Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dananasas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76 Gaila nespėjau nufotkint.
    kalbėjau su vienu sulčiaspaudės vairuotoju kai keitėsi su kitu vairuotoju, tai bent ant tų autobusų sakė negirdėjo nieko, jog planuoja tvarkyti švieslentes. vistiek tenais nėra net pulto švieslenčių, matyt viską valdė bortas.

    taip ir gaunasi, kad važinėja su popiergaliais nupaišytais įvairiais, arba su atspausdintais lapais arba su trafaretais.

    buvo atvejis kai indas ant sąsiuvinio parašė 87 ATEITIES, paskui apvertę lapą į 87 MUSNINKŲ. gražiausias variantas buvo kai ant purvino volvo galinio lango buvo pirštu nubrėžta 87, matėsi, jog prieštai buvo parašyta 69.

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    69 važinėja Castrosua autobusas su užrašais Bukčiai ir Bajorai, apie ką jūs? (Jokio trafareto net nėra)
    Castrosua naudoja Hanover Displays švieslentes, o šitie Solariai – Pixel. Skirtingom švieslentėm naudojamos skirtingos programos (nors kam išvis buvo daromas toks zoologijos sodas???). Nors, aišku, galima padaryti, kad maršrutų sąrašas būtų įkeliamas iš GTFS failo (t. y. tie .txt failai kuriuos naudoja ir stops.lt), tačiau protingi žmonės @JUDU šios funkcijos nediegia į esamas TP ir ji atsiras tik atėjus naujiems privatiems vežėjams (žr. paskelbto konkurso techninės specifikacijos 2 priedo 1.14.1.a punktą)

    Kiek žinau ant naujų Mobitec kompiuterių (baltos švieslentės) maršrutų sąrašas gaunamas iš kažkokio JUDU serverio. Dėl kitų sistemų atsakyti negaliu, greičiausiai pakeitimai įrašomi parke per USB.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.01, 17:36.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Sprendimas - reikia investuoti į trafaretų gamybos aparatą
    Jų trafaretų gaminimo aparatas tai spausdintuvas pas dispečerę, kuri atspausdinta 3 lapelius su maršruto numerio (ir aš nejuokauju)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Trafaretų trūksta, o VVT vis išsinuomoja visokį šlamštą.
    Sprendimas - reikia investuoti į trafaretų gamybos aparatą

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76 Gaila nespėjau nufotkint.
    Trafaretų trūksta, o VVT vis išsinuomoja visokį šlamštą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76 Gaila nespėjau nufotkint.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Fiberglass Rodyti pranešimą
    Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???

    Click image for larger version

Name:	NVIDIA_Overlay_oLtQvQFh2Q.png
Views:	430
Size:	739,7 kB
ID:	2218056
    PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
    69 važinėja Castrosua autobusas su užrašais Bukčiai ir Bajorai, apie ką jūs? (Jokio trafareto net nėra)

    Komentuoti:


  • Fiberglass
    replied
    Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???

    Click image for larger version

Name:	NVIDIA_Overlay_oLtQvQFh2Q.png
Views:	430
Size:	739,7 kB
ID:	2218056
    PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
    Paskutinis taisė Fiberglass; 2025.09.01, 15:50. Priežastis: Įkelta nuotrauka

    Komentuoti:


  • Bluefox
    replied
    4G visgi nebus intervalinio tvarkaraščio?

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
    O kas sako, kad tas įvertinimas apskritai kažkur nukeliauja?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
    Gal kažkoks naujas procesas užsuktas, šiaip ir anksčiau buvo nakleikės, tik ne su QR kodu, o garažiniu numeriu ir raginimu pranešti per m.Ticket appsą. Tai grįžus po covid į ofisiuką, kai masiškai prasidėjo priekinių durų neatidarymas, reportuodavau sąžiningai kiekvieną važiavimą kokius tris mėnesius, kol galiausiai nusibodo. Kaip visi žinome, šiuo klausimu nepasistumėta į priekį nei kiek per pastaruosius metus. Taip pat reportuodavau dėl maniakiško vairavimo, bet čia sunku pasakyt ar buvo kokių veiksmų imtasi. Ir dėl temperatūros viduje, ypač kai prie -20 C, salone padaroma +15. Kol kas visa tai buvo absoliučiai bergždžias darbas, bet jei kažkas naujo užsukta, gal gal, bent kiek daugiau bus žiūrima.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
    Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
    O QR kode įrašytame URI kaip tik ir nurodytas šis numeris.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Čia ne naujovė. Kažkur internete yra viešai sudėti visi kokių 2013-17 metų atsiliepimai. Kartą paskaičiau, tai prisijuokiau, ko ten nepripasakota...

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
    Svarbiausia, kad duomenis eina iš karto į Judu, o ne į VVT pvz.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
    Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
    Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
    Taip, anksčiau tokių nebuvo.
    Šiaip nežinau ar galiu tai sieti su savo “pasiūlymu”, kurį pateikiau į el. paštą, kuris nurodytas autobuse, bet visgi.
    Šio mėnesio pradžioje parašiau į Judu, kad atnaujintų informavimą ir kažkaip leistų patogiau įvertinti kelionę (nurodyti kur rašyti jeigu kažkas patiko ar ne). Tai dabar užmačiau tokį dalyką, jeigu į prašymą buvo atsižvelgta tai puiku.
    Lipdukų kiekis TP patenkinamas (Kautros mikriukai - 3 vnt, Transrevio Isuzu 4 vnt, dėl VVT pasakyti negaliu nes šiandien nevažiavau jų autobusais)

    Taip pat visi vairuotojai, su kuriais aš šiandien važiavau atidarydavo visas duris jeigu yra bent 1 keleivis stotelėje, o jeigu jų nėra - tiesiog pravažiuodavo. (Dėl būtino sustojimo stotelėje, net jeigu niekas nenori įlipti/išlipti irgi kreipiausi)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".

    Komentuoti:

Working...
X