Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą
    [...], ES lesu projekto rasymas, tada linijos projektavimas. Tada pirkimai linijos statybu bei paciu tramvaju, ir galiausiai statybos darbai.
    Mažiau nei penki metai:




    ​​​​​​​
    ​​​​
    Ir nuotraukose toli gražu ne viskas.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Is ties atrodo labai ilgas laiko tarpas. Suprantu, ES lesu projekto rasymas, tada linijos projektavimas. Tada pirkimai linijos statybu bei paciu tramvaju, ir galiausiai statybos darbai. Tiesa sakant manęs irgi sis planas tris linijas tureti tik po 2050 metų labai nesuzavejo. Butu idomu isgirsti studija rašiusių zmoniu argumentus, kodel pasirinkta si data.
    Paskutinis taisė Litch; 2025.01.23, 07:09.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Kodel 530? Per 25 metus planuoja nutiesti 3 limijas.
    Būtent.
    Daugiau nei du dešimtmečius ties keletą tramvajaus linijų.
    6+ kadencijas.

    Skandinavai garsėja lėtumu, but it ain't this fucking bad.
    Visą Öresund tiltą, su tuneliais, geležinkeliais, greitkeliais, dirbtinom salom, miestų perstatymu, naujom traukinių stotim ir metro tuneliais statė mažiau nei 5 metus.
    ​​

    Ir aišku Kinija, kur sugeba metro liniją padaryti per 4 metus.
    Po prailginimo ta metro linija yra 80+ km. 80!

    Plėtros tempai visai kiti:
    There are currently over 7,000 railcars in the Shanghai metro system. The train fleet reached 3,000 cars in 2016, the 4,000th car was delivered on December 17, 2016, the 5,000th car was delivered on July 20, 2018. The 7,000th car was delivered on December 25, 2020.
    Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.23, 00:09.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Penkis šimtus trisdešimt metų statys tramvajų. Liūdnoka. ​​


    Tuo tarpu:


    Filmuką rekomenduoju su garsu, be garso bus neaišku.
    Visas filmukas 1 minutė ir 47 sekundės.
    Kodel 530? Per 25 metus planuoja nutiesti 3 limijas.

    Komentuoti:


  • Taj Mahal
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Bus. Pirmuoju etapu bus tiesiama trasa i Eigulius. aptarta anksciau forume. Ja realu uzbaigti apie 2035 m. Antroji linija testusi i Aleksota. Ji pabaigta butu apie 2042 m. ir 2050 m. pabaigtu trečiaja linija - Šilainiai. Suprantu, kad skamba kaip labai tolima ateitis, bet tokie maždaug ir būtų realistiniai šio projekto terminai. Ir po 2050 m. Kaunas tures tris tramvajaus linijas. Eiguliai, Garliava bei Šilainiai.
    Penkis šimtus trisdešimt metų statys tramvajų. Liūdnoka. ​​


    Tuo tarpu:


    Filmuką rekomenduoju su garsu, be garso bus neaišku.
    Visas filmukas 1 minutė ir 47 sekundės.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Galima linką į studiją?
    Reikėtų klausti pas Kaid Jis pasidalino šia informacija.
    Paskutinis taisė Litch; 2025.01.22, 21:56.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Kaip tai neįtraukti? Antra ir trečia linijos studijoje - Aleksotas ir Šilainiai.

    Click image for larger version

Name:	image_150105.jpg
Views:	349
Size:	58,2 kB
ID:	2178497
    Galima linką į studiją?

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė ne robotas Rodyti pranešimą

    Jie nebus pradinėje fazėje ir pagal šią schemą jei atsidarys tik po 2050 ( Bei dėl maršruto į Šilainius kyla gan nemažai klausimų )
    Bus. Pirmuoju etapu bus tiesiama trasa i Eigulius. aptarta anksciau forume. Ja realu uzbaigti apie 2035 m. Antroji linija testusi i Aleksota. Ji pabaigta butu apie 2042 m. ir 2050 m. pabaigtu trečiaja linija - Šilainiai. Suprantu, kad skamba kaip labai tolima ateitis, bet tokie maždaug ir būtų realistiniai šio projekto terminai. Ir po 2050 m. Kaunas tures tris tramvajaus linijas. Eiguliai, Garliava bei Šilainiai.
    Paskutinis taisė Litch; 2025.01.22, 20:20.

    Komentuoti:


  • SkyMan
    replied
    Geras video už ir prieš.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė eigh Rodyti pranešimą
    Realiausia linija į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu iki ligoninės, bent jau vertinant dabartinę strategiją bėgius tiesti ten, kur ir taip platūs keliai. Problema su Šilainiais, kad ir kaip bežiūrėsi, tai yra atkarpa yra darbas (centras) - namai (Šilainiai/Vilijampolė) ir nieko daugiau, kai dabar siūlomoje trasoje yra daugiau traukos taškų: Kauno kolegija, Urmas, Molas, studentų miestelis, stotis, Žalgirio arena.

    O į Garliavą manau neverta tikėtis tramvajaus, bet ten ideali terpė greitiesiems prailgintiems autobusams su normaliu kursavimo grafiku ir taktiniu tvarkaraščiu.

    Turbūt racionaliausia Kaune būtų dvi tramvajaus ašys: dabar svarstomas žiedas (Eiguliai-Pramonės-Centras, su pratęsimu iki Šilainių) ir T1 atkartojanti jungtis šiaurė-pietūs (Eiguliai-Klinikos-Centras-Ž. Šančiai). Dabartinėmis aplinkybėmis sunkiai kažką daugiau prigalvosi.
    Tu manai, kad tramvajaus stoteliu bus tiek pat kaip pas troleibusus? Tramvajus nespes isibegedi ir tures stoti, tai pasakos, kad vaziuos iki z.sanciu nerealu, nes kelios stoteles bus pabaiga marsruto + zmoniu zymiai maziau nei Aleksote ir Garliavoje kartu sudejus. Atstumai ten kiti, placios gatves, greitas judejimas tramvajaus. Kauno rajono merija tik uz bus manau tokia sakai.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Dominykas Dikčius Rodyti pranešimą

    Nebūtinai link Tunelio g., bet visame Aleksote bendrai. Kaip ganėtinai netankiai apgyvendintam rajonui, Aleksotas yra perpildytas mašinų, kurios vietomis atrodo vos susitalpina dvejose juostose. Gal tai labiau yra prasto gatvių išplanavimo ženklas, bet su laiku tikrai reikės kažko rimtesnio tarp Kauno centro ir Garliavos, jei neketinama permąstyti gatvių struktūros.
    Norint is masinu persodinti zmones, tai ta ir darys

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Litch Rodyti pranešimą

    Kaip tai neįtraukti? Antra ir trečia linijos studijoje - Aleksotas ir Šilainiai.

    Click image for larger version  Name:	image_150105.jpg Views:	0 Size:	58,2 kB ID:	2178497
    Jie nebus pradinėje fazėje ir pagal šią schemą jei atsidarys tik po 2050 ( Bei dėl maršruto į Šilainius kyla gan nemažai klausimų )
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 19:58.

    Komentuoti:


  • Litch
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Kaip tai neįtraukti? Antra ir trečia linijos studijoje - Aleksotas ir Šilainiai.

    Click image for larger version

Name:	image_150105.jpg
Views:	349
Size:	58,2 kB
ID:	2178497

    Komentuoti:


  • SkyMan
    replied
    Visiems kas domisi tramvajais arba kas jų nenori. Geras video su visais skaičiais ir palyginimais, su už ir prieš. Trukmė - 25min.

    Paskutinis taisė digital; 2025.01.22, 22:45. Priežastis: [YOUTUBE]QyNwBBzt2XU[/YOUTUBE]

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Realiausia linija į Šilainius yra Neries krantine ir Baltų prospektu iki ligoninės, bent jau vertinant dabartinę strategiją bėgius tiesti ten, kur ir taip platūs keliai. Problema su Šilainiais, kad ir kaip bežiūrėsi, tai yra atkarpa yra darbas (centras) - namai (Šilainiai/Vilijampolė) ir nieko daugiau, kai dabar siūlomoje trasoje yra daugiau traukos taškų: Kauno kolegija, Urmas, Molas, studentų miestelis, stotis, Žalgirio arena.

    O į Garliavą manau neverta tikėtis tramvajaus, bet ten ideali terpė greitiesiems prailgintiems autobusams su normaliu kursavimo grafiku ir taktiniu tvarkaraščiu.

    Turbūt racionaliausia Kaune būtų dvi tramvajaus ašys: dabar svarstomas žiedas (Eiguliai-Pramonės-Centras, su pratęsimu iki Šilainių) ir T1 atkartojanti jungtis šiaurė-pietūs (Eiguliai-Klinikos-Centras-Ž. Šančiai). Dabartinėmis aplinkybėmis sunkiai kažką daugiau prigalvosi.

    Komentuoti:


  • Dominykas Dikčius
    replied
    Parašė ojojoj Rodyti pranešimą

    Nepamirštam dar Aleksoto-Garliavos. Reikės ir tą pusę. Eismas į ten nuo Tunelio g. yra kosminis.
    Nebūtinai link Tunelio g., bet visame Aleksote bendrai. Kaip ganėtinai netankiai apgyvendintam rajonui, Aleksotas yra perpildytas mašinų, kurios vietomis atrodo vos susitalpina dvejose juostose. Gal tai labiau yra prasto gatvių išplanavimo ženklas, bet su laiku tikrai reikės kažko rimtesnio tarp Kauno centro ir Garliavos, jei neketinama permąstyti gatvių struktūros.

    Komentuoti:


  • ojojoj
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Keista, jog niekas nesureagavo.

    Šilainiai neįtraukti nei pirmu, nei antru, nei trečiu etapu. Niekas apie juos negalvoja, vieta, kuri taps tikru Kauno getu.
    Nepamirštam dar Aleksoto-Garliavos. Reikės ir tą pusę. Eismas į ten nuo Tunelio g. yra kosminis.

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Ar galėtų Raudondvario pl. iki žiedo nuo Vilijampolės tilto būti skirtas tik VT, o automibilių eismas vyktų Brastos g.?
    Ištikrūjų gal ir visai nebloga idėja. Tą raudonvario pl. atkarpą būtu galima humanitizuoti, ir sutvarkyti namus. Pasisodinus medžių, namai mažiau matosi, tad Vilijampolė galėtu ir visai gražiai atrodyti. https://maps.app.goo.gl/ug7TcMMrQJndC3iF9
    Liepojoje yra gan panašus rajonas į Vilijampolę bet atrodo palyginus tikrai visai neblogai.
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 16:29.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Ar galėtų Raudondvario pl. iki žiedo nuo Vilijampolės tilto būti skirtas tik VT, o automibilių eismas vyktų Brastos g.?

    Komentuoti:


  • ne robotas
    replied
    Ištiesų Šilainiai atrodo lyg būtu pamirštas KMS, ypač jei kalbant apie transportą ir Tramvajus manau padėtu, beto, Šilainiuose tai pat yra gan nemažai vietos ir maršrutas eitu per Vilijampolę, per kurią yra nemažai potencialo naujai statybai. Prieštai esu siūles Tramvajaus liniją į Šilainius. Iki ten statyti panašaus lygio, o gal net ir lengviau negu maršrutu iki Eigulių, nes dauguma gatvės jau laukia remonto, bei jose daug vietos. ( Vilijampolė kiek žinau eismo srautai gan nedideli tai Panerių g. galima būti padaryti tik VT arba ir vietiniam transportui, kas dažnai daroma Prancūzijoje, ypač Bordo ).
    Paskutinis taisė ne robotas; 2025.01.22, 15:49.

    Komentuoti:

Working...
X