Nereikia lyginti infrastruktūros ir kažkokios tai numeracijos, kuri per vieną dieną pakeičiama. Tik ar reikia keisti? Ne, jokio poreikio tam nėra.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Viešojo transporto maršrutų numeracija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet tai tik Jūsų nuomonė, lygiai taip pat, kaip ir mano nuomonė, kad reikia. Faktas jog reikia kelti klausimą, nes pagrindinis argumentas yra tas, jo numeriai dubliuotis negali, juolab, kad yra vienodi išvykimo/ atvykimo taškai.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti infrastruktūros ir kažkokios tai numeracijos, kuri per vieną dieną pakeičiama. Tik ar reikia keisti? Ne, jokio poreikio tam nėra.Aviate, navigate, communicate
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai ir nesidubliuoja tie numeriai. Nėra autobuso 20 ir kito autobuso 20, kurie važiuotų visiškai skirtingai ir dar maršrutai kažkurioje tai gatvėje persiklotų. Autobusas ir troleibusas yra skirtinga transporto priemonė. Gal ir namų numerius reikia įvesti globalius, viso Vilniaus mastu, nes gi gatvės pavadinimo nepakanka, galima supainioti? Tuo labiau, kad, pavyzdžiui, yra ne viena gatvė, kuri vadinama tokia pačia pavarde, tik vardas žmogaus skiriasi. O vardas, kaip žinia, dažnai žymimas tik pirmąja raide ar iš viso praleidžiamas. Pavyzdžiui, yra F. Vaitkaus ir V. Vaitkaus gatvės Vilniuje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet juk ir dabartinėje sistemoje nuolat vyksta pokyčiai! Pvz 13 troleibusas anksčiau važiavo Žirmūnai - Naugarduko g., dabar važiuoja iš Pašilaičių į Žemuosius Panenius (tas maršrutas anskčiau vadinosi 18A). 4 troleibusas anksčiau važiavo Pylimo gatve, o 6 troleibusas pro Lukiškių aikštę - dabar gi atvirkščiai. 14 troleibusas anksčiau važiavo Antakalnis - Valakampiai, dabar Antakalnis -Gerosios Vilties g.Parašė liootas Rodyti pranešimąNa, vienintelis argumentas už dabartinės sistemos palikimą yra, kad ji yra dabar ir jau yra ilgai. Pokyčiai sukeltų tam tikrų sunkumų (greičiausiai, laikinų), galbūt pasimetimo tarp keleivių, tad kaip visada, reikia pamatuoti, ar suteikiama nauda viršys tuos sunkumus. Iš čia išsakytų argumentų, regis, aišku, kad nauda bus didesnė ir keitimas bus naudingas
Ar daug 14 troleibuse būna pasimetusių bobučių, kurios su anūkėliais (ir pripučiamu krokodilu) važiavo į antrą pliažą, bet atsidūrė Gerosios Vilties g?
Teiginys, kad "keleiviai pripratę ir netoleruos pokyčių" neturi nė mažiausių įrodymų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne ne, tikrai nesidubliuoja. Mes gi čia visi išsigalvojam problemas lygioje vietoje, dėl savo tūpumo ir nemokėjimo atskirti troleibusą nuo autobuso. Jau kelintą kartą kartoju - keleiviui yra dzin - autobusas ar troleibusas. O jūs čia apie kažkokias "tvarkas", kurios įstrigo 1970-ais metais ir kurios paremtos "fiureris taip pasakė, reiškia taip reikia". VT nestovi vietoje ir turi taikytis prie žmonių, o ne atvirkščiai. Tikrai ne tie laikai, kai žmonės taikėsi prie VT, nes a) VT nebuvo pajėgus visus pervežti; b) galėjai pasakyti "nepatinka - eik pėsčiom / kviesk taksi" ir keleivis vis tiek su tavim važiuotų.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ir nesidubliuoja tie numeriai.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Visiems tiems pokyčiams buvo rimtos priežastys, o ne šiaip numerių kaitaliojimas dėl to, kad kažkas mat neatskiria troleibuso nuo autobuso. 4 ir 6 buvo pakeisti, kai prasidėjo Gedimino pr. rekonstrukcija ir troleibusai buvo išmesti iš prospekto. 14 į Valakampius buvo panaikintas, o KT išardytas. Po kelių metų atsirado kitas 14-as, iki Gerosios Vilties. 18A buvo pilnavertis maršrutas, o ne kelis reisai per diena pakeista trasa, todėl logiška jam buvo suteikti normalų numerį, tuo metu laisvą 13-ą.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
Bet juk ir dabartinėje sistemoje nuolat vyksta pokyčiai! Pvz 13 troleibusas anksčiau važiavo Žirmūnai - Naugarduko g., dabar važiuoja iš Pašilaičių į Žemuosius Panenius (tas maršrutas anskčiau vadinosi 18A). 4 troleibusas anksčiau važiavo Pylimo gatve, o 6 troleibusas pro Lukiškių aikštę - dabar gi atvirkščiai. 14 troleibusas anksčiau važiavo Antakalnis - Valakampiai, dabar Antakalnis -Gerosios Vilties g.
Ar daug 14 troleibuse būna pasimetusių bobučių, kurios su anūkėliais (ir pripučiamu krokodilu) važiavo į antrą pliažą, bet atsidūrė Gerosios Vilties g?
Teiginys, kad "keleiviai pripratę ir netoleruos pokyčių" neturi nė mažiausių įrodymų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taip, problema išsigalvota. Žmonės skundžiasi savivaldybei, kad pradėjo maišyti troleibusus su autobusais? Kažkaip neteko to girdėti. Skundžiasi dėl grafikų, skundžiasi (gal labiau per žiniasklaidą) dėl prastos būklės VT, skundžiasi dėl nekultūringų vairuotojų ir pan., prašo pratęsti ar pakeisti maršrutus, naujus paleisti (daugiau į visokius užkampius).Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Ne ne, tikrai nesidubliuoja. Mes gi čia visi išsigalvojam problemas lygioje vietoje, dėl savo tūpumo ir nemokėjimo atskirti troleibusą nuo autobuso. Jau kelintą kartą kartoju - keleiviui yra dzin - autobusas ar troleibusas. O jūs čia apie kažkokias "tvarkas", kurios įstrigo 1970-ais metais ir kurios paremtos "fiureris taip pasakė, reiškia taip reikia". VT nestovi vietoje ir turi taikytis prie žmonių, o ne atvirkščiai. Tikrai ne tie laikai, kai žmonės taikėsi prie VT, nes a) VT nebuvo pajėgus visus pervežti; b) galėjai pasakyti "nepatinka - eik pėsčiom / kviesk taksi" ir keleivis vis tiek su tavim važiuotų.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Priminkite prašau, o kas bendro buvo tarp 10 autobuso maršruto ir 10A autobuso maršruto? Visa ši nesidubliuojanti numeracija buvo gerai, kol buvo autobusai be švieslenčių, nes mėlynas numeris ant tvarkarasčio atitikdavo mėlyna numerį ant autobuso (ir atitinkamai raudonas - raudoną) Maršrutų numeriai neturi dubliuotis, arba tada reikia VISUR naudoti raides T ir A (kas vėl gi atrodo ne itin praktiška)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarp kitko Vienoje taip ir yra. Visi autobusai naudoja "A" raidę. Na sakyčiau kaip turistui tai keistai atrodo, visalaik galvoji o kur gi važiuoja autobusas be "A". Šiaip nors ir Al1 teisingai sako, kad autobusą nuo troleibuso neatskirti reikia būti tikrai keistu žmogumi, pritarčiau visgi numeracijos keitimui. Greitųjų autobusų 1-9, troleibusų 10-99, autobusų 100-199, priemiestinių 200-299 (jei nepakanka tai 399). Bet daryčiai tai tik esant pakankamai troleibusų su autonomine eiga ir gresiant transporto reformai (kaip pvz. 2013). Nes daryti tai šiaip sau tik dėl numerių keitimo atrodo finansiškai nepateisinama.Parašė mskapss Rodyti pranešimąPriminkite prašau, o kas bendro buvo tarp 10 autobuso maršruto ir 10A autobuso maršruto? Visa ši nesidubliuojanti numeracija buvo gerai, kol buvo autobusai be švieslenčių, nes mėlynas numeris ant tvarkarasčio atitikdavo mėlyna numerį ant autobuso (ir atitinkamai raudonas - raudoną) Maršrutų numeriai neturi dubliuotis, arba tada reikia VISUR naudoti raides T ir A (kas vėl gi atrodo ne itin praktiška)
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
10->60Parašė Mettal Rodyti pranešimąNebūtina keisti visko kardinaliai, kaip padaryta Alytuje. Užtektų pakeisti tik konfliktuojančių autobusų numerius, kad nesimaišytų su troleibusais: 1, 2, 10 ir 16. Gal dar 7. Visi šie maršrutai turi gan gerų ir nesunkiai perprantamų alternatyvų: 71, 72, 70, 86 ir 77.
Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Savivaldybėje dirbantis diedas, kuris nesinaudoja viešuoju transportu + teta „teksto redaktorė“ nėra „dauguma“. Kadangi dirbau valstybės tarnyboje, tokio atsakymo atsiradimo prigimtį žinau: lengviau dvidešimt kartų parašyti/pasakyti, kad kas nors neįmanoma, nei vieną kartą padaryti. Standartinių frazių rinkinukas, kurį paveldėjau iš vieno kolegos: „suprantu, bet tokia tvarka“, „tikiu, kad labai reikia, bet...“, „ponia, tokių kaip jūs tūkstančiai“, „atsakymas bus per dvidešimt darbo dienų“, „mhm.... mhm.... mhm...“, „oj ir vėl tas pats skambina, jau atsibodo“.Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tai ką, turi būti kitaip? Mažumos nuomonę turi atspindėti? Demokratija - daugumos nuomonė, o ne mažumos. Įsikalkit tai į galvą.
O šitą klausimą dar paeskaluosiu oficialiai ir su realiais pavyzdžiais, o ne „kaip ir kitose užsienio šalyse taikome praktiką“, jau net dalinai esu šį bei tą nuveikęs tuo klausimu. Svarbiausia, kad raštas iš karto nenukristų kažkokiam X tarnautojui, kuris nemato problemų ir kuris nenori nieko veikti.
- 3 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kokie pvz. Vakarų Europos šalių miestai naudoja numeraciją, kuriuose maršrutų numeriai dubliuojasi pagal transporto rūšis? O gal taip tik autobusams/tramvajams yra taikoma?
Autobusų, troleibusų numeriai yra dubliuojami Rygoje ir netgi pasirodo Taline. Šaltinis: trafi.com. O už posovietinių respublikų ribų?
Man patinka tvarka Kaune, kai numeriai nesidubliuoja, ir nesupykčiau, kad tokia tvarka atsirastų Vilniuje.Paskutinis taisė PoDV; 2019.01.15, 00:04.
Comment
 
							
						
Comment