Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Už plastikinius langus savivaldybė, jei nebūtų bestuburė, galėtų tokį ciongą pakelti, kad valstybė išorinį uostą matytų kaip savo ausis.


    Jei vilnius neturi, tai ir Klaipėdai negalima? Su tokiu požiūriu Lietuva tampa vieno miesto valstybe.
    Aš nesakau,kad negalima,tik mano nuomone kažkaip nerealu.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Kodėl būtent nerealu? Klaipėdoje labai gerai rūpinasi VT ir aš asmeniškai manau, kad net labai realu Klaipėdoje būti tramvajui
      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

      Comment


        Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
        Kodėl būtent nerealu? Klaipėdoje labai gerai rūpinasi VT ir aš asmeniškai manau, kad net labai realu Klaipėdoje būti tramvajui
        Miesto išsidestymas yra palankus jam.

        Comment


          Su pozityvia nostalgija prisimenu straipsnius laikraščiuose, kuriuose buvo minimas tramvajaus (vėliau greitojo tramvajaus) projektas. Kadangi esu nenuorama, nesuprantu, kodėl iki šiol planai stalčiuje? Tikėkimes, kad miesto viešojo transporto sistemą papildys bent nuomojamų ore levituojančių automobilių (ang. hovercar) parkas.
          Paskutinis taisė Silber418; 2017.03.05, 00:06.

          Comment


            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Su pozityvia nostalgija prisimenu straipsnius laikraščiuose, kuriuose buvo minimas tramvajaus (vėliau greitojo tramvajaus) projektas. Kadangi esu nenuorama, nesuprantu, kodėl iki šiol planai stalčiuje?
            Kuriais metais čia?

            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
            Tikėkimes, kad miesto viešojo transporto sistemą papildys bent nuomojamų ore levituojančių automobilių (ang. hovercar) parkas.
            DDD
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment




              2004/5 ir 2007 arba 2009 metais buvo įdomių naujienų spaudoje šiame tema. Tuomet dar gyvenau Klaipėdoje ir įsivaizdavau, kaip tos vizijos bus įgyvendintos. Tačiau vietoje to šiomis dienomis pro buto langą regiu lengvojo geležinkelio ruožo tiesimo Stokholme darbus.

              Comment


                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                Kodėl būtent nerealu? Klaipėdoje labai gerai rūpinasi VT ir aš asmeniškai manau, kad net labai realu Klaipėdoje būti tramvajui
                Tai, kad rūpinasi, nereiškia, kad miestas finansiškai pajėgus nutiesti tramvajų. O ir autobusais rūpinasi nepakankamai, nors ir gerai visos Lietuvos kontekste. Jei neužsiiminėtu liberalizmu, tai mikrobų nebūtų, o privatininkus priverstų arba pirkti geresnius autobusus, arba išmestų iš miesto ir keleivius vežtų tik KLAP.
                Jokios mieste įmonės nefinasuos tramvajaus tiesimo. Tramvajų tiesti gali tik už ES pinigus. Bet jie skirstomi Vilniuje, o tai daug ką reiškia.

                Comment


                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                  Kokie būtų argumentai?

                  Iš miesto savivaldybės pasigirsta kalbų, kad iki 2030 visas miesto centras bus uždarytas automobiliams (ar tik automobiliams su VDV). Tad kišti tram'ą po žeme nebūtų protinga. O ir viso projekto kaina kiltų dvigubai, jei ne keturgubai.
                  Kadangi tramvajus Kalipėdoje tėra svajonė, tai kodėl nesvajoti maksimaliai? O argumentai, tai visų pirma toje atkarpoje tramvajus įmanomas tik bendrame transporto sraute, todėl požeminis nesumažintų tos gatvės pralaidumo ir pats nepriklausytų nuo eismo, šviesoforų, perėjų tai leistų padidinti greitį. Visų antra centrinės miesto dalies centrinėje gatvėje jis atliktų kolektoriaus požeminėms komunikacijoms vaidmenį. Todėl tiesiant naujas komunikacijas ar remontuojant senas nereikėtų ardyti gatvės. O kadangi, pasikartosiu, rašiau apie svajonę, tai apie kainą kalbėti nederėtų.
                  Beje, kad savivaldybė planuoja, tai nereiškia, kad taip ir bus (aš apie eismo uždraudimą). vilniuje irgi jau 20 metų svarsto, o net ir buvo bandymas uždaryti Pilies gatvę. Nieko iš to neišėjo, per daug įtakingų asmenų ambicijų tai užgauna ))).

                  Comment


                    https://ibb.co/eesZ8v bet čia nupiešiau kažkaip nekokybiškai (nes su paint programa naudojau) ir pavaizduojant istorinės tramvajau linijas.
                    https://ibb.co/gAGu8v Tas pats, bet kitas variantas su požeminė linija

                    Comment


                      Jei jau svajoti, tai po H. Manto g. ties geležinkeliu reikėtų giliai raustis, nes pati gatvė praeina po geležinkeliu. Jei rausti tunelį lygiagrečiai šalia gatvės, tai šalia iš abiejų gatvės pusių tankus užstatymas, irgi reikės gilaus tunelio. Todėl išlįsti prie universiteto į paviršių nelabai išeis, nors tramvajui galima naudoti didesnius nuolydžius nei metro. Bet kokiu atveju, visas tunelis turės būti giliai, nes H. Manto, Tiltų g. siauros ir užstatymas istorinis. Kasti atviuoju būdu neišeis, todėl kaina būtų didelė.

                      Comment


                        Parašė lietus Rodyti pranešimą
                        Kadangi tramvajus Kalipėdoje tėra svajonė, tai kodėl nesvajoti maksimaliai? O argumentai, tai visų pirma toje atkarpoje tramvajus įmanomas tik bendrame transporto sraute, todėl požeminis nesumažintų tos gatvės pralaidumo ir pats nepriklausytų nuo eismo, šviesoforų, perėjų tai leistų padidinti greitį. Visų antra centrinės miesto dalies centrinėje gatvėje jis atliktų kolektoriaus požeminėms komunikacijoms vaidmenį. Todėl tiesiant naujas komunikacijas ar remontuojant senas nereikėtų ardyti gatvės. O kadangi, pasikartosiu, rašiau apie svajonę, tai apie kainą kalbėti nederėtų.
                        Beje, kad savivaldybė planuoja, tai nereiškia, kad taip ir bus (aš apie eismo uždraudimą). vilniuje irgi jau 20 metų svarsto, o net ir buvo bandymas uždaryti Pilies gatvę. Nieko iš to neišėjo, per daug įtakingų asmenų ambicijų tai užgauna ))).
                        Viena yra svajoti galimybių ribose, kita maksimaliai. Taip svajojant galima prieiti iki beprotybių.

                        Transporto srautas Manto gatvėje nėra toks didelis, kad tramvajų kišti po žeme. Visą gatvę (iki Lietuvininkų aikštės) skyrus tik viešajam transportui, šviesoforinėse sankryžose liktų po dvi fazes, kas ženkliai pagerintų pralaidumą.

                        Jei jau svajoti maksimaliai ir kišti tramvajų po žeme, tai po Taikos prospektu. Jame labai daug laiko suėda sankryžos, prie kurių kuo toliau, tuo daugiau reikia praleisti laiko. O ir žieduose, atsiradus tramvajaus linijai, eismas taptų labiau komplikuotas.

                        Ir eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.

                        Parašė Gytonsas Rodyti pranešimą
                        https://ibb.co/eesZ8v bet čia nupiešiau kažkaip nekokybiškai (nes su paint programa naudojau) ir pavaizduojant istorinės tramvajau linijas.
                        https://ibb.co/gAGu8v Tas pats, bet kitas variantas su požeminė linija
                        Šauniai. Tik liniją link AS įsivaizduoju maždaug taip: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017030...20-%20Copy.jpg

                        Comment


                          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                          Viena yra svajoti galimybių ribose, kita maksimaliai. Taip svajojant galima prieiti iki beprotybių.

                          Transporto srautas Manto gatvėje nėra toks didelis, kad tramvajų kišti po žeme. Visą gatvę (iki Lietuvininkų aikštės) skyrus tik viešajam transportui, šviesoforinėse sankryžose liktų po dvi fazes, kas ženkliai pagerintų pralaidumą.

                          Jei jau svajoti maksimaliai ir kišti tramvajų po žeme, tai po Taikos prospektu. Jame labai daug laiko suėda sankryžos, prie kurių kuo toliau, tuo daugiau reikia praleisti laiko. O ir žieduose, atsiradus tramvajaus linijai, eismas taptų labiau komplikuotas.

                          Ir eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.


                          Šauniai. Tik liniją link AS įsivaizduoju maždaug taip: http://foto.terpe.lt/inkelti/2017030...20-%20Copy.jpg
                          Bet tiksliau turėtų eiti ratas, nuo stoties iki lietuvininkų aikštės ir būtų patogiau žmoniems kurie atvyko su traukiniu.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą


                            2004/5 ir 2007 arba 2009 metais buvo įdomių naujienų spaudoje šiame tema. Tuomet dar gyvenau Klaipėdoje ir įsivaizdavau, kaip tos vizijos bus įgyvendintos. Tačiau vietoje to šiomis dienomis pro buto langą regiu lengvojo geležinkelio ruožo tiesimo Stokholme darbus.
                            Klaipėda reiktėtų lyginti ne su milijoniniu Stokholmu, o su jos dydžio Upsala, kurioje negirdėjau, kad švedai planuotų tramvajų tiesti.

                            Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                            Ir eilinį kartą, užteks čia kišti Vilnių. Tarsi vienintelis miestas Lietuvoje.
                            Vilnių paminėjau tik dėl žinomo fakto, kaip labai reikalinga pėsčiųjų gatvė nebuvo realizuota. Ir todėl manau, kad Klaipėdoje centrinę miesto gatvę paversti vien pėsčiųjų nepavyks.

                            Comment


                              Parašė lietus Rodyti pranešimą
                              Klaipėda reiktėtų lyginti ne su milijoniniu Stokholmu, o su jos dydžio Upsala, kurioje negirdėjau, kad švedai planuotų tramvajų tiesti. (...)
                              Upsaloje planuojama naujai diegti kelių lengvojo geležinkelio linijų tinklą. O šiemet dar mažesniame Lundo mieste bus pradėti lengvojo geležinkelio linijos tarp miesto stoties ir MTP Ideon (laboratorijų Max iv bei European spallation source) tiesimo darbai. Plačiau: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=13833.

                              Comment


                                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                Klaipėda reiktėtų lyginti ne su milijoniniu Stokholmu, o su jos dydžio Upsala, kurioje negirdėjau, kad švedai planuotų tramvajų tiesti.

                                Vilnių paminėjau tik dėl žinomo fakto, kaip labai reikalinga pėsčiųjų gatvė nebuvo realizuota. Ir todėl manau, kad Klaipėdoje centrinę miesto gatvę paversti vien pėsčiųjų nepavyks.
                                https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...tems_in_Sweden
                                There are (as of 2016) plans of new systems in several Swedish cities: Helsingborg, Jönköping, Linköping, Lund, Malmö, Uppsala. For Lund there is a decided date for start of construction, late 2016[needs update]. None of the other systems have scheduled construction start dates.
                                Lundas, turintis 90 tūkst. gyventojų, statosi tramvajų. Tiesa, ten gyventojų tankumas veik dvigubai didesnis nei Klaipėdoje.
                                http://www.railway-technology.com/pr...ramway-scania/

                                Silber anksčiau atsakė

                                Jau minėtas Olštynas Lenkijoje, kuriame gyventojų 175 tūkst., ir tankumas beveik toks pat kaip Klaipėdoje, 2015 m. atidarė tramvajaus linijas. Ir iki 2020 ketina toliau plėsti.

                                Vilniuje visai kita situacija nei Klaipėdoje. O Manto gatvę paversti vien pėsčiųjų nieks ir nesiūlo. Viešasis transportas joje liks.
                                Paskutinis taisė Briedis; 2017.03.06, 20:26.

                                Comment



                                  Klaipėda vienu žingsniu priartės prie tramvajaus
                                  http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...ajaus-1559991/
                                  Europiniais pinigais būtų apmokama apie 90 proc. šios studijos kaštų. Planuojama, kad jie sieks apie 670 tūkst. eurų, Savivaldybei reikėtų prisidėti maždaug 70-ia tūkstančių. Tad, anot S. Budino, yra gera proga pasinaudoti ES lėšomis ir paruošti miestui svarbų dokumentą.

                                  Galimybių studija būtų rengiama maždaug metus.
                                  Bene geriausia galimybių studija buvo parengta 2003, visos kitos, rengtos vėliau, buvo gryni paistalai
                                  2003 metais Savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universitetas parengė visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studiją. Mokslininkai pasiūlė Klaipėdoje nutiesti dvi tramvajaus linijas. Vieną, jungiančią pietinius rajonus su geležinkelio stotimi, kitą - besitęsiančią iki ligoninių komplekso.

                                  Comment


                                    Klaipėda rengs studiją, ar miestui reikalingas tramvajus
                                    http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...vajus-1569607/
                                    Ketvirtadienį miesto taryba pritarė, jog savivaldybė pasirašytų sutartį su Europos investicijų banku (EIB), pagal kurią būtų skirtas beveik 680 tūkst. eurų finansavimas galimybių studijos rengimui. EIB skirtų 90 proc. lėšų, dešimtadalį - savivaldybė.

                                    Meras Vytautas Grubliauskas sako, kad realų naujo transporto projektą būtų galima parengti 2020-aisiais, o jau 2022-aisiais jį pradėti įgyvendinti.

                                    Comment


                                      jei iki Palangos, tai labai reikalingas

                                      Comment


                                        Atgims tramvajus vienintėlio Lietuvos miesto, turėjusio jį (neskaitant Panemunės).

                                        Comment


                                          Iki Palangos reikalingas? O kam tuomet konkursas keleivius vežti tarp Klaipėdos ir Palangos pasmirdusiais mikrobais, tegul ir naujais? Tai jei nesugebama suorganizuoti VT taip, kad nereikėtų mikrobų, o keleivius vežtų nauji ar beveik nauji autobusai, tai koks dar tramvajus iki Palangos?
                                          Tikriausiai bus studija tik apie miesto tramvajų. Bet kokiu atveju, pinigai mėtomi veltui, studija bus padėta į stalčių, nes už tuos pinigus, kurių prašoma studijai, būtų galima nupirkti keletą naujų autobusų. O už tas lėšas, kurios būtų sukištos į tramvajus, būtų galima atnaujinti visą autobusų parką ir išmesti privatininkus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X