Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
    Žinoma, nesezonas neprilygsta sezonui. O kodėl ten trenkiasi, klausk jų. Gal anglų kalbos nemoka?
    Ir kuo Palanga traukia vokiečius, rusus?
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Aš kalbėdamas orientavausi į lietuvius. Juk jie svetimame mieste irgi tokie kaip ir turistai

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Ir kuo Palanga traukia vokiečius, rusus?
        Pats pasakei, kad ji traukia. O kuo, tai jau ne taip ir svarbu
        Paskutinis taisė ; 2007.01.24, 18:14.
        Įžvalgos.lt - FB - G+

        Comment


          Parašė Ash Rodyti pranešimą
          Pats pasakei, kad ji traukia. O kuo, tai jau ne taip ir svarbu
          Nu, kad traukia tai ir taip žinau, man įdomu kuo
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Nu, kad traukia tai ir taip žinau, man įdomu kuo
            Atsiprašau, bet paklausiu tavęs - kuo tave traukia tarkim Turkija ar Ispanija? Egzotika. To ko Lietuvoje negausi. Tu galvoji kokiam vokiečiui pabuvojusiam ir toj Ispanijoj, ir toj popsiškoj Turkijoj neįdomu į atšiaurų (ir pakankamai neblogai sutvarkytą) kurortą nuvažiuoti? Va kur, kokiam vokiečiui egzotika.

            Comment


              O ką jeigu dėti normalią europinę vėžę? Pagal vikipediją tram-train'ai (tramvajus važiuojantis traukinio vėže) jau kursuoja Olandijoj ir Vokietijoj. Tuomet esant reikalui (pvz padidėjus srautams vasarą) galima būtų tarp miestų paleisti traukinuką, o pačioj Klaipėdoj tramvajų. Be to gal kurią dieną susijungtumėm geležinkeliu su Liepoja ir tuo pačiu mums būtų prieinamas kurkas ilgesnis pajūris (koks skirtumas kieno jis pusėj jei tiek mes tiek latviai būsim Šengene).

              Comment


                Modernaus elektrinio tramvajaus idėja aiškiai buvo įvardyta ir 2005-ųjų vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajonų - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".
                O gal kas galite pateikti daugiau informacijos apie Neringos miesto dalyvavimą šiame projekte? Nejaugi Neringoje įmanoma įdiegti naują transporto priemonę?

                Comment


                  Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                  Atsiprašau, bet paklausiu tavęs - kuo tave traukia tarkim Turkija ar Ispanija? Egzotika. To ko Lietuvoje negausi. Tu galvoji kokiam vokiečiui pabuvojusiam ir toj Ispanijoj, ir toj popsiškoj Turkijoj neįdomu į atšiaurų (ir pakankamai neblogai sutvarkytą) kurortą nuvažiuoti? Va kur, kokiam vokiečiui egzotika.
                  Sutinku tik dalinai.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Bet vis tiek žiemą tramvajai nebedirbs 100 proc. ir turės dalis jų stovėt... Nežinau realios situacijos, vasarą neatostogauju Lietuvos pajūry, nesuprantu ko lietuviai trenkiasi į tą Palangą, ji labai pasidarė komercinė Atostogauju užsienį ir tai atsieina vos šimtu kitu brangiau, o įspūdis lieka šimtus kartų geresnis Abejotina man...
                    Tu nevažinėji į pajūri, tai kiti važiuoja. Aš turiu Palangoj pažįstamų, tai pas juos ne tik vasarą, bet ir žiemą dažnai apsilankom. Būnam ne tik Palangoj, o dažnai ir į Klaipėdą pavažiuojam, tai kas vairuoja auto, per atitinkamų vietos įžimybių ir kitų kultūrinių objetų aplankymą turi "aukotis" ir nevartoti stipresnių gėrimų. Todėl esant pvz. tramvajui, tikrai niekam nebūtų problema išgerti ir nebijoti, kad normaliai grįši į namus ir niekam nereiks aukotis
                    Parašas :)

                    Comment


                      Todėl esant pvz. tramvajui, tikrai niekam nebūtų problema išgerti ir nebijoti, kad normaliai grįši į namus ir niekam nereiks aukotis
                      Žinoma, stipriųjų gėrimų vartojimas yra viena iš prigimtinių žmogaus teisių dėl kurios verta investuoti viešuosius finansus į transporto vystymą.

                      Comment


                        Jo be galo protinga idėja ~ 2 milijardus kainuojantį tramvajų tiest per laukus
                        kažkaip netenka stebėtis, kad jos užmojis, neturintis bent kiek realesnio pagrindo, yra per didelis ir šis projektas atguls į stalčių
                        http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                        Comment


                          Parašė music Rodyti pranešimą
                          Jo be galo protinga idėja ~ 2 milijardus kainuojantį tramvajų tiest per laukus
                          Sujungt Klaipėda su Palanga yra šio projekto pliusas, ne minusas, gali tuo neabejot.
                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                          Comment


                            Jei neklystu galimybiu studija ivertintu ka ir kur apsimoka ar neapsimoka tiesti, o i idejas tiesti linija per laukus nereiketu taip rimtai ziureti.

                            Comment


                              Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                              O gal kas galite pateikti daugiau informacijos apie Neringos miesto dalyvavimą šiame projekte? Nejaugi Neringoje įmanoma įdiegti naują transporto priemonę?
                              Tiesiogiai manau Neringa šiame reikale nedalyvauja. Turbūt tas klausimas buvo svarstomas pakete kartu su kitais ketverto svarstytais klausimais. Neringa irgi turėtų būti suinteresuota tuo projektu, kadangi poilsiautojai dažnai aplanko ne vieną pajūrio kurortą ar vietovę, o tramvajus labai pagerintų susisiekimą.
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                Sujungt Klaipėda su Palanga yra šio projekto pliusas, ne minusas, gali tuo neabejot.
                                Greičiausiai paprasčiausiai neapsimokėtų investuoti daugiau kaip milijardą ir tiesti ~25km liniją per laukus, kad prisijungtų tokie nykštukai, kurie vos akimirkai tampa dideliais (vasaros sezono metu) ir vargu ar daug atostogaujančių Palangoje kažko važiuoja į Klaipėdą. Gal kadanors.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Greičiausiai paprasčiausiai neapsimokėtų investuoti daugiau kaip milijardą ir tiesti ~25km liniją per laukus, kad prisijungtų tokie nykštukai, kurie vos akimirkai tampa dideliais (vasaros sezono metu) ir vargu ar daug atostogaujančių Palangoje kažko važiuoja į Klaipėdą. Gal kadanors.
                                  Dėl apsimokėjimo vasarą neabejoju, nes tikrai atvažiavę bent keliom dienom dažnai aplanko ir kitas pajūrio vietas. Įdomu tik kaip būtų visą sezoną. Bet ir tai pliusų daug: visų pirma tarnauja kaip Klaipėdos miesto transportas, susisiekimas su oro uostu. Be to Karklėje,Giruliuose irgi vyksta urbanizacija. Alternatyva autobusams ir mikriukams į Palangą.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Vasara gan trumpas laikotarpis, nors ir šiuo metu daug žmonių nebūtų, atvykę į Palangą keliom dienom didžioji dalis tikrai nevažiuoja į Klaipėdą, nebent tie kurie pajūryje užsibūna ilgiau (mažesnė dalis). Visa likusi metų dalis nieko gero nežada. Kas kada nors buvo žiemą Palangoje matė koks tai išmiręs miestelis. Karklė, Giruliai ir pan. - nieko nepadės. Pilnai užtenka ir autobusų.

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Kas kada nors buvo žiemą Palangoje matė koks tai išmiręs miestelis.
                                      Buvau Palangoje per Naujuosius. Ten žmonių Basanavičiaus gatvėje buvo daugiau nė Vilniaus Gedimino prospekte kada nors yra buvę Galima sakyt, kad Palanga po truputį pradeda gyventi dviem sezonais, nors, žinoma, žiemą ten viskas neapima ilgo laikotarpio.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                        Buvau Palangoje per Naujuosius. Ten žmonių Basanavičiaus gatvėje buvo daugiau nė Vilniaus Gedimino prospekte kada nors yra buvę Galima sakyt, kad Palanga po truputį pradeda gyventi dviem sezonais, nors, žinoma, žiemą ten viskas neapima ilgo laikotarpio.
                                        oops!!

                                        http://www.flickr.com/photos/quested/108129277/
                                        Paskutinis taisė pablonis; 2007.01.25, 10:34.

                                        Comment


                                          Manau reikia žiūrėti į perspektyvą, kad Klaipėda ir Palanga ilgainiui susilies į vieną dvimiestį. Na, per kokius 20-30 metų. Tiesa, tarp jų yra Pajūrio reg. parkas, kuriame statybos yra žiuriai apribotos, bet gal su laiku statybų tvarka bus kiek liberalesnė (nors aš kategoriškai prieš dangoraižius ant kopų). Tai važiuot laukais 20km manau neteks.
                                          Kita vertus, pažiūrėkim į atgimstančius Druskininkus – kodėl Palanga tokia negalėtų tapti? Gal greitu metu ir ten žiemą virs gyvenimas.
                                          Beje, idėja apie tramvajų ant eurupinės vėžės visai suintrigavo – gal tai pigesnė alternatyva?
                                          Ir apskritai, nesuprantu, kodėl toks brangus yra geležinkelio tiesimas? O jei reiktų kokį Vilnius-Klaipėda geležinkelį tiest, kiek tai kainuotų, 10mrd, 20mlrd? Beprotiški pinigai... Šiaip, įdomus būtų ekspertų komentaras apie geležinkelio tiesimo savikainą. Kai pažiūri, visas pasaulis apraizgytas traukinių vėžėmis, ta pati Lietuva sovietų laikais, o dabar keliasdešimt km nutiest kainuoja 5-10proc. Lietuvos biudžeto...
                                          www.scriptorium.ie

                                          Comment

                                          Working...
                                          X