Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Tuoj sleader išlys ir pradės aiškinti kad jūs nieko nesuprantate ir kad mūsų VT lyginant su vakarais yra ne toks ir blogas ir kad visi neveikiantys kondicionieriai yra ekscesas.
    Jau lendu
    Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
    Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
    Paskutinis taisė sleader; 2025.07.09, 08:48.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą

      Jau lendu
      Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
      Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
      Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso. Dažniausiai kondicionieriai įjungti ir pilnu pajėgumu, tačiau jie net taip veikia blogai. O jeigu autobusas dirba tik piko metu ir tą dieną kokie 30-32 laipsniai, tai be šansų atvėsinti saloną. (Po bandymo jį atvėsinti kondicionierius tiesiog nustojo veikti ir teko važiuoti be kondicionieriaus su atidarytomis visomis orlaidėmis, 6 mažos 18m Solaris, na ir aišku, tapo dar blogiau. Ačiū, kad bent pateikus paraišką per naktį kondicionierius buvo pataisytas ir dabar veikia gerai)
      Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 09:48.

      Comment


        Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

        Man vairuotojas pasakojo, kad kondicionieriaus veikimas nelabai nuo vairuotojo priklauso.
        Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

        Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Negali visiškai nepriklausyti. Juk temperatūra salone klimato kontrolėje nustato ir joje AC įjungia arba išjungia ne šventoji dvasia.

          Iš mechaninės pusės aišku ne nuo vairuotojo priklauso. Įlipus į transporto priemones labai matosi, kad trūksta elementarios einamosios priežiūros. Vien pažiūrėjus į oro padavimo/ištraukimo groteles ir matant kiek ten ir ant filtrų yra dulkių, tai nieko keisto, kad sistema negali veikti efektyviai.
          Gali būti ir taip ir ne. Priklausyti nuo vairuotojo visiškai galimybė įjungti išjungti pamazinti padidinti, yra kur aplamai nepriklauso tiesiog pagal salono temperatūrą bando palaikyti apie +25C.

          Comment


            Įsėdai į autobusą su neveikiančiu kondicionieriumi - rašai skundą VVT. Keli nuolatos tai darantys žmonės ir išsitreniruotų vairuotojai.

            Pamenu, kažkada Kautros tarpmiestiniame parašiau draugišką žinutę dėl neveikiančių rozečių. Po 10 min dispečeris paskambino vairuotojui ir jis įjungė tas rozetes (galėjau iškart kreiptis į vairuotoją, bet galvojau, kad rozetės sugedusios, o ne tiesiog neįjungtos).

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Jau lendu
              Šiaip nesinori kartotis, tai iš esmės to paties nerašysiu, bet kaip ir ne kartą sakiau - lyginimui reikia imti objektyvius kriterijus, o ne emocijas "apsistojau prie metro stotelės, tai ten VT važiuoja prie pat "namų", kai Vilniuje gyvenų "Laukymių terasose", kur iki VT 4 kilomterai, o iki asfalto - trys".
              Tai aš jums buvau išsakęs savo trūkumus: senos, byrančios TP, važiuoja letai, retai, trumpai (vakaruose paprastai VT iki 24 važinėja, pas mus nuo 23 jau tik iki parko), šiokiadieniais nėra naktinių, naujuose trūlikuose nepatogios plastikinės kėdės (dėl ko neįmanoma sėdėti), neveikia kondicionieriai, neatidaromos priekinės durys, veža kaip silkes, maži tarpai tarp sėdynių (dėl ko aukštesniems žmonėms sunku atsisėsti), dažnai perpildytos TP, o dabar dar priedo ir brangu (mėnesinis kainuoja du kartus brangiau nei Prahoje ar Varšuvoje). Kuo ne objektyvūs kriterijai?
              Ir čia rašau ne šiaip kad eilinį kartą į tuos trūkumus pabaksnoti, čia mintis kad nėra nieko stebėtino, kad su tokiu VT žmonės džiaugiasi, kad prie namų padarė didesnį parkingą (grįžtant prie mūsų praeitos diskusijos).

              Comment


                + nesuderinti tvarkaraščiai, dideli tarpai tarp reisų, nepatogūs persėdimo taškai (to pasekoje daug maršrutų, neefektyvus išteklių naudojimas), trūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke. Prahoje VT autobusai kursuoja net miesto aplinkelio tuneliais, kadangi jungia svarbius persėdimo taškus.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Pas mus VT (ypač VVT) turi daug problemų, kurias visi matome. Bet reikia tas problemas ir įvardinti, bei spausti VMS būtent jas ir spręsti. Kaip šiuo atveju su A/C, nes turbūt ne vienas atvejis bus, kad ne AC neveikia, o tiesiog nekvalifikuotas vairuotojas jo nesugeba įjungti. O ne generalizuojant sakyti "VT šūdas" ir paistyti, kad reikia tramvajų, metro ir tada jau viskas išsispręs. Taip ir matau, kad visuose troleibusuose ims pūsti atvėsintas vėjelis, vien todėl, kad buvo iškasta tunelių už milijardą. Tada kaip tik tuneliams tikriausiai nukeliautų visas biudžetas, kurio šaltnešio papildymui tikrai nebeliktų.
                  Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Per paskutines 10 dienų su >20 kelionių dar neteko pamatyti veikiančio kondicionieriaus.
                    Man sekasi. Per tas pačias 10 darbo dienų tik pora kartų kondicionierius neveikė.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                      Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
                      Aš tai turiu baimę, kad tai būtų nevykusiai realizuojamas labai brangus projektas. Nes iš esmės daug pvz. tramvajaus lygio sprendimų (peronai gatvės viduryje atskirtoms VT juostoms, su VT šviesoforais sukuriamas realus prioritetas, tų pačių gatvių rekonstrukcija įtraukiant VT juostas ten, kur būtų tramvajus, racionalių persėdimo mazgų su peronais įrengimas ir t.t.) galima padaryti ir dabar, taip pagerinant esamo VT kokybę. Tačiau tai nedaroma, nes nėra intelektinių gebėjimų iki to prieiti, suprasti realias problemas ir t.t. Daromi papudravimai, tada perkami "laivai kamščiatraukiai (sumažinsiantys kamščius gatvėse - chachacha)" ir kt. Tiesiog pas mus nėra praktikos, įdirbio ir bendro supratimo kaip kas turi veikti. Todėl kol nepadarysime mažesnių žingsniukų ir neišmoksime šiokių tokių pamokų iš mažesnių, pigesnių klaidų (juk pas mus tiesiog priimti kitų praktiką neįprasta, todėl reikia "eksperimentuoti" su betoninėmis įvažomis), tol rizika sufailinti bet kokį stambesnį projektą yra daugiau nei reali.
                      Tas pats stadionas yra tik kelių dešimčių mln. klausimas (t.y. mažiau nei naujų troleibusų pirkimas), bet smaukymosi su juom tiek, kad atrodytų jog kokį inovatyvų kosmodromą bandytume sulipdyti.

                      Comment


                        Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                        Bendrai tai sutinku, bet realiai manau kad jei VMS pradėtų rimčiau galvoti apie tramvajų/metro statymą, tai reikštų kad ten jau daugiau VT rūpi, ir visos tokios problemos irgi greičiausiai būtų labiau žiūrimos. Dabar tai kai nėra visiškai jokio susidomėjimo VT tvarkymui/gerinimui, tai ir tramvajaus perspektyvos yra nulinės.
                        Nemanau, kad autobuse įjungti kondicionierių yra sudėtingiau nei tai būtų tramvajuje.

                        Comment


                          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                          trūksta maršrutų jungiančius svarbius taškus, kuriuos šiuo metu patogiausia pasiekti automobiliu. Dėl paskutinio tai turiu omenyje Vt trūkumą Geležiniame Vilke.
                          GVilkas neturi suprantamų traukos taškų tarp Santariškių ir Pedagoginio žiedo. Likusioje atkarpoje kažkoks VT yra.

                          Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                            GVilkas neturi suprantamų traukos taškų tarp Santariškių ir Pedagoginio žiedo. Likusioje atkarpoje kažkoks VT yra.

                            Yra gal nedidelė išimtis: pasiekti PC Ozas iš Konstitucijos pr. zonos ( Pedagoginis - ex Žalgirio stadionas) yra ganėtinai sudėtinga, nes ko gero tik A53 yra tiesioginis maršrutas. Bet nežinia kiek čia Ozo problema, kiek VT. Aš šiame maršrute paskutinę 'koją' nuo Pedagoginio žiedo uždariau Bolt praspirtuku per Linkmenų g. dviračių takus.
                            Visose atkarpose VT yra, bet su automobiliu kelis kartus greičiau. Pvz. Pedagoginis - Ozas, Pedagoginis - Baltupiai (Vilniaus kolegija), Pedagoginis - Bajorai/Santariškės. Net nekalbu apie tolimesnes gyvenvietes.

                            Comment


                              Spėkit ar atidaromos priekinės durys

                              Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	457
Size:	1,07 MB
ID:	2209233Click image for larger version

Name:	20250709_195825.jpg
Views:	449
Size:	1,13 MB
ID:	2209234

                              Comment


                                Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                Spėkit ar atidaromos priekinės durys

                                Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	457
Size:	1,07 MB
ID:	2209233Click image for larger version

Name:	20250709_195825.jpg
Views:	449
Size:	1,13 MB
ID:	2209234
                                2TP (Viršuliškių parko aptarnaujamas maršrutas) todėl 99,9% - NE. Viršuliškių parkas tai tokia įspūdinga vieta, kur iš visame parke dibančių vairuotojų, pirmas duris atidaro ne daugiau nei 10 vairuotojų iš viso 2TP kolektyvo.

                                Comment


                                  Parašė Valdemar Rodyti pranešimą
                                  Spėkit ar atidaromos priekinės durys

                                  Click image for larger version

Name:	20250709_195819.jpg
Views:	457
Size:	1,07 MB
ID:	2209233
                                  Tokių vaizdų turbūt net muchosranske nepamatysi, o čia Europos sostinėje... Galim tą visą rusofikuotą fauną atleist nx ir užvežt dar Transrevio ganiečių? Blogiau tikrai nebus.

                                  Comment


                                    O gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?

                                    Comment


                                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                      O gal galim atleist eilę fiktyvių direktorių iš JUDU ir VVT, padidnti atlyginimus vairuotojams ir pasamdyti lietuvių, kurie noriai dirbtų?
                                      Tai, kad čia labiau VVT nekompetencija negu JUDU.
                                      JUDU atsisakė blogos praktikos viską apkarpyti iki max vasarą. Dabar dalis maršrutų kursuoja kaip ir “žiemos” tvarkaraščiu. Plius pagaliau 16 troleibusas paliktas ramybėje ir važinėja sau iki 23 val. Na ir galų gale pagaliau troleibusai neuždaromi, o plečiami. Troleibusai iki Valakampių tik pirmas žingsnis.
                                      Tuo tarpu VVT apsileidžia visur kur tik galima ir ne. Vairuotojų kontrolės nėra, o keleivių skundai reiškia absoliutų 0, nes viskas atsitrenkia į tiesioginius vairuotojų vadovus, kurie absoliučiai nieko nedaro, nors turėtų.
                                      Vairuotojai dažniausiai net lietuvių nelabai ir žino, ką jau kalbėti apie anglų ar dar kokią populiarią kalbą. Maršrutams, kurie aptarnauja Oro Uostą reikėjo kurti spec. brigadą, kur vairuotojai geba šnekėti angliškai bent minimaliai (turi būti diplome pažymėtas anglų kalbos lygis)
                                      Transporto priemonių priežiūra maždaug autoserviso garaže lygio (nors net ten turbūt geriau padarytų).
                                      Na ir galiausiai atlyginimas nuo 1940eur iki mokesčių yra tragedija tokio sunkumo darbui. Ypač žinant, kad pas mus kirsti kelią “lochavozui” yra norma ir keleiviai nuolat burba dėl menkiausių dalykų, kurie gali būti norma (dauguma skundų - TP vėluoja).
                                      Paskutinis taisė Vinecko; 2025.07.09, 23:54.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Man sekasi. Per tas pačias 10 darbo dienų tik pora kartų kondicionierius neveikė.
                                        Puiku. Aš pagrinde naudojausi 7T 3G ir 5G, gal kituose maršrutuose geriau. Vakar dar +2 reisus galima pridėti kur nebuvo įjungtas, bet gal nelabai ir reikėjo kai lauke 16 laipsnių.



                                        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                                        Tokių vaizdų turbūt net muchosranske nepamatysi, o čia Europos sostinėje... Galim tą visą rusofikuotą fauną atleist nx ir užvežt dar Transrevio ganiečių? Blogiau tikrai nebus.
                                        Panašų vaizdą yra tekę matyti Liuksemburge 2019, kai prieš padarant nemokamą viešąjį ten vairuotojai nustojo pardavinėti bilietus. Dar reikėtu pridėti lipnia juosta priklijuota A4 lapą vokiečių, prancūzų ir rusų (bet ne anglų) kalbomis skelbiantį kad vairuotojas neparduoda bilieto.

                                        Comment


                                          Vilnius perka 73 naujus troleibusus iš Lenkijos už 56 mln eurų

                                          Įsigijus naujų troleibusų mieste bus plečiamas jų maršrutų tinklas – planuojama įvesti 7 naujus maršrutus, 44-rių dažnį padidinti, o 46-ių trasas pakoreguoti pagal keleivių srautus ir judėjimo įpročius.
                                          Įdomūs skaičiai

                                          Abrikosai mus išgelbės. ~

                                          Comment

                                          Working...
                                          X