Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Darnus judumas. Viešasis transportas ir dviračiai ar nuosavas automobilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Tas be abejo, bet ir galintys naudoti neturi paskatų atsisakyti "patogumo" kuris aplinkai kelia didelius eksternalitetus. Man atrodo čia yra automobilistų mantra, kad darnaus judumo apologetai vers visus minti dviračius ir nereikės kitų transporto būdų. Dviračiai nėra viešojo transporto pakaitalas, VT turi likti kaip "backupas" vienu ar kitu atveju.
    Dargi pamiršome apie paspirtukus, e-dviračius ir t.t., kurie gerokai sumažina fiziškumo elementą.
    Kad dabar yra perkelinėjama iš VT į dviračius, o ne iš autmobilių. Pagrinde bloginant VT situaciją. VT yra ne backupas, VT turi būti primary option, o viską kitką jau yra papildomai.

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Na iš visų jūsų išvardintų blogybių labiausiai gyvenimą gadina A juostos mėgėjai – nes sutrukdomas didžiausias skaičius žmonių (t. y. VT keleiviai, kuriems dėl pusgalvių reikia važiuoti ilgiau)
      Čia tiesa ar tik šiaip susigalvotas argumentas?

      Bet šiaip tai nežinau, man tai blogiau yra gyventi apšnerkštoje aplinkoje, nei važiuot 5 minutes ilgiau. Bet čia turbūt pagal kiekvienam savo.

      Comment


        Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

        O gal enforcinam visas savo jėgas ten, kur tikrai rūpi? Pavydžiui, prieš debilus, kurie savitarnos kasoje nesugeba net savo čekio nusiimti ar vežimėlio į vietą grąžint ir numeta bet kur? Arba tuos, kurie nuorūkas mėto gatvėje? Arba tuos, kurie į gatves šokineja?

        Bet taip nėra, nes galima ir pačiam į galvą gaut. Geriau siuntinėt nuotraukas kiekvieno žioplio, kuris A juosta pravažiavo. Nu nes vairuotoją nubausti yra lengviausia, o ir didvyrio etiketę galima lengvai užsiklijuot.
        Kiekvienas turėtų elgtis pilietiškai ir prižiūrėti ten kur asmeniškai bado akis. Kažkas pafotkins važiuojančius A juosta, kitas sudrausmins už šiukšlinimą. Ir bus gerai.

        Aš labiau mėgstu su šiukšlintojais kovot. Kuo tamsta užsiimat?

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          Kad dabar yra perkelinėjama iš VT į dviračius, o ne iš autmobilių. Pagrinde bloginant VT situaciją. VT yra ne backupas, VT turi būti primary option, o viską kitką jau yra papildomai.
          aš negalėčiau teigti nei kad kažkas "perkelinėja", nei kad žmonės persikelinėja, ar kad jei ir kas persėda ant dviračio tai yra blogai VT. Aš turėjau omenyje, kad jei žmogus nusprendžia nevažiuoti dviračiu, jis turi rasti vietos viešajame transporte. Su automobilių judėjimu yra kitas reikalas, ar Vilniuje užteko to kas padaryta gerinant dviračių infrastruktūrą, turbūt ne.

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            Čia tiesa ar tik šiaip susigalvotas argumentas?

            Bet šiaip tai nežinau, man tai blogiau yra gyventi apšnerkštoje aplinkoje, nei važiuot 5 minutes ilgiau. Bet čia turbūt pagal kiekvienam savo.
            Nu va, yra žmonių kurie įsivaizduoja kad automobilio žala yra tik kelionės trukmė.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              aš negalėčiau teigti nei kad kažkas "perkelinėja", nei kad žmonės persikelinėja, ar kad jei ir kas persėda ant dviračio tai yra blogai VT. Aš turėjau omenyje, kad jei žmogus nusprendžia nevažiuoti dviračiu, jis turi rasti vietos viešajame transporte. Su automobilių judėjimu yra kitas reikalas, ar Vilniuje užteko to kas padaryta gerinant dviračių infrastruktūrą, turbūt ne.
              Kai miesto institucijos į skundus dėl blogai sudarytų tvarkaraščių arba perpildytų transporto priemonių viešai atsako ''rinkitės dviračius ir paspirtukus'' - čia yra tikrų tikriausias perkelinėjimas.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                Kai miesto institucijos į skundus dėl blogai sudarytų tvarkaraščių arba perpildytų transporto priemonių viešai atsako ''rinkitės dviračius ir paspirtukus'' - čia yra tikrų tikriausias perkelinėjimas.
                na, nemaniau kad gali būti taip blogai

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                  Pykit nepykit, bet didžiajai daliai visuomenės dviratis nėra patrauklus kaip keliavimo priemonė ištisus metus. Kai šilta - taip, be abejo. Bet tokiu oru, kai vieną dieną +3, kitą -10, dviratininkų yra labai ir labai mažai.

                  Dėl to normalus VT visada privalo būti, kad žmonės turėtų keletą alternatyvų. Ukmergėje jis beje jau yra, ne pati geriausia sistema - bet tikrai jos griauti dėl dviračių neverta. Lygiai kaip ir būtina išlaikyti miesto VT Marijampolėje, Mažeikiuose ar Jonavoje.

                  Lietuvoje turime keletą labai puikių VT pavyzdžių mažuose miesteliuose - Alytuje, Druskininkuose, kur yra ir ebilietas, ir švieslentės stotelėse, ir nauji autobusai. Labai tikiuosi, kad kažkas panašaus anksčiau ar vėliau atsiras ir kituose mažesniuose miesteliuose. Ypač liūdnai šiame kontekste atrodo Utena, kur tikrojo miesto VT nėra.
                  Nu ok, apšvietėt. Realiai viskas ok, VT reikalingas ir mažesniuose miesteliuose, manau geras modelis, kai miesto maršrutas apjungia ir aplinkines gyvenvietes, jei miestas per mažas, pvz. Rokiškis mano žiniomis. Didesni miestai, kaip Ukmergė, Druskininkai gali turėti netgi tik miesto viduj esančius maršrutus.

                  Nors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Nors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.
                    Žiemos bijo ne dviratininkai, o infrastruktūra – niekas nenori važiuoti nenukastais (o kartais nuo kelio sniegu užverstais) takais.

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Žiemos bijo ne dviratininkai, o infrastruktūra – niekas nenori važiuoti nenukastais (o kartais nuo kelio sniegu užverstais) takais.
                      Mažasniegių žiemų greičiausiai daugės, o takų nukasimas nėra problema, jei tik bus valios.

                      Žodžiu, pradžioj reik bent jau išdrįst civilizuotai tiest dviračių takus be visokių stulpų ir kur kiekvienoj vietoj daugmaž apgalvota kaip tas dvir. srautas judės, o kartu su tuo, iškils poreikis ir nukasinėt sniegą taip kaip reikia. Pėsčiomis savom kojom sveikam žmogui tai tikrai daug kur gali nueiti net užpustytais keliais, tinkami batai reikalingi ir tiek, su dviračiu kiek sunkiau, nemažai kur iš vis nelabai pavažiuosi, kur pėsčias beveik be problemų gali nueiti.

                      Comment


                        The Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams

                        Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
                        https://www.economist.com/internatio...love-with-cars



                        Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
                        But in the parts of Europe where anti-car policies have been in place for the longest, they appear to have worked like a ratchet. Giulio Mattioli, a transport professor at Dortmund University, notes that almost nowhere in the world that has removed a big road, or pedestrianised a shopping street, has decided to reverse course. “Once people see [the benefits], they generally don’t want to go back.” Several studies, including Dr Chatterjee’s, have concluded that driving habits that are formed in youth seem to persist, with those who begin to drive later continuing to drive less, even into their 40s. If that pattern holds, the 21st century might just see the car’s high-water mark.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          The Economist straipsnis, kuris labai nepatiks barankos sukiojimo fanatams

                          Throughout the rich world, the young are falling out of love with cars
                          https://www.economist.com/internatio...love-with-cars



                          Paskutinė pastraipa neblogai apibendrina:
                          Kitais žodžiais: "the young are failing to afford cars".

                          Comment


                            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                            Kitais žodžiais: "the young are failing to afford cars".
                            Šiaip šių dienų jaunimas (tarkim, under 25) gali sau leisti belenkaip visko daugiau, įskaitant automobilius, nei bet kuri karta iki jų.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                              Nu ok, apšvietėt. Realiai viskas ok, VT reikalingas ir mažesniuose miesteliuose, manau geras modelis, kai miesto maršrutas apjungia ir aplinkines gyvenvietes, jei miestas per mažas, pvz. Rokiškis mano žiniomis. Didesni miestai, kaip Ukmergė, Druskininkai gali turėti netgi tik miesto viduj esančius maršrutus.

                              Nors dviračių nelinkčiau nurašyt. Reljefas Lietuvoje daug kur tinkamas. Žiemos jau nebetokios šaltos. Tiesiog nepamaišys civilizuota dviračių infra, geru oru įprasti daugiau kelionių atlikti dviračiais, kai kurie netgi žiemą arba bent jau rudenį, pavasarį išdrįs dažniau išvažiuot.
                              Realiai pradedant nuo Šiaulių ir Panevėžio dydžio miestų, didžiąją dalį apgyvendintos teritorijos galima pasiekti 4 km spinduliu nuo miesto centro, Marijampolėje, Alytuje, Utenoje - 3 km, kitur dar mažiau. Tokie miestai susisiekimui dviračiais patys patogiausi. Užtektų pradžiai paprastuoju būdu gatvėse atskirti dviračių juostas, didesnėse gatvėse nutiesti paralelius takus, kritinėse vietose apriboti sunkaeigių transporto priemonių eismą.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Šiaip šių dienų jaunimas (tarkim, under 25) gali sau leisti belenkaip visko daugiau, įskaitant automobilius, nei bet kuri karta iki jų.
                                Kokiais būdais, jeigu neliečiant tėvų pinigų? Ir ką gali sau leisti? Iphoną lizingu? Bulką už 1000 eurų, kuris 99% forumo ekologistų nepatinka?

                                Comment


                                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                  Kokiais būdais, jeigu neliečiant tėvų pinigų? Ir ką gali sau leisti? Iphoną lizingu? Bulką už 1000 eurų, kuris 99% forumo ekologistų nepatinka?
                                  Prieš 30 metų, kai pirkau savo pirmą automobilį, 10 metų senumo bulka buvo neprieinamas prestižas.
                                  Jau nekalbu apie tai, kas buvo anksčiau.
                                  Nebent neprisimenat.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Prieš 30 metų, kai pirkau savo pirmą automobilį, 10 metų senumo bulka buvo neprieinamas prestižas.
                                    Jau nekalbu apie tai, kas buvo anksčiau.
                                    Nebent neprisimenat.
                                    Prieš 30 metų ir duona ant stalo buvo prestižas. Klausimas užduotas apie tai, ką gali leisti jaunimas iki 25-ų metų be tėvų pinigų.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Prieš 30 metų ir duona ant stalo buvo prestižas. Klausimas užduotas apie tai, ką gali leisti jaunimas iki 25-ų metų be tėvų pinigų.
                                      Per daug bendras klausimas. Čia gi tema, lygtais, apie judumą.
                                      John parašė, kad gali sau leisti daugiau nei kažkada iki šiol, ir aš su tuo sutinku. Juolab turiu gyvus pavyzdžius.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Per daug bendras klausimas. Čia gi tema, lygtais, apie judumą.
                                        John parašė, kad gali sau leisti daugiau nei kažkada iki šiol, ir aš su tuo sutinku. Juolab turiu gyvus pavyzdžius.
                                        Tai aš irgi apie judrumą kalbu, įskaitant John teiginį, kad žmonės iki 25 metų gali sau leisti viską, net ir mašinas. Be tėvų pinigų tokiame amžiuje retai kas sau gali leisti mašinas, net ir turtingose valstybėse.

                                        Tai man ir įdomu kaip jie gali sau tai leisti.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Prieš 30 metų ir duona ant stalo buvo prestižas. Klausimas užduotas apie tai, ką gali leisti jaunimas iki 25-ų metų be tėvų pinigų.
                                          Gali sau leisti beveik viską, kas anksčiau buvo "prestižas", o dabar jau nebe prestižas, o verslo įhipnotizuota "būtinybė" ir dargi kasmet naujo modelio. Pinigais nelijo jokiais laikais ir tėvų pagalba vaikams visad buvo reikalinga. Dabartinė karta nėra niekaip nuskriausta, tokią iliuziją nebent sukelia brukama pasiūla - gyvenk dabar, mokėk vėliau, lažinkis, išlošk milijoną, laimė pirkime...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X