Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vienabėgis važiuoja estakada, o ne gatvėmis. Kur Klaipėdos centre ir senamiestyje jas įrengti? Galima tunelį kasti, bet kaina...

    Comment


      kažkodėl nematau kame problema.
      nutiesi virš taikos prospekto estakadą su atramomis vidury gatvės ir viskas.
      nuo senmiesčio sukteli link "sba" ir geležinkelio stoties, o toliau virš liepojos gatvės ir nors iki pat būtingės...
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        Normalaus tramvajaus iekur nereikia kelti ir vaizdo bjauroti.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
          stebinat fantazijos trūkumu
          jeigu jau tiesti bėgius tramvajui, tai neką daugiau kainuotų monobėgis, o toliau viena ekonomija:
          vagonų skaičius neribotas.
          vairuotojų nereikia.
          trinties ir triukšmo klausimai išsisprendžia.
          ekologiškas ir greitas transportas...
          Tamsta labiau stebina.
          Tramvajus - tai svarbi didmiesčio estetikos ir apskritai kultūros dalis. Tai ne vien priemonė nuvykti iš vieno galo į kitą. Ir lyginti jį su elektriniais traukiniais, metro, įvairiais monobėgiais ir ufonautų lėkštėmis - tikrai ne fantazijos požymis.

          Comment


            sutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
            dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
            todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              Jeigu kalbate apie miesto magnetinį vienbėgį, tai galime palyginti su http://en.wikipedia.org/wiki/Linimo. Labai įdomūs skaičiai krenta į akis:

              The overall construction cost thus came to roughly $100 million per km.
              Neabejoju, kad tramvajų būtų galima įrengti už mažą šios sumos dalį

              Comment


                Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                sutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
                dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
                todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris

                Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                Jeigu kalbate apie miesto magnetinį vienbėgį, tai galime palyginti su http://en.wikipedia.org/wiki/Linimo. Labai įdomūs skaičiai krenta į akis:



                Neabejoju, kad tramvajų būtų galima įrengti už mažą šios sumos dalį
                Maskvoje, pastatę vienbėgį, paskaičiavo, kad kasti metro tunelius- pigiau
                Tai gal iš karto metro? Vienbėgiai, gondonos, gravicapos.
                http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                Comment


                  Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
                  sutikčiau, jeigu klaipėdos panašiai, kaip rygos būtų negalima įsivaizduoti be trmvajaus.
                  dabar gi eina kalba apie šiuolaikinę, greitą, ekologišką miesto transporto sistemą.
                  todėl ir nesuprantu, kodėl grakštus monobėgis bjauros miestą, o tramvajus su mašinistu ir visa bėgių ir laidų sistema, klaipėdai bus gėris
                  Senamiestį ir centrą estakada nebjauros?

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Senamiestį ir centrą estakada nebjauros?
                    jau rašiau, kad nebūtina grūstis į senamiestį, jis puikiai praeitų šalia "sba" baldų ir manau, kad toks:

                    http://en.wikipedia.org/wiki/Birmingham_Maglev

                    iš viso būtų puošmena bet kokiam miestui
                    pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                    Comment


                      Tikiuosi, duodamas nuorodą atkreipėt dėmesį, kad magnetinė traukos sistema ten jau seniai išmontuota kaip nerentabili, o ant jos infrastruktūros įrengta trauka lynu...

                      The system closed in July 1995 when an investigation concluding the cost of reinstating and maintaining the Maglev to be too high.

                      Comment


                        Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                        300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
                        Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
                        O galvoji Klaipėda neturi priemiesčių?
                        Beje, prieš keliolika metų ten buvo beveik ketvirtis milijono (na max berods 209 buvo pasiekusi, bet tuo metu ir universitetą įkūrė), o Malmė nuo 250 iki 300 išaugo visai neseniai, ir tik dėl imigrantų afganų, kurių ten 30 proc. ir kurie tikrai nevažinėja jokiais VT.
                        Beje, jei remiesi vikipedija (o kuo gi daugiau )- atkreipk dėmesį į Malmės urban area ir jos gyventojų skaičių- 250 tūkst.
                        Taline? Kažką maišai turbūt Va Rygoj tai rimtas geležinkelio mazgas- visur mieste galima traukiniais nukeliauti.
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          O galvoji Klaipėda neturi priemiesčių?
                          Beje, prieš keliolika metų ten buvo beveik ketvirtis milijono (na max berods 209 buvo pasiekusi, bet tuo metu ir universitetą įkūrė), o Malmė nuo 250 iki 300 išaugo visai neseniai, ir tik dėl imigrantų afganų, kurių ten 30 proc. ir kurie tikrai nevažinėja jokiais VT.
                          Beje, jei remiesi vikipedija (o kuo gi daugiau )- atkreipk dėmesį į Malmės urban area ir jos gyventojų skaičių- 250 tūkst.
                          Taline? Kažką maišai turbūt Va Rygoj tai rimtas geležinkelio mazgas- visur mieste galima traukiniais nukeliauti.
                          Beprasmiška ginčytis su demagogais... Statyk metro Vilniuje toliau ir įtikinėk visus, kad balta - tai juoda, o juoda - tai raudona
                          "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                          Comment


                            Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                            Beprasmiška ginčytis su demagogais... Statyk metro Vilniuje toliau ir įtikinėk visus, kad balta - tai juoda, o juoda - tai raudona
                            Beprasmiška ginčytis su asfalto fanatais, kuriem Klaipėdos dydžio miestas atrodo kaip Krokuvos dydžio
                            http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                            Comment


                              Parašė Kosovo Rodyti pranešimą
                              300 t. gyv. - Nieko sau Klaipėdos dydžio miestas, o paėmus priemiesčius gaunasi gerokai virš 600 t.
                              Beje, iš Pabaltijo valstybių tik Taline yra S-Bahn
                              Klaipėda labai siauras ir ištęstas miestas. Viena linija galėtų aptarnauti visą miestą.

                              Comment


                                Viena linija negalėtų aptarnauti viso miesto.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Nuo Taikos prospekto į abu šonus yra grubiai po 1km. Vien Gedo prospektą Vilniuje pirmyn atgal pereiti gaunasi 4km. Nebūtų tragedija truputi ir pajudėti.

                                  Comment


                                    Klaipėda panaši į Liepoją, ten užtenka vienos tramo linijos, kuri sekmingai veža keleivius nuo XIX a.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Klaipėda panaši į Liepoją, ten užtenka vienos tramo linijos, kuri sekmingai veža keleivius nuo XIX a.
                                      o jei pratesus iki Palangos, tai būtų puiku.

                                      Comment


                                        /\ jeigu ten būtų srautas pakankamas, bent jau vasarą gal ir pakaktų.

                                        Comment


                                          Jei tramvajų nutiestų Taikos prospektu, tai vistiek Šilutės plentu ir Pilies/Minijos gatve autobusai turėtų kursuoti. Tiesiog pasikeistų viešojo transporto rūšis pagrindinėje arterijoje.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X