Stokholmas: Spårväg city linijos pratęsimas iki T-centralen, geležinkelio ir autobusų stoties rajono, Klarabergsgatan - tik tramvajų eismui skirta gatvė
Kelios nuotraukos su naujais bėgių ruožais T-centralen linkme
Stockholm City Morning by Henrik Ismarker, on Flickr
Stockholm City Morning by Henrik Ismarker, on Flickr
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[SE] Tramvajai Švedijoje
Collapse
X
-
Nevisai šviežia, bet įdomi naujiena. Pristatytas oficialus Lundo lengvojo geležinkelio CAF tramvajų dizainas:
Šaltinis
Visiškai nauja lengvojo geležinkelio linija sujunks universitetinio pietų Švedijos miesto stotį su European Spallation Source-ESS laboratorijų kompleksu, kuris yra stambiausias ES investicinis projektas mokslo tyrimų srityje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Yra tramvajus, yra ir lengvasis geležinkelis. Jis irgi gali važiuoti gatve, bet ne pagal tramvajaus taisykles, o pagal geležinkelio. Nuo to priklauso santykis su autotransportu ir taisyklės. Taip pat riedmenys gali būti šiek tiek labiau masyvesni nei tramvajaus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąStokholmas: lengvojo geležinkelio linija Bromma-Kista-Helenelund
Jau kitąmet bus pradėti lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės priemiesčių link darbai. Šį kartą bus tiesamas dvipusis 8 km. ilgio bėgių ruožas bei įrengiama 10 stotelių tarp Ulvsunda ir Helendelund priemiesčių. Kombinacijoje kartu su kitomis sistemos linijomis, galima bus patogiau keliauti šiaurės-pietų kryptimi, aplenkiant miesto centrą. Keliose vietose bus jungtys su metro bei priemiesčio traukinių sistemomis. Investicijų suma viršyja 500 tūkst. eurų.
Stotelių pavadinimai:
Norra Ulvsunda (egzistuojanti)
Bromma Blocks
Bromma flygplats (Bromma oro uostas)
Kitas klausimas - jei daiktas važiuoja gatve bėgiais - gal tramvajus tiksliau? Ar netinka?Paskutinis taisė Fulgur; 2017.09.28, 20:02.
Komentuoti:
-
Swedish three foot gauge railways
the gauge 891 mm (2 ft 11 3⁄32 in), or 3 Swedish feet in the old Swedish measurement system
Komentuoti:
-
Keistas plotis. Ką keičia tas 1 mm? Logiškiau jau būtų 890 ar čia išversta iš nemetrinės sistemos?
Komentuoti:
-
Parašė digital891 m pločio?
Tuo pačiu visiems palinkėsiu smagaus savaitgalio.
Komentuoti:
-
Skonė: lengvasis geležinkelis Lunde
Šių metų kovo mėnesio 7 dieną pradėti lengvojo geležinkelio linijos tarp Lundo centro (stoties) ir naujų laboratorijų Max iv bei European Spallation Source (siejama su didžiasių miesto MTP plėtros projektais) darbai.
Naujame informaciniame žemėlapyje pateikta informacija apie gegužės mėnesį vyksiančius darbus:
Šaltinis
Komentuoti:
-
Stokholmas: nauji Roslagsbanan riedmenys
"Stadler Rail" paviešino pirmąsias naujų Stokholmo priemiesčio siaurojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan riedmenų vizualizacijas:
X15p sąstatai
Šaltinis
Šaltinis
Bendrovei patikėta 22 naujų sąstatų gamyba bei papildomų 45 vienetų gamyba esant poreikiui. Šiomis dienomis atnaujinama Roslagsbanan lengvojo geležinkelio sistemos infrastruktūra, o tuo pačiu atnaujinami ir riedmenys. Stokholmo regiono viešojo transporto bendrovės "SL" tikslas yra didesnė keleivių talpa, patogesnis bei greitesnis susisiekimas šiame istoriniame lengvojo geležinkelio ruože, todėl naujų ridmenų gamintojui pateikti specifiniai pageidavimui - keleivių talpa sąstatuose iki 300 žmonių, pokyčiams jautrus mikroklimato reguliavimas, daugiau komforto neįgaliesiems ir kt.
Roslagsbanan yra unikali 891 mm pločio, 65 km ilgio lengvojo geležinkelio linija tarp Stokholmo centro ir kelių gyvenviečių šiaurinėje sostinės regiono dalyje, todėl "Stadler Rail" bus gaminami būtent šiam ruožui tinkami sąstatai.
Pažymėtina, kad bendrovei patikėta ir naujų dviaukščių regioninių traukinių gamyba (užsakovas: Mälardalen regiono (Stokholmas ir keli kiti miestai Mälaren ežero slėnyje) viešojo transporto įmonė "Mälab").
Šaltinis: Further success in Sweden: Stadler is delivering 22 customised electric multiple units to StockholmPaskutinis taisė Silber418; 2017.04.29, 13:14.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...
Komentuoti:
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąKa reikia tvarkyti troleibusuose? ar jų parmažai mieste ir turi omeny kad reik suremontuoti ir bus daugiau? pirkt naujus?
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...
Komentuoti:
-
500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...
Komentuoti:
-
Stokholmas: lengvojo geležinkelio linija Bromma-Kista-Helenelund
Jau kitąmet bus pradėti lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės priemiesčių link darbai. Šį kartą bus tiesamas dvipusis 8 km. ilgio bėgių ruožas bei įrengiama 10 stotelių tarp Ulvsunda ir Helendelund priemiesčių. Kombinacijoje kartu su kitomis sistemos linijomis, galima bus patogiau keliauti šiaurės-pietų kryptimi, aplenkiant miesto centrą. Keliose vietose bus jungtys su metro bei priemiesčio traukinių sistemomis. Investicijų suma viršyja 500 tūkst. eurų.
(Senesnis žemėlapis)
Šaltinis: https://mitti.se/nyheter/tvarbanan-k...hela-stockholm, http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...nans-kistagren.
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Stotelių pavadinimai:
Norra Ulvsunda (egzistuojanti)
Bromma Blocks
Bromma flygplats (Bromma oro uostas)
Solvalla
Rissne
Ursviks torg
Ursvik norra
Ärvinge
Kista centrum
Kistamässan
HelenelundPaskutinis taisė Silber418; 2016.12.14, 08:59.
Komentuoti:
-
Geteborgas: nauji tramvajai
Paskelbtos pirmosios naujų Geteborgo tramvajų vizualizacijos:
Šaltinis
Šaltinis
Šaltinis
Tramvajų gamintojas yra tarptautinės bendrovės "Bombardier" Švedijos padalinys, išrinktas konkurso nugalėtoju. Pagridinis užsakovų reikalavimas yra naujų sąstatų techniniai parametrai, tinkantys šaltesnio klimato regionui.
Neseniai miesto savivaldybė skandalingai nutraukė sutartį su italų bendrove "AnsaldoBreda", kurios gaminti tramvajai buvo technologiškai nepatikimi ir gerai nepritaikyti žiemai.Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.12, 01:41.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Stokholmas: Spårväg City
Pastaruoju metu CAF A35 sąstatai papildo kitus tramvajus Spårväg City linijoje:
Sweden Trams Stockholm 1.6.16 by George Woods, on Flickr
Tradiciškai linijoje eksploatuojami Bombardier Flexity Classic tramvajai:
Sweden Trams Stockholm 1.6.16 by George Woods, on Flickr
Komentuoti:
-
Stokholmas: nauji Roslagsbanan tramvajai
Tarptautinė bendrovė "Stadler" tapo kviestinio konkurso nugalėtoja bei užsitikrino sutartį su Stokholmo viešojo transporto bendrove SL dėl naujų tramvajų sąstatų gamybos priemiesčio geležinkelio sistemai Roslagsbanan. Naujieji sąstatai pasižymės didesne keleivių talpa bei bus pritaikyti atnaujintai signalų sistemai. Pirmoji partija miestą turėtų pasiekti 2020 metais.
Šaltinis: Stadler wins Stockholm Roslagsbanan EMU orderPaskutinis taisė Silber418; 2016.08.28, 20:39.
Komentuoti:
-
Jönköping: lengvasis geležinkelis
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąDidžiausias Småland grafystės miestas Jönköping oficialiai tapo organizacijos "Spårvagnsstäderna" nariu. Organizacija konsultuoja miestus, siekiančius steigti tramvajų/lengvojo geležinkelio sistemas.
Šaltinis Smålands största stad suktar spårväg
Šaltinis
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Skonė: lengvasis geležinkelis Lunde
Dar vienas būsimos lendgvojo geležinkelio linijos žemėlapis:
Šaltinis
Infrastruktūros rengimo darbai bus pradėti šiemet. Kartu vyks miesto plėtros darbai - teritorijoje tarp miesto centro ir naujų laboratorijų (Max iv bei European Spalation Source (ESS)) bus statomi nauji namai, biurų, akademinių pastatų ir studentų bendrabučių komepleksas.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai jei jau infrastruktūra daugiau mažiau atitiks metro ir bus nauji tramvajai, koks dar paveldas? Galima iš karto konvertuoti į metro.
Komentuoti:
Komentuoti: