Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nupaišytos tokios trasos, aplenkant Senamiestį, buvo. Kažkur ir šitoj temoj turėtų jos būti. Bet jei kada ir rimtai tramvajus svarstomas bus, tai viskas dar gali keistis. Su mokyklos, kuri 2019 m. atidaryta turėjo būti, statybomis miestas nesusitvarko, ką ten Bastionų tiltas ar dar labiau tramvajus. Tiltų gatvę net įstiklinti planuota...

    Comment


      Z Vilniuje irgi siūlė tramvajų be laidų.
      Jeigu Lietuvoje kažkas prastums tramvajų jis vis tiek bus koks nors išsigimėlis ir arba važiuos ant vieno bėgio arba pasnigus palijus pašalus nevažiuos nes užtrumpins elektros perdavimą iš žemės nuo purvo vandens sniego.
      Arba bus su batareikėm ir žiemą išvis depo nepaliks

      Comment


        Parašė arturiux Rodyti pranešimą
        Nupaišytos tokios trasos, aplenkant Senamiestį, buvo. Kažkur ir šitoj temoj turėtų jos būti. Bet jei kada ir rimtai tramvajus svarstomas bus, tai viskas dar gali keistis. Su mokyklos, kuri 2019 m. atidaryta turėjo būti, statybomis miestas nesusitvarko, ką ten Bastionų tiltas ar dar labiau tramvajus. Tiltų gatvę net įstiklinti planuota...
        Iš studijos:

        Click image for larger version

Name:	schema.png
Views:	436
Size:	329,0 kB
ID:	1996867
        Su Bastionų tiltu schemos studijoje neaptikau. Tik šitai:

        Click image for larger version

Name:	bastionu.png
Views:	383
Size:	271,9 kB
ID:	1996868

        Comment


          Nu dar va tokį labai aukštos kokybės paveiksliuką radau (pažymėta atšaka į traukinių stotį per Bastionų tiltą):

          Click image for larger version  Name:	brt.png Views:	0 Size:	359,2 kB ID:	1996872
          Ir:

          Click image for larger version

Name:	metropoliteno.png
Views:	387
Size:	252,4 kB
ID:	1996875
          Paskutinis taisė Ångstrom; 2022.10.05, 12:04.

          Comment


            Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
            Nu dar va tokį labai aukštos kokybės paveiksliuką radau (pažymėta atšaka į traukinių stotį per Bastionų tiltą):


            Ir:
            Klaipėdos atveju viena linija turbūt net daugiau keleivių aptarnautų nei viena Vilniaus atveju (pvz. į pilaitę ar santariškes). Didžiajai daliai miesto ta linija tampa pasiekiama pėsčiomis.
            Flickr

            Comment


              Dar turbūt verta prisiminti, kaip atrodo Laivų skersgatvis:


              Click image for larger version

Name:	laivu-sk1.png
Views:	423
Size:	1,65 MB
ID:	1996880 Click image for larger version

Name:	laivu-sk2.png
Views:	377
Size:	1,29 MB
ID:	1996881
              Nelabai ką supratau iš tos studijos, kaip, pagal tą metropoliteno variantą, išvis turėjo eiti tas tramvajus iš šito skersgatvio per Donelaičio aikštę iki Donelaičio gatvės.

              Comment


                Parašė Ångstrom Rodyti pranešimą
                Nu dar va tokį labai aukštos kokybės paveiksliuką radau (pažymėta atšaka į traukinių stotį per Bastionų tiltą):

                Click image for larger version Name:	brt.png Views:	0 Size:	359,2 kB ID:	1996872
                Ir:

                Click image for larger version

Name:	metropoliteno.png
Views:	387
Size:	252,4 kB
ID:	1996875
                Taigi čia visur metro. Pagal šį planą tramvajus kursuotų kaip dabartinis 8E, per senamiestį.

                Comment


                  Atsiprašau, paskubėjau. Vadinasi, BRT/tramvajaus per Bastionų tiltą studijoje net nėra.

                  Comment


                    Kaip tik MRT Transit išleido video apie BRT. Video primena vieną labai svarbų, dažnai pamirštamą neigiamą dalyką apie BRT:

                    Statant BRT yra pavojus, kad BRT bus apkarpytas. Pvz. pradeda statyt BRT, bet žiūrėk, biškį jau finansiniais ar politiniais sumetimais sumžaino BRT skirtų juostų skaičių. Žiūrėk, biškį sutaupė ant stotelių ir nebeliko jose level flooring. Dar pataupykim ant to ir ano, gi vis tiek čia autobusai. Ir nuo to nukenčia, žinoma, vartotojai, t.y. miestiečiai, nes finale gali išeit piguma, o ne normalus BRT. Su metro to nepadarysi - arba statai pilnai metro, arba ne. Kaip sako video, metro per gatvę gi nepaleisi su mašinom. O štai BRT gali

                    Neprimena Vilniaus? Su savo nevykusiu greitųjų autobusu tinklu. Ar Klaipėda su savo BRT netaps tokia?

                    Ir po to jau eina kiti minusai ir argumentia prieš, kaip BRT išlaikymo didesnė kaina nei bėginio transporto ir t.t.

                    Tad už tramvajų, tik už jį.
                    Paskutinis taisė liootas; 2022.10.05, 13:08.

                    Comment


                      Parašė liootas Rodyti pranešimą
                      Ir po to jau eina kiti minusai ir argumentia prieš, kaip BRT išlaikymo didesnė kaina nei bėginio transporto ir t.t.
                      UAB „Civitta“ (461 000 Eur studijos) specialistai mano kitaip.

                      Click image for larger version

Name:	tramv-islaidos.png
Views:	393
Size:	37,0 kB
ID:	1996902
                      Click image for larger version

Name:	sanaudos.png
Views:	353
Size:	68,9 kB
ID:	1996903
                      Click image for larger version

Name:	sanaudos-brt.png
Views:	355
Size:	74,3 kB
ID:	1996904

                      Kita vertus, svarstyta tik apie brangesnį bekontaktį tramvajų.

                      Comment


                        Paėmę Klaipėdą, lietuviai nesuprato, kaip prižiūrėti ir atnaujinti niekur neregėtą daiktą – elektrinį tramvajų.

                        92 metai atgal „Lietuvos žiniose“ (1931-07-15):

                        Click image for larger version  Name:	Image?id=2689&type=2&filename=lz_19310715_p5_-_ivedamas_autobusu_susisiekimas.png&modified=10%2F30%2F2013%2019%3A43%3A08.png Views:	1 Size:	120,3 kB ID:	2044370
                        Paskutinis taisė kuk; 2023.04.17, 13:35.

                        Comment


                          Nelabai paprogresvalom tuo požiūriu nuo 1931

                          Comment

                          Working...
                          X