Nupaišytos tokios trasos, aplenkant Senamiestį, buvo. Kažkur ir šitoj temoj turėtų jos būti. Bet jei kada ir rimtai tramvajus svarstomas bus, tai viskas dar gali keistis. Su mokyklos, kuri 2019 m. atidaryta turėjo būti, statybomis miestas nesusitvarko, ką ten Bastionų tiltas ar dar labiau tramvajus. Tiltų gatvę net įstiklinti planuota... 
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
[KLP] Tramvajus Klaipėdoje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Z Vilniuje irgi siūlė tramvajų be laidų.
 Jeigu Lietuvoje kažkas prastums tramvajų jis vis tiek bus koks nors išsigimėlis ir arba važiuos ant vieno bėgio arba pasnigus palijus pašalus nevažiuos nes užtrumpins elektros perdavimą iš žemės nuo purvo vandens sniego.
 Arba bus su batareikėm ir žiemą išvis depo nepaliks
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Iš studijos:Parašė arturiux Rodyti pranešimąNupaišytos tokios trasos, aplenkant Senamiestį, buvo. Kažkur ir šitoj temoj turėtų jos būti. Bet jei kada ir rimtai tramvajus svarstomas bus, tai viskas dar gali keistis. Su mokyklos, kuri 2019 m. atidaryta turėjo būti, statybomis miestas nesusitvarko, ką ten Bastionų tiltas ar dar labiau tramvajus. Tiltų gatvę net įstiklinti planuota...
 
 
 Su Bastionų tiltu schemos studijoje neaptikau. Tik šitai:
 
 
 
 - 1 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Klaipėdos atveju viena linija turbūt net daugiau keleivių aptarnautų nei viena Vilniaus atveju (pvz. į pilaitę ar santariškes). Didžiajai daliai miesto ta linija tampa pasiekiama pėsčiomis.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNu dar va tokį labai aukštos kokybės paveiksliuką radau (pažymėta atšaka į traukinių stotį per Bastionų tiltą):
 
 
 Ir:
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Taigi čia visur metro. Pagal šį planą tramvajus kursuotų kaip dabartinis 8E, per senamiestį.Parašė Ångstrom Rodyti pranešimąNu dar va tokį labai aukštos kokybės paveiksliuką radau (pažymėta atšaka į traukinių stotį per Bastionų tiltą):
 
 
 Ir:
 
 
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Kaip tik MRT Transit išleido video apie BRT. Video primena vieną labai svarbų, dažnai pamirštamą neigiamą dalyką apie BRT:
 
 Statant BRT yra pavojus, kad BRT bus apkarpytas. Pvz. pradeda statyt BRT, bet žiūrėk, biškį jau finansiniais ar politiniais sumetimais sumžaino BRT skirtų juostų skaičių. Žiūrėk, biškį sutaupė ant stotelių ir nebeliko jose level flooring. Dar pataupykim ant to ir ano, gi vis tiek čia autobusai. Ir nuo to nukenčia, žinoma, vartotojai, t.y. miestiečiai, nes finale gali išeit piguma, o ne normalus BRT. Su metro to nepadarysi - arba statai pilnai metro, arba ne. Kaip sako video, metro per gatvę gi nepaleisi su mašinom. O štai BRT gali 
 
 Neprimena Vilniaus? Su savo nevykusiu greitųjų autobusu tinklu. Ar Klaipėda su savo BRT netaps tokia?
 
 Ir po to jau eina kiti minusai ir argumentia prieš, kaip BRT išlaikymo didesnė kaina nei bėginio transporto ir t.t.
 
 Tad už tramvajų, tik už jį.Paskutinis taisė liootas; 2022.10.05, 14:08.
 - 6 patinka
 Comment
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 UAB „Civitta“ (461 000 Eur studijos) specialistai mano kitaip.Parašė liootas Rodyti pranešimąIr po to jau eina kiti minusai ir argumentia prieš, kaip BRT išlaikymo didesnė kaina nei bėginio transporto ir t.t.
 
 
 
 
 
 Kita vertus, svarstyta tik apie brangesnį bekontaktį tramvajų.
 
 
 Comment





 
							
						
Comment