Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė AIDAS69 Rodyti pranešimą
    ....o tuos pinigelius panaudokim dabar mokykloms,poliklinikoms ir ligoninems....tai yra zymiai svarbiau nei tai kad gal...kamstis investavus milijarda litu sumazes 10 minuciu....niekis pastovesim manau tame kamstyje svarbu kad musu tevai mes patys ar musu vaikai gautu tinkama med.aptarnavima ....o ne mirtu negave vaistu uz 100 lt .....o jaunimas nesimokintu mokyklose panasiose i bomzu prieglaudos namus.
    Visu pirma nereikia suplakti i kruva nesusijusiu dalyku- miesto infrastrukturos, medicinos ir svietimo. Kiekviena is siu sriciu turi savo atsakingas institucijas ir tegu tos institucijos jomis ir rupinas. Mes cia kalbam butent apie infrastruktura. Jei vadovautis panasia logika tai reiketu net ne mokyklas tvarkyti, o issiusti pinigus i Afrika- ten dar blogiau, o mes jau kaipnors pakentesim.

    Visu antra- viesojo transporto paskirtis mano supratimu yra ne mazinti kamscius automobiliu vairuotojams, o sudaryti salygas gyventojams automobiliais naudotis kuo maziau. Taip kad klausimas ne tas keliomis minutemis maziau praleis automobiliai kamsciuose; klausimas per kiek laiko eilinis gyventojas gales nusigauti is tasko A i taska B viesuoju transportu.

    Comment


      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      o kam tada statyti naują stotį, jei nori tik nukreipti per Klaipėdą važiuojančius sąstatus? galima ir nuo esamos stoties pvz Girulių nuvesti atšaką į Rimkus, o Klaipėdos stotyje kaip buvo formuojami traukiniai taip ir liks. iš kitos pusės sąstatai gali atvažiuoti ir nuo Šilutės pusės, nes jei pažiūrėsi į žemėlapį tai ten yra linija ir gali sėkmingai sukti ratą.
      Norima ir iki minimumo sumažinti centrinę stotį, ne tik srautą už miesto nukreipti.Ir apie tai kalbėta dar iki šios metro idėjos pasiūlymo. Kopūstai turbūt pasirinkti, kaip racionaliausias taškas, kur galima stotis šiaurinės uosto dalies aptarnavimui ir aplinkelio pradžiai. Jei pradėti tiesti nuo Girulių: tai jau įlindimas į miestą, ten miškas, gyventojai ir pan. Ir pati stotis ten keli keliai tik. Galima ir nuo Šilutės pusės, bet linija Radviliškis-Pagėgiai nėra pritaikyta tokiam krovinių srautui ir gabenimo greičiui.


      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      koks skirtumas. faktas tame, kad normalios stoties bendras kelių ilgis bus ne ką mažesnis nei vienos tramvajaus ar metro linijos ilgis. žinoma, vienu atveju dar prisidėtų tunelių ar gatvės tinklų pertvarkymas, kitu atveju žemės išpirkimas. ir dar akcentuosiu, nei vienas šeimininkas (nežinau kaip šiais laikais yra su šeiminiškumu geležinkeliuose) nesiims pertvarkinėti puikiai veikiančio savo ūkio už savo lėšas. tau reikia, tu ir finansuok.
      ar 50mln daug kai visas projektas kainuoja 500 mln. o gautas sutaupymo rezultatas tikrai abejotinas.
      Manau, kad kelynas "kopūstų lauke" pigesnis variantas nei išilgai išarti miestą.

      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      kažkas pritriedė nesamonių, o tamsta ėmė ir paslydo ant to.
      iš kitos pusės gerai kai yra įdėjų, tačiau visgi reiktų mokėti atsirinkti.
      Nepaslydau, o savo nuomonę apie šį projektą ar "projektą" išreiškiau pirmame savo pranešime šia tema.
      Įžvelgei uosto aptarnavimo problemas tuo atveju, o tų problemų tai nėra.

      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      aš jau vieną kartą kažkuriame postę minėjau, kad žmonės pastaruoju metu nemoka skaityti. raides pažysta, žodžius susidėlioja, o gauto rezultato nesupranta (čia apie Vaidotus)
      Paneriai taip panašesnė į Klaipėdos stotį, tačiau ir Vilniaus pramonė yra įsikūrusi Paneriuose, t.y. stotis yra arčiausiai kliento.
      Nepaminėjau teritorijų į kurias veda geležinkelio keliai ir kurios aptarnaujamos iš centrinės stoties konversijos, dalyje linijų judėjimas minimalus, dalis bus visiškai panaikinta, pvz. "Malūnų kalvos" teritorijoje ir šalia esančiame sklype, ta linija turi atšaką ir į Klaipėdos baldus, bet ar naudojama nežinau.



      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
      koks skirtumas, kur kraunami kroviniai, tie keliai kuriais vagonai nuvažiuoja iki krovimo vietos (uosto, gamyklos, sandėlio) yra priskiriami kažkokiai stočiai, kuri susirenka vagonus iš visų savo tokių kelių, suformuoja traukinį ir išsiunčia kažkokia kryptimi. iškėlęs stotį kažkur, tamsta automatiškai prailgins tokius kelius, nes jei to nepadarysi, tiesiog gausi papildomą veiksmą, kuris visą tavo įdėja pavers totalia nesamone. t.y. gausim tokią veiksmų seką: Klaipėdos stotis surenka vagonus iš savo aptarnaujamų kelių į gamyklas ir uostą, suformuoja traukinuką (nes po vieną vagoną tampyti būtų kvaila) ir siunčia į Kopūstus, ten iš naujo performuoja traukinį ir jau išsiunčia galutiniu adresu. ar taip bus? aišku, kad ne. taupumo sumetimais (nes kažkas visgi turės padengti tas išlaidas tarp centrinės ir kopūstų) centrinėje bus formuojami taip traukiniai, kad kopūstuose nereikėtų iš naujo performuoti, o jei nereikia performuoti tai nafik iš viso ta stotis reikalinga?
      Stotis reikalinga aptarnauti šiaurinę uosto dalį ir sumažinti centrinę stotį. Centrinėje stotyje srautas skirtas pramonės objektams aptarnauti ne uosto ribose yra labai nedidelis (didžiausias turbūt į Klaipėdos medieną). Daug linijų yra nunykusios ir bus išardytos (teritorijos konversija). Jei reikia galiu visas išvardinti. Kas liks (pvz. Klaipėdos energija Šilutės plente), bus aptarnaujama iš sumažintos centrinės stoties arba iš Rimkų...
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Klaipėdos senojo tramvajaus ir siauruko schema:
        http://narrow.parovoz.com/maps/memel1913.jpg
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Šios nuotraukos darytos KLR teritorijoje.
          Gal tai tramvajaus begiai? Pats tuo labai abejoju.


          Tai yra siaurojo gelezinkelio tinklo foto. Kaip zinia, toks buvo ir klaipedos kraste

          Comment


            O šitas iešmo svarstis (ar visas mechanizmas) gal irgi siauruko?
            http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=76775&LNG=RU
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
              O šitas iešmo svarstis (ar visas mechanizmas) gal irgi siauruko?
              http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=76775&LNG=RU
              Klaipedoje nera siauruku. Jie sunaikinti 1946 metais. Senoji stoties foto:
              http://narrow.parovoz.com/images/Kleinbahn_Q_AdM.jpg

              Kaip atrodo ji dabar:
              http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=4606&LNG=RU

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Klaipedoje nera siauruku. Jie sunaikinti 1946 metais. Senoji stoties foto:
                http://narrow.parovoz.com/images/Kleinbahn_Q_AdM.jpg

                Kaip atrodo ji dabar:
                http://narrow.parovoz.com/newgallery...ID=4606&LNG=RU
                Žinau, kad nėra, bet galvoju gal tas svarstis liko nuo siaurojo geležinkelio
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  O šitas iešmo svarstis (ar visas mechanizmas) gal irgi siauruko?
                  http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=76775&LNG=RU
                  tiesa sakant privaziavimo keliuose dažniausiai ir vyrauja iešmai su rankiniu pervedimu, t.y. tokiais svarčiais. neapsimoka daryti elektrinio pervedimo, o paskui sodinti kažkur dispečerį, kad pervedinėtų tą iešmą. privažiavo mašinistas išlipo padėjės permetė svarstį į kitą padėtį (pervedė iešmą) ir viskas. važiuoja kur jam reikia.

                  Comment


                    Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                    tiesa sakant privaziavimo keliuose dažniausiai ir vyrauja iešmai su rankiniu pervedimu, t.y. tokiais svarčiais. neapsimoka daryti elektrinio pervedimo, o paskui sodinti kažkur dispečerį, kad pervedinėtų tą iešmą. privažiavo mašinistas išlipo padėjės permetė svarstį į kitą padėtį (pervedė iešmą) ir viskas. važiuoja kur jam reikia.
                    Viskas teisingai, tik klausiau dėl pačio svarsčio (gal ir kitų dalių), nes standartinis plačiojo geležinkelio rankinio iešmo mechanizmas toks:
                    http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=76753&LNG=RU
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Viskas teisingai, tik klausiau dėl pačio svarsčio (gal ir kitų dalių), nes standartinis plačiojo geležinkelio rankinio iešmo mechanizmas toks:
                      http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=76753&LNG=RU
                      tai greičiausiai bus užsilikęs nuo vokiškų laikų

                      Comment


                        Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                        tai greičiausiai bus užsilikęs nuo vokiškų laikų
                        Turbūt ir bus vokiškas:
                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...D=26540&LNG=RU

                        Bet gali būti, kad ir nuo siauruko (vienas komentaras prie kitos nuotraukos buvo).
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Tai yra siaurojo gelezinkelio tinklo foto. Kaip zinia, toks buvo ir klaipedos kraste
                          Bet tuo pačiu galima teigti, kad tai ir tramvajaus bėgiai? Nes toje vietoje, jei neklystu, buvo depas, ir vėžė tokia pati.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            Bet tuo pačiu galima teigti, kad tai ir tramvajaus bėgiai? Nes toje vietoje, jei neklystu, buvo depas, ir vėžė tokia pati.
                            Del kaliningrado srities as to negaliu teikgti, nes nezinau kur konkreciai ta foto daryti. Veze buvo viena ir ta pati, tiek tramvajaus, tiek siauruko - 1000 mm

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Del kaliningrado srities as to negaliu teikgti, nes nezinau kur konkreciai ta foto daryti. Veze buvo viena ir ta pati, tiek tramvajaus, tiek siauruko - 1000 mm
                              Čia Klaipėdoje tos bėgių liekanos.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Del kaliningrado srities as to negaliu teikgti, nes nezinau kur konkreciai ta foto daryti. Veze buvo viena ir ta pati, tiek tramvajaus, tiek siauruko - 1000 mm
                                Lietuviško siauruko (Panevėžys - Rubikiai, ir į Biržų pusę) vėžė 750 mm

                                Comment


                                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                  Čia Klaipėdoje tos bėgių liekanos.
                                  Tada pasitikrink vezes ploti. Klaipedos zemelapi su tramvaju tinklu rasi adresu:
                                  http://narrow.parovoz.com/maps/memel1913.jpg

                                  Comment


                                    Visai gerai būtų mums tramvajų įsidiegti,tačiau,kiek tai realu ir nenuostolinga,sunku spręsti.

                                    Comment


                                      Pro paplūdimius dundės tramvajus
                                      Pajūrio vizijose – bėgiai nuo Klaipėdos iki Latvijos sienos

                                      http://www.lrytas.lt/?data=20071006&...k_id=99&view=2


                                      Aš pradedu manyti, jog šis greito susisiekimo projektas tarp Šventosios-Palangos oro uosto-Palangos-Klaipėdos nors ir būtų labai naudingas pačio regiono ir turizmo plėtrai, tačiau sužlugdytų ir trapai ir taip mažo pajūrio gamtą. Kodėl ? Todėl kad daugumai lietuviu egoistiški kiaulės ir siaurapročiai kaimiečiai ... iliustracijai straipsnis Pajūris tapo lentynių trasa : reziumė - tešlagalviai keturračiais lakioja ne tik po pajūrį, bet ir po regioninio parko rezervatus !

                                      Beje neraminančios citatos apie patį idėjų generavimą Lietuvoje:
                                      Pagal jau numatytą schemą nuo Klaipėdos ateisianti tramvajaus linija ties Nemirseta prisišlietų prie Klaipėdos plento, o vėliau Vytauto gatve pasuktų į miestą.

                                      Toliau tramvajus turėtų riedėti šalia numatomo Vytauto gatvės pratęsimo vakariniu oro uosto pakraščiu iki pat Šventosios, jo maršrutas tęstųsi iki „Energetiko“ poilsinės ir baigtųsi ties naftos terminalu.
                                      Taip išeina tramvajaus liniją ir keleivių terminalą skiria pakilimo takas - genialu. Projektas iš karto praranda savo prasmę, jei nėra jungties su oro uostu. Ir beje kadangi oro uostas marinamas, tai ta prasmė dar labiau mažėja ...

                                      „Vilniaus plano“ specialisto nuomone, tai nėra neįmanomi pinigai: „Įvardijus tai kaip ekologinį projektą, elektra varomos transporto priemonės maršruto tiesimą būtų galima finansuoti ir iš Europos Sąjungos lėšų“.
                                      Čia jau eilinė chaltūra ! Primena lyg senais gerais laikais stumdavo kokį projektą Maskvai, apvyniotą bilziu komunizmo popierėliu, tai dabar ekologijos. Juk šis projektas susijęs su ekonominiai, socialiniais, ekologiniais ir kitais regiono klausimais ...
                                      Propoganda ir penas mintims >>>

                                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                                      www.ted.com

                                      Comment


                                        Sutinku, kad kiauliškas mentalitetas Lietuvoje vis dar vyrauja. Tačiau dėl to negalima užtverti visų bent kiek gražesnių vietų. Reikia užsiimti švietimu, griežtinti kontrolę ir daug daug kantrybės. Neužmirškim kad tas kiauliškas mentalitetas kaip tik ir yra viską varžančios santvarkos produktas.

                                        Pastaba dėl oro uosto taipogi taikli. Tiesti tramvajų Klaipėda - Šventoji aplenkiant oro uostą būtų visiškas nesusipratimas.

                                        Comment


                                          Po miestą – traukiniu

                                          Giedrė Balčiūtė

                                          Priėmus politinį sprendimą geležinkeliu nebegabenti krovinių per Klaipėdos centrą, vėl prabilta apie idėją likusį laisvą geležinkelio ruožą išnaudoti keleivių pervežimui.

                                          Sumažėtų grūstys

                                          „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.

                                          Apie tai padiskutuoti vakar susirinko „Lietuvos geležinkelių“, įvairių logistikos įmonių atstovai, skirtingų savivaldybių vadovai ir politikai.

                                          Tikimasi, kad Klaipėdoje, kaip alternatyvų viešąją transportą paleidus keleivinius traukinius, sumažėtų automobilių grūstys, iš dalies išsispręstų jų statymo, taip pat ekologinės problemos.

                                          Į Plungę – per pusvalandį

                                          Keleivinį transportą Klaipėdoje galima būtų vystyti dviem žiedais. Pirmasis apimtų Klaipėdą ir arčiausiai esančius Gargždų bei Kretingos miestus. Tarp Klaipėdos ir Kretingos jau seniai kursuoja keleiviniai traukiniai. Tačiau jų grafikas nėra patogus dirbantiems žmonėms – traukiniai iš Kretingos išvažiuoja 9, o grįžta 19 valandą.

                                          Geležinkelio atšaka į Gargždus taip pat yra, todėl paleisti šia kryptimi traukinį nebūtų sudėtinga.

                                          Antras žiedas sujungtų toliau nuo Klaipėdos nutolusius miestus – Plungę, Telšius, kuriuos traukiniu būtų galima pasiekti per 30-40 minučių. Į šį žiedą norėtų įsijungti ir Skuodas bei Šilutė.

                                          R.Cibauskas mano, kad tarp visų šių miestų paleidus keleivinius traukinius, vežančius greitai ir nebrangiai, susisiekimas gerokai palengvėtų, o Klaipėda galėtų tapti tikru pusę milijono gyventojų turinčio regiono kultūros, pramogų ir sporto centru.

                                          Traukinių jau nupirko

                                          Manoma, kad Klaipėda važiuosiantys traukiniai galėtų tapti puikia susisiekimo priemone ir patiems klaipėdiečiams. Jeigu pavyktų sukurti gerą infrastruktūrą: pastatyti laukimo peronus, nutiesti privažiavimo prie jų kelius, įrengti automobilių ir dviračių stovėjimo aikšteles, tikima, kad klaipėdiečiai mielai jais naudotųsi.

                                          R.Cibauskas pasakojo, kad idėją būtina kuo greičiau generuoti, nes „Lietuvos geležinkeliai“ jau nusipirko keturis dyzelinius traukinius ir dvi automotrisas, bet dar tebesvarsto, kur jas panaudoti.

                                          „Turime įrodyti, kad savo naują prekę „Lietuvos geležinkeliai“ panaudotų Klaipėdos regione ir tai duotų didžiausią efektą“, - aiškino politikas.
                                          www.klaipeda.daily.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X