Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SE] Tramvajai Švedijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Spårväg city linijos pratęsimas iki T-centralen, geležinkelio ir autobusų stoties rajono, Klarabergsgatan - tik tramvajų eismui skirta gatvė

    Kelios nuotraukos su naujais bėgių ruožais T-centralen linkme

    Stockholm City Morning by Henrik Ismarker, on Flickr

    Stockholm City Morning by Henrik Ismarker, on Flickr
    Paskutinis taisė Silber418; 2019.03.24, 01:35.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nevisai šviežia, bet įdomi naujiena. Pristatytas oficialus Lundo lengvojo geležinkelio CAF tramvajų dizainas:



    Šaltinis

    Visiškai nauja lengvojo geležinkelio linija sujunks universitetinio pietų Švedijos miesto stotį su European Spallation Source-ESS laboratorijų kompleksu, kuris yra stambiausias ES investicinis projektas mokslo tyrimų srityje.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Yra tramvajus, yra ir lengvasis geležinkelis. Jis irgi gali važiuoti gatve, bet ne pagal tramvajaus taisykles, o pagal geležinkelio. Nuo to priklauso santykis su autotransportu ir taisyklės. Taip pat riedmenys gali būti šiek tiek labiau masyvesni nei tramvajaus.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Stokholmas: lengvojo geležinkelio linija Bromma-Kista-Helenelund

    Jau kitąmet bus pradėti lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės priemiesčių link darbai. Šį kartą bus tiesamas dvipusis 8 km. ilgio bėgių ruožas bei įrengiama 10 stotelių tarp Ulvsunda ir Helendelund priemiesčių. Kombinacijoje kartu su kitomis sistemos linijomis, galima bus patogiau keliauti šiaurės-pietų kryptimi, aplenkiant miesto centrą. Keliose vietose bus jungtys su metro bei priemiesčio traukinių sistemomis. Investicijų suma viršyja 500 tūkst. eurų.

    Stotelių pavadinimai:

    Norra Ulvsunda (egzistuojanti)
    Bromma Blocks
    Bromma flygplats (Bromma oro uostas)
    O Bromma oro uostas ne ant uždarymo eina?

    Kitas klausimas - jei daiktas važiuoja gatve bėgiais - gal tramvajus tiksliau? Ar netinka?
    Paskutinis taisė Fulgur; 2017.09.28, 20:02.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Swedish three foot gauge railways

    the gauge 891 mm (2 ft 11 3⁄32 in), or 3 Swedish feet in the old Swedish measurement system

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Keistas plotis. Ką keičia tas 1 mm? Logiškiau jau būtų 890 ar čia išversta iš nemetrinės sistemos?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė digital
    891 m pločio?
    Milimetrų (mm), žinoma. Atsiprašau.

    Tuo pačiu visiems palinkėsiu smagaus savaitgalio.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Skonė: lengvasis geležinkelis Lunde

    Šių metų kovo mėnesio 7 dieną pradėti lengvojo geležinkelio linijos tarp Lundo centro (stoties) ir naujų laboratorijų Max iv bei European Spallation Source (siejama su didžiasių miesto MTP plėtros projektais) darbai.
    Naujame informaciniame žemėlapyje pateikta informacija apie gegužės mėnesį vyksiančius darbus:


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: nauji Roslagsbanan riedmenys

    "Stadler Rail" paviešino pirmąsias naujų Stokholmo priemiesčio siaurojo geležinkelio sistemos Roslagsbanan riedmenų vizualizacijas:

    X15p sąstatai


    Šaltinis


    Šaltinis

    Bendrovei patikėta 22 naujų sąstatų gamyba bei papildomų 45 vienetų gamyba esant poreikiui. Šiomis dienomis atnaujinama Roslagsbanan lengvojo geležinkelio sistemos infrastruktūra, o tuo pačiu atnaujinami ir riedmenys. Stokholmo regiono viešojo transporto bendrovės "SL" tikslas yra didesnė keleivių talpa, patogesnis bei greitesnis susisiekimas šiame istoriniame lengvojo geležinkelio ruože, todėl naujų ridmenų gamintojui pateikti specifiniai pageidavimui - keleivių talpa sąstatuose iki 300 žmonių, pokyčiams jautrus mikroklimato reguliavimas, daugiau komforto neįgaliesiems ir kt.
    Roslagsbanan yra unikali 891 mm pločio, 65 km ilgio lengvojo geležinkelio linija tarp Stokholmo centro ir kelių gyvenviečių šiaurinėje sostinės regiono dalyje, todėl "Stadler Rail" bus gaminami būtent šiam ruožui tinkami sąstatai.
    Pažymėtina, kad bendrovei patikėta ir naujų dviaukščių regioninių traukinių gamyba (užsakovas: Mälardalen regiono (Stokholmas ir keli kiti miestai Mälaren ežero slėnyje) viešojo transporto įmonė "Mälab").

    Šaltinis: Further success in Sweden: Stadler is delivering 22 customised electric multiple units to Stockholm
    Paskutinis taisė Silber418; 2017.04.29, 13:14.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...
    Finansavimo šaltiniai įvairūs. Dažniausiai, kiekviena savivaldybė intereso grupėje prisideda prie bendro projekto. Taip pat būsimas operatorius ir gal kažkiek regiono savivalda. Šiuo atveju minima suma gali būti ne galutinė. Kita vertus, dėl tam tikrų pozityvių niuansų viešojo transporto sistemų plėtros projektų įgyvendinimas gali nebūti itin brangus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Ka reikia tvarkyti troleibusuose? ar jų parmažai mieste ir turi omeny kad reik suremontuoti ir bus daugiau? pirkt naujus?
    KT - kontaktinis tinklas. Jį reikia tvarkyti.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...
    Ka reikia tvarkyti troleibusuose? ar jų parmažai mieste ir turi omeny kad reik suremontuoti ir bus daugiau? pirkt naujus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    500 tūkst. tai mažai. Ar tikrai? Jei už tiek Švedijoje galima nutiesti 10 km tramvajaus, tai už 5 ar 10 kartus mažesnę sumą galima būtų sutvarkyti troleibusų KT Vilniuje...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: lengvojo geležinkelio linija Bromma-Kista-Helenelund

    Jau kitąmet bus pradėti lengvojo geležinkelio sistemos (tvärbanan) plėtros šiaurės priemiesčių link darbai. Šį kartą bus tiesamas dvipusis 8 km. ilgio bėgių ruožas bei įrengiama 10 stotelių tarp Ulvsunda ir Helendelund priemiesčių. Kombinacijoje kartu su kitomis sistemos linijomis, galima bus patogiau keliauti šiaurės-pietų kryptimi, aplenkiant miesto centrą. Keliose vietose bus jungtys su metro bei priemiesčio traukinių sistemomis. Investicijų suma viršyja 500 tūkst. eurų.


    (Senesnis žemėlapis)



    Šaltinis: https://mitti.se/nyheter/tvarbanan-k...hela-stockholm, http://www.stockholmdirekt.se/nyhete...nans-kistagren.


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Stotelių pavadinimai:

    Norra Ulvsunda (egzistuojanti)
    Bromma Blocks
    Bromma flygplats (Bromma oro uostas)
    Solvalla
    Rissne
    Ursviks torg
    Ursvik norra
    Ärvinge
    Kista centrum
    Kistamässan
    Helenelund
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.12.14, 08:59.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Geteborgas: nauji tramvajai

    Paskelbtos pirmosios naujų Geteborgo tramvajų vizualizacijos:


    Šaltinis


    Šaltinis


    Šaltinis

    Tramvajų gamintojas yra tarptautinės bendrovės "Bombardier" Švedijos padalinys, išrinktas konkurso nugalėtoju. Pagridinis užsakovų reikalavimas yra naujų sąstatų techniniai parametrai, tinkantys šaltesnio klimato regionui.
    Neseniai miesto savivaldybė skandalingai nutraukė sutartį su italų bendrove "AnsaldoBreda", kurios gaminti tramvajai buvo technologiškai nepatikimi ir gerai nepritaikyti žiemai.
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.10.12, 01:41.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: Spårväg City

    Pastaruoju metu CAF A35 sąstatai papildo kitus tramvajus Spårväg City linijoje:

    Sweden Trams Stockholm 1.6.16 by George Woods, on Flickr

    Tradiciškai linijoje eksploatuojami Bombardier Flexity Classic tramvajai:

    Sweden Trams Stockholm 1.6.16 by George Woods, on Flickr

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Stokholmas: nauji Roslagsbanan tramvajai

    Tarptautinė bendrovė "Stadler" tapo kviestinio konkurso nugalėtoja bei užsitikrino sutartį su Stokholmo viešojo transporto bendrove SL dėl naujų tramvajų sąstatų gamybos priemiesčio geležinkelio sistemai Roslagsbanan. Naujieji sąstatai pasižymės didesne keleivių talpa bei bus pritaikyti atnaujintai signalų sistemai. Pirmoji partija miestą turėtų pasiekti 2020 metais.

    Šaltinis: Stadler wins Stockholm Roslagsbanan EMU order
    Paskutinis taisė Silber418; 2016.08.28, 20:39.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Jönköping: lengvasis geležinkelis

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Didžiausias Småland grafystės miestas Jönköping oficialiai tapo organizacijos "Spårvagnsstäderna" nariu. Organizacija konsultuoja miestus, siekiančius steigti tramvajų/lengvojo geležinkelio sistemas.

    Šaltinis Smålands största stad suktar spårväg
    O štai ir pirma vizualizacija su Jonšiopingo tramvajais:


    Šaltinis

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Skonė: lengvasis geležinkelis Lunde

    Dar vienas būsimos lendgvojo geležinkelio linijos žemėlapis:


    Šaltinis

    Infrastruktūros rengimo darbai bus pradėti šiemet. Kartu vyks miesto plėtros darbai - teritorijoje tarp miesto centro ir naujų laboratorijų (Max iv bei European Spalation Source (ESS)) bus statomi nauji namai, biurų, akademinių pastatų ir studentų bendrabučių komepleksas.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai jei jau infrastruktūra daugiau mažiau atitiks metro ir bus nauji tramvajai, koks dar paveldas? Galima iš karto konvertuoti į metro.
    Minėtoji lengvojo geležinkelio sistema Roslagsbanan ir dabar nėra senovinė - infrastruktūra atnaujinama ir prižiūrima, o riedmenys taip pat ne senoviniai. Įgyvendinus projektą, pirmiausia, eismas šia siaurojo geležinkelio sistema bus dažnesnis, t.y. panašus į metro.

    Komentuoti:

Working...
X