Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Bet apskritai - maršrutų pardavimas tokiu būdų kaip dabar, yra klaida. Turkiški autobusai, nelankstūs grafikai, lėtas eismo greitis (išsidera ilgus langus ir tuomet velkasi).
    Nesupratau šitos dalies. Transrevis išsidera, kad maršruto važiavimui būtų daugiau laiko? Kokia motyvacija?
    100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Nesupratau šitos dalies. Transrevis išsidera, kad maršruto važiavimui būtų daugiau laiko? Kokia motyvacija?
      Logika suponuoja, kad tvarkaraščio laikymasis yra vienas iš kokybinių sutarties vykdymo parametrų. T.y. vėlavimai gali būti bauduojami. Todėl turėti kuo didesnius rezervus, kad galėtum nepersistengdamas sutilpti - tiekėjo interesas.

      Comment


        Foto fiksavimas iš Valakampių tilto.
        KT jau montuojama, pilnai pabaigė montuoti KT link Lizdeikos st., o link Valakampių tilto st. spėjo sumontuoti tik dalį (1 iš 2 laidų).
        KT stulpus į naujus keičia nuo nusukimo į Lizdeikos st. iki statomo A juostos projekto Kareivių g. (imtinai).

        Prieš Valakampių tiltą (nuo Lizdeikos st. pusės)
        Click image for larger version

Name:	IMG_4402.jpeg
Views:	993
Size:	1,20 MB
ID:	2232504
        Valakampių tiltas (pradžia einant nuo Lizdeikos st.)
        Click image for larger version

Name:	IMG_4403.jpeg
Views:	976
Size:	1,01 MB
ID:	2232505 Valakampių tiltas (per vidurį upės) matosi, suvyniotos pakabos antram laidui.
        Click image for larger version

Name:	IMG_4404.jpeg
Views:	961
Size:	776,2 kB
ID:	2232506 Šalia Valakampių tilto st. matosi senos ir naujos KT atramoms
        Click image for larger version

Name:	IMG_4406.jpeg
Views:	977
Size:	1,03 MB
ID:	2232507

        Pats laidas naudojamas toks pat kaip Kalvarijų g.
        Galiu tik pasakyti, kad nepaisant abejonių dėl KT montuotojų, visgi KT kabinamas visai kokybiškai.

        Comment


          Po kelionės dūmuose skendusiame autobuse – vilnietė pratrūko: „Visą dieną skaudėjo galvą, pykino“ https://www.lrytas.lt
          į darbą ir iš jo namo visada važiuoja 75 autobusu. Tačiau moteris nepatenkinta, kad autobusas vis dažniau genda, o kiekvienas rytas virsta tikra nežinomybe – atvažiuos ar ne
          „Kiekvieną rytą ateini į stotelę ir galvoji, ar saugiai atvažiuosi iki darbo. Būna, kad per mėnesį 2–3 kartus autobusas net neatvažiuoja. O praėjusią savaitę – viršūnė! Važiavome su sugedusiu kledaru, kuris dūmino, o per vis atsidarančias duris – dūmai veržėsi į vidų. Žinokite, po tokios kelionės skaudėjo galvą, pykino visą dieną“, – pasipiktinimo neslepia Irena
          Įdomu ar Judu darė keleivių pasitenkinimo apklausą 75 maršrute? Turbūt paskelbtų iš esmės teigiamus atsiliepimus.
          Paskutinis taisė Arunasx; 2025.11.30, 19:59.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Logika suponuoja, kad tvarkaraščio laikymasis yra vienas iš kokybinių sutarties vykdymo parametrų. T.y. vėlavimai gali būti bauduojami. Todėl turėti kuo didesnius rezervus, kad galėtum nepersistengdamas sutilpti - tiekėjo interesas.
            Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

              Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.
              Čia apie Žaliųjų ežerų gatvę? Iš pradžių zulindavo 20-30km/h, po n+k skundų paspaudė gazą iki 40...

              Comment


                Smagu matyt tokias vairuotojų iniciatyvas. Kažkada buvo papuoštas 53 autobusas per heloween'ą, dabar turim kalėdinį troleibusą

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                  Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.
                  Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.

                  Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.

                  Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.

                  Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.

                  Comment


                    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                    Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.

                    Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.

                    Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.

                    Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.
                    Na, 4G vairuotojai neretai paspaudžia.

                    Comment


                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                      Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.

                      Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.

                      Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.

                      Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.
                      O po to stebimės, kad "tik automobilis".

                      Vilniečiui kas svarbiausia? Laikas, nes jis jo neturi. Pinigų sukrapšto. Pikta ne tai, kad autobusas lėtesnis, o tai, kad VVT kur galima 70 kmh velkasi su tais 45 kmh ir stoja kiekvienoje stotelėje. O meras kažką kalba, kad gal po rinkimų, bus "mygtukas".

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                        O po to stebimės, kad "tik automobilis".

                        Vilniečiui kas svarbiausia? Laikas, nes jis jo neturi. Pinigų sukrapšto. Pikta ne tai, kad autobusas lėtesnis, o tai, kad VVT kur galima 70 kmh velkasi su tais 45 kmh ir stoja kiekvienoje stotelėje. O meras kažką kalba, kad gal po rinkimų, bus "mygtukas".
                        Problema tame, kad tą Stop sistemą miestui lengviau įdiegti po naujų TP gavimo. Dabar krapštyti tuos mygtukus, kad jie veiktų tiesiog nėra prasmės. Nes vistiek bus dalis autobusų, kur tai neveiks.
                        Realiai dalis vairuotojų dirba tokiu principu (ypač jei gerai žino maršrutą): žvilgsnis į stotelę, į saloną, jeigu niekas nenori - važiuojam toliau (Ridango sistema užskaito stoteles net nesustojus juose).
                        Iš visų turimų TP žinau, kad 100% Stop mygtukai veikia ex Stockholm Man autobusuose. Ten net garsas yra kai kažkas nuspaudžia.

                        O dėl greičio visiškai sutinku. Manau 2499 vairuotojas su mielu noru parodytų kaip galima nuo T. Narbuto lėkti maksimaliu greičiu ir pro žiedus važiuoti didesniu nei 25 km/h greičiu.

                        Comment


                          Šie metai visai turtingi viešojo transporto puošimo atžvilgiu.
                          2499 troleibuso vairuotojas papuošė savo troleibusą, o šiandien VVT pristatė ir savo papuoštą autobusą, kuris dirba specialiu nemokamu maršrutu. Click image for larger version

Name:	IMG_4448.jpeg
Views:	591
Size:	146,0 kB
ID:	2233013 Click image for larger version

Name:	IMG_4449.jpeg
Views:	584
Size:	146,9 kB
ID:	2233014 Click image for larger version

Name:	IMG_4450.jpeg
Views:	588
Size:	174,2 kB
ID:	2233015 Click image for larger version

Name:	IMG_4421.jpeg
Views:	574
Size:	123,1 kB
ID:	2233016 Click image for larger version

Name:	IMG_4422.jpeg
Views:	568
Size:	94,2 kB
ID:	2233017 Click image for larger version

Name:	IMG_4423.jpeg
Views:	578
Size:	103,9 kB
ID:	2233018

                          Comment


                            Vaibas! Gal autobuse dalinami imbieriniai sausainiai?

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Vaibas! Gal autobuse dalinami imbieriniai sausainiai?
                              Gaila, kad ne, bet galima pabandyti pagraužti dekoratyvius

                              Comment


                                Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

                                Gaila, kad ne, bet galima pabandyti pagraužti dekoratyvius
                                Ai, gal ne. Neskanu būtų. Gal dar spės iki Kalėdų pasiūlyti ir lengvas vaišes.

                                Comment


                                  Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                  Šie metai visai turtingi viešojo transporto puošimo atžvilgiu.
                                  2499 troleibuso vairuotojas papuošė savo troleibusą, o šiandien VVT pristatė ir savo papuoštą autobusą, kuris dirba specialiu nemokamu maršrutu.
                                  Lemputės, kad nepavogtų, dirba nuo kontaktinio tinklo

                                  Comment


                                    Click image for larger version

Name:	IMG_4462.jpeg
Views:	424
Size:	1,24 MB
ID:	2233140 Perkelia Tauragnų st. į tą padarytą įvažą.

                                    Comment


                                      Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
                                      Perkelia Tauragnų st. į tą padarytą įvažą.
                                      Galėjo likti ir senojoje vietoje šį stotelė.
                                      Paskutinis taisė digital; 2025.12.05, 00:46. Priežastis: ištrinta cituuota foto
                                      Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                      Comment


                                        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą

                                        Galėjo likti ir senojoje vietoje šį stotelė.
                                        Pastumė stotelę tam, kad netrukdyti 1G apvažiuoti.

                                        Comment


                                          Sujaukė Eksvaldui planus investuoti į asfaltą, teks raustis savivaldybės kišenėje.... https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...adengti-kastus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X