Parašė Fulgur
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Nesupratau šitos dalies. Transrevis išsidera, kad maršruto važiavimui būtų daugiau laiko? Kokia motyvacija?100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
-
Logika suponuoja, kad tvarkaraščio laikymasis yra vienas iš kokybinių sutarties vykdymo parametrų. T.y. vėlavimai gali būti bauduojami. Todėl turėti kuo didesnius rezervus, kad galėtum nepersistengdamas sutilpti - tiekėjo interesas.Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nesupratau šitos dalies. Transrevis išsidera, kad maršruto važiavimui būtų daugiau laiko? Kokia motyvacija?
- 3 patinka
Comment
-
Foto fiksavimas iš Valakampių tilto.
KT jau montuojama, pilnai pabaigė montuoti KT link Lizdeikos st., o link Valakampių tilto st. spėjo sumontuoti tik dalį (1 iš 2 laidų).
KT stulpus į naujus keičia nuo nusukimo į Lizdeikos st. iki statomo A juostos projekto Kareivių g. (imtinai).
Prieš Valakampių tiltą (nuo Lizdeikos st. pusės)
Valakampių tiltas (pradžia einant nuo Lizdeikos st.)
Valakampių tiltas (per vidurį upės) matosi, suvyniotos pakabos antram laidui.
Šalia Valakampių tilto st. matosi senos ir naujos KT atramoms
Pats laidas naudojamas toks pat kaip Kalvarijų g.
Galiu tik pasakyti, kad nepaisant abejonių dėl KT montuotojų, visgi KT kabinamas visai kokybiškai.
- 11 patinka
Comment
-
Po kelionės dūmuose skendusiame autobuse – vilnietė pratrūko: „Visą dieną skaudėjo galvą, pykino“ https://www.lrytas.lt
Įdomu ar Judu darė keleivių pasitenkinimo apklausą 75 maršrute? Turbūt paskelbtų iš esmės teigiamus atsiliepimus.į darbą ir iš jo namo visada važiuoja 75 autobusu. Tačiau moteris nepatenkinta, kad autobusas vis dažniau genda, o kiekvienas rytas virsta tikra nežinomybe – atvažiuos ar ne
„Kiekvieną rytą ateini į stotelę ir galvoji, ar saugiai atvažiuosi iki darbo. Būna, kad per mėnesį 2–3 kartus autobusas net neatvažiuoja. O praėjusią savaitę – viršūnė! Važiavome su sugedusiu kledaru, kuris dūmino, o per vis atsidarančias duris – dūmai veržėsi į vidų. Žinokite, po tokios kelionės skaudėjo galvą, pykino visą dieną“, – pasipiktinimo neslepia IrenaPaskutinis taisė Arunasx; 2025.11.30, 19:59.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Logika suponuoja, kad tvarkaraščio laikymasis yra vienas iš kokybinių sutarties vykdymo parametrų. T.y. vėlavimai gali būti bauduojami. Todėl turėti kuo didesnius rezervus, kad galėtum nepersistengdamas sutilpti - tiekėjo interesas.
- 1 patinka
Comment
-
Čia apie Žaliųjų ežerų gatvę? Iš pradžių zulindavo 20-30km/h, po n+k skundų paspaudė gazą iki 40...Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.
Comment
-
Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Tą ir norėjau pasakyti. Baisu žiūrėti kaip 70 km/h gatvėje Transrevis zūlina ant 45 km/h, sukelia kamštį už savęs, ir priedo stoja kiekvienoje stotelėje miške sekmadienį atšaldydamas saloną be reikalo.
Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.
Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.
Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.
- 3 patinka
Comment
-
Na, 4G vairuotojai neretai paspaudžia.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.
Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.
Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.
Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.
Comment
-
O po to stebimės, kad "tik automobilis".Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Man labai patinka kontrastas tarp VVT ir Transrevio.
Jeigu pas VVT vairuotojai, kurie važiuoja greitai - visai ne retas atvejis, tai pas Transrevis greitaeigių matyt iš viso nėra. Net 28 A1 magistralėje vos pajuda dažniausiai.
Vasara man teko prasilėkti su ilgu 36, kur dirbo gan naujas vairuotojas, tai vairuotojas nepaisant savo mažos patirties spaudė pedalą kaip galėjo, nes cituoju “tvarkaraštis sudarytas taip, kad važiuočiau apie 40 km/h, nors galiu žymiai daugiau ir tai nekels problemų”.
Dar buvo įdomu prasilėkti su 2499 vairuotojų. Patikėkit, net autobusai taip nuo T. Narbuto gatvės neleidžiasi.
Vilniečiui kas svarbiausia? Laikas, nes jis jo neturi. Pinigų sukrapšto. Pikta ne tai, kad autobusas lėtesnis, o tai, kad VVT kur galima 70 kmh velkasi su tais 45 kmh ir stoja kiekvienoje stotelėje. O meras kažką kalba, kad gal po rinkimų, bus "mygtukas".
- 3 patinka
Comment
-
Problema tame, kad tą Stop sistemą miestui lengviau įdiegti po naujų TP gavimo. Dabar krapštyti tuos mygtukus, kad jie veiktų tiesiog nėra prasmės. Nes vistiek bus dalis autobusų, kur tai neveiks.Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O po to stebimės, kad "tik automobilis".
Vilniečiui kas svarbiausia? Laikas, nes jis jo neturi. Pinigų sukrapšto. Pikta ne tai, kad autobusas lėtesnis, o tai, kad VVT kur galima 70 kmh velkasi su tais 45 kmh ir stoja kiekvienoje stotelėje. O meras kažką kalba, kad gal po rinkimų, bus "mygtukas".
Realiai dalis vairuotojų dirba tokiu principu (ypač jei gerai žino maršrutą): žvilgsnis į stotelę, į saloną, jeigu niekas nenori - važiuojam toliau (Ridango sistema užskaito stoteles net nesustojus juose).
Iš visų turimų TP žinau, kad 100% Stop mygtukai veikia ex Stockholm Man autobusuose. Ten net garsas yra kai kažkas nuspaudžia.
O dėl greičio visiškai sutinku. Manau 2499 vairuotojas su mielu noru parodytų kaip galima nuo T. Narbuto lėkti maksimaliu greičiu ir pro žiedus važiuoti didesniu nei 25 km/h greičiu.
- 1 patinka
Comment
-
Gaila, kad ne, bet galima pabandyti pagraužti dekoratyviusParašė Silber418 Rodyti pranešimąVaibas! Gal autobuse dalinami imbieriniai sausainiai?
- 1 patinka
Comment
-
Ai, gal ne. Neskanu būtų.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Gaila, kad ne, bet galima pabandyti pagraužti dekoratyvius
Gal dar spės iki Kalėdų pasiūlyti ir lengvas vaišes.
Comment
-
Lemputės, kad nepavogtų, dirba nuo kontaktinio tinkloParašė Vinecko Rodyti pranešimąŠie metai visai turtingi viešojo transporto puošimo atžvilgiu.
2499 troleibuso vairuotojas papuošė savo troleibusą, o šiandien VVT pristatė ir savo papuoštą autobusą, kuris dirba specialiu nemokamu maršrutu.
Comment
-
Galėjo likti ir senojoje vietoje šį stotelė.Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPerkelia Tauragnų st. į tą padarytą įvažą.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Pastumė stotelę tam, kad netrukdyti 1G apvažiuoti.Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
Galėjo likti ir senojoje vietoje šį stotelė.
- 3 patinka
Comment
-
Sujaukė Eksvaldui planus investuoti į asfaltą, teks raustis savivaldybės kišenėje.... https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...adengti-kastus
Comment
Comment