Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Jono citatoje buvo nuoroda į tą straipsnį https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...simt-12825373/
    Čia turbūt lryto kalida

    Grįžtant prie temos.
    Niekas neprieštarauja, jei "A" juostos bus daromos platinant gatves ar kažkiek perbraižant dalį esamų juostų..
    Tačiau Negali būti taip kad bandant paqerinti sąlygas 20-30% gyventojų važinėjančių viešuoju transportu ir tose pat veitose bloginant sąlygas 50-60% gyventojų į darbą važinėjančių automobiliais pastarieji visą laiką tylės.
    Gatvių siaurinimas dėl siaurinimo anksčiau ar vėliau susilauks reakcijos. Ir didžiausi nesąmonė bus padaryta, jei susiaurins Kalvarijų gatvę nuo Žalgirio gatvės iki Žaliojo tilto.
    Vairuotojai tai čia kažkokia tautybė ar seksualinė mažuma? Maniau, kad tai tiesiog žmonės, kurie nori turėti daugiau patogumo sau, atimdami iš kitų galimybę rinktis judėti darniai. Aš pats naudojuosi ir automobiliu ir paskirtuku ir VT ir netgi savomis kojomis. Renkuosi pagal situaciją ir neaiškinu, kad patraukit man iš kelio visus pėstininkus, autobusus ir dviračius, nes aš iš automobilio išlipu tik invalido parkovkėj.

    O ši peticija tai man skamba va taip:
    -Kodėl žmonės nesinaudoja VT?
    -Nes VT lėtas ir nepatogus!
    -O.K. padarom VT greitesnį ir patogesnį...
    -Mūsų kantrybė išseko!

    Comment


      Kai net vadai taip kalba, tai nieko keisto, kad eiliniams mentams ir parkavimas ant šaligatvių ar žolės yra ok, nes nėra kur parkuotis arba koks chuliganiškas vairavimas irgi ok, nes čia tik normalus persirikiavimas. Toks vaizdas, kad Lietuvai po truputį europietiškėjant, kelių policija liko 90's stiliaus.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Kai net vadai taip kalba, tai nieko keisto, kad eiliniams mentams ir parkavimas ant šaligatvių ar žolės yra ok, nes nėra kur parkuotis arba koks chuliganiškas vairavimas irgi ok, nes čia tik normalus persirikiavimas. Toks vaizdas, kad Lietuvai po truputį europietiškėjant, kelių policija liko 90's stiliaus.
        JAV policija turi bėdų su juodaodžiais, mūsų - su pėsčiaisiais. Pėstieji irgi svarbūs - toks galėtų būti šūkis pas mus.

        Comment


          Urbanistikos temoje buvo iškelta mintis, kad VT į darbą miesto centre galima nuvažiuoti greičiau, nei asmeniniu automobiliu. Susimąsčiau apie asmeninę patirtį - gyvenu Naujamiestyje (netoli Smolensko g.), dirbu Žvėryne (netoli Vytauto / Upės g. sakryžos), t.y. centro pakraštyje. Tiek prie namų, tiek prie darbo stovėjimas apmokestintas (geltona zona). Per šį pusmetį reguliariai, t.y. ne vieną-du kartus, naudojau skirtingus būdus nuvykti į darbą. Kaip bežiūrėčiau, mano atveju, vertinant kelionės laiko, kainos ir komforto aspektais laimi automobilis. Priežastys, kodėl jo nenaudoju - susijusios tik su gyvenimo būdo pasirinkimu.

          Vidutinė kelionės trukmė nuo namų durų iki darbo durų:

          Pėsčiomis: 50 min.
          Kelionė:
          4,3km per Vingio parką arba 45 min. 3,7km palei tranzitines gatves.
          Kuo patrauklus: aktyvi veikla, daugiausiai laisvės rinktis tempą, maršrutas per parką puiki proga atitrūkti nuo miesto gyvenimo.
          Kuo nepatrauklus: reikalauja daug laiko - beveik 2h per dieną, maršrutai palei tranzitines gatves turbūt labiau žalingi, nei naudingi.
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: žaliųjų koridorių buvimas / nebuvimas, jeigu vienintelė alternatyva būtų eiti 4 km palei magistralines gatves - nesirinkčiau šio būdo.

          Viešuoju transportu: 40 min.
          Kelionė:
          10min/0,4km nuo durų iki stotelės + 5 min. atsarga stotelėje + 25min / 3,6km autobusu + 10min/0,4km nuo stotelės iki darbo.
          Kuo patrauklus: nebent tuo, kad esi apsaugotas nuo oro sąlygų ir nereikia judėti - man asmeniškai abu šie veiksniai nelabai reikšmingi.
          Kuo nepatrauklus: nekontroliuoji situacijos, "esi gabenamas", trunka daugiausiai laiko, psichologiškai sunku, kai dažnai stoviniuoji, dažni vėlavimai dėl spūsčių.
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: tiesesnis maršrutas, mažiau stabčiojimų, mažesni nukrypimai nuo tvarkaraščių / spūsčių mažinimas.

          Dviračiu: 24min.
          Kelionė:
          5min - iškraustyti iš buto + 15min / 3,7km + 3 min prirakinimui saugykloje prie darbo.
          Kuo patrauklus: visi privalumai, kaip ir einant pėsčiomis, bet dvigubai greitesnis tempas.
          Kuo nepatrauklus: pagrindinė problema, kad dviratį laikyti turiu sąlygas tik bute 4-tame aukšte - kiekviena kelionė reikalauja nemažai pastangų, prisineša purvo ir pan., apie 1km atkarpa be dviračių takų, žiemą ne visada prižiūrėti dviračių takai
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: patrauklumą smarkiai padidintų saugykla namo kieme, nenutrūkstantys dviračių takai

          Trumpalaikė automobilio nuoma: 24 min.
          Kelionė:
          1-10min/0-0,5km iki automobilio + 12 min/3,9km automobilyje + 2min/0,1km iki darbo
          Kuo patrauklus: automobilio komfortas ir greitis, laisvė pasirinkti maršrutą, galimybė važiuoti į vieną pusę / grįžti atgal kitu būdu.
          Kuo nepatrauklus: brangiausias variantas, retais atvejais arti nebūna laisvų automobilių, pasyviausias ir neekologiškiausias būdas keliauti, didina eismo srautus
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: patrauklumas mažėtų, jeigu būtų sunku rasti parkavimo vietą prie darbo.

          E-paspirtuku: 15 min.
          Kelionė: 3,7km
          Kuo patrauklus: visi dviračio privalumai, išskyrus fizinį aktyvumą, kompaktiškas ir lengvas, gali pasiimti į VT
          Kuo nepatrauklus: sunku važiuoti per duobes ir nelygumus, atkarpose be dviračių takų ir normalių šaligatvių (galimai priklauso nuo modelio), žiemą ne visada prižiūrėti esami takai
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: nenutrūkstantis dviračių takų tinklas.

          Asmeniniu automobiliu: 15 min.
          Kelionė:
          1-2min/0-0,1km iki automobilio + 11 min/3,9km automobilyje + 2min/0,1km iki darbo
          Kuo patrauklus: komfortiškiausias ir, kaip bebūtų keista, greičiausias būdas nusigauti iki darbo; nebereikia grįžti namo, jei po darbo važiuoji į užmiestį ar prireikia nusigabenti/parsigabenti kažkokius daiktus dienos metu.
          Kuo nepatrauklus: pasyviausias ir neekologiškiausias būdas keliauti, didina eismo srautus
          Kas padidintų / sumažintų patrauklumą: didelė parkavimo vietos prie darbo kaina (bent 100 Eur/mėn) arba jei taptų sunku rasti parkavimo vietą prie darbo, taip pat didėjantis kelionės laikas.


          Įdomu, kokios kitų patirtys. Mano atvejis gal kiek netipinis, tuo, kad važiuodamas automobiliu beveik nesusidurčiau su kamščiais / nesukčiau ratų ieškodamas parkavimo vietos. Bet įtariu, kad ir bendrai žiūrinti, viešasis transportas nusileidžia bendra kelionės trukme automobiliui, nes iki jo reikia nueiti, sulaukti, jis stoja stotelėse, stringa tuose pačiuose kamščiuose.
          Paskutinis taisė kutas; 2020.01.07, 16:12.

          Comment


            Būtų įdomu pamatyt tavo pradinį ir paskutinį kelionės taškus. Bent preliminarius. Šiaip žiūrint, tai panašu, kad visais atvejais tenka važiuot ar eit kiek ratu. Pavyzdžiui, per Vingio parką tai yra tik vienas tiltas. Jeigu dirbi kur nors pačioje apačioje, tai turbūt virš 1 km gaunasi papildomo kelio į vieną pusę. Kitu atveju - per Jasinskio tiltą - nei patogu, nei ypatingai greičiau (kažkokiu būdu reikia kirsti GV gatvę, gaunasi daug zigzagavimo). Situaciją turbūt smarkiai pagerintų papildomas tiltas kur nors nuo Čiurliono g. link Žvėryno.

            Bet antžeminis VT greitesnis už automobilį niekada nebus, jeigu kalba neina apie kamščius.

            Comment


              Aš visada renkuosi kelionę paspirtuku 25-30 min, nors automobilių 9-15 min. Nėra problemos su parkavimu nei prie darbo, nei prie namų. Jis nemokamas. Automobilis ir sąnaudos jam "įmonės".
              Pėsčiomis, VT atmetu, nes trunka virš valandos.

              Comment


                Viešasis transportas iki darbo geriau tik tada, kai prie biuro nėra kur statyti automobilio. Neįsivaizduoju kito atvejo, kada iki darbo nukakti viešuoju būtų greičiau nei automobiliu.

                Mano pavyzdys Vilniuje: darbas Konarskio g., namai - Subačiaus g. Iš esmės, reikia nukakti iš vienos senamiesčio pusės į kitą. Atrodo paprasta, BET...

                Kelionė viešuoju transportu trunka maždaug 40-45 min.: reikia važiuoti su persėdimu arba per Karaliaus Mindaugo st. arba per Stotį. Jeigu darbe noriu būti 9 val. - iš namų išeiti turėčiau maždaug 8.15 val., jei būčiau nusiteikęs keliomis minutėmis vėluoti, išeiti galėčiau maždaug 8.25 val. Didžiausias minusas - persėdimas ir pilnas troleibusas nuo Karaliaus Mindaugo st. Be to, verta paminėti, kad stotelė yra greta tiek darbo, tiek namų, taigi didžioji sugaišto laiko dalis - autobusuose ir laukiant persėdimo.

                Kelionė pėsčiomis - 50 min.

                Dviračiu - maždaug 25 min. Aplink nėra oranžinių dviračių nuomos punkto, o saviškio neturiu. Taigi - netinka.

                Paspirtuku - manyčiau irgi apie 25 min. Tačiau keliai nelygūs, reikia važiuoti išklerusiu akmeniniu grindiniu. Šaligatviai - irgi baisūs. Netinka, nes bloga infrastruktūra.

                Ir galų gale - automobilis. Kelionė trunka 15 minučių, kamštis - nebent Drujos g. įvažiuojant į stoties rajoną. Iš namų išėjęs 8.40 val., darbe būnu dar prieš 9 val.

                Žinoma, mano situacija, kaip ir kuto, šiek tiek netipinė - parkavimas prie darbo nemokamas, vietų visada yra. Anksčiau dirbau Gynėjų gatvėje, kur su parkavimu buvo problemų. Tačiau ir ten nuvažiuoti automobiliu buvo kur kas greičiau nei viešuoju transportu.

                Kalbant apie kitas keliones, ne į darbą, esmė panaši. Tarkime, noriu nuvažiuoti iki Akropolio: automobiliu tai trunka lygiai tiek pat - 15 minučių, viešuoju - tas pačias 45 min. Net ir iš darbo nuvažiuoti į Akropolį - daug lėčiau nei viešuoju: nors Geležinio Vilko gatve važiuoja 24 autobusas, jis išleidžia ant Šeškinės kalno, po Ozo tiltu. Po to tenka eiti šalikele (atkreipsiu dėmesį, ne šaligatviu, o šalikele) ir kirsti nuovažą iš Ukmergės į Ozo gatvę, kur paprasčiausiai nėra pėsčiųjų perėjos. Kaip ši skandalinga situacija, kai iš judrios stotelės iki vieno didžiausių traukos taškų nusigauti taip sunku, susiklostė - tiesiog protu nesuvokiama.

                Anksčiau gyvenau Pašilaičiuose, Žemynos g. Ten situacija - panaši. Iš Žemynos st. į centrą važiuoja vienintelis autobusas - 46. Tačiau jis liečia tik centro pakraštį, Operos ir Baleto stotelę. 2G autobusas ir 16 troleibusas centrą pravažiuoja iš kitos pusės - per Naujamiestį į Stotį. Persėsti Žaliojo tilto st. taip pat nepatogu - 46 autobusas, prieš atvažiuodamas į šią stotelę, važiuoja pro Operos ir baleto teatrą, kur dažnai sėda į kamštį ir taip kelionė labai prailgėja. Tiesa, dabar Ukmergės g. nutiestas didelis dviračių takas, tačiau keliaujant iki centro atsiremi į pėstiesiems absoliučiai nepritaikytą Pedagoginio žiedą ir žiauriai nejaukų tiltą per Nerį. Situacija kiek geresnė nebent kokiose Fabioniškėse, Santariškėse ar Jeruzalėje. Taip pat yra tekę gyventi ir Saulėtekyje, kur susiekimas - daug geresnis nei centro pašonėje esančioje Subačiaus gatvėje. Paradoksalu.

                Kol viešasis transportas gatvėmis tiesiog vilksis, važinės seni troleibusai ir einant į stotelę reikės žiūrėti į tvarkaraštį - šis keliavimo būdas bus tiesiog nepatogus. Vienintėlės išeitys - ne naujų maršrutų ir mikroautobusų pirkimas į miesto pakrasščius kartą į valandą važiuojančiais maršrutais (kaip daroma Kaune, iš dalies ir Vilniuje), ne elektroniniai bilietai, o naujos transporto rūšies (tramvajaus), gerai išvystyto A juostų tinklo kūrimas ir visiškas dabartinio maršrutų tinklo reorganizavimas.
                Paskutinis taisė eigh; 2020.01.07, 15:36.

                Comment


                  Abu geri pvz, kuomet dviratis/paspirtukas turėtų būti pasirinkimas nr 1 o ne VT kai kalba eina apie alternatyvas automobiliui automobilis tikrai vis dar yra nr1 Vilniuje. Prieš dešimt metų turėjau patirtį spūstyje labai neblogai išsimiegoti (keleivio vietoje) Los Andželo vakarinio piko metu. Po to laiko man visi verkiantys apie Vilniaus kamščius tik juoką kelia.

                  Savo kelionės pvz nedėsiu, nes ji itin specifiška (gana ilga iš centrinės miesto dalies į priemestį) ir bus tik dar vienas pvz kur automobilsi duoda į kaulus kitoms transporto rūšims. Nepaisant to vis dažniau minu pedalus į darbą, tik dar kol kas mano skoniui būna per tamsu rytais.

                  Įdomiau būtų išgirsti pavyzdį iš kokių Fabijoniškių į NMC, taip pat iš Pilaitės.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Būtų įdomu pamatyt tavo pradinį ir paskutinį kelionės taškus. Bent preliminarius. Šiaip žiūrint, tai panašu, kad visais atvejais tenka važiuot ar eit kiek ratu. Pavyzdžiui, per Vingio parką tai yra tik vienas tiltas. Jeigu dirbi kur nors pačioje apačioje, tai turbūt virš 1 km gaunasi papildomo kelio į vieną pusę. Kitu atveju - per Jasinskio tiltą - nei patogu, nei ypatingai greičiau (kažkokiu būdu reikia kirsti GV gatvę, gaunasi daug zigzagavimo). Situaciją turbūt smarkiai pagerintų papildomas tiltas kur nors nuo Čiurliono g. link Žvėryno.

                    Bet antžeminis VT greitesnis už automobilį niekada nebus, jeigu kalba neina apie kamščius.
                    Gyvenu netoli Smolensko g., dirbu Žvėryne šalia Vytauto / Upės g. sankryžos. Pėsčiomis per Vingio parko tiltą gaunasi ne pats tiesiausias maršrutas, bet galima eiti per parką. Palei Geležinio Vilko g. pro Verslo trikampį truputį tiesiau, bet vengiu to maršruto dėl smogo ir triukšmo. Tuo tarpu dviračiu/paspirtuku palei GV visai gerai.

                    Daug kelio (apie kilometrą) nusikirstų, jei Goštauto estakada būtų buvusi pritaikyta pėstiesiems. Bet nepritaikė ir matyt nepritaikys.

                    Birutės / GV krantines turėjo jungti uperis, bet ta idėja turbūt jau negyva.

                    Comment


                      Parašė themanual Rodyti pranešimą
                      Abu geri pvz, kuomet dviratis/paspirtukas turėtų būti pasirinkimas nr 1 o ne VT kai kalba eina apie alternatyvas automobiliui automobilis tikrai vis dar yra nr1 Vilniuje. Prieš dešimt metų turėjau patirtį spūstyje labai neblogai išsimiegoti (keleivio vietoje) Los Andželo vakarinio piko metu. Po to laiko man visi verkiantys apie Vilniaus kamščius tik juoką kelia.

                      Savo kelionės pvz nedėsiu, nes ji itin specifiška (gana ilga iš centrinės miesto dalies į priemestį) ir bus tik dar vienas pvz kur automobilsi duoda į kaulus kitoms transporto rūšims. Nepaisant to vis dažniau minu pedalus į darbą, tik dar kol kas mano skoniui būna per tamsu rytais.

                      Įdomiau būtų išgirsti pavyzdį iš kokių Fabijoniškių į NMC, taip pat iš Pilaitės.
                      Taip. Mano atveju, galbūt ir nusipirkčiau dviratį ir stengčiausi važiuoti į darbą juo, tačiau pagrindinė problema - bloga infrastruktūra. Ir net nekalbu apie tai, kad visur turi būti dviračių takai - užtektų tiesiog sutvarkyti šaligatvius, prie perėjų sumažinti bortus ir iš pėstiesiems skirtų vietų išgrūsti automobilius. Dabartinė situacija, nors ir gerėja, yra labai prasta - šaligatvių asfaltas kai kur niekada nebuvo keistas, trinkelės - sutrūkinėjusios ir iškeltos medžių šaknų, parkavimo vietos, ypač prie seniau statytų įvairių biurų pastatų, įrengtos taip, kad pėstiesiems reiktų zigzaguoti plonu šaligatviuku.

                      Dar vienas sprendimas, kuris pagreintų mano galimybes į darbą važiuoti autobusu - normalių persėdimo mazgų įrengimas. Suprantu, kad greitųjų autobusų visur nepaleisi, A juostų neįrengsi (mano atveju, aplinkinėse gatvėse to tiesiog neįmanoma padaryti), taigi reikia sudaryti kuo palankesnes galimybes persėst. Galima pradėti kad ir nuo stoties - dabar pagrindiniame miesto VT mazge yra tragiškai nepatogu.

                      Taip pat - oranžinių dviračių tinklo plėtra. Jų kaina - labai konkurencinga, dviračiai - neblogi. Kodėl neįrengus stotelių ne tik pačiame centre, o ir, tarkime, ant kalno Naujamiestyje?

                      Ir apskritai, automobilizacija, kaip tikriausiai ir daugelis Lietuvos problemų, nėra vienpusė. Kaip kažkas šioje temoje puikiai pastebėjo, per moksleivių atostogas gatvėse daug ramiau. Kol taip skirsis mokyklų lygiai ir tėvai iš visų Balsių, Tarandžių ir Kalnėnų vežios vaikus į miesto centre esančią mokyklą, tol reikės turėti savo automobilį, nes būrį vaikų reikia išvežoti po visą miestą - Kajų į Fabijoniškes, nes ten sustiprinta anglų kalba, Barborą į patį Senamiestį, nes ten yra specialios muzikos klasės, Matuką į Žemuosius Panerius, nes geresnės matematikos mokytojos visam mieste nerasi.

                      Comment


                        Parašė eigh Rodyti pranešimą

                        Taip. <..>
                        Vilniuje to trūksta ir reikia reikalauti, bet aš pats jau susitaikiau, kad kova vyksta dėl nebūtinai artimos ateities, o norint važinėti mažiau automobiliu teks būti kažkokiu pioneriumi ir susitaikyti su esama situacija. Bent man asmeniškai (turinčiam meilę dviračiui nuo jaunystės) barjeras pradėti vėl važinėti buvo labiau psichologinis, nei infrastruktūrinis. Bet aš suprantu, kad infrastruktūra turi būti gera norint pritraukti mases, todėl ir manau, jog vien takų nepakaks, reiks įrenginėti ir saugojimo vietas.
                        O centre važinėju gatvėmis, paprasčiau ir greičiau nei nardyti tarp pėsčiųjų per kreivus šaligatvius. Gal pradžioj gali būti nejauku, bet kokią Švitrigailos g. ar Savanorių pr. (kur automobiliai greičiau juda) aplenkiu paraleliom gatvėm ir galiu pasakyti, kad vairuotojai (su retomis išimtimis) tikrai pagarbiai žiūri į dviratininkus ir nebando nustumti nuo gatvės Iš tiesų mieste nors automobilių ir daugiau, bet jaučiuosi žymiai saugiau nei užmiestyje vien dėl mažesnių eismo greičių.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Pėsčiomis: 50 min.
                          Kelionė:
                          4,3km per Vingio parką arba 45 min. 3,7km palei tranzitines gatves.

                          Viešuoju transportu: 40 min.
                          Kelionė:
                          10min/0,4km nuo durų iki stotelės + 5 min. atsarga stotelėje + 25min / 3,6km autobusu + 10min/0,4km nuo stotelės iki darbo.
                          Kodėl einant pėsčiomis ėjimo greitis 11-12 minučių/km, o einant į stotelę greitis 25 minutės/km?
                          Jei į stotelę eitum tokiu pačiu greičiu, kaip ir eidamas visą kelią pėsčiomis, sutaupytum 11 minučių. Ar pakeliui yra kažkokios kliūtys, šviesoforai, kad taip pailgėja laikas?

                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Dar vienas sprendimas, kuris pagreintų mano galimybes į darbą važiuoti autobusu - normalių persėdimo mazgų įrengimas. <...> Galima pradėti kad ir nuo stoties - dabar pagrindiniame miesto VT mazge yra tragiškai nepatogu.
                          Dabar stoties prieigose esančios VT stotelės yar išdėstytos trapecijos su 100-150 m ilgio kraštinėmisformos plote. Jei galutinis tikslas stotis, tai nieko tokio, bet jei norima persėsti, tai dieve padėk. Galėtų būti visos stotelės sutelktos centrinėje aikštės dalyje. Nors šiaip nėra lengva suprojektuoti VT mazgą nepaverčiant jo tvorų ir asfalto jūra. Kita vieta, kur verkiant reikia gero VT mazgo yra Pilaitės/Narbuto/Laisvės sankryža. Joks žmogus išlipęs iš autobuso neis 5 minučių per 3 šviesoforus, kad persėstų į kitą autobusą.

                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Taip pat - oranžinių dviračių tinklo plėtra. Jų kaina - labai konkurencinga, dviračiai - neblogi. Kodėl neįrengus stotelių ne tik pačiame centre, o ir, tarkime, ant kalno Naujamiestyje?
                          Labai pritariu tavo minčiai. Neaišku, kodėl Cyclocity plėtra sustojo. Reikia stotelių Naujamiesčio kryptimi: prie VU Medicinos fakulteto, prie Vingio parko įėjimo iš Čiurliono g, prie Vingio kino teatro, prie Konarskio/Savanorių sankryžos, prie Basanavičiaus/Savanorių sankryžos, prie Santuokų rūmų, prie VGTU mechanikos fakulteto. ir t.t. Naujamiestis šiaip yra miesto centras su daug traukos objektų, daug darbo vietų (ir daugėja), daug gyventojų. Nėra jokių priežasčių ten neplėsti Cyclocity tinklo.

                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                          Kol taip skirsis mokyklų lygiai ir tėvai iš visų Balsių <...> vežios vaikus į miesto centre esančią mokyklą.
                          Konkrečiai Balsiuose yra labai gera mokykla. Jos trūkumas - ji gerokai per maža. Nuo 2020 ji turėtų būti dvigubai padidinta: https://citify.eu/balsiu-pradine-mokykla/. Taip pat Pašilaičiuose dvigubai bus padidinta Gabijos gimnazija, įeinanti į geriausių mokyklų top 5, pastatyta nauja katalikiška mokykla, Pilaitėje taip pat bus statoma. Žodžiu skaudžiausiuose taškuose 2020-2021 atsiras vietos keliems tūkstančiams mokinių arčiau namų. Savivaldybė dirba teisinga linkme.

                          Comment


                            Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
                            Konkrečiai Balsiuose yra labai gera mokykla. Jos trūkumas - ji gerokai per maža. Nuo 2020 ji turėtų būti dvigubai padidinta: https://citify.eu/balsiu-pradine-mokykla/. Taip pat Pašilaičiuose dvigubai bus padidinta Gabijos gimnazija, įeinanti į geriausių mokyklų top 5, pastatyta nauja katalikiška mokykla, Pilaitėje taip pat bus statoma. Žodžiu skaudžiausiuose taškuose 2020-2021 atsiras vietos keliems tūkstančiams mokinių arčiau namų. Savivaldybė dirba teisinga linkme.
                            Problema yra kad savivaldybė tai pažadėjo jau prieš penkis metus, o praėjusiais metais išvis kažkas pradėjo judėti. Juk "darželių/mokyklų vietos" buvo vienos iš pagrindinių Šimašiaus rinkiminių pažadų. Per tą laiką ten gyvenamųjų pasistatė tiek, kad tas praplėtimas tiesiog atstatys buvusią situaciją, o ne ją išspręs. Beje perkūnkiemyje (tankiausiame rajone mieste) vis dar yra planuojama 0 mokyklų.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Problema yra kad savivaldybė tai pažadėjo jau prieš penkis metus, o praėjusiais metais išvis kažkas pradėjo judėti. Juk "darželių/mokyklų vietos" buvo vienos iš pagrindinių Šimašiaus rinkiminių pažadų. Per tą laiką ten gyvenamųjų pasistatė tiek, kad tas praplėtimas tiesiog atstatys buvusią situaciją, o ne ją išspręs. Beje perkūnkiemyje (tankiausiame rajone mieste) vis dar yra planuojama 0 mokyklų.
                              Gabijos antrasis pastatas kaip tik ir yra skirtas Perkūnkiemiui, atstumas beveik 1km. Pats tas vaikams pėsčiomis įveikti.

                              Na o dėl Šimašiaus terminų tai belieka skėsčioti rankomis. Aš tai susitaikiau su tuo, kad taip yra ir tiek. Nuo politiko pažado iki jo įgyvendinimo turi praeiti daug etapų - diskusija taryboje, sprendimo priėmimas, finansavimo skyrimas, projekto kūrimas, projekto viešinimas, aptarimas su visuomene, bylinėjimasis su interesų grupėmis, statybos konkursas, konkurso nelaimėjusių dalyvių bylinėjimasis ir t.t. Tokia yra demokratijos kaina. Žinoma, dalis trukdžių, tokių, kaip netobulas viešųjų pirkimų įstatymas, yra dirbtiniai. Tačiau interesų derinimas visada užtrunka. Aš asmeniškai galiu toleruoti tokius tempus, man yra svarbiausia, kad būtų judama teisinga linkme, tegu ir lėčiau.

                              Comment


                                Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

                                Gabijos antrasis pastatas kaip tik ir yra skirtas Perkūnkiemiui, atstumas beveik 1km. Pats tas vaikams pėsčiomis įveikti.
                                Bet dėl užstrigusio projekto (virš metų statybos buvo sustojusios), aplinkui pastatyta tiek naujų gyvenamųjų namų kad problema nesumažės. O šiaip tai Gabija yra skirta pašilaičiams, Perkūnkiemio mokykla turėtu būti perkūnkiemyje, o ne už kilometro. Ypač kai norint nueiti tieseniu keliu reikia eiti per purvyną (leičių gatvė).

                                Beje, nusprendžiau patikrinti nuo, kad ir, broniaus krautuvėlės (perkūnkiemio centras) iki Gabijos gimnazijos, jeigu einant šaligatviu, o ne per purvyną - 2,3 KM.






                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                  Bet dėl užstrigusio projekto (virš metų statybos buvo sustojusios), aplinkui pastatyta tiek naujų gyvenamųjų namų kad problema nesumažės. O šiaip tai Gabija yra skirta pašilaičiams, Perkūnkiemio mokykla turėtu būti perkūnkiemyje, o ne už kilometro. Ypač kai norint nueiti tieseniu keliu reikia eiti per purvyną (leičių gatvė).

                                  Beje, nusprendžiau patikrinti nuo, kad ir, broniaus krautuvėlės (perkūnkiemio centras) iki Gabijos gimnazijos, jeigu einant šaligatviu, o ne per purvyną - 2,3 KM.
                                  Tai Perkūnkiemis ir yra Pašilaičiai. Ar pagal ką jūs čia skirstot, kas kam turėtų priklausyti?

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Bet dėl užstrigusio projekto (virš metų statybos buvo sustojusios), aplinkui pastatyta tiek naujų gyvenamųjų namų kad problema nesumažės. O šiaip tai Gabija yra skirta pašilaičiams, Perkūnkiemio mokykla turėtu būti perkūnkiemyje, o ne už kilometro.
                                    BS. Gyvendamas viename Viršuliškių gale, eidavau į mokyklą kitame gale virš kilometro.

                                    Comment


                                      Parašė themanual Rodyti pranešimą

                                      Tai Perkūnkiemis ir yra Pašilaičiai. Ar pagal ką jūs čia skirstot, kas kam turėtų priklausyti?
                                      Tai saulėtekis irgi yra antakalnyje pagal teorinį subraižymą, bet rajonas realiai atskiras su savo poreikiais. Gal Tarandei irgi siūlote eiti pėsčiomis į Gabiją, visgi Pašilaičių seniunijai priklauso?


                                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                                      BS. Gyvendamas viename Viršuliškių gale, eidavau į mokyklą kitame gale virš kilometro.
                                      Aš irgi eidavau 1,3 km. Bet kalba čia yra apie naujų mokyklų statymą, o tam vieta gali būti parinkta ten kur yra daugiausia gyventojų kuriems to reikia, kaip pvz tankiuasiai algyvendintoje vilniaus vietoje kurione nėra nei vienos mokyklos - perkūnkiemyje. Tuo labiau, kad vietos ten tikrai yra (pievos iš abiejų pusių) tik savivaldybės noro trūksta.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Aš irgi eidavau 1,3 km. Bet kalba čia yra apie naujų mokyklų statymą, o tam vieta gali būti parinkta ten kur yra daugiausia gyventojų kuriems to reikia, kaip pvz tankiuasiai algyvendintoje vilniaus vietoje kurione nėra nei vienos mokyklos - perkūnkiemyje. Tuo labiau, kad vietos ten tikrai yra (pievos iš abiejų pusių) tik savivaldybės noro trūksta.
                                        Vietos ten nėra. Todėl ir vykdomi sklypų paėmimai. Nežinau ko daugiau tikitės. Kad statys ne ant savo sklypo? Arba pažeisdami reglamentus statys parkui priskiriamoje teritorijoje?

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                          Vietos ten nėra. Todėl ir vykdomi sklypų paėmimai. Nežinau ko daugiau tikitės. Kad statys ne ant savo sklypo? Arba pažeisdami reglamentus statys parkui priskiriamoje teritorijoje?
                                          Na aš tikiuosi kad sklypo paėmimai (kurie beje 2 iš 3 net ne perkūnkiemyje) neturi trukti 5 metus. Vietos ten yra, reikia tik paimti sklypus, o pagrindo tam yra, kadangi dauguma jų yra apleisti ir vasarą net barščiai ten veisiasi (t.y. savininkams turėtų būti statomos baudos už nepriežiūrą). O apie parką tai čia jau spėjome užmiršti, kadangi tas pašilaičių parko projektas nejuda jau gerus 4 metus.

                                          O jeigu mes čia jau fantaszuojame tai gal tada reikėjo vykdyti 2007 metais kurtą perkūnkiemio viziją o ne viską apleisti, duoti užstatyti privatininkams ir poto vartyti šlanga, kad ale privatūs sklypai. Patys prišiko patys tegu ir tvako, o kaip - čia jau jų problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X