Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis
Collapse
X
-
Tai dabar, nes ETS sistema yra, nuo 2050 metu jau nebe (tiesa, greitai bus pristatyta carbon removals direktyva aiskia apibrezianti kaip CO2 pasalinti.). Bet siaip keista, kad Lietuvoje net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi- ilguoju laikotarpiu tai pati didziausia problema pasaulyje. Be to, del oro tarsos anksciau mirsta apie 3000 zmoniu Lietuvoje. Perkant naftos produktus didinama naftos pasiula - remiama Rusijojs ekonomika. Rekordinio biudzeto didejimo lesomis, kai didziaja dali Simasines chebros kadensijos metu buvo neigiamos palukanos investuot i normalu netersianti viesaji transporta tai pats lengviausias transportuot prisidet prie klimaro kaitos ir priklausomybes naftai stabdymo.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Klimato neutralumas nėra sudėtinga - nusipirk carbon credit padengti savo taršai ir va, teisiškai neutralus esi.
Comment
-
Kaip suprasti - nerūpi? Šiame forume dauguma sutinka kad reikia mažinti automobilių taršą pakeičiant automobilių keliones viešuoju, dviračiais ar pėsčiomis. Dauguma taip pat pritaria vienokiai ar kitokiai bėginei VT formai, kas būtų elektrifikuota ir netarši. Energetikos temose taip pat kalbama vos ne išskirtinai apie atsinaujinančius. Ar čia galvojate kad forumas turi kokį piketą prie savivaldybės organizuoti prieš autobusų pirkimą?Parašė TIME Rodyti pranešimą
Tai dabar, nes ETS sistema yra, nuo 2050 metu jau nebe (tiesa, greitai bus pristatyta carbon removals direktyva aiskia apibrezianti kaip CO2 pasalinti.). Bet siaip keista, kad Lietuvoje net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupi- ilguoju laikotarpiu tai pati didziausia problema pasaulyje. Be to, del oro tarsos anksciau mirsta apie 3000 zmoniu Lietuvoje. Perkant naftos produktus didinama naftos pasiula - remiama Rusijojs ekonomika. Rekordinio biudzeto didejimo lesomis, kai didziaja dali Simasines chebros kadensijos metu buvo neigiamos palukanos investuot i normalu netersianti viesaji transporta tai pats lengviausias transportuot prisidet prie klimaro kaitos ir priklausomybes naftai stabdymo.
Comment
-
Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiamaParašė Zefyras Rodyti pranešimąNe apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
Comment
-
Norint radikaliai sumažinti emisijas išvis reiktų nebevažinėt net ir elektriniais autobusais.Parašė TIME Rodyti pranešimą
Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
- 1 patinka
Comment
-
Apie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim
- 2 patinka
Comment
-
Iš principo visokie tokie „15min miestai“ ir ya prieš laisvę ir demokratiją. Pvz prieš laisvę važiuot į kitą miesto galą (ar išvis kitą meistą) nusipirkt mėgstamą dešrigalį ir demorkatiškai prabalsuot pinigine. Tiesiog klausimas ar yra kitokių sprendimo variantų.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąApie kelionių mažinimą kalba ir 15 minučių miesto idėja, kurią jau pasigavo visokie JAV respublikonai ir UK konservatoriai kaip eilinį marksistų išmislą ir ataką prieš laisvę ir demokratiją. Mes tuo tarpu deklaruojam laisvę nuo urbanistikos principų ir aplink Vilnių visus likusius dirbamus laukus užstatysim
Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?
Comment
-
Na TIME butent apie šį forumą kalbėjo:Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNe apie forumą eina kalba, vien tik pasižiūrėjus į kandidatų į merus debatus apie klimatą ir tvarumą (rimtos) kalbos nėra, būtinybę mažinti automobilių kiekį, investuoti į netaršias transporto priemones. Tuo tarpu šildymas užtikrintas deginant mazutą.
net sitame forume pasaulinjs klimato atsilimas taip nerupiReikia nemaišyti "siūloma" ir "spėjama kad taip realiai bus"Parašė TIME Rodyti pranešimą
Butent, baisu net sitame forume skaityti iaip rimtu veidu siuloma dar 30 metu vazineti CO2 emisijas kelianciais autobusais, nors mokslininkai jau pabarezia, kad radikaliai nesumazinus emisiju klimato katastrofa neisvengiama
Tai gal ta laisvė važiuoti gali būti, jeigu susimoki už tai tiek kiek realiai tai kainuoja (t.y. įskaitant taršą ne tik dalelių, bet ir triukšmo ir t.t.). Tik va tada nelabai daug kas galėtu tą laisvę įpirkti.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Iš principo visokie tokie „15min miestai“ ir ya prieš laisvę ir demokratiją. Pvz prieš laisvę važiuot į kitą miesto galą (ar išvis kitą meistą) nusipirkt mėgstamą dešrigalį ir demorkatiškai prabalsuot pinigine. Tiesiog klausimas ar yra kitokių sprendimo variantų.
Bet ekofašystams reiktų nustot pūst arabus ir nebebėgt nuo terminų. Kuo blogai nedemokratiškai stumti nepopuliarius sprendimus kurie ribos įvairias laisves?
Comment
-
Taip, už triukšmą reikia susimokėti. Pradedant nuo lėktuvų, fūrų, mocų, parduotuvių išsikrovimo rampų, kavinių ventiliacijų ir į lauką sklindančios muzikos... Ir reiktų iš surinkto mokesčio mažinti likusį triukšmą techninėmis priemonėmis.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai gal ta laisvė važiuoti gali būti, jeigu susimoki už tai tiek kiek realiai tai kainuoja (t.y. įskaitant taršą ne tik dalelių, bet ir triukšmo ir t.t.). Tik va tada nelabai daug kas galėtu tą laisvę įpirkti.
Bet15min miestų apologetų kalbose vyrauja kitos temos nei triukšmo mažinimas.
Comment
-
Tai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko
- 3 patinka
Comment
-
Globalus teisingumas labiausiai žudantis argumentas. Marksizmas dar gyvasParašė Zefyras Rodyti pranešimąTai čia nėra apie vien tik triukšmą apskritai, o apie iš judėjimo (!) kylantį bendrą resursų sunaudojimą (kurą ir infrastruktūros išlaikymą), taršą, poveikį pasauliniam klimatui, galiausiai globalų teisingumą (dėl klimato krizės labiausiai nukenčia mažiau ekonomiškai išsivysčiusios, kadaise kolonizuotos šalys). Na bet čia per daug suvirškinti tūlam lietuviui, nes mes juk maža šalis ir šiaip ne prie ko
Bet žiūriu jau ir mūsuose skiepo poveikis praeina 
Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.
Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.
Comment
-
Na džiugu kad Lietuvai niekas negresiaParašė mantasm Rodyti pranešimą
Globalus teisingumas labiausiai žudantis argumentas. Marksizmas dar gyvas
Bet žiūriu jau ir mūsuose skiepo poveikis praeina 
Ačiū už patvirtintą mano ankstesnį teiginį, kad tai iš principo yra noras apriboti judėjimo laisvę ir pasirinkimus. Ypač gerai kai tai daroma kaip Vokietijoje teismų sprendimais, o ne demokratiškai.
Asmeniškai daliai dalykų pritariu, daliai ne. Tiesiog norėtųsi kad ekofašyzmas nusimestų kaukes ir neslėptų savo prigimties.
ai pala, gresia tuo, kad klimato krizė sukels tokias migracijos bangas, kad reikės penkių aukštų sieną ties Baltarusija statyt. Na ir dar neprognazuojami orai sudarys itin sudėtingas sąlygas žemdirbystei. Na o kur dar masinis rūšių išnykimas ir populiacijos mažėjimas.
Marksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.
Gerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.
- 4 patinka
Comment
-
Nieko nekeičia. Prieš 20 metų lygiai taip pat jaunimas pirko mašinas iš tėvų santaupų. Šiais laikais tėvų santaupos gerokai didesnės.Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Viską keičia.
Comment
-
Reiškia didėja visur, ne tik LT.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai grafikas rodo, kad automobilio įperkamumas didėja
Comment
-
Kai Lietuva pagal automobilizaciją pasieks kokią Olandiją, tada meilė gal irgi pradės mažėti.Parašė John Rodyti pranešimąThe Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams
Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
https://www.economist.com/internatio...love-with-cars

Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
Comment
-
Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kai Lietuva pagal automobilizaciją pasieks kokią Olandiją, tada meilė gal irgi pradės mažėti.
- 1 patinka
Comment
-
Bet pagal auto kiekį dar ne, nors nemažoje dalyje Lietuvos net nėra jokių alternatyvų automobiliui priešingai nei Olandijoje.Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad Lietuva lenkia Olandiją pagal automobilių naudojimą.
- 1 patinka
Comment
-
15min miestas nieko neišspręs neribojant vartojimo bendrai. Kas iš to jei kažkas gyvens „15min mieste“, bet skraidys atostogų į kitą pasaulio kraštą ar darbo reikalais?Parašė Zefyras Rodyti pranešimąNa džiugu kad Lietuvai niekas negresia
ai pala, gresia tuo, kad klimato krizė sukels tokias migracijos bangas, kad reikės penkių aukštų sieną ties Baltarusija statyt. Na ir dar neprognazuojami orai sudarys itin sudėtingas sąlygas žemdirbystei. Na o kur dar masinis rūšių išnykimas ir populiacijos mažėjimas.
Esu prieš lygiavą, kai apmokestinami vakariečiai ir supilami pinigai į korumpuotus ntojo pasaulio režimus. Sumoj generuojant vartojimą kitur. Ir dažnai dar taršesnį.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąMarksistams (kad ir kas turima omenyje, globalistai, sorošistai, leftistai, ar tiesiog žmonės su akiniais, kaip Mao Kinijoje) tik ir knieti kam nors apriboti tūlo vakariečio laisvę į steiką ir SUV.
Tai taip. Turi būti apmokestinama tiek (elektro)automobiliai, tiek bet koks kitas transportas su kuru ar baterija. Miesto transportas irgi turi atitinkamai kainuoti, kad pigiau būtų vaikščioti, o ne važinėt autobusu į kitą miesto galą. Taip pat turi būti apmokestinamos statybos, kad vietoj naujų statybų apsimokėtų palopyti trobeles kupiškiuose.Parašė Zefyras Rodyti pranešimąGerai, jeigu sutariam kad ekonominė veikla, kelianti ekstarnalitetus, turi būti tinkamai apmokestinta, tai reikia įtraukti absoliučiai visus kriterijus. Kad gyvenimo kaina kokiose nors Pagurkliškėse 30 km nuo miesto ribos ir kasdienis važinėjimas atpirktų tokios veiklos daromą žalingą poveikį globaliu mastu.
Kas man labai nepatinka - noras sukišti į „15min miestus“ tuo pačiu nesirūpinant žmonių psichologine sveikata. Tai panašiau į pakalninį tankinimą, o ne holistišką gyvenimą ramioje aplinkoje su prieiga prie gamtos. Kai tankinimas reiškia kaboką su garso tarša po langu ir daugiaaukščius monstrus su minimaliai insoliacijos.
- 1 patinka
Comment

Comment