Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Jei tramvajų nutiestų Taikos prospektu, tai vistiek Šilutės plentu ir Pilies/Minijos gatve autobusai turėtų kursuoti. Tiesiog pasikeistų viešojo transporto rūšis pagrindinėje arterijoje.
    Kiek pamenu, tose gatvėse labai daug ir nekursuodavo autobusų, vos po kelis kiekvienoje. O Pilies, Nauj. uosto ir Minijos gatvėse nesinaudodavau VT, tiesiog pereidavau į Taikos ar H. Manto
    Paskutinis taisė andyour; 2011.06.02, 12:55.

    Comment


      Dėl to migloto Klaipėdos tramvajaus pokaryje. Jis veikė berods nuo 1950 iki 67 m. Peržiūrėjau Klaipėdos 56, 61 ir 67 m. telefonų knygas - jokio telefono numeriuko, kuris būtų tramvajų įmonės, neradau. Tramvajaus "kontoros" numerio nėra ir prie geležinkelio telefonų numerių. Siaurasis elektirnis geležinkelis irgi nėra minimas, nors knygoje pateiktas netgi pervažos Nemuno g. telefono numeris. Ir prie miesto monunalinio ūkio įmonių, įstaigų ir valdybų numerių.

      Comment


        Nemuno gatvėje privažiuojamieji geležinkelio keliai. Tik tada dar jie ne nuo Draugystės buvo (Draugystės nebuvo, o jos vietoje tik privažiuojamasis kelias nuo Rimkų į "Vakarų laivų remontą"), o nuo Klaipėdos stoties.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Tai juk buvusi tramvajaus atšaka iki Smeltės. Jos lyg ir nepanaikino, uždarius tramvajų. Vadinasi, ta linija turėjo veikti veikti iki pat fronto priartėjimo kaip krovininė ir su elektros trauka. Galbūt pokaryje kelis metus neveikė, kol 1950 m. vėl pradėjo veikti.

          Comment


            prieš 10 metų vienas klaipėdietis sakė, kad tramvajus 1950-1967 m. važinėjo senamiestyje
            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

            Comment


              Jei tai linija nuo geležinkelio stoties iki Smeltės, tai ji ėjo ir per senamiestį. Kadangi telefono numerio abonentinėse knygose neradau, tai tramvajus (greičiau krovininis siaurasis geležinkelis) galėjo būti tik arba uosto, arba geležinkelių žinioje.
              Paskutinis taisė Al1; 2012.01.04, 19:50.

              Comment


                Su tuo pokariniu tramvajumi keistas dalykas: niekur nėra jo nuotraukų, nors važinėjo net 17-a metų
                "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                Comment


                  Gal yra gatvių su bėgiais nuotraukų? Įdomu, ar panaikinus tramvajų, mieste bėgiai buvo išardyti, ar taip ir liko gatvėse iki pat karo?

                  Comment


                    Nuotraukose ir filmuotoje medžiagoje, kai A.Hitleris 1939 m. važiuoja Tiltų gatve, nei bėgių, nei kontanktinio tinklo niekur nesimato, taigi tikriausiai buvo išardytas, bent jau dalinai
                    "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                    Comment


                      Bet tramvajus ėjo ir per Pilies tiltą, o dabartinės Danės g. ėjo bėgiai ir kais per H. Manto g. buvo galima patekti į stotį.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Tai juk buvusi tramvajaus atšaka iki Smeltės. Jos lyg ir nepanaikino, uždarius tramvajų. Vadinasi, ta linija turėjo veikti veikti iki pat fronto priartėjimo kaip krovininė ir su elektros trauka. Galbūt pokaryje kelis metus neveikė, kol 1950 m. vėl pradėjo veikti.
                        Knygoje "Baltijos laivų statykla" (2002 m.) rašoma, kad "Geležinkelis nutiestas iki abiejų krantinių, prie kiekvieno cecho ir lakkštinio metalo sandėlio". Tai iš 1950 metų projekto. Privažiuojamasis kelias į "Baltiją" iš Nemuno gatvės yra. O tramvajaus depas dabar yra įmonės teritorijoje esanti porto salė.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Bet gal greičiau tą liniją reikėtų vadinti siauruoju geležinkeliu (elektrifikuotu), o ne tramvajumi. Juk akivaizdu, kad ji buvo skirta krovinių gabenimui.

                          Comment


                            Dvi nuotraukos su tramvajumi šioje vietoje yra temoje, dar dvi - paravoze. Populiari vieta Be to, čia - Klaipėda, ne Memel...

                            Comment


                              Tramvajus Klaipėdoje man asmeniškai daug realesnis nei Vilniuje. Pirma, Klaipėda jau turėjo toki transportą. Antra, miestas ištestas, t.y. užtektu 1-2 linijų, kitaip nei Vilniuje, kur reikėtų bent keturių. Trečia, Klaipėdoje tam nėra kliūties - troleibusų. Tačiau ateity ir jie galėtų atsirasti Šilutės pr. Ketvirta - yra puikios galimybės susisiekti su Palanga/Šventaja/oro uostu, kas reiškia turistų padaugėjima mieste. Klaipėdoje tramvajus galėtų atstoti 8 maršrutą iki Taurakalnio. Tai bus atšaka, o šaknis iki Šventosios atšišakos P. Lideiko sankryžoje. Palangoje tramas galėtų eiti Vytauto g. Taigi, kartoju, kad tramvajus Klaipėdoje, kitaip nei Vilniuje, realus. Tik gal būtų gerai, jei miesto gyventojų skaičius išaugtų. Galima plėstis iki Šilutės pl.

                              Comment


                                tiek vilnius, tiek kaunas irgi turėjo tramvajų. tiesa, traukiamą arklio.
                                kodėl troleibusas yra kliūtis ? nukabinti kontaktinį tinklą nėra sudėtinga

                                Comment


                                  Troleibusu ir tramvaju kontaktiniai tinklai netrukdo vieni kitiems. O Lietuvoje tik Klaipeda turejo klasikini (elektrini) tramvaju.
                                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                  Comment


                                    Būtent, neverta lyginti arklinio su elektrinių tramvajumi. Troleibusai yra kliūtis. Kodėl? Paimkime kaip pavyzdį Pylimo gatvę. Ten KT bus nukabintas, o ten juk važiuoja vieni svarbiausių maršrutų - 2, 5, 7, 12... T.y. nelieka centro troleibusų šaknies. Klaipėdoje to nėra. Ten viska lengviau atlikti.

                                    Comment


                                      http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...slopsta-413146 ir http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...busai-1051778/
                                      http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...vajus-1051894/
                                      Paskutinis taisė Gytonsas; 2013.09.10, 22:18.

                                      Comment


                                        Ne, Vilnius neleis!

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Ne, Vilnius neleis!
                                          Didziuokites troleibusais Klaipedai verta turet tramvaju nes ten tik autobusai smarvina, ir lengviau tiest nei Vilniuj. Tai pat galetu padaryti retro tramvaju del turistu kuris jau vazineja Rygoj, bet reikia pastatyt senojo tramvajaus kopija bet apsimokes tiktai jei bent bus nutiesta iki Melnrages

                                          Comment

                                          Working...
                                          X