Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelygis prieš Liepoją? O kas draudė išsaugoti tarpukaryje? Ne, būtinai reikėjo autobusais pakeisti? Tai tik parodo lietuvių nemokėjimą naudotis tuo, ką paliko okupantai... Geriau bliaunant viską sugriauti...

    Comment


      Klaipėda svajoja apie elektrinį tramvajų: ar tai realu?
      https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...realu--9071063
      Klaipėdos savivaldybė ir viešąjį konkursą laimėjusi bendrovė „Civita“ pasirašė sutartį, pagal kurią bus atlikta galimybių studija, parengtas investicijų projektas ir kiti dokumentai. Tam skirta ir nemažai pinigų – 461 tūkst. eurų.

      Ekspertai per dešimt mėnesių išanalizuos viešojo transporto situaciją uostamiestyje, įvertins užsienio patirtį ir pateiks sprendimus.

      Comment



        Galimybių studijos rezultatas:

        Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks
        https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...ipedai-netiks/

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą

          Galimybių studijos rezultatas:

          Už 461 010 Eur įsitikino, kad tramvajus ir metro Klaipėdai netiks
          https://www.atviraklaipeda.lt/2020/0...ipedai-netiks/
          Gal kas nori paskaičiuoti, ką miestiečių labui galima buvo nupirkti už ištaškytą sumą?

          Comment


            Daug naujausių autobusų

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              Gal kas nori paskaičiuoti, ką miestiečių labui galima buvo nupirkti už ištaškytą sumą?
              Nesenai buvo paskelbia, kad ruošiamasi tvarkyti Rumpiškių rajoną už maždaug puse milijono. Tai manau galima suprasti ką užtokia pinigų sumą galima nuveikti.

              Comment


                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                Gal kas nori paskaičiuoti, ką miestiečių labui galima buvo nupirkti už ištaškytą sumą?
                O kodėl "ištaškytą"? Ar tipo studija būtinai turėjo parodyt, kad tramvajaus ar metro reik, tai tada būtų buvusi "naudinga"? Ar čia tipo buvo "visiems aišku" kas nieko nereik? Studija padaryta, viskas išsiaiškinta, klausimas uždarytas. Moving on.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                  O kodėl "ištaškytą"? Ar tipo studija būtinai turėjo parodyt, kad tramvajaus ar metro reik, tai tada būtų buvusi "naudinga"? Ar čia tipo buvo "visiems aišku" kas nieko nereik? Studija padaryta, viskas išsiaiškinta, klausimas uždarytas. Moving on.
                  Sutikčiau, jei tai per 20 metų nebūtų 3-ia studija, kuri baigėsi taip, kaip ir prieš tai dvi. Lauksim 4-os. Kol ES pinigų duoda, ko nepaimt.

                  Comment


                    Panašu, kad Klaipėda truputį užstrigus 2000-uosiuose. Vykdo keistus projektus ir keistai prioritetizuoja pinigus, kas buvo būdinga 2000-ųjų Vilniuje ar Kaune. Čia, aišku, sakau iš savo nuojautos pusės, neišmanau gerai Klaipėdos situacijos.

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                      Panašu, kad Klaipėda truputį užstrigus 2000-uosiuose. Vykdo keistus projektus ir keistai prioritetizuoja pinigus, kas buvo būdinga 2000-ųjų Vilniuje ar Kaune. Čia, aišku, sakau iš savo nuojautos pusės, neišmanau gerai Klaipėdos situacijos.
                      Pinigų įsisauvinimas nesvetimas Vilniuje ir Kaune, turbūt.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        Panašu, kad Klaipėda truputį užstrigus 2000-uosiuose. Vykdo keistus projektus ir keistai prioritetizuoja pinigus, kas buvo būdinga 2000-ųjų Vilniuje ar Kaune. Čia, aišku, sakau iš savo nuojautos pusės, neišmanau gerai Klaipėdos situacijos.
                        Beje Vilniaus viešasis šiuo metu vykdo eilinę panašią studiją. Just saying.

                        Comment


                          Gali būti. Įdomu negi rimtai tas pats paaiškės ir su Vilniaus tramvajumi. Ok, ne aš Lietuvą valdau

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            O kodėl "ištaškytą"? Ar tipo studija būtinai turėjo parodyt, kad tramvajaus ar metro reik, tai tada būtų buvusi "naudinga"? Ar čia tipo buvo "visiems aišku" kas nieko nereik? Studija padaryta, viskas išsiaiškinta, klausimas uždarytas.
                            Kaina per aukšta. 10-15k€ yra max tokios studijos kaina.

                            Comment


                              Kadangi rinkimai ne už kalnų, tai, manau, verta prisiminti posėdį dėl tramvajaus.

                              KLAIPĖDOS MIESTO SAVIVALDYBĖS TARYBA

                              KOLEGIJOS POSĖDŽIO PROTOKOLAS

                              2020-02-14 Nr. TAK-1


                              Posėdis vyksta 2020-02-07. Pradžia 13.00 val.

                              Posėdžio pirmininkas – Arvydas Cesiulis.

                              Posėdžio sekretorius – Modestas Vitkus.

                              Posėdyje dalyvauja kolegijos nariai: Saulius Budinas, Laima Juknienė, Kazys Bagdonas, Judita Simonavičiūtė, Alvidas Šimkus, Arūnas Barbšys, Aidas Kaveckis, Andrius Petraitis.

                              Nedalyvauja Vytautas Grubliauskas, Ligita Girskienė, Rimantas Taraškevičius.


                              Posėdyje dalyvavusių kolegijos narių ir asmenų sąrašai pridedami (1, 2 priedai).

                              DARBOTVARKĖ (patvirtinta bendru sutarimu):

                              1. Dėl naujų viešojo transporto rūšių diegimo mieste galimybių studijos pristatymo kolegijoje.Pranešėjas G. Dovidaitis.

                              <...>

                              1. SVARSTYTA. Naujų viešojo transporto rūšių diegimo mieste galimybių studijos pristatymas kolegijoje.

                              Pranešėjas G. Dovidaitis priminė, kad Klaipėdos miesto savivaldybės taryba (toliau ­­– Taryba) 2017 m. pradžioje buvo priėmusi sprendimą, dėl dalyvavimo projekte "Elektra varomo viešojo transporto naujų galimybių plėtra (DEPO), ELENA” ir pateikė paraišką Europos investicijų bankui. Gavus finansavimą pasirašyta sutartis su UAB „Civitta“ dėl galimybių studijos rengimo. Pastebėjo, jog Kolegijos nariai turėtų apsispręsti ar gauti rezultatai atitinka miesto poreikius ir galimybes.

                              E. Skrodenis, UAB „Civitta“ atstovas, teigė jog Sparčiai vykstanti klimato kaita yra viena didžiausių pasaulinių aplinkosauginių, socialinių ir ekonominių grėsmių. Klimato kaita – šiltnamio efektas – yra labiausiai asocijuojama su anglies dvideginiu CO2, kurio išmetimai atmosferoje didėja dėl žmogaus veiklos. Vienas iš didžiausių šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos šaltinių – transportas. Lietuva įsipareigojo 2030 metais sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas 30% lyginant su 1990 m. Vienas iš Europos Sąjungos dokumentuose įvardintų uždavinių – nuo 2030 m. neleisti senamiesčiuose važiuoti įprastinį kurą naudojančioms transporto priemonėms.Analizuotos alternatyvos parodė, kad metro, estakadinio tramvajaus, estakadinės greitųjų BRT autobusų alternatyvos Klaipėdoje yra nerealios. Vadovaujantis technine užduotimi išskirtos šios transporto rūšies alternatyvos: 1) Minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyva; 2) Dalinis eismo prioritetas - antžeminė greitųjų autobusų BRT trasa ar antžeminė tramvajaus trasa; 3) Visiškas eismo prioritetas – metropolitenas, estakadinė greitųjų autobusų BRT trasa ar estakadinė tramvajaus trasa. Rengėjas teigė, jog analizė parodė, kad detaliai nagrinėti tikslinga antžeminio tramvajaus ir greitųjų BRT autobusų alternatyvas, todėl išskyrė ir siūlė – įrengti BRT trasą dalinai panaudojant esamas eismo juostas.

                              J. Simonavičiūtė sakė, kad nori sužinoti Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos (toliau – Administracija) direktoriaus nuomonę.

                              G. Neniškis teigė, jog išsamiai pateikti galimybių studijos rengėjų rezultatai ambicingi, tačiau siūlomas jų sprendimas nesutampa su Administracijos nuomone ir pozicija. Visos alternatyvos kurios yra diskutuojamos susijusios su elektriniais autobusais, skiriasi tik jų ženkli suma, o kelionės laikas sutrumpėtų tik 2 minutes. Administracijos labai ribota finansinė pozicija. Galima minimali viešojo transporto korekcija, įsigyjant elektrinius autobusus pritaikytus miestui, su galimybę įrengti bortus.

                              J. Simonavičiūtė sakė, kad pasigedo motyvuoto Administracijos rašto.

                              A. Petrošius teigė, kad ir koks nepopuliarus būtų Administracijos sprendimas, tačiau miesto viešasis transportas yra geros būklės ir kartas nuo karto atnaujinamas su turimais ir esamais resursais.

                              S. Budinas siūlė dar nepriimti sprendimo, nes konkrečių sprendimų nemato ir kitą kartą sugrįžti šiuo klausimu pasiruošus, kad galėtų Kolegijos nariai priimti galimą sprendimą.

                              G. Neniškis sakė, kad minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyva yra Administracijos nuomone tinkamiausia miestui, todėl prašė Kolegijos narius pritarti minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyvai.

                              A. Cesiulis siūlė balsuoti:
                              • už Minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyvą BALSUOTA: už – 4 (A. Cesiulis, A. Šimkus, A. Kaveckis, A. Petraitis)
                              • už Dalinio eismo alternatyvą BALSUOTA: už – 0
                              • už Visiško eismo alternatyvą BALSUOTA: už – 0
                              • susilaikė – 4 (S. Budinas, L. Juknienė, J. Simonavičiūtė, A. Barbšys).
                              • kur dingo posėdyje „dalyvaujantis“ K. Bagdonas?
                              • Pirmininkaujančio A. Cesiulio balsas lemiantis, pritarta minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyvai.
                              NUTARTA. Pritarti minimalaus viešojo transporto tobulinimo alternatyvai.
                              https://www.klaipeda.lt/data/public/...olas02-07.docx
                              Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.10.04, 22:43.

                              Comment


                                Žiauru ir liūdna.
                                Dar reikia paminėti, kad Klaipėda palaidojo galimybes tiesti tramvajaus linijas nusamdydami vietinių boratų kompaniją Civitta. Šie, aišku, rekomendavo BRT, t.y. dalyką, kuris iš 'beveik tramvajaus' diskusijų stadijoje labai greitai tampa 'gal pakeisim kelis autobusus' kai reikia kažką daryti, ar tai būtų Klaipėda, ar Vilnius.

                                Comment


                                  Dabar vartau tą studiją pagal žodžio kamieną „tramvaj“. Ištraukos:

                                  Būtina pabrėžti, kad Klaipėdos mieste taikomi griežti apribojimai kultūros vertybei – Senamiesčiui.
                                  Kontaktinio tinklo nenaudojančių tramvajų taikymas senamiestyje vertintinas kaip pagrindinis riedmenų
                                  pasirinkimo variantas.
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_225843.png Views:	0 Size:	83,1 kB ID:	1996749
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_230654.png Views:	0 Size:	79,4 kB ID:	1996751
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_230742.png Views:	0 Size:	38,6 kB ID:	1996752
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_230912.png Views:	0 Size:	63,2 kB ID:	1996753
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_231350.png Views:	0 Size:	12,9 kB ID:	1996754
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_231925.png Views:	0 Size:	30,9 kB ID:	1996758
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot_20221004_232037.png Views:	0 Size:	81,8 kB ID:	1996759
                                  Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.10.04, 23:27.

                                  Comment


                                    Kiek ten to Senamiesčio kirstų tramvajus Klaipėdoje? Tiltų g.?

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                      Kiek ten to Senamiesčio kirstų tramvajus Klaipėdoje? Tiltų g.?
                                      Nekirstų. Privažiavęs dabartinį senojo turgaus žiedą, kuris planuojamas naikinti, įsuktų į Bangų gatvę, ties 11 namų pasuktų būsimojo Bastionų tilto link, taip apvažiuodamas Senamiestį. Tiltų gatvė perspektyvoje numatyta kaip pėsčiųjų.

                                      Comment


                                        Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                                        Nekirstų. Privažiavęs dabartinį senojo turgaus žiedą, kuris planuojamas naikinti, įsuktų į Bangų gatvę, ties 11 namų pasuktų būsimojo Bastionų tilto link, taip apvažiuodamas Senamiestį. Tiltų gatvė perspektyvoje numatyta kaip pėsčiųjų.
                                        Bet tai čia totali nesąmonė. Visame pasaulyje VT traukiamas PRIE žmonių traukos taškų, o ne nuo jų. Ypač kai tramvajus yra labai populiarus ir patogus tiesti būtent per pėsčiųjų alėjas.

                                        Beje, nežinau apie kokius super duper Ciūricho tramvajus be kontaktinio tinklo kalbama studijoje, bet visos Ciūricho tramvajaus linijos yra po laidais ir naujai užsakyti Bombarderiai taip pat važiuos tik po laidais. Nebent pagal juos akumuliatoriai, skirti pavažiuoti 200m iš sankryžos zonos dingus elektrai yra "autonominė eiga".

                                        Comment


                                          Parašė arturiux Rodyti pranešimą

                                          Nekirstų. Privažiavęs dabartinį senojo turgaus žiedą, kuris planuojamas naikinti, įsuktų į Bangų gatvę, ties 11 namų pasuktų būsimojo Bastionų tilto link, taip apvažiuodamas Senamiestį. Tiltų gatvė perspektyvoje numatyta kaip pėsčiųjų.
                                          Keista, kodėl tuomet primygtinai svarstomas kontaktinio tinklo nenaudojančių tramvajų taikymas senamiestyje.

                                          Toks jausmas, kad ieškoma bet kokių priežasčių. Įskaitant tokius absurdus kaip: tramvajų šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijos lygis didesnis 10%

                                          Comment

                                          Working...
                                          X