriai nesukelia labai daug problemų, niekad neteko girdėti, kad kažkas įsėdo vietoje autobuso į troleibusą. Juk skirtingos spalvos, vizualiai kažkiek skiriasi, ir visi pabrėžią troleibusas ar autobusas reikalingas.

                                Bet visgi, galimybė suklysti yra. Paprastam keleiviui ar turistui neturėtų rupėti techniniai dalykai, ir kreiptį demėsį ar tai šitas troleibusas ar visgi troleibusas. Kam tai svarbu (besidominantys techniką), skirtingi numeriai netrukdo.

                                manau, tame pačiame mieste neturint besidubliuojančių numeriiui yra daugiau tvarko.
                                Paskutinis taisė Resutas; 2018.12.23, 10:57.

                                Comment


                                  Norėčiau dar atkreiptį demėsį į tokį dalyką, kurį nesenai pastebėjau. Tai dėl grįžtančių į parką transporto. O būtent apie stoteles, kur tie maršrutai pagala tvarkaraštį nestoją, bet stoja važiuojant į/iš parko - šiose stotelėsė nulis informacijos apie tai! Pvz. Panevėžio stotelė - joje važiuoja tik 58 autobusas, bet vakare grįžtant į parką ten sustoja gal kokių 10 skirtingų numerių autobusai, apie juos jokios informacijos stotelėse. Ačiū Dievui Trafi padeda.

                                  Comment


                                    Koks skirtumas, kad nesikeičia daug metų, aš iš stoties nevažiavau jau senai. Ar dėl to, kad kažkas yra likę nuo sovietinių laikų turi būti priimta, kaip savaime suprantamas dalykas? Aš gal net nežinau, kuo skiriasi 1 nuo 1G. Pasiklausiu žmonių, sako kad 1G yra greitasis, galvoju dar geriau - ekspresas, super greit nuvažiuosiu į oro uostą, bet atsiduriu Santariškėse, bet kaip Resutas minėjo, kokie yra teigiami besidubliuojančios numeracijos aspektai?

                                    Na čia be argumentų, kad nuo seno taip buvo. Nes jei nuo seno taip buvo, kodėl nebėra 44, o atsirado 6G?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kiek maršrutų su tais pačiais numeriais dubliuojasi? Stotis nesiskaito, nes ten yra atskiros stotelės. Kol kas labiausiai dubliuojasi tik 10 autobusas ir 10 troleibusas. Tai autobusą galima pernumeruoti, jei jau kažkam labai negera dėl to. Ir viskas. Daugiau nieko. Kažkam dar kliūna 1 troleibusas ir 1G autobusas. Ant kiek reikia būti akliems keleiviams, kad neatskirti 1 nuo 1G. O tai kaip jie tada atskirs 10 nuo 1G??? Irgi gal neatskirs. Jei neatskirs, tai patys ir kalti.
                                      Koks skirtumas kiek dubliuojasi? Ar jų būtų vienas ar 10, tai esmės visiškai nekeičia. Mes neturime milijono maršrutų, kad neužtektų skaitmenų maršrutų numeravimui, kurie tilptų švieslentelėje. T.y. technologiškai niekas neriboja ir niekas neverčia jų dubliuoti.

                                      Nėra jokios logikos turėti 1G, 1 ir 1, kurie važiuoja visiškai skirtingomis kryptimis iš tos pačios vietos - Stoties.

                                      Juo labiau, kad šiuo metu yra 6 vnt. "greitųjų" autobusų maršrutų, 18 vnt. troleibusų maršrutų ir 75 vnt. autobusų maršrutų. Iš pastarųjų 3 vnt. numeruoti 114-116, kur berods toks skaičius turėtų reikšti, kad maršrutas midibusais aptarnaujamas, tačiau yra nemažai ir kitų maršrutų aptarnaujamų tais pačiais midibusais. Pvz. tas pats 9 autobuso maršrutas, kur važiuoja labai retai. Kodėl jis ne kažkoks 117 ir kodėl būtent šių maršrutų numeriai prasideda būtent nuo 114, o ne nuo kokio 110 ar 108? Čia suprantu, kad logiškai 101N-105N (ar gal net iki 110) buvo paliktas rezervas naktiniams maršrutams, tik vėlgi nesuprantama kodėl 101N ir kažkoks kitas 101 nesidubliuoja, bet 1G ir 1 jau gali dubliuotis.

                                      Net su rezervais potencialiai maršrutų plėtrai, būtų galima pernumeruoti taip:
                                      1G-10G - greitieji maršrutai (ir nesvarbu kokia transporto priemonė aptarnauja ar troleibusas, ar autobusas, ar elektrinis autobusas, ar dujinis autobusas, ar bėginis tramvajus tai tiesiog greitieji maršrutai)
                                      11-30 - dabartiniai troleibusų maršrutai
                                      31-100 - standartiniai miesto transporto maršrutai dabartiniu atveju aptarnaujami visokių rūšių autobusais
                                      101-110 - N (naktiniams) maršrutams, kuriuos būtų galima aptarnauti ir troleibusais/autobusais.
                                      111-.... - midibusais aptarnaujamiems privežamiems maršrutams.

                                      Visada reikia pagalvoti kaip sistema atrodo ne žinovo, o eilinio nežinančio ir tavęs informacijos klausiančio žmogaus akimis. Ne visi žmonės puikiai žino kas yra troleibusas ir kaip jis gali atrodyti, o kaip negali atrodyti. Jeigu manęs paklaustų kuom važiuoti iš Stoties į Karoliniškes, tai pasakyčiau maršrutu Nr.1, tik čia kažkodėl dar turiu paaiškinti, kad troleibusu, o jei žmogus nėra tikras apie troleibusa, tai dar turiu matai jam pasakyti "jis skiriasi nuo autobuso spalva, bus toks smėlio spalvos su raudonomis juostomis viršuje ir apačioje". Ir dar aišku galiu pasakyti, kad prie Stoties jis stoja kitoje stotelėje, nei kiti maršrutai, kurių numeris irgi 1. Tačiau kadangi aš nesu guru, tai tikrai nežinau ar jam reikia eiti į A ar J, o gal visgi į K stotelę.

                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                      Mano asmeninę nuomonę, besidubliuojantys troleibusų ir autobusų numeriai nesukelia labai daug problemų, niekad neteko girdėti, kad kažkas įsėdo vietoje autobuso į troleibusą. Juk skirtingos spalvos, vizualiai kažkiek skiriasi, ir visi pabrėžią troleibusas ar autobusas reikalingas.

                                      Bet visgi, galimybė suklysti yra. Paprastam keleiviui ar turistui neturėtų rupėti techniniai dalykai, ir kreiptį demėsį ar tai šitas troleibusas ar visgi troleibusas. Kam tai svarbu (besidominantys techniką), skirtingi numeriai netrukdo.

                                      manau, tame pačiame mieste neturint besidubliuojančių numeriiui yra daugiau tvarko.
                                      Būtent. Kodėl būdamas Vilniaus miesto viešojo transporto keleiviu, dar turi būti ir technikos žinovu, bei "surasti 10 skirtumų" atvažiavusioje transporto priemonėje, kad nustatytum ar tai tau reikiamas transportas. Nes tuomet galime padaryti ir besidubliuojančius Dyzelinių autobusų ir Dujinių autobusų numerius, nes šios transporto priemonės vizualiai irgi skiriasi, bei varomos skirtinga energijos rūšimi.
                                      Juo labiau, kad galime netyčia nusipirkti ir troleibusų su autonomine eiga, kurie sugedus kontaktiniam tinklui į stotelę atvažiuos su nuleistais "ragais". Tai tada jie skaitysis kaip troleibusas ar kaip autobusas, nes skirtumų vizualiai nebus daug. Arba išbandyti elektrinius autobusus, kurie galėtų dalį maršruto važiuoti ten kur yra troleibusų kontaktinis tinklas ir pasikrauti baterijas taip pat, kaip prie tinklo prisijungia ir troleibusai.

                                      Comment


                                        Sistema pasiteisino Kaune. Pats esu dažnas Kauno VT naudotojas, tai prie pasikeitimų įpratom labai greitai. Pernumeruojant maršrutą gera mintis yra palikti paskutinį skaičių seną, o pakeisti tik priekinį numerį. Taip Kaune greitai visi priprato, kad 10-as yra šiuo metu 40-as, 11-as virto 31-as, o 16-as į 26.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Iš pastarųjų 3 vnt. numeruoti 114-116, kur berods toks skaičius turėtų reikšti, kad maršrutas midibusais aptarnaujamas, tačiau yra nemažai ir kitų maršrutų aptarnaujamų tais pačiais midibusais.
                                          Pirmą kartą girdžiu, kad midibusų maršrutai turi savo numeraciją 115 dabar reguliariai dirba ir dideli autobusai, tai gal numerį jo reikia keisti? Apskritai, čia yra labiau sutapimas, nei kažkokia taisyklė: 114/115 yra ex maršrutiniai taksi.

                                          Net su rezervais potencialiai maršrutų plėtrai, būtų galima pernumeruoti taip:
                                          1G-10G - greitieji maršrutai (ir nesvarbu kokia transporto priemonė aptarnauja ar troleibusas, ar autobusas, ar elektrinis autobusas, ar dujinis autobusas, ar bėginis tramvajus tai tiesiog greitieji maršrutai)
                                          11-30 - dabartiniai troleibusų maršrutai
                                          31-100 - standartiniai miesto transporto maršrutai dabartiniu atveju aptarnaujami visokių rūšių autobusais
                                          101-110 - N (naktiniams) maršrutams, kuriuos būtų galima aptarnauti ir troleibusais/autobusais.
                                          111-.... - midibusais aptarnaujamiems privežamiems maršrutams.
                                          Jei pernumeruoti, tai tik konfliktuojančius numerius. Dabar gaunasi, kad niekuo dėti 22-30 autobusai ir troleibusai 1-10 (kone pusė!) turėtų keisti numerius.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X