Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KLP] Tramvajus Klaipėdoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gerai, kad bus, bet linija tai... Čia gaunasi ne tramvajus, o traukinys, nes tik viena linija per kelis miestelius. Va jei po pačią Klaipėdą linijos būtų, tai būtų

    Comment


      Atsižvelk į šio miesto specifiką - "ilgas ir plonas" (iš esmės, lyginant su kitais), tad toks variantas čia tinka. Jis sujungtų Klaipėdą su Palanga, kas būtų ypač aktualu vasaros sezonu. Ateityje visada lieka galimybė trasų skaičių koreguoti.
      Įžvalgos.lt - FB - G+

      Comment


        Sujungi kurorta su didmiesciu tramvajumi labai gera ideja mano manymu ypac vasara isedai nuvykai, isedai parvykai o ne su tais mikriukais lakstyti
        Neišmeskite spalvų

        Comment


          Jo geras...

          Comment


            super projektas !!!

            Comment


              Smagu, kad Klaipeda pagaliau apsisprende del tramvajaus.Taciau, man kiek nepatinka tramvajaus marsrutas.Jis zada vaziuot pro biga, kur beveik negyvena zmones, tramvajus vaziuotu pro neuzstatyta pieva.As siulau padaryti sioki toki lanka-vaziuoti vingio gatve.Rytais tenka stoveti ir laukti autobuso vingio gatvej-8 autobusas vos vos speja vaziuoti.Jei pro ten vaziuotu tramvajus gal kiek apmazintu srauta ir tramvajus butu daug paklausesnis, o ir vasara 6 autobusas neperluztu nuo zmoniu.

              Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

              Comment


                Investicinė aplinka: ES struktūriniams fondams pateikta paraiška „Greitojo tramvajaus Klaipėdos, Palangos miestų ir Klaipėdos rajono savivaldybėse įrengimas“.


                Sklypo plotas: ~ 50 km tramvajaus linija

                Investicijos: ~ 450–500 mln. eurų, valstybės + savivaldybės + privačios lėšos
                Įdomu būtų sužinoti kaip gi ten sekasi. Parašyta pateikta paraiška paramai gauti. Kada pateikta, ir kada tikimasi gauti? Kaip vyksta projektavimo darbai?
                Vilniuje tiek kainuos 10.4 km, o čia 50 km.

                Panašu man čia į kažkokį blefą. Vilniuje dar tik projektavimas prasidės ir jau tiek daug kalbų. O čia....

                Comment


                  Labas rytas. Vilniuje kaina litais, o čia- eurais
                  http://m.lrytas.lt/-1308629241130735...ms-belieka.htm

                  Comment


                    Parašė music Rodyti pranešimą
                    Labas rytas. Vilniuje kaina litais, o čia- eurais
                    Ops. nepastebėjau.

                    Viso gero. Galima atidėt šį tramvajaus projektą neribotam laikui.

                    Comment


                      Laba diena, jau grįžot į realybę? Malonu
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Vilnius stumia Klaipėdą nuo tramvajaus idėjos


                        Nors pastaruoju metu diskusijos apie galimybę Baltijos pajūriu nutiesti greitojo tramvajaus liniją lyg ir aptilo, tačiau pačios idėjos neatsisakyta - ieškoma lėšų šio projekto galimybių studijai parengti.

                        Pasak Savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, kadangi tai būtų itin brangus projektas, prieš imantis jį įgyvendinti būtina atsakyti į esminį klausimą - ar tokia visuomeninio transporto rūšis mūsų regionui apskritai reikalinga.

                        Vienintelis būdas tai sužinoti - parengti vadinamąją galimybių studiją, t. y. nustatyti, ar toks projektas būtų ekonomiškai naudingas. Kartu būtų atsakyta ir į kitus ne mažiau svarbius klausimus: kaip išspręsti Klaipėdos miesto susisiekimo su pajūrio rekreacinėmis zonomis - Giruliais, Karkle, Palanga ir Šventąja, taip pat viso per 380 tūkstančių gyventojų turinčio regiono tiek viešojo, tiek individualaus transporto problemas.

                        Kartu būtų nustatyta, kokią įtaką tokio projekto įgyvendinimas turėtų regiono ekonomikos, turizmo plėtrai, koks būtų jo poveikis gyvenamajai aplinkai, kaip derėtų spręsti žemės klausimus ir t. t.

                        Savų pinigų neužteks

                        Kadangi Lietuvoje šios srities specialistų nėra, sakė E. Jurkevičienė, tektų samdyti užsienio ekspertus, o jų paslaugos kainuoja brangiai.

                        Preliminariais apskaičiavimais, tokiai studijai parengti prireiktų apie milijoną litų. Tokių išlaidų "nepatemptų" net trijų - Klaipėdos, Palangos ir Klaipėdos rajono - savivaldybių, per kurių teritorijas būtų tiesiama tramvajaus linija, biudžetai. Vienintelė išeitis - Europos Sąjungos parama.

                        "Esame parengę paraišką, kurią Klaipėdos apskrities viršininko administracijos vardu jau dukart teikėme finansavimui tiek iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tiek pagal INTERREG programą gauti, bet abiem atvejais nesulaukėm Vilniaus pritarimo, o jis tokiais atvejais būtinas", - sakė E. Jurkevičienė.

                        Anot valdininkės, tai atsitiko ne todėl, kad paraiška būtų parengta nekvalifikuotai. Viską lėmė klaipėdiečiams nepalankus panašų projektą užsimojusio įgyvendinti Vilniaus požiūris.

                        E. Jurkevičienės teigimu, nepaisant šių nesėkmių, rankų nuleisti nežadama: "Šiuo metu esame išsiuntę užklausimą Aplinkos ministerijai. Nuo to, koks bus atsakymas, priklausys mūsų apsisprendimas dėl tolesnių veiksmų."

                        Mintis - ne nauja

                        Idėja Klaipėdoje nutiesti greitojo tramvajaus liniją pirmą kartą aiškiai buvo suformuluota dar 2001 metų balandį miesto Tarybos patvirtintame Klaipėdos miesto plėtros strateginiame plane.

                        Šiame didelio specialistų kolektyvo parengtame, dešimties metų periodą aprėpiančiame dokumente, išstudijavus ir apibendrinus įvairių interesų grupių nuomones, numatytos pagrindinės uostamiesčio plėtros kryptys, tarp jų - ir transporto srityje.

                        Viena iš šio plano pozicijų - 2006-2011 metais parengti greitojo tramvajaus galimybių studiją.

                        Tokią būtinybė įvardijama ir kitame svarbiame dokumente - prieš keletą metų Klaipėdos savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistų parengtoje visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studijoje. Joje rašoma, kad tramvajaus transporto Klaipėdoje pagrindimo studija galėtų būti atliekama 2007-2009 metais.

                        Ypač aktyviai apie tramvajaus reikalingumą diskutuota 2005 metais. Postūmį svarstymams tąsyk davė keletas veiksnių: nuolatinis šioje srityje besidarbuojančių užsienio kompanijų domėjimasis ir konkretūs pasiūlymai.

                        Modernaus elektrinio tramvajaus idėja aiškiai buvo įvardyta ir 2005-ųjų vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajonų - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".

                        www.ve.lt

                        Comment


                          Anot valdininkės, tai atsitiko ne todėl, kad paraiška būtų parengta nekvalifikuotai. Viską lėmė klaipėdiečiams nepalankus panašų projektą užsimojusio įgyvendinti Vilniaus požiūris.
                          Zuokas vagis!Ar taip sazininga daryti?Greit turesim Latvijos situacija-Ryga modernus miestas, o kiti Latvijos miestai atsilike 10 metu.Blemba, sunervavo...
                          Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                          Comment


                            Vilnius stumia Klaipėdą nuo tramvajaus idėjos


                            Nors pastaruoju metu diskusijos apie galimybę Baltijos pajūriu nutiesti greitojo tramvajaus liniją lyg ir aptilo, tačiau pačios idėjos neatsisakyta - ieškoma lėšų šio projekto galimybių studijai parengti.

                            Pasak Savivaldybės administracijos Investicijų ir verslo plėtros skyriaus vedėjos Elonos Jurkevičienės, kadangi tai būtų itin brangus projektas, prieš imantis jį įgyvendinti būtina atsakyti į esminį klausimą - ar tokia visuomeninio transporto rūšis mūsų regionui apskritai reikalinga.

                            Vienintelis būdas tai sužinoti - parengti vadinamąją galimybių studiją, t. y. nustatyti, ar toks projektas būtų ekonomiškai naudingas. Kartu būtų atsakyta ir į kitus ne mažiau svarbius klausimus: kaip išspręsti Klaipėdos miesto susisiekimo su pajūrio rekreacinėmis zonomis - Giruliais, Karkle, Palanga ir Šventąja, taip pat viso per 380 tūkstančių gyventojų turinčio regiono tiek viešojo, tiek individualaus transporto problemas.

                            Kartu būtų nustatyta, kokią įtaką tokio projekto įgyvendinimas turėtų regiono ekonomikos, turizmo plėtrai, koks būtų jo poveikis gyvenamajai aplinkai, kaip derėtų spręsti žemės klausimus ir t. t.

                            Savų pinigų neužteks

                            Kadangi Lietuvoje šios srities specialistų nėra, sakė E. Jurkevičienė, tektų samdyti užsienio ekspertus, o jų paslaugos kainuoja brangiai.

                            Preliminariais apskaičiavimais, tokiai studijai parengti prireiktų apie milijoną litų. Tokių išlaidų "nepatemptų" net trijų - Klaipėdos, Palangos ir Klaipėdos rajono - savivaldybių, per kurių teritorijas būtų tiesiama tramvajaus linija, biudžetai. Vienintelė išeitis - Europos Sąjungos parama.

                            "Esame parengę paraišką, kurią Klaipėdos apskrities viršininko administracijos vardu jau dukart teikėme finansavimui tiek iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tiek pagal INTERREG programą gauti, bet abiem atvejais nesulaukėm Vilniaus pritarimo, o jis tokiais atvejais būtinas", - sakė E. Jurkevičienė.

                            Anot valdininkės, tai atsitiko ne todėl, kad paraiška būtų parengta nekvalifikuotai. Viską lėmė klaipėdiečiams nepalankus panašų projektą užsimojusio įgyvendinti Vilniaus požiūris.

                            E. Jurkevičienės teigimu, nepaisant šių nesėkmių, rankų nuleisti nežadama: "Šiuo metu esame išsiuntę užklausimą Aplinkos ministerijai. Nuo to, koks bus atsakymas, priklausys mūsų apsisprendimas dėl tolesnių veiksmų."

                            Mintis - ne nauja

                            Idėja Klaipėdoje nutiesti greitojo tramvajaus liniją pirmą kartą aiškiai buvo suformuluota dar 2001 metų balandį miesto Tarybos patvirtintame Klaipėdos miesto plėtros strateginiame plane.

                            Šiame didelio specialistų kolektyvo parengtame, dešimties metų periodą aprėpiančiame dokumente, išstudijavus ir apibendrinus įvairių interesų grupių nuomones, numatytos pagrindinės uostamiesčio plėtros kryptys, tarp jų - ir transporto srityje.

                            Viena iš šio plano pozicijų - 2006-2011 metais parengti greitojo tramvajaus galimybių studiją.

                            Tokią būtinybė įvardijama ir kitame svarbiame dokumente - prieš keletą metų Klaipėdos savivaldybės užsakymu Vilniaus Gedimino technikos universiteto specialistų parengtoje visų rūšių miesto transporto vystymo galimybių studijoje. Joje rašoma, kad tramvajaus transporto Klaipėdoje pagrindimo studija galėtų būti atliekama 2007-2009 metais.

                            Ypač aktyviai apie tramvajaus reikalingumą diskutuota 2005 metais. Postūmį svarstymams tąsyk davė keletas veiksnių: nuolatinis šioje srityje besidarbuojančių užsienio kompanijų domėjimasis ir konkretūs pasiūlymai.

                            Modernaus elektrinio tramvajaus idėja aiškiai buvo įvardyta ir 2005-ųjų vasaros pradžioje keturių - Klaipėdos, Palangos, Neringos miestų ir Klaipėdos rajonų - savivaldybių vadovų pasirašytoje bendradarbiavimo sutartyje "Quattro".

                            Comment


                              Čia manau ne Zuokas, o Landsbergis kaltas.

                              Jei planuotų tiesti tik Klaipėdoje, o ne iki Šventosios, gal ir požiūris būtų į tai rimtesnis.

                              Comment


                                Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                Čia manau ne Zuokas, o Landsbergis kaltas.

                                Jei planuotų tiesti tik Klaipėdoje, o ne iki Šventosios, gal ir požiūris būtų į tai rimtesnis.
                                Įdomu kuo tramvajus Klaipėdoj reikalingesnis nei Kaune? Juk Kaunas didesnis... Jezau, vis nori to tramvajaus
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                  Įdomu kuo tramvajus Klaipėdoj reikalingesnis nei Kaune? Juk Kaunas didesnis... Jezau, vis nori to tramvajaus
                                  Pasiskaityk - bus ne vien Klaipėdoje. Tęsis iki Palangos ir Šventosios. Turistams nebereikės važinėt su mašinom, dardėt autobuse. Juk čia labiau kaip ir traukinys - sujungs keletą miestų.

                                  Comment


                                    Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                                    Pasiskaityk - bus ne vien Klaipėdoje. Tęsis iki Palangos ir Šventosios. Turistams nebereikės važinėt su mašinom, dardėt autobuse. Juk čia labiau kaip ir traukinys - sujungs keletą miestų.
                                    Suprantu, kad tramvajus bus labiau ne miestui, o tikslu pervežti iki pat kurortų, bet kam jis bus reikalingas žiemą? Stovės nenaudojamas?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Žiemą kurortuose taip pat yra turistų - į SPA centrus, pasigrožėti jūra, į sanatorijas. Tu juk supranti...

                                      Comment


                                        Parašė pauliezaz Rodyti pranešimą
                                        Žiemą kurortuose taip pat yra turistų - į SPA centrus, pasigrožėti jūra, į sanatorijas. Tu juk supranti...
                                        Bet vis tiek žiemą tramvajai nebedirbs 100 proc. ir turės dalis jų stovėt... Nežinau realios situacijos, vasarą neatostogauju Lietuvos pajūry, nesuprantu ko lietuviai trenkiasi į tą Palangą, ji labai pasidarė komercinė Atostogauju užsienį ir tai atsieina vos šimtu kitu brangiau, o įspūdis lieka šimtus kartų geresnis Abejotina man...
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Bet vis tiek žiemą tramvajai nebedirbs 100 proc. ir turės dalis jų stovėt... Nežinau realios situacijos, vasarą neatostogauju Lietuvos pajūry, nesuprantu ko lietuviai trenkiasi į tą Palangą, ji labai pasidarė komercinė Atostogauju užsienį ir tai atsieina vos šimtu kitu brangiau, o įspūdis lieka šimtus kartų geresnis Abejotina man...
                                          Žinoma, nesezonas neprilygsta sezonui. O kodėl ten trenkiasi, klausk jų. Gal anglų kalbos nemoka?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X