Šiaip, šie "Bombardier" bus keičiami kitais traukinukais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Haha, įdomus pastebėjimas.
Šiaip, šie "Bombardier" bus keičiami kitais traukinukais.
-
Naujų (užsakytų) Stokholmo tramvajų 'CAF' charakteristikos:Parašė Silber418 Rodyti pranešimąTaip pat Stokholme bus keičiami lengvojo geležinkelio tramvajai (tvärbanan, nokebybanan ir kt. linijose). 'Bombardier Flexity Swift' bus pakeisti talpesniais 'CAF' (http://www.caf.net/ingles/productos/...d=649&sec=desc).
Basic details:
Carbody structure: Aluminium with steel underframes
Consist: Three articulated carbodies over four bogies
Doors clearance (mm): 1300 (double doors)
Doors per side: 3
Exterior width (mm): 2650
Height of floor (mm): 355
Length between bodyends (mm): 30800
Supply (Vdc. catenary): 750
Vehicle height (mm): 3600
Performance:
Maximum speed (Km/h): 90
Seating places per streetcar: 72 (2 PRMs)
Standing places per streetcar (7p/m2): 203
Start up acceleration (m/s2): 1.2
Equipment:
Audio and visual information for passengers
Breathalyzer
Cab air conditioning
Control and supervision system
Event Recorder (OTMR)
On board passenger counting system
Passenger saloon air conditioning
Video surveillance
Wi-Fi Train-Ground Communication System
Vehicle Type
Bidirectional, UIC (1435 mm) LRV with two driver cabs, made up of 3 carbodies, articulated between each other, supported on four motor bogies.
This LRV offers 85% low floor with access at 350 mm over the rail and a nominal vehicle floor height of 425 mm. It is fitted with four priority seat places and two places for wheelchairs, bicycles and pushchairs.
LRV access is through 3 large double doors which are virtually at platform height. The vehicle interior has been designed to facilitate user movement within the vehicle with the removal of any obstacles that could hinder passenger movement.
The units are prepared to operate in extreme weather conditions (-35ºC) and all the equipment is fitted with the appropriate protections for these operating conditions offering passenger a high degree of comfort.
Bogies
Bogies are based on the traditional bogie concept and permit a high degree of relative carbody-bogie turning with the ensuing improvement of wheel-rail interference.
Motor bogies have two motors, one over each axle, mounted in longitudinal direction and entirely suspended. Equipped with resilient wheels, rubber primary and secondary suspension. They are also equipped with hydraulic and electromagnetic rail brakes.
Šaltinis: http://www.caf.es/ingles/productos/p...c=desc&pais=40.
Komentuoti:
-
Stokholmo lengvojo geležinkelio, tvärbanan, linijos tiesimo iki Solnos centro ir naujos geležinkelio stoties darbų grafikas:
(c) sl.se

Šiais metais:
- baigiami tiesti bėgiai atkarpoje tarp Bromma ir Sundbyberg
- vyksta baigiamiegi infrastruktūros parengimo darbai Solnoje
- šią vasarą bus atliekami atkarpos tarp Alvik ir Solna centrum testavimo darbai
- rudenį bus pabaigtos įrengto laukimo paviljonai Solnoje ir naujoje Solnos stotyje. Taip pat bus pabaigti šiuo metu vykdomi atkarpos tarp Solnos centro ir stoties tiesimo darbai (įrengiami du tuneliai, montuojami bėgiai bei laukimo paviljonai).
Šaltinis: http://www2.sl.se/Templates/PageWide.aspx?id=14299.Paskutinis taisė Silber418; 2012.04.24, 01:52.
Komentuoti:
- baigiami tiesti bėgiai atkarpoje tarp Bromma ir Sundbyberg
-
Stokholmas toliau nesnaudžia. Be šių jau vykdomų projektų, siūloma plėtoti lengvojo geležinkelio sistemą aglomeracijos šiaurinėje dalyje. Kompanijos 'Kollektivtrafikant Stockholm' darbuotojo David Tiberg siūlymu, dabar tiesiamas lengvojo geležinkelio (tvärbanan) linijas iki Kista ir Solna rajonų, būtų tikslnga pratęsti iki Arlanda oro uosto, o vėliau - ir iki Upsalos centro šiaurėje, Bålsta ir Västerås bei Sollentuna ir Täby, visas linijas sujungiant į bendrą sistemą pavadinimu 'Norrortsbanan', kuri būtų miesto viešojo transporto dalis (žr. žemėlapį).

Pastaba.: pilka spalva pažymtos nagrinėjamame regione egzistuojančios metro ir regioninio geležinkelio (pendetåg) linijos.
Numatoma darbų kaina ~7 mlrd. SEK.
Šaltinis: http://www.dn.se/sthlm/dyrbar-tid-at...varbana-i-norrPaskutinis taisė Silber418; 2012.01.10, 00:25.
Komentuoti:
-
Neseniai Geteborgo miesto valdžia ir viešojo transporto kompanija 'Västtrafiken' patvirtino, jog susitarta dėl tramvajų linijos nr. 2 (Högsbotorp – Krokslätt) maršruto pratęsimo iki Mölndal Centrum. Bėgių tiesimo darbai bus pradėti už kelių savaičių.
Nors Mölndal oficialaus miesto ribose, šiame rajone įkurtas svarbus traukos centras - 'Astra Zeneca' medicinos mokslų slėnis bei daug žmonių kasdien vyksta mesto centro linkme. Viso projekto įgyvendinimo kaina - 17 milijonų Švedijos kronų.
1. Tramvajus Geteborgo mieste:

Gothenburg: Trams by jacobchristensen, on Flickr
Šaltiniai: http://www.gp.se/nyheter/molndalharr...-ny-vandslinga, www.goteborg.se.
Taip pat neseniai pradėti naujos tramvajų linijos nuo Järntorget iki Lilla torget per Skeppsbron įrengimo darbai. Viso iki 2019 metų Geteborgo mieste planuojama išleisti apie 40 milijardų Švedijos kronų infrastruktūros projektų įgyvendinimui.
Šaltinis: http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1....uren-tar-stryk
Komentuoti:
-
Ne tą turėjau omenyje. Jie daro tai pagal galimybes ir poreikį. O ne taip kaip pas mus.Parašė oranger Rodyti pranešimąNemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.
Komentuoti:
-
/\ Senos infrastrūkturos visi rezervai išsemti, atsiranda poreikis keisti ja i nauja.
Komentuoti:
-
Keleivių trūkumo tiesiog nėra. Miestas, o ypač metro area, išskaidytas į subcentrus, kurie jau dabar sujungti be priekaištų. Tačiau augant gyventojų skaičiui keleivių srautai tik didėja, o tam reikia ir metro pertvarkymo didesniems keleivių srautams, ir naujų VT rūšių plėtojimo, ir srautų apkrautuose ruožuose paskirstymo.Parašė oranger Rodyti pranešimąPrašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...
Kita vertus, infastruktūra yra ir gera investicija, mastant apie ateities perspektyvas.
Komentuoti:
-
O ką, pas mus nėra poreikio jos modernizuoti?Parašė Mørtã Rodyti pranešimąBet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...
Ką tu apskritai vadini "poreikiu"?
Komentuoti:
-
Tramas privaziuos daaaug arciauParašė Silber418 Rodyti pranešimąArba metro, arba pendeltåg'u.
Komentuoti:
-
Bet švedai modernizuoja savo infrastruktūrą tik tada kai yra tam poreikis, o ne taip kaip pas mus...
Komentuoti:
-
Arba metro, arba pendeltåg'u.Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Kaip gerai, bus galima iki kelto i Ryga su tramu davaziuot
Komentuoti:
-
Nemanau, kad jau švedai viską daro tik dėl to, kad nėr kur pinigų dėti...
Tiesiog gal prioritetai geriau sudėlioti. Ir mažiau gal klausoma visokių rėksnių-politikanų.
Komentuoti:
-
Kam verkti, jei pinigų yra. O Vilnius jokio kito kelio, kaip tik lįsti į skolas ir sukurti privatų monopolininką-monstrą, kuris po to kasmet rytų po kelis šimtus milijonų neturi.
Komentuoti:
-
Prašau, ir metro vystomas, ir tramvajus, ir niekas neverkia dėl "keleivių trukumo", niekas tų dalykų nesupriešina ir panašiai... Gaila, kad Vilnius dėl kvailų kažkieno ambicijų prarado 5 metus, jei ne daugiau...
Komentuoti:
-
Rugpjūčio mėnesio pabaigoje Stokholmo viešojo transporto plėtros komitetas suteikė leidimą kompanijai SL ('Storstockholms Lokaltrafik') tęsti naujų tramvajų linijų tinklo plėtrą miesto centre. Naujos projekto 'Spårväg City' tramvajų linijos bus nutiestos nuo Sergels Torg iki Gåshaga, prie Lidingö. Tuo pat metu Lidingö salos lengvojo geležinkelio infrastruktūra bus atnaujinta ir pakeista.
Naujosios tramvajų linijos bus nutiestos ir į naująjį gyvenamąjį ir verslo rajoną, Norra Djurgårdsstaden.
Tramvajus 'Spårväg city' linijoje:

(c) sl.se
Paskutinis taisė Silber418; 2011.10.10, 00:16.
Komentuoti:



Komentuoti: