Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Klaipėdos vizija - vienbėgiai tramvajai

    2008 m. Lapkričio 28 d.


    Uostamiesčio politikai tebeieško idėjų ateities viešojo transporto uostamiestyje vizijai įgyvendinti, tačiau šalies valdžia jiems padėti neskuba.

    Uostamiesčio atstovai buvo parengę prašymą lėšoms ekologiško, modernaus transporto plėtojimo galimybių studijai gauti, tačiau Susisiekimo ministerija jį atmetė.

    "Tiek Aplinkos, tiek Susisiekimo ministerijos nesugeba parengti kriterijų, gairių, kuriomis būtų vadovaujamasi brandinant planus dėl ekologiško ateities transporto. Mūsų miestas dar neturi jokios galimybių studijos, o Vyriausybė nusprendė, kad visuomeninis ateities transportas nėra strateginė sritis nacionaliniu lygiu, tai "numetant" savivaldybėms, kurios pačios nepajėgios įgyvendinti planus", - teigė Klaipėdos miesto vicemerė Judita Simonavičiūtė.

    Pasak J. Simonavičiūtės, viena iš galimų vizijų - tramvajus ant ratų, vadinamas "Translohr". Tai autobuso ir tramvajaus hibridas, mat transporto priemonė turi ir guminius, ir metalinius ratus, tad rieda vienu bėgiu ir asfaltu.

    Vicemerės teigimu, tokią transporto priemonę įdiegus Prancūzijos mieste, pagal gyventojų skaičių panašiame kaip Klaipėda, vykstančiųjų viešuoju transportu padaugėjo dvigubai: žmonės priemiesčiuose palieka savo automobilius ir vyksta "translorais".

    Denisas NIKITENKA, ve.lt

    http://www.ve.lt/?data=2008-11-28&ru...rub=1190113119
    "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

    Comment



      Puikiai atrodytų. Ir iš vis, žiauriai palaikau šią idėją. Tiesiog Klaipėda sutverta turėti tramvajų.

      Comment


        Modernusis tramvajus tolsta nuo Klaipėdos

        "Vyriausybės aiškinimu, visuomeninio transporto vystymas nėra strateginė šalies sritis. Už tai atsakingos pačios savivaldybės. Tačiau jos, be valstybės paramos, negalės įgyvendinti jokių viešojo transporto modernizavimo planų. Mano nuomone, valstybė turėtų prisidėti prie šios srities koordinavimo ir užtikrinti, kad visos savivaldybės eitų viena kryptimi", - sakė J.Simonavičiūtė.

        Vicemerės tvirtinimu, per dvejus metus nei Aplinkos, nei Susisiekimo ministerija nesugebėjo parengti nuostatų, pagal kurias tiek Klaipėdoje, tiek kituose šalies miestuose galėtų būti vystomas aplinką tausojantis visuomeninis transportas. Todėl vizija po dvidešimties ar daugiau metų uostamiestyje nutiesti bėgius moderniajam „Translohr‘ui" (autobuso ir tramvajaus hibridui, kurio įrengimo sąnaudos 30 proc. mažesnės nei įprasto tramvajaus) vis blėsta.
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...aipedos-186926
        Propoganda ir penas mintims >>>

        Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
        www.ted.com

        Comment


          Tai ko cia stebetis? Ir taip aisku, kad valdzia visuomenini transporta laiko atgyvena. Prasta visuomeninio transporto bukle, sunykimas daugumoje Lietuvos miestu, nezabojama automobilizacija ir investicijos tik i asfalta tai ir parodo... Per visus 18 nepriklausomybes metu...

          Comment


            Neseniai visai netikėtai namuoseaptikau straipsnį 2008m. gruodžio mėnesio 1d. publikuotame "15 minučių" numeryje.Visa laimė,kad šis straipsnelis nepateko katinui po uodega. Taigi,šioks toks atnaujinimas šia tema:

            Uostamiesčio vizijoje – ir tramvajaus bėgiai

            "Klaipėdos valdžia planuoja, kad ateityje uostamiestyje galėtų kursuoti ne tik įprasti autobusai ir mikroautobusai, bet ir naujas ekologiškas bei modernus viešasis transportas.

            Klaipėdos valdžia kartą jau bandė gauti lėšų ekologiško, modernaus transporto diegimo galimybių studijai parengti. Tačiau Susisiekimo ministerija tokį prašymą atmetė.

            Anot Klaipėdos savivaldybės vicemerės Juditos Simonavičiūtės, po 10-20 metų Klaipėdoje galėtų atsirasti kita visuomeninio transporto priemonė – tramvajus ant ratų, dar vadinamas „Translohr“. Tai tramvajaus ir autobuso hibridas. „Mes domimės naujais sprendimais, kurie įgyvendinami kitose Europos šalyse, - teigė J.Simonavičiūtė. – Tramvajui reikia keturių bėgių Tramvajaus ir autobuso hibridais, „translorais“ žmonės važinėja kai kuriuose Prancūzijos, Kinijos, Amerikos miestuose.pirmyn ir atgal, o šiai transporto priemonei užtenka dviejų.“

            Tokiai susisiekimo sistemai įdiegti prireiktų apie 30 proc. mažiau lėšų nei tramvajui. Mieste „Translohr“ greitis yra apie 20 kilometrų per valandą, o ten, kur mašinų srautai mažesni, ši transporto priemonė pasiekia ir 70 kilometrų per valandą greitį.

            Anot vicemerės, vienas šios susisiekimo priemonės privalumų – ji nekelia jokios vibracijos, priešingai nei tramvajus. Be to, „translorų“ apsisukimo kampas yra perpus mažesnis nei tramvajaus – apie 10 metrų.

            Modernios ir ekologiškos transporto priemonės pradininkai yra prancūzai. Anot J.Simonavičiūtės, „translorais” žmonės važinėja kai kuriuose Prancūzijos, Kinijos, Amerikos miestuose.

            Vicemerės teigimu, tokia priemonė prigijo viename Prancūzijos mieste, kuriame gyvena panašus skaičius žmonių kaip Klaipėdoje. Iš rajonų atvykstantys gyventojai palieka savo mašinas stovėjimo aikštelėse ir centrą pasiekia būtent šia modernia priemone. Minėtame miestelyje 10 kilometrų „transloro“ sistemos įdiegimas kainavo apie 290 mln. eurų."
            http://www.15min.lt/naujiena/miestas/klaipeda/43/17387/

            Panašu,kad dar ilgai valdininkai spręs,kuria transporto priemone geriau papildyti miesto viešojo transporto sistemą ir tai tęsisi ne vieną dešimtį metų,kol galiausiai taip ir liks jis gulėti stalčiuose.
            P.S. Atsiprašau,jeigu netaisyklingai įkėliau šį straipsnį.Pasistenksiu išmokti.
            Paskutinis taisė Silber418; 2008.12.13, 18:26.

            Comment


              Teko bendrauti su vienu prancūzu, kuris teigė kad jo mieste įrengta ši sistema Tramvajaus-Autobuso hibrido. Gerų atsiliepimų apie ją neišgirdau, nors ir sistemos įrengimas kainuoja mažiau, negu tramvajaus, tačiau sąnaudos yra daug didesnės: dėl plačiai išgirto vieno bėgio sistemos nėra ko džiūgauti, nes jis daug greičiau nusidėvi ir reikalauja pastovios renovacijos; kadangi begis yra vedantysis ir guminiai ratai pastoviai rieda ta pačia trajektorija, tai asfalto dangau išsidėvi labai greitai taip pat karštomis vasaromis išpjaunamos vėžės ir t.t. . Todėl šis sprendimas tikrai nebūtų toks jau ir modernus. Galiausiai reikia nustot viską vertinti pagal kainą, ypač visuomeninius projektus.
              Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.12.16, 06:08.

              Comment


                Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                Teko bendrauti su vienu prancūzu, kuris teigė kad jie mieste įrengta ši sistema Tramvajaus-Autobuso hibrido. Gerų atsiliepimų apie ją neišgirdau, nors ir sistemos įrengimas kainuoja daugiau, tačiau sąnaudos yra daug didesnės negu to paties tramvajaus: dėl plačiai išgirto vieno bėgio sistemos nėra ko džiūgauti, nes jis daug greičiau nusidėvi ir reikalauja pastovios renovacijos; kadangi begis yra vedantysis ir guminiai ratai pastoviai rieda ta pačia trajektorija, tai asfalto dangau išsidėvi labai greitai bei karštomis vasaromis išpjaunamos vėžės ir t.t. . Todėl šis sprendimas tikrai nebūtų toks jau ir modernus. Galiausiai reikia nustot viską vertinti pagal kainą, ypač visuomeninius projektus.
                Be to,gal jis ir modernus šiuo metu,bet abejoju,kad toks "modernus" jis bus ir po 10-20 metų. O kaip buvo smagu skaityti,kad jau 2009 -aisiais Vilniaus ir Klaipėdos gatvėmis riedės modernus tramvajus.Deja,šnipštas gavosi. :[

                Comment


                  Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                  Teko bendrauti su vienu prancūzu, kuris teigė kad jie mieste įrengta ši sistema Tramvajaus-Autobuso hibrido. Gerų atsiliepimų apie ją neišgirdau, nors ir sistemos įrengimas kainuoja daugiau, tačiau sąnaudos yra daug didesnės negu to paties tramvajaus: dėl plačiai išgirto vieno bėgio sistemos nėra ko džiūgauti, nes jis daug greičiau nusidėvi ir reikalauja pastovios renovacijos; kadangi begis yra vedantysis ir guminiai ratai pastoviai rieda ta pačia trajektorija, tai asfalto dangau išsidėvi labai greitai bei karštomis vasaromis išpjaunamos vėžės ir t.t. . Todėl šis sprendimas tikrai nebūtų toks jau ir modernus. Galiausiai reikia nustot viską vertinti pagal kainą, ypač visuomeninius projektus.
                  O pas mus ziema butu dar ir papildomu problemu su tuo begiu.

                  Nuotrauka is Prancuzijos...

                  http://upload.wikimedia.org/wikipedi...e-de-jaude.jpg

                  Comment


                    Kaip supratau, tai čia tas pats troleibusas, tik minusą gauna iš aukštai esančio laido, o pliusą - iš bėgio. Ar aš teisus?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Kaip supratau, tai čia tas pats troleibusas, tik minusą gauna iš aukštai esančio laido, o pliusą - iš bėgio. Ar aš teisus?
                      Atvirksciai su poliskumu - + is laido, o - is begio.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Atvirksciai su poliskumu - + is laido, o - is begio.
                        Tada kaip su saugumu? Jeigu koks metalistas savo kaustytu batu ant bėgio užmins?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          - visada yra naudojamas begis. - arba nulinis laidas (jei kintama srove) yra izeminamas. Su saugumu viskas OK. Begis turi zemes potenciala.

                          Taigi viskas normalu. Dauguma traukiniu, tramvaju taip aprupinami srove. Na, aisku, yra ir kitokiu elektros tiekimo schemu, ypac jei kalbetume apie metro.

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Tada kaip su saugumu? Jeigu koks metalistas savo kaustytu batu ant bėgio užmins?
                            Jei užmynes jis nelies + laido, jam nieko netsitiks. Betkoks metalinis dalykas esantis ant žemės arba kokia vandens bala gali atlikti įžeminto (-) vaidmeni. Būtent todėl "pliusas" visada daromas paprastai nepasiekiamoj vietoj (na nebent išskyrus metro).

                            Comment


                              taigi tramvajus klaipedoje liko tik tolimi planai... dar ypac krizes metu tramvajui pinigu nei su ziburiu neras/\
                              Jei kauniečiai nesupyks, - Lietuvos širdis <3

                              Comment


                                Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimą
                                Klaipėdos vizija - vienbėgiai tramvajai

                                2008 m. Lapkričio 28 d.


                                Uostamiesčio politikai tebeieško idėjų ateities viešojo transporto uostamiestyje vizijai įgyvendinti, tačiau šalies valdžia jiems padėti neskuba.

                                Uostamiesčio atstovai buvo parengę prašymą lėšoms ekologiško, modernaus transporto plėtojimo galimybių studijai gauti, tačiau Susisiekimo ministerija jį atmetė.

                                "Tiek Aplinkos, tiek Susisiekimo ministerijos nesugeba parengti kriterijų, gairių, kuriomis būtų vadovaujamasi brandinant planus dėl ekologiško ateities transporto. Mūsų miestas dar neturi jokios galimybių studijos, o Vyriausybė nusprendė, kad visuomeninis ateities transportas nėra strateginė sritis nacionaliniu lygiu, tai "numetant" savivaldybėms, kurios pačios nepajėgios įgyvendinti planus", - teigė Klaipėdos miesto vicemerė Judita Simonavičiūtė.

                                Pasak J. Simonavičiūtės, viena iš galimų vizijų - tramvajus ant ratų, vadinamas "Translohr". Tai autobuso ir tramvajaus hibridas, mat transporto priemonė turi ir guminius, ir metalinius ratus, tad rieda vienu bėgiu ir asfaltu.

                                Vicemerės teigimu, tokią transporto priemonę įdiegus Prancūzijos mieste, pagal gyventojų skaičių panašiame kaip Klaipėda, vykstančiųjų viešuoju transportu padaugėjo dvigubai: žmonės priemiesčiuose palieka savo automobilius ir vyksta "translorais".

                                Denisas NIKITENKA, ve.lt

                                http://www.ve.lt/?data=2008-11-28&ru...rub=1190113119
                                Būtų šaunu,jeigu būtų..

                                Comment


                                  Klaipėdos ateityje - vienbėgis tramvajus?

                                  http://www.ve.lt/?data=2009-03-24&ru...rub=1190113119

                                  Comment


                                    Įdomu, ar dar gyvas šis projektas? Jeigu taip, gal yra kokių nors naujienų?

                                    Comment


                                      www.development.lt tik vilniaus projektai liko, matyt projektas fail
                                      "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                      Comment


                                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                                        www.development.lt tik vilniaus projektai liko, matyt projektas fail
                                        Arba laukiama geresbių laikų. Spaudoje kartais pašmėžuoja straipsniai apie tramvajų, bet jie labiau primena planus ateičiai. Ech, prisimenu, kaip 2004- aisiais džiaugiausi, kad jau 2009 metais galėsime važinėti modernia miesto transporto priemone.

                                        Comment


                                          Klaipėdos tramvajus - dešimtmečio utopija
                                          2010 m. balandžio 10 d.
                                          http://www.ve.lt/?data=2010-04-10&ru...&id=1270839001
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X