Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.

    O tai faina, gal but busiu pirmas zmogus pravaziaves tais ruozais kaip keleivis

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      „Tik rezerviniu likęs ruožas tarp „Draugystės“ ir centrinės geležinkelio stočių yra didžiulis turtas, kurį būtina panaudoti keleiviniam transportui“, – įsitikinęs traukinių panaudojimo keleiviams pervežti ne tik tarp miestų, bet ir mieste idėjos iniciatorius Klaipėdos tarybos narys Rimantas Cibauskas.

      O tai faina, gal but busiu pirmas zmogus pravaziaves tais ruozais kaip keleivis
      Kažkoks spec. traukinys bus?

      O tas ruožas joks rezervinis dabar.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Tramvajaus idėja- utopinė, o per Klaipėda einančio geležinkelio panaudojimas yra išeitis ties kuria ir reikia apsistoti. Vilniuje pagaliau kažkam toptelėjo į galvą mintis, kad auto mortyra yra gera idėja sujungianti geležinkelio sotį su oro uostą. Matosi, kad Lietuvos politikam geros idėjos gimsta tik tada, kai išmelžiami investuotojai siūlantys tramvajus. Naudojantis Vokietijos arba Čekijos geležinkeliais auto mortyrų galima aptikti visuose miestuose ir miesteliuose, jau seniai aišku, kad per miestą vingiuojantį geležinkelį galima panaudoti ir viešajam transportui, ne vien koviniam vežti. Mortyros įsigijimas tikrai nėra toks jau ir sudėtingas procesas palyginus su naujos linijos tiesimu, todėl Klaipėdai puikiai tiktų Vilniaus mortyros pavyzdys. Kadangi jos grindų aukštis toks pats kaip ir perono turime žemagrindę transporto priemonę. Argumentai kad geležinkelio linija Klaipėdoje eina per pramoninį rajoną irgi turi mažai pagrįstumo, nes bet kada galima pakoreguoti autobusų maršrutus, kad jie kirstųsi su Mortyros sustojimais, taip būtų sukurtas viešojo transporto intermodališkumas. Įdiegta El. bilieto sistema tam tik pasitarnaus ir palengvins viešojo transporto organizavimą. Nereikia grandiozinių užmojų, reikia viską daryti pakopomis, toliau sektų linijos elektrifikavimas, plėtimas, sujungimas su kitais miestais...
        Paskutinis taisė LAZAS_; 2008.10.21, 01:31.

        Comment


          Auto mortyros turbūt iššauna keleivius aukšta trajektorija iš taško A į tašką B

          Absoliuti dauguma miesto gyventojų gyvena vienoje geležinkelio pusėje, maža to, dar be tiesioginio kontakto su juo (atskirti pramoninės ir komercinės teritorijos tarp Šilutės plento ir Klaipėdos - Rimkų tarpstočio).
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Tramvajus jungiantis Klaipeda su Palanga ir Sventaja - nerealu (nebent labai tolimoj ateity). Aplamai kokia prasme vaziuoti i mazus miestus - Palanga ir Sventaja ~70km/h greiciu, kai su masina ar autobusu gali vaziuoti greiciau (tiksliai nezinau kokiu greiciu vaziuotu tramvajus), aisku nebent turistams.
            Realiau atrodytų geležinkelio linija per šiuos miestus. Sezoniniai (vasaros) traukiniai (automotrisių, manau, neužtektų) tikrai būtų pelningi.

            Comment


              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Realiau atrodytų geležinkelio linija per šiuos miestus. Sezoniniai (vasaros) traukiniai (automotrisių, manau, neužtektų) tikrai būtų pelningi.
              Pritariu. Šiaip dabar visi keturi kurortai neturi geležinkelio. Manau, kad tai nėra normalu, nes traukinys yra ekologiškesnė transporto priemonė už automobilį ar autobusą. Nutiesus liniją Klaipėda - Palanga - Šventoji ( - Būtingė), Palanga turėtų ir autobusų stotį, ir oro uostą, ir geležinkelio stotį. Tada beliktų realiai sutvarkyt prieplauką (galima būtų įrengti ties tiltu į jūrą) ir kurortas turėtų visą infrastruktūrą. Atvyktų kad ir buriuotojai. O kruizinių laivų keleiviai (jeigu norėtų) galės sėst į vasarinį traukinį Klaipėdoje (pvz atvirais vagonais) ir po nepilno pusvalandžio išlipti jau kurorte.
              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Auto mortyros turbūt iššauna keleivius aukšta trajektorija iš taško A į tašką B

                Absoliuti dauguma miesto gyventojų gyvena vienoje geležinkelio pusėje, maža to, dar be tiesioginio kontakto su juo (atskirti pramoninės ir komercinės teritorijos tarp Šilutės plento ir Klaipėdos - Rimkų tarpstočio).
                Tokios linijos atidarymas Klaipėdoje išjudintų plėtrą. Situacija būtų tokia kaip ir su nauja metro linija. Padidėtų žemes vertė, nes ji taptų patrauklesnė suseikimo atžvilgiu, todėl būtų kuriami nauji gyvenamieji rajonai ne kur nors už miesto kaip Romai ir pan. bet netoli geležinkelio linijos. Kas svarbiausia, kad bandomajai linijai atidaryti nereiks šimta-milijoninių investicijų. Dėl to kad gyvenamieji rajonai vienoje geležinkelio pusėje kaip ir sakiau katastrofos nematau, juk visas Klaipėdos išdėstymas yra kaip šachmatų lenta, Autobusai būtų paleisti važinėti zigzagais ir tai būtų į naudą, nes dabar visi pagrindiniai autobusų maršrutai yra sukoncentruoti Taikos prospekte. Taip važinėdami jie būtų patogesni, o keleiviai visada galėtų persėsti į automotrisę (Sorry vis dėl to tas traukinukas vadinasi automotrisė, o ne automortyra), kuri važiuodama tiesiai ir nedalyvaudama eismo kamščiuose bus tikrai greitesnė už autobusą.

                Comment


                  Parašė LAZAS_ Rodyti pranešimą
                  Tokios linijos atidarymas Klaipėdoje išjudintų plėtrą. Situacija būtų tokia kaip ir su nauja metro linija. Padidėtų žemes vertė, nes ji taptų patrauklesnė suseikimo atžvilgiu, todėl būtų kuriami nauji gyvenamieji rajonai ne kur nors už miesto kaip Romai ir pan. bet netoli geležinkelio linijos. Kas svarbiausia, kad bandomajai linijai atidaryti nereiks šimta-milijoninių investicijų. Dėl to kad gyvenamieji rajonai vienoje geležinkelio pusėje kaip ir sakiau katastrofos nematau, juk visas Klaipėdos išdėstymas yra kaip šachmatų lenta, Autobusai būtų paleisti važinėti zigzagais ir tai būtų į naudą, nes dabar visi pagrindiniai autobusų maršrutai yra sukoncentruoti Taikos prospekte. Taip važinėdami jie būtų patogesni, o keleiviai visada galėtų persėsti į automotrisę (Sorry vis dėl to tas traukinukas vadinasi automotrisė, o ne automortyra), kuri važiuodama tiesiai ir nedalyvaudama eismo kamščiuose bus tikrai greitesnė už autobusą.
                  Kurioj vietoj per visą Klaipėdą norite nutiesti geležinkelio bėgius? Štai kas mane labai domina...

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Kurioj vietoj per visą Klaipėdą norite nutiesti geležinkelio bėgius? Štai kas mane labai domina...
                    Norima panaudoti esamą liniją.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Norima panaudoti esamą liniją.
                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      Kurioj vietoj per visą Klaipėdą norite nutiesti geležinkelio bėgius? Štai kas mane labai domina...
                      Dėl to ši diskusija ir prasidėjo. Kam tiesti naujas tramvajaus linijas, kai išilgai miesto eina geležinkelis, kurį galima panaudoti taip pat kaip jis dabar naudojamas Vilniuje.
                      Paskutinis taisė 99; 2008.10.23, 08:49.

                      Comment


                        Šiek tiek panagrinėjęs žemėlapį tuo įsitikinau, jog eina ne tik išilgai miesto, bet netgi ir skersai (link antrosios perkėlos). Žymiai palankesnė infrastruktūra, nei Vilniuje. Ir jeigu būtų išnaudota ši linija miesto viešojo transporto alternatyvai, tuomet triskart valio. Taip pat, galėtų būti padaryti reisai į Girulius, Gargždus ir t.t...

                        Comment


                          Link perkėlos (ir dar toliau, iki pat piliavietės, bet per Baltijos laivų statyklą) geležinkelis eina nuo Draugystės stoties, ir uosto patvoriu ilga atkarpa, greitis ribotas, kur ir kaip ten vežtų keleivius sunku įsivaizduoti esant dabartinei situacijai. Į Gargždus greitis nedidelis pramonine linija, ir važiuojant nuo jų patenkama į Rimkų stotį, norint važiuoti link miesto centro keičiasi važiavimo kryptis.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                            Šiek tiek panagrinėjęs žemėlapį tuo įsitikinau, jog eina ne tik išilgai miesto, bet netgi ir skersai (link antrosios perkėlos). Žymiai palankesnė infrastruktūra, nei Vilniuje. Ir jeigu būtų išnaudota ši linija miesto viešojo transporto alternatyvai, tuomet triskart valio. Taip pat, galėtų būti padaryti reisai į Girulius, Gargždus ir t.t...
                            Cia gal is senu planu? 94 pirma karta apsilankes Klaipedoj, dar spejau pamatyti begius Taikos prospekte ties dabartiniu Akropoliu. Ten buvo privaziuojamasis kelias i CBK. Veliau "Kartonas" atiteko "Draugystei", o privaziuojamaji kelia sutrumpino iki Gelzbetonio kombinato (kurio dalis tapo "Hyper Maxima", veliau "Akropoliu").
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              O del "tramo"... Pigiau butu gelezinkelio linija nuo Kretingos i Palangos OU nutiest. Padaryt sustojima tarp Klaipedos stoties ir Rimku (prie naujo turgaus, ties pervaza). Pakoreguoti autobusu marsrutus. Paleist motrises ar dyzeliukus... O mieste tiesti "trama"... atleiskit, "ant kiek" dar simtu norit sumazint klaipediecu populiacija? Kas antram reise po "tramu" papuls koks zioplys, erelis ar siaip toki stebukla pirma kart isvydes zmogelis... (cia apie automobiliu vairuotojus).
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Vis delto, kiek teko buti Klaipedoje ir vaziuoti traukiniu i Silutes puse, tai ta linija eina per pramonine zona ir jokiam susisiekimui mieste netinka. Dar. Rytineje linijos puseje yra menkai isisavinti lauku.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vis delto, kiek teko buti Klaipedoje ir vaziuoti traukiniu i Silutes puse, tai ta linija eina per pramonine zona ir jokiam susisiekimui mieste netinka. Dar. Rytineje linijos puseje yra menkai isisavinti lauku.
                                  Tai čia ne trūkumas, o privalumas. Žmonės važiuos į/iš darbo. O ateityje, jau esant nuolatiniam viešajam transportui, ir rytinėje dalyje atsiras gamyklų, ofisų ir gyvenamųjų namų.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Tai čia ne trūkumas, o privalumas. Žmonės važiuos į/iš darbo. O ateityje, jau esant nuolatiniam viešajam transportui, ir rytinėje dalyje atsiras gamyklų, ofisų ir gyvenamųjų namų.
                                    Ateityje ir pasiteisins, o dabar reikia stengtis kuo daugiau žmonių pritraukti į Šilutės traukinį.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Ateityje ir pasiteisins, o dabar reikia stengtis kuo daugiau žmonių pritraukti į Šilutės traukinį.
                                      Galėtų dar ir trečias būti... Iš Šilutės gerokai popiet, o iš Klaipėdos arba ryte arba kokią 16 val.

                                      Comment


                                        Aš vis tikiuosi,kad šis projektas (tramvajaus) bus realizuotas,bet,atrodo,tai nerealu(bent jau kol kas). Šiaip,man labiau tramvajaus idėja patinka,o ne paskutiniu metu siųlytas traukinukas. (O geriausia - tramvajus + motrisė miesto rytinėje dalyje esnančiu geležinkelio ruožu ).
                                        Paskutinis taisė Silber418; 2008.11.08, 16:23.

                                        Comment


                                          Ji minėjo, jog Baltijos laivų statykla turi neoficialų technikos paminklą – tramvajaus depą, kuriame stovėjo ir buvo remontuojami lokomotyvai ir vagonai. Tai vienintelio Lietuvoje veikusio elektrinio tramvajaus depas. Šiuo metu tame pastate yra Baltijos laivų statyklos sporto salė. "Griauti jos neketinama, bet pastatas labai pelija",– seno namo trūkumus atskleidė Ž.Venčkauskaitė.
                                          http://klaipeda.diena.lt/dienrastis/...rakstis-180311
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X