Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kad ir kaip keista, bet budamas klaipedieciu, as palangoj buvau tik 3 ar 4 kartus.Taip yra ne del to, kad palangoj nera ka veikt, tiesiog labai nepatogu yra iki jos nuvaziuoti.Wild_westas pasiule labai gera sprendima-ziema marsrutas eina per miesto ligonine, tauralauki,romus ir kitus gyvenamuosius kvartalus, o vasara tramvajus vaziuoja per melnarage.Tauralaukyj dabar labai liudna situacija-viena pazystama i mokykla vaziuoja autobusu, kuris isvyksta 7.10 min , laukia mokykloj dar pusvalandi iki astuoniu.Situacija dar pabloges, kai romuose ir kituose planuojamuose kvartaluose atsikraustys gyventi zmones.
    P.S.Ed, kadangi tu esi is vilniaus, tai tau i klaipeda nusispjauti.Svarbu kad vilniuj butu tramvajus ar metro.Vilnius juk sostine!Kodel tau nekelia abiejoniu kad atsipirks trasos santariskes-stotis statybos?Patiktu, jei klaipeda turetu savo Zuoka ir prastuminetu savo projektus, o kaunas, vilnius ir kiti dideli miestai liktu nuosalyj?Ar saziningai tau atrodo vilniaus parazitavimas ir kenkimams kitiems lietuvos miestams, vien del to, kad atseit vilniuj labiau reikia tramvajaus, kuris tik padidintu kamscius gatvese?
    Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

    Comment


      Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
      P.S.Ed, kadangi tu esi is vilniaus, tai tau i klaipeda nusispjauti.Svarbu kad vilniuj butu tramvajus ar metro.Vilnius juk sostine!Kodel tau nekelia abiejoniu kad atsipirks trasos santariskes-stotis statybos?Patiktu, jei klaipeda turetu savo Zuoka ir prastuminetu savo projektus, o kaunas, vilnius ir kiti dideli miestai liktu nuosalyj?Ar saziningai tau atrodo vilniaus parazitavimas ir kenkimams kitiems lietuvos miestams, vien del to, kad atseit vilniuj labiau reikia tramvajaus, kuris tik padidintu kamscius gatvese?
      manau nereiktu cia svaistytis, tokiais kaltinimais, nei vieniem nei kitiem. EDD aiskiai pasake kad jis tikrai noretu to tramvajaus bet abejoja jo atsipirkimu. Vilniaus ir klaipedos tramvaju projektai yra visiskai skirtingi tai apie juos ir reiktu kalbeti skirtingai. Siu dvieju projektu tiesiog negalima lyginti, ir juo labiau neireiktu kalbeti kad cia vieni miestai kitiems pradeda kenkti. Jei neturite ka pasakyti tai nepradekit diskutuot kas is kurio miesto ir kam patinka zuokas o kam ne. Cia tam nevieta.
      Mano galerijos:
      Flickr'e

      Comment


        Parašė Edd Rodyti pranešimą
        Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
        Prie šių argumentų sąrašo matyt reikia pridėti ir tai, kad Reptilias aplankys Palangą dažniau nei 3/4 kartus per laiko tarpą lygų jo amžiui. Turbūt tuoj pakeisiu savo nuomonę. Juk akivaizdu, kad tai aukso kasyklos, kas investuos į tramvajų tas patirs neaprėpiamą naudą.

        Reptilias, aš jau pasijuokiau iš tavęs sakydamas, kad kaltas Landsbergis, o ne Zuokas, o tu nieko vistiek nesupratai. Prie ko čia Zuokas? Ne Vilniaus miesto savivaldybė sprendžia tokius dalykus pritarti tai paraiškai ar ne.

        O dėl visko kitko, už mane atsakė umbrella.

        Comment


          Tai tu manai, kad atsakingi uz projektu tvirtinima zmones siaip nepriima palankaus sprendimo klaipedai?Kazkam reik kad tas sprendimas nebutu priimtas.Jei Vilnius siulo labai panasu projekta i klaipedos, ir nori buti garantuotas kad gaus papildomu lesu is fondu, tai ir stumia visus kitus miestus i sona.Galbut tai nera zuokas, sakau yra suinteresuotu asmenu kuriems yra tai naudinga.
          Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

          Comment


            Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
            Tai tu manai, kad atsakingi uz projektu tvirtinima zmones siaip nepriima palankaus sprendimo klaipedai?Kazkam reik kad tas sprendimas nebutu priimtas.Jei Vilnius siulo labai panasu projekta i klaipedos, ir nori buti garantuotas kad gaus papildomu lesu is fondu, tai ir stumia visus kitus miestus i sona.Galbut tai nera zuokas, sakau yra suinteresuotu asmenu kuriems yra tai naudinga.
            Ar tik dabar "Edd ir co." neapkaltins ir klaipėdiečių kompleksais?
            Įžvalgos.lt - FB - G+

            Comment


              Klaipėda mane maloniai stebina savo progresu, kuris jau lenkia Vilnių. Va, ir elektroninius bilietus jie pirmi turės ;-) jau nenustebčiau, kad ir tramvajus ten atsiras anksčiau nei Vilniuje. o Klaipėdoje jis visai šauniai žiūrėtusi! Pamenu, jog, rodos, Tallinn'e važiavau tramvajumi vos keli metrai nuo jūros...

              Comment


                Informacija http://www.development.lt/index.php/..._tramvajus/908
                Vaizdai http://www.development.lt/index.php/...nformacija/912

                Comment


                  Tramvajai Klaipėdoje: būti ar nebūti?


                  Tramvajus - neekonomiška praeities atgyvena ar keleivių pervežimo bei eismo problemų sprendimo būdas? Pastarąjį atsakymą jau pasirinko Vilniaus valdžia, jos tiesiamais bėgiais bando važiuoti ir uostamiesčio ateities vizijų plėtotojai. Tačiau jiems dar teks atlaikyti svarią ir argumentuotą tramvajų idėjos kritikų nuomonę.

                  Klaipėda planų Baltijos pajūriu nutiesti greitojo tramvajaus liniją neatsisako - ieškoma lėšų šio projekto galimybių studijai parengti. Ji, pasak miesto Savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, galėtų parengti tik užsienio ekspertai, kainuotų apie milijoną litų.

                  Tačiau vienu tituluočiausių šalies transportininkų vadinamas Algimantas Ambrazevičius, Lietuvos karo akademijos Inžinierinės vadybos katedros profesorius, teigia, kad milijono išleisti uostamiesčio Savivaldybei nebūtina - ne todėl, kad galimybių studiją galima atlikti ir pigiau, o dėl kitos priežasties - esą įprastas tramvajus Klaipėdai, kaip, beje, ir Vilniui, visiškai nereikalingas.
                  Pasak Klaipėdos valdžios atstovų, apie tramvajų, skirtą tik miestui, negali būti nė kalbos - tai būtų viso pajūrio regiono projektas

                  Bėgiai - gili praeitis

                  "Jeigu aš jums pasiūlyčiau kaip pagrindinį savo automobilį įsigyti "Pobedą", jūs man atsakytumėte: "Profesoriau, jūs durnas". Taip ir tramvajus - tai nėra patogi transporto priemonė", - "Autosalonui" sakė A. Ambrazevičius.

                  Įvardinti šiam nepatogumui profesorius turi kelis argumentus.

                  "Bėgiais važiuojantis tramvajus - velniškai bildanti ir pavojingą vibraciją, ypač seniems pastatams, kelianti transporto priemonė.

                  Kitas aspektas - eismo saugumas. Juk tramvajus prieš kitas transporto priemones turi pirmenybę, todėl vairuotojai būtų priversti jam užleisti kelią. O kokia pas publika vairuoja mašinas, kurios, savo ruožtu, yra vis galingesnės? Avarijų tikrai padaugėtų, kaip kad dabar yra Rygoje.

                  Be to, nesaugu būtų ir žmonėms - juk jiems tektų vaikščioti bėgiais, kirsti gatvę su tais minėtais automobiliais. Problemų kiltų ir žiemą - ekstra atvejais tramvajai nespėtų sustabdyti, nes slystų bėgiais", - savo nuomonę dėsto mokslininkas.
                  Pneumatines padangas turintis "AutoTram" taip pat važiuoja nesinaudodamas bėgiais, kaip ir "Phileas", sekdamas nuorodas ant kelio dangos. Jo talpa - iki 300 žmonių. Atgal ji gali judėti neapsisukdama

                  "Otkato" kvapas

                  Dar vienas argumentas prieš, pasak jo, yra tai, kad tramvajai naudoja elektros energiją, o jai dingus tampa visiškai bejėgiai.

                  "Dingus elektrai tramvajai sustoja ir užkemšta gatves. Jų juk nepastumsi į šalikelę. Galų gale, tramvajus neapvažiuos automobilių susidūrimo vietos. To pasekmė - vėl kamščiai, variklių išmetamosiomis dujomis teršiamas oras", - sako A. Ambrazevičius.

                  Tačiau vienas svarbiausių neigiamų tramvajų bruožų yra jų sistemos įgyvendinimo kaštai. Remdamasis JAV mokslininkų duomenimis, profesorius sako, kad vienos mylios tramvajų su metaliniais bėgiais įrengimas kainuoja 35-40 mln. dolerių.

                  "Paprastų autobusų naudojimas yra triskart pigesnis. Pavyzdžiui, autobusai Vilniuje vietoje numatytų 2,5 mlrd. litų tramvajaus sistemai leistų sutaupyti 1,7 mlrd. litų. O už tokią sumą galima nupirkti 250 naujų autobusų ir 220 naujų troleibusų. Skirtumas - akivaizdus", - teigia A. Ambrazevičius.

                  Jis tikina, kad tramvajų gamintojai bei infrastruktūros diegėjai, kaip ir kitų stambių investicinių projektų vykdytojai, turi savą strategiją, ir, norėdami išsilaikyti, anachronistinę techniką bando "prastumti" patirties neturinčioms valstybėms.

                  "Visame pasaulyje nėra paslaptis, kad maždaug dešimtadalis projekto vertės gula į jį įsileidusio miesto vadovų - valdininkų ir politikų - kišenes", - teigia mokslininkas.

                  Pajūryje, ne tik mieste

                  Prieš porą metų Klaipėdoje jau lankėsi vienos Vokietijos kompanijos atstovai ir pareiškė esantys pasiruošę mieste nutiesti tramvajaus liniją. Panašių norinčiųjų būta ir daugiau.

                  Tačiau pasak E. Jurkevičienės, nei tada buvo, nei dabar yra nuspręsta, kad tramvajus būtų įrengiamas tik Klaipėdoje.

                  "Galimybių studija numatytų ir miesto poreikį tokio tipo transportui, tačiau ir be jos jau beveik aišku, kad vien tik Klaipėdoje įrenginėti tramvajaus sistemos neapsimokėtų. Tai - viso regiono projektas", - sakė valdininkė.

                  Apie tai, kad nė 200 tūkst. gyventojų neturinčiam miestui toks projektas per brangus ir visiškai neperspektyvus, dar anksčiau yra sakiusi ir Savivaldybės administracijos direktorė Judita Simonavičiūtė. Anot jos, vizija yra regioninis greitasis tramvajus, kurio bėgiai palei Baltijos jūrą nusidriektų nuo Klaipėdos iki pat Šventosios.

                  E. Jurkevičienės teigimu, be galimybių studijos nėra aišku, kokio tipo tramvajus būtų pasirinktas.

                  "Norėtųsi, kad tai būtų ir ekologiškas transportas, ir šiuolaikiškas. Grįžti atgal ir imti tiesti bėgius tramvajams niekas tikrai neskuba. Viską reikia apskaičiuoti", - sakė ji.

                  Tramvajus su ratais

                  Kokia galėtų būti alternatyva bėginiam tramvajui? Neturintis bėgių - toks paprastas A. Ambrazevičiaus atsakymas.

                  "Pavyzdžiui, olandai 1990-2002 metais įdiegė "Phileas" sistemą. Tai - tramvajus guminiais ratais, su ekonomišku ir ekologišku hibridiniu varikliu. Jis patogus tuo, kad gali keisti maršrutą, yra talpus - iki 204 keleivių, važiuoja greitai. Panašiu principu važiuoja ir vokiečių sukurtas "AutoTram", - sako profesorius.

                  Jo teigimu, pajūriui tiktų ir kita transporto priemonė - virš žemės pakeltas greitaeigis tramvajus, varomas magnetinėmis jėgomis: "Tokie dažniausiai įrengiami miestų pakraščiuose, kur projektavimui yra daugiau vietos arba sujungiant jų linijas su oro uostais bei kitais miestais".

                  Pasak Klaipėdos valdžios atstovų, apie tramvajų, skirtą tik miestui, negali būti nė kalbos - tai būtų viso pajūrio regiono projektas


                  Pneumatines padangas turintis "AutoTram" taip pat važiuoja nesinaudodamas bėgiais, kaip ir "Phileas", sekdamas nuorodas ant kelio dangos. Jo talpa - iki 300 žmonių. Atgal ji gali judėti neapsisukdama

                  Tomas GUKAUSKAS
                  www.ve.lt
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Nepritarsiu projektui jei tas tramvajus Klaipedą papuoš laidais !!! Jau geriau būtu tik su begiais ar ratais, kaip kazkur skaiciau, kad yra atsirade modernūs tramvajai be laidu ir su ratais. Manau, kad kiekvienas Klaipedietis nenoretų matyti laidus virš savo galvų...

                    Comment


                      /\ nu čia kaip dabar suprast? kauniečiai ir vilniečiai kasdien mato kilometrus trūlikų laidų, ir ką - gyvena sau toliau laimingai

                      Comment


                        Biski nedaskaičiau iki galo ;D

                        Comment


                          Kol tramvajus neatsiras Vilniuje, tol pamirškit jį ir Klaipėdoje. Kad ir būtų neginčijamai ekonomiškai naudinga, pirma pasistatyti niekas neleis, nebent atsirastų koks geradėjas dėdė, kuris paaukotų bent 90 proc. sumos ir tik šiam tiksliniam reikalui, kuo aš abejoju.

                          Comment


                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Kol tramvajus neatsiras Vilniuje, tol pamirškit jį ir Klaipėdoje. Kad ir būtų neginčijamai ekonomiškai naudinga, pirma pasistatyti niekas neleis, nebent atsirastų koks geradėjas dėdė, kuris paaukotų bent 90 proc. sumos ir tik šiam tiksliniam reikalui, kuo aš abejoju.
                            Kodėl taip manai ? Ar čia tik tavo asmeniniai nepilnavertiškumo kompleksai?
                            Parašas :)

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Kol tramvajus neatsiras Vilniuje, tol pamirškit jį ir Klaipėdoje. Kad ir būtų neginčijamai ekonomiškai naudinga, pirma pasistatyti niekas neleis, nebent atsirastų koks geradėjas dėdė, kuris paaukotų bent 90 proc. sumos ir tik šiam tiksliniam reikalui, kuo aš abejoju.
                              1. Jeigu būtų ekonomiškai naudinga tuomet atsirastų investuotas ir niekam nebūtų įdomu ar Vilniuj tramvajus yra ar ne.
                              2. Vilnius niekaip negali įtakoti Klaipėdos tramvajaus projekto.
                              3. Kad Klaipėdoje neatsiras tramvajus pirmiau nei Vilniuje pilnai tikėtina dėl elementarių visiem suvokiamų priežaščių.

                              Comment


                                Labai patogu butu is Klaipedos vaziuoti i kokia Sventaja ar Palanga. Garantuotai projektas atsipirktu.
                                Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                Comment


                                  Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                  Kodėl taip manai ? Ar čia tik tavo asmeniniai nepilnavertiškumo kompleksai?
                                  Nepradėkim šitos diskusijos.
                                  Man atrodo kad Linas yra puikiai užėmęs labai parankią skriaudžiamojo poziciją. Jei Paksas taps meru ir neprastums jokių naujų idėjų jokių projektų gauti iš valstybės paramai iš galės vilniečiai atsiimti tą poziciją . Bet matyt išprususiems žmonėms ta pozija nepriimtina, nes jie puikiai suvokia kas yra kas ir kad patys vilniečiai kalti dėl esamos situacijos.

                                  Comment


                                    Parašė keen Rodyti pranešimą
                                    Labai patogu butu is Klaipedos vaziuoti i kokia Sventaja ar Palanga. Garantuotai projektas atsipirktu.
                                    Garantuotai, net skaičiuot nereikia ir betkam aišku, kad tokie projektai neatsiperka.

                                    Comment


                                      Miestų visuomeninis transportas iš esmės niekur neatsiperka, tramvajus neatsipirks ir Klaipėdoje, kad ir būtų viso regiono tramvajus. Gal tik vasarą šiokį tokį pelną duotų. Kartais pajūrio (tame tarpe ir pačioje Klaipėdoje) projektai kiek stebina savo gigantomanija, tarsi Lietuvoje būtų pastovi vasara. Vis dėlto daugeliui lietuvių jūra - tik poilsio ir romantikos vieta, kur nuvykstama retkarčiais.

                                      Comment


                                        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                        Nepradėkim šitos diskusijos.
                                        Man atrodo kad Linas yra puikiai užėmęs labai parankią skriaudžiamojo poziciją. Jei Paksas taps meru ir neprastums jokių naujų idėjų jokių projektų gauti iš valstybės paramai iš galės vilniečiai atsiimti tą poziciją . Bet matyt išprususiems žmonėms ta pozija nepriimtina, nes jie puikiai suvokia kas yra kas ir kad patys vilniečiai kalti dėl esamos situacijos.
                                        Bet nemanau, kad meru tapus Paksui ar kokiam kitam netikusiam veikėjui ir užstrigus Vilniaus vystimuisi, kad tuomet vilniečiai pradėtų dėl to kaltinti Kauną, Klaipėdą, Briuselį ar dar ką nors. O jei ir dabar ką nors ne taip kaip aš galvoju, daro mano mieste ar nedaro to ko aš norėčiau, negi dėl to aš turiu kaltinti Kauną? Tai būtų kažkokia nesąmonė
                                        Parašas :)

                                        Comment


                                          Parašė Svecias Rodyti pranešimą
                                          Bet nemanau, kad meru tapus Paksui ar kokiam kitam netikusiam veikėjui ir užstrigus Vilniaus vystimuisi, kad tuomet vilniečiai pradėtų dėl to kaltinti Kauną, Klaipėdą, Briuselį ar dar ką nors. O jei ir dabar ką nors ne taip kaip aš galvoju, daro mano mieste ar nedaro to ko aš norėčiau, negi dėl to aš turiu kaltinti Kauną? Tai būtų kažkokia nesamonė
                                          Būtent. Bet gi būtų patogiau kaltinti trečiuosius mistinius asmenis, negu pripažinti savo nesugebėjimą. Aš jau susitaikiau su skriaudiko vaidmeniu. Nes net nebežinau ką reikėtų pasakyt ar padaryt, kad įrodyčiau jog nieko neskriaudžiu niekam netrukdau, o tik gyvenu savo gyvenimą.
                                          Paskutinis taisė deep'as; 2007.03.29, 14:52.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X