Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    jei iki Palangos, tai labai reikalingas
    O jeigu iki Liepojos, tai išvis būtų pasaka

    Comment


      tarpmiestinis metro

      Comment


        Klaipėdos ateitis: tramvajus ar elektrobusai?
        http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...robusai-822099


        Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos posėdis.
        SVARSTYTA. DĖL PRITARIMO PROJEKTO „ELEKTRA VAROMO VIEŠOJO TRANSPORTO NAUJŲ GALIMYBIŲ PLĖTRA (DEPO)“ ĮGYVENDINIMUI.


        Kelios ištraukos:
        Planuojamos Investicijų programos aprašas
        Investicijų programos idėja yra nutiesti ir išdėstyti naują tramvajaus bėgių tinklą, kuris apimtų 10 transporto priemonių, aptarnaujančių 20 stotelių centriniame miesto teritorijos koridoriuje bei įsigyti 6 troleibusus kartu su reikalinga įkrovimo infrastruktūra. Naujasis tramvajų tinklas ir troleibusai bus integruoti į viešojo transporto sistemą ir taip pakeis 42 ankstesnius dyzelinu varomus autobusus.
        <...>
        Numatomos bendrosios investicijų išlaidos
        Numatomas bendras investicijų biudžetas yra 86,3 mln. Eur iš kurių 84,1 mln. Eur skirta tramvajų tinklui įskaitant infrastruktūras, depą, stoteles, riedmenis, kelio darbus ir transporto priemonių trasas. Numatomos išlaidos troleibusams bendrai sudaro 2,1 mln. Eur ir 0,1 mln. Eur įkrovimo infrastruktūroms.
        <...>
        Suplanuota, kad troleibusus pirks KLAP ir finansuos savomis lėšomis (30 %) ir banko paskola (70 %).
        <...>
        Preliminarus Investicijų programos įgyvendinimo tvarkaraštis
        [pradžios ir pabaigos datos]
        Investicijų programos dalis ir pagrindinės projekto rengimo paslaugos

        Tramvajų tinklo projektas :
        Pradžios data Pabaigos data
        Įdarbinimas ir darbo vietų steigimo organizavimas
        Galimybių studija
        Techninis projektas
        Inžineriniai tinklai
        Tramvajaus linija
        Depo statyba
        Kelio darbai
        Sankryžų renovacija
        Papildomų kelių tiesimas transporto priemonėms
        ITS sistemos
        Riedmenų įsigijimas
        Testavimas ir eksploatacija
        Projekto valdymas ir viešieji ryšiai
        2017 3 ketv.
        2017 3 ketv.
        2019 1 ketv.
        2019 1 ketv.
        2019 1 ketv.
        2019 1 ketv.
        2019 1 ketv.
        2019 1 ketv.
        2020 1 ketv.
        2020 3 ketv.
        2017 2 ketv.
        2021 1 ketv.
        2017 4 ketv.
        2018 2 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 4 ketv.
        2020 3 ketv.
        2020 3 ketv.
        2020 4 ketv.
        2021 2 ketv.
        2021 2 ketv.
        Elektrobusų projektas:
        Įkrovimo infrastruktūra
        Transporto priemonių įsigijimas
        Testavimas ir eksploatacija
        2017 3 ketv.
        2017 3 ketv.
        2018 3 ketv.
        2018 2 ketv.
        2018 2 ketv.
        2018 4 ketv.
        Paskutinis taisė Briedis; 2017.07.28, 08:27.

        Comment


          Girti rašė? Tai elektrobusai, tai troleibusai... Įdomu, kaip 10 tramvajų žada pakeisti 36 autobusus? Pagal talpą gali, bet pagal kursavimo dažnį - ne. Be to jau dabar turime 3 ketvirtį, o viskas tik plepalų stadijoje. Pinigų net niekas dar nedavė...
          Ir šiaip visa tai tik žaidimas, jokios realios naudos VT neturintis. Nes pagrindinis valdžios tikslas turi būti persodinti bent penktadalį keleivių iš automobilių į VT, visiškai nesvarbu, "ekologiškas" jis ar ne. Dabar net nekeliamas toks tikslas. O brangios investicijos į VT be juo besinaudojančių žmonių skaičiaus didėjimo yra VT profanacija ir pinigų švaistymas. Patys gi automobilistai nepersės į VT, kad ir koks jis ekologiškas ar naujas bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2017.07.28, 07:37.

          Comment



            2017-07-28, 20:41 Audronė GAIDIMAVIČIENĖ, VšĮ „Vilniaus metro“
            Klaipėdos tramvajus: lipama ant vilnietiško grėblio
            http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eblio-1570033/

            Comment


              Kai tik išgirstu žodžių junginį "Galimybių studija", viskas pasidaro aišku... Ypač Klaipėdos atveju - labai pamėgo miesto valdžia ir administracija šį brangų realios naudos neduodantį žanrą.
              N N N

              Comment


                Parašė Briedis Rodyti pranešimą

                2017-07-28, 20:41 Audronė GAIDIMAVIČIENĖ, VšĮ „Vilniaus metro“
                Klaipėdos tramvajus: lipama ant vilnietiško grėblio
                http://www.ve.lt/naujienos/klaipeda1...eblio-1570033/
                O taip! Klaipėdos metro!
                Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  O taip! Klaipėdos metro!
                  Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.
                  Buvo straipsnis apie metro:
                  https://www.miestai.net/forumas/foru...71#post1570171

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    O taip! Klaipėdos metro!
                    Tarp transporto specialistų vyrauja nuomonė, kad iš esmės spręsti susisiekimo problemas gali tik transporto srautų išskirstymas į skirtingus lygius. Tokio tipo viešojo transporto priemonė yra metropolitenas. Asociacijos „Metro sąjūdis“ specialistai Klaipėdai yra pasiūlę metro trasą, kurios dalis kaip įprastas geležinkelis galėtų būti pratęsta iki Palangos.
                    O aš sakyčiau, kad pigiausias būdas išspręsti transprto problemas yra automobilių srautų mažinimas esamo VT tipo sąskaita tose pačiose gatvėse. Taip,, kai kas užsibliaus, užsivems, kad jo teisės važiuoti tačke "pažeidžiamos", bet valdžia turi turėti stuburą. Deja, ten sėdi bestuburiai, kurie gyvenimo be automobilio neįsivaizduoja.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O aš sakyčiau, kad pigiausias būdas išspręsti transprto problemas yra automobilių srautų mažinimas esamo VT tipo sąskaita tose pačiose gatvėse.
                      Kokiais būdais ir kokiose gatvėse konkrečiai?

                      Comment


                        Visose gatvėse, kurios yra VT magistralės. Taip, tai kartu ir automobilių eismo pagrindinės gatvės. Bet automobilių srauto mažinimas susideda ne iš automobilių eismo uždraudimo ar ribojimo kai kuriose gatvės (tai irgi priemonė, bet tik komplekse su kitomis), o visų pirma į automobilių apmokestinimą, parkavimo vietų mažinimą ir apmokestinimą net ir prie didelių PC, taip pat įmonių su milžiniškais parkingais savo darbuotojams, įskaitant ir daugoaaukščius ar požeminius. Pavyzdžiui. PC turėtų mokėti milžiniškus mokesčius už kiekvieną parkavimo vietą ir tada galvotų, kaip elgtis - imti pinigus iš pirkėjų tarkim už didesnė nei 20-30 min parkavimą ar gerokai susimažinti paringus. Darbdavys irgi galėtų imti mėnesio mokestį už parkavimo vietą. Ir tai ne mano išgalvojimas. Pavyzdžiui, Vilniaus universitete tokia galimybė jau buvo svartoma. Iš studentų plėšti daug, iš dėstytojų gerokai mažiau. Nenoriu išsiplėsti, tačiau priemonių yra, kaip riboti automobilizaciją ir persodinti žmones į VT.

                        Comment


                          Klaipėdos darnaus judumo plane atradau net du tramvajaus (arba BRT, jei galimybių studija nuspręs) variantus:




                          Keista, kad nėra atšakos iki stoties.
                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                          Comment


                            "Paaiškėjo, kad toje vietoje, kur planuojama automobilių aikštelė, yra labai nestabilūs gruntai ir juose reikėtų įrengti apie 20 metrų po žeme ištisinius polius. Tai brangina projektą. Kita faktinė aplinkybė, verčianti iš naujo permąstyti šio projekto įgyvendinimo strategiją, jau yra laimėtas tramvajaus įrengimo konkursas. Todėl norint įgyvendinti projektą numatytu perimetru, tektų sustiprinti pervažą po Herkaus Manto gatve", – aiškino R.Zulcas.
                            http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...-kartus-896951

                            Tiesa ar melas?

                            Comment


                              Eilinis nusipezėjimas.

                              Comment


                                hm, o kam mirštančiam miestui tramvajus?

                                Comment


                                  Tramvajus Klaipėdoje: ar uostamiestis taps pionieriumi?

                                  Klaipėdos savivaldybė jau artimiausiu metu pasirašys sutartį su 400 tūkstančių eurų kainuosiančios galimybių studijos rengėjais
                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...mi-667-1088254


                                  Comment


                                    ar aš čia vienas durnas ar čia akivaizdus pinigų įsisavinimas? Kam Klaipėdai tramvajus? Kas juo važinės?

                                    Comment


                                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                      ar aš čia vienas durnas ar čia akivaizdus pinigų įsisavinimas?
                                      Įsisavinimas.

                                      Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                                      Kam Klaipėdai tramvajus? Kas juo važinės?
                                      Į šiuos klausimus atsakys galimybių studija

                                      Comment


                                        Berods prieš kokį dešimtmetį jau darė? Ir vėl? Autobusų normaliai sutvarkyti negali, o svaigsta apie tramvajų.

                                        Comment


                                          Jei net Liepoja turi...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X