Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neblogai Gerai, sutinku klydęs, esant tokiems argumentams Na, bet iš mano pasakymo visvien galit įsivaizduot kiek žmonių buvo Palangoje
    Įžvalgos.lt - FB - G+

    Comment


      Stai ka manau as. Ziema i Palanga mikriukai vaziuoja 20-25min intervalu,autobusai 50-60min intervalu. Taigi, manau, vasara tramvajus vaziuotu raudonaja linija o po to melynaja link melnrages,giruliu ir Palangos, o zaliaja linija vasara tramvajai vaziuotu reciau ir vaziuotu iki miesto ligonines, o is ten atgal per visa miesta ( keleiviu netruktu ). Ziema atvirksciai. Iki ligonines vaziuotu daznai, o iki melnrages,giruliu ir Palangos reciau. Taigi, tramvajus taptu ne vien susisiekimo priemone su Palanga, bet ir tarnautu kaip miesto transporto priemone.

      Comment


        Parašė vaidasc5 Rodyti pranešimą
        Manau reikia žiūrėti į perspektyvą, kad Klaipėda ir Palanga ilgainiui susilies į vieną dvimiestį. Na, per kokius 20-30 metų. Tiesa, tarp jų yra Pajūrio reg. parkas, kuriame statybos yra žiuriai apribotos, bet gal su laiku statybų tvarka bus kiek liberalesnė (nors aš kategoriškai prieš dangoraižius ant kopų). Tai važiuot laukais 20km manau neteks.
        Kita vertus, pažiūrėkim į atgimstančius Druskininkus – kodėl Palanga tokia negalėtų tapti? Gal greitu metu ir ten žiemą virs gyvenimas.
        Beje, idėja apie tramvajų ant eurupinės vėžės visai suintrigavo – gal tai pigesnė alternatyva?
        Ir apskritai, nesuprantu, kodėl toks brangus yra geležinkelio tiesimas? O jei reiktų kokį Vilnius-Klaipėda geležinkelį tiest, kiek tai kainuotų, 10mrd, 20mlrd? Beprotiški pinigai... Šiaip, įdomus būtų ekspertų komentaras apie geležinkelio tiesimo savikainą. Kai pažiūri, visas pasaulis apraizgytas traukinių vėžėmis, ta pati Lietuva sovietų laikais, o dabar keliasdešimt km nutiest kainuoja 5-10proc. Lietuvos biudžeto...
        Del statybu ir vaziavimo per laukus. Jei tramvajus butu nutiestas per Girulius tuomet sutinku,ten statybos uzdraustos. Taciau jei nutiesti linija i Palanga per miesto ligonine,tai ten statybos toli grazu ne uzdraustos. Pazymejau teritorijas, kurios dabar yra uzstatytos nors 90-uju pabaigoje ten buvo vos keli namai. Manau, jei tempai isliks tokie patys, tai po 5-10 metu tarp Klaipedos ir Palangos liks mazai tusciu lauku
        Melynos spalvos staciakampai-uzstatytos teritorijos ir tai tik dali is ju pazymejau. O rodykle pazymejau dideli kvartala - Romai. P.S. Atkreipkite demesi, Romuose yra Pilsoto gatve

        Comment


          Parašė Ash Rodyti pranešimą
          Buvau Palangoje per Naujuosius. Ten žmonių Basanavičiaus gatvėje buvo daugiau nė Vilniaus Gedimino prospekte kada nors yra buvę Galima sakyt, kad Palanga po truputį pradeda gyventi dviem sezonais, nors, žinoma, žiemą ten viskas neapima ilgo laikotarpio.
          Pasakas pasakojat. Jei per laukus galima tiesti tramvajaus liniją ~25km., kad būtų prijungtas 17000 dydžio miestelis, kuris tik vasarą esant geram orui ir tarkim per naujus metus, pritraukia daug žmonių, tai tada Vilniuje po žeme galima pakišti greitąjį traukinį, kuris sujungtų visus miegamuosius rajonus. Vasarą iš visos Lietuvos suvažiavę žmonės prie jūros į Palangą, tik ir važinėjasi tarp Klaipėdos ir Palangos, ane? Tikrai ne. Dauguma paguli prie jūros kelias dienas, pasivaikščioja Basanavičiaus gatve pirmyn ir atgal, o paskui važiuoja namo iškur ir atvyko. Nebent patys klaipėdiečiai dažnai važinėja į Palangą, kuo irgi nesu įsitikinęs.

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Pasakas pasakojat. Jei per laukus galima tiesti tramvajaus liniją ~25km., kad būtų prijungtas 17000 dydžio miestelis, kuris tik vasarą esant geram orui ir tarkim per naujus metus, pritraukia daug žmonių, tai tada Vilniuje po žeme galima pakišti greitąjį traukinį, kuris sujungtų visus miegamuosius rajonus. Vasarą iš visos Lietuvos suvažiavę žmonės prie jūros į Palangą, tik ir važinėjasi tarp Klaipėdos ir Palangos, ane? Tikrai ne. Dauguma paguli prie jūros kelias dienas, pasivaikščioja Basanavičiaus gatve pirmyn ir atgal, o paskui važiuoja namo iškur ir atvyko. Nebent patys klaipėdiečiai dažnai važinėja į Palangą, kuo irgi nesu įsitikinęs.
            Leisk su tavim nesutikti, tikrai nemaža dalis žmonių atvažiavę į Palangą nuvažiuoja į Klaipėdą. O tramvajus būtų papildoma atrakcija.
            Parašas :)

            Comment


              Parašė Edd Rodyti pranešimą
              Vasarą iš visos Lietuvos suvažiavę žmonės prie jūros į Palangą, tik ir važinėjasi tarp Klaipėdos ir Palangos, ane?
              Gal važinėtų jei turėtų patogias ir priimtinas sąlygas O ar tu pritartum šiam projektui jei galinė tramvajaus stotelė butų Klaipėdos miesto ribose?
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Gal čia prie tos minties (dėl Klaipėda - Palanga) iš kitos pusės buvo prieita:
                1. Klaipėda su savo forma, reljefu ir t.t. labai tinka tramvajui
                2. Jeigu jau vis tiek bus nutiesta linija mieste, nupirkti vagonai, mašinistai, įmonė įkurta ir pan., tai gal visas tas reikalas labai baisiai nepabrangs prijungus dar ir Palangą bei viską pakeliui.

                Comment


                  Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
                    Kodėl parinkdamas skirtingus argumentus juos pritaikai visiems? Atsakyk į ankstesnį mano klausimą, noriu geriau suprast tavo poziciją
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Parašė Ash Rodyti pranešimą
                      Kodėl parinkdamas skirtingus argumentus juos pritaikai visiems? Atsakyk į ankstesnį mano klausimą, noriu geriau suprast tavo poziciją
                      Surašiau visus pasisakymus, kurie mano manymu yra vaikiški ir tiek. Kodėl tu manai, kad jie pritaikyti visiems - nežinau.

                      Comment


                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Surašiau visus pasisakymus, kurie mano manymu yra vaikiški ir tiek. Kodėl tu manai, kad jie pritaikyti visiems - nežinau.
                        Todėl:
                        Parašė Edd Rodyti pranešimą
                        Na ir argumentai, tikrai pritrenkiantys. Reikia investuoti daugiau kaip milijardą, kad būtų papildoma atrakcija, kad nereiktų dardėt autobusais ar mašinom, kad žmonės galėtų vartoti stipriuosius gėrimus ir nereiktų jiems vairuoti. Kas jus iš darželio išleido?
                        Jei būtum tam tikrą asmenį pacitavęs, būtų kita kalba Vis dar neatsakei, nors mano klausimas nėra nė provokuojantis
                        Paskutinis taisė ; 2007.01.25, 13:21.
                        Įžvalgos.lt - FB - G+

                        Comment


                          Parašė balietis Rodyti pranešimą
                          2. Jeigu jau vis tiek bus nutiesta linija mieste, nupirkti vagonai, mašinistai, įmonė įkurta ir pan., tai gal visas tas reikalas labai baisiai nepabrangs prijungus dar ir Palangą bei viską pakeliui.
                          Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km. Tiesiant 25km ir tiesiant 50km didelio skirtumo nebus ir visas reikalas baisiai nepabrangs?

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km. Tiesiant 25km ir tiesiant 50km didelio skirtumo nebus ir visas reikalas baisiai nepabrangs?
                            Sunku pasakyti, kiek jis santykinai pabrangs. Mieste tiesimas tikrai kainuoja nepalyginamai brangiau, nei per laukus. Dar kainuoja vagonai, administravimas, valdymas ir pan., kas vis tiek neišvengiama ir esant trumpesnei linijai. Turbūt abiem atvejais reikia kokio tai tramvajų depo su remonto baze. 25 km atveju tai būtų tik Klaipėdos savivaldybės reikalas, o 50 km atveju dar ir Palangos (turbūt). Gal lengviau pritraukti ES lėšų, kai projektas apima ir turizmą su kurortais, ne specialistas aš, nežinau. Tik suprantu, kad ne vien bėgiai kainuoja, o daugybės dalykų vis tiek reikia nepriklausomai nuo trasos ilgio

                            Comment


                              Parašė Ash Rodyti pranešimą
                              Gal važinėtų jei turėtų patogias ir priimtinas sąlygas O ar tu pritartum šiam projektui jei galinė tramvajaus stotelė butų Klaipėdos miesto ribose?
                              Pritariu aš kad ir visam projektui, kuris sujungtų Šventąją, Palangą, Klaipėdą ir dar kažką. Pritarti yra viena, o turėti nuomonę apie tokio dalyko realumą yra kita.
                              Ką gali žinoti gal kadanors tai ir taps realybe, jei kažkas finansuos visa tai. Šiuo metu aš manau, kad tai nerealu.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Tramvajaus linijos ilgis apie 50km, iš jų nuo Klaipėdos iki Šventosios apie 25km.
                                Ar tikrai iki Šventosios?
                                Geografinė padėtis: tramvajaus trasa eitų per Klaipėdos miestą, sujungtų pajūrio rekreacines zonas, Palangą, oro uostą, tarptautinę jūrų perkėlą, naujai atsirasiančius traukos objektus Klaipėdos mieste (Pramogų sala pakrantėje, Sporto arena ir t.t.)
                                http://www.development.lt/index.php/..._tramvajus/908
                                Įžvalgos.lt - FB - G+

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Pritariu aš kad ir visam projektui, kuris sujungtų Šventąją, Palangą, Klaipėdą ir dar kažką. Pritarti yra viena, o turėti nuomonę apie tokio dalyko realumą yra kita.
                                  Ką gali žinoti gal kadanors tai ir taps realybe, jei kažkas finansuos visa tai. Šiuo metu aš manau, kad tai nerealu.
                                  Patikėk, aš taip pat maniau išgirdęs apie Vilniaus tramvajų
                                  Įžvalgos.lt - FB - G+

                                  Comment


                                    Nežinau, čia ištrauka iš straipsnio:
                                    kaip išspręsti Klaipėdos miesto susisiekimo su pajūrio rekreacinėmis zonomis - Giruliais, Karkle, Palanga ir Šventąja
                                    Esmės tai nelabai keičia.

                                    Comment


                                      Nu tai galima reziumuot maždaug taip - visi norim, kad tramvajus būtų, bet nei vienas nežinom kiek realus yra toks projektas. Manau, laikas parodys.

                                      Comment


                                        Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                        Patikėk, aš taip pat maniau išgirdęs apie Vilniaus tramvajų
                                        Taip manei apie Vilniaus tramvajų, bet taip nemanai apie tramvajaus tiesimą iki Palangos ar kažkur? Tada keista. Turėtum jausti skirtumą tarp tokių dalykų.

                                        Comment


                                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                          Taip manei apie Vilniaus tramvajų, bet taip nemanai apie tramvajaus tiesimą iki Palangos ar kažkur? Tada keista. Turėtum jausti skirtumą tarp tokių dalykų.
                                          Maniau, bet nebemanau. Tą bandžiau pasakyti
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X