Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Troleibusais netenka važinėt, bet autobusuose tą pastebėjau, nei "naujuose" Soliariuose, nei MANuose beveik niekada neveikia. Iš akies sakyčiau, koks 1/8 būna, kad veiktų. Bet čia paprasčiausiai yra Benkunkensko ir visos dabartinės VMS požiūris į VT. Prie Šimašeus kažkodėl net 7700 Volvuose pradėjo AC veikti, tai matomai, kad tuometinė VMS kažkam VVT'e buvo prižnybusi kiaušinius susitvarkyti. O dabar vėl palaida bala liko.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.
    O 9 trūlas buvo senas ar naujas?
    Nauji trūlikai Vilniuje tai nėra gerinimas, bet tiesiog dalies suplyšusių ir bomžų prišiktų triusikų pakeitimas. ne visų dar.
    Apie švarius, neprakaituotus kol kas galima tik svajoti.
    Beje kai vasarą vidurdienį dabar krenta elektros kaina, tai kondicionieriai trūluose veiktų kaip ir už dyką. škec

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Po šios dienos kelionių po Vilnių viešuoju transportu artimiausiu metu apsvarstysiu automobilio pirkimą, ir skatinsiu visus savo pažįstamus naudotis išskirtinai tik automobiliu ir užkimšti gatves.
    Tiesiog VVT yra tokios apverktinos būklės.
    Per šiandien važiavau 5, 7, 55, 59, 4G autobusais ir 9 yroleibusu. Visos naujos transporto priemonės, niekur neveikė kondicionieriai, viduje karšta kaip pirty, prakaito tvaikas ir prie kūno limpanti maikutė. N**** tokį transportą.

    Apie kitus dalykus, kaip veikiančios švieslentės, net nekalbu. Eilinis pavyzdys Lvivo stotelėj:

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?
    Kokia apsauginio funkcija? Paspausti mygtuką? Tai daro belenkuri parkingo valdymo sistema. Surišus su parko valdymo sistema, nūtų išleidžiamos tik tos TP, kurios paruoštos darbui.

    Bet tai yra kosTmosas ir VVT vairuotojai ir toliau kompostiruos kartoninius talonėlius.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    T.y. žmogus iš gatvės gali matyti GPS poziciją, o VVT - ne?

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.
    Tokių sistemų egzistuoja sočiai. Fūras stebi bile kur, ....

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Ok, ten yra 4 vartai, dvieji įvažiuoti, dvieji išvažiuoti. Mano klausimas, kodėl reikia dviejų vartų kiekviena kryptimi.
    O dėl popierinių kelialapių...hm...jei tik egzistuotų kokios skaitmeninės sistemos su TP sekimu ir pan.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
    O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
    Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.
    Vieni vartai skirti įvažiuoti, kiti skirti tam, kad išvažiuoti. Padaryti viską per 1 vartus negalima, tokiu atveju važiuojant iš parko tektų specialiai eiti pas apsauginį rodyti kelialapį, vietoj to, kad iškišti jį iš lango, o tai užima papildomą laiką (vietoj 15 sek -> 1 min).
    Asmeniškai nematau jokių problemų su tuo, kad yra 2 vartai. Vistiek tuo laiku, kai vaikšto dauguma, ten niekas nevažiuoja ir jokios grėsmės pėstiesiems tai nekelia.

    Taip pat nesuprantu kas jūs stebina? Taip, popieriniai kelialapiai, kurie priduodami grįžus į parką. O ką siūlote vietoj popierinių? Kokia sistema skaitmeninė tai pakeistų?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

    Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?
    Pakeistas dizainas, sakyčiau net į blogesnę pusę.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Info apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?
    Berods buvo ankščiau info apie popierinius talonėlius?

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Štai, kaip gali būti. Nieko ypatingo, bet kaip viskas tvarkinga. Pažiūrėkit vien kiek kolonėlių pačiam parke, o ne viena kitapus gatvės kaip Viršilų g.
    https://maps.app.goo.gl/oAMbhx3vywBh6mq2A

    Click image for larger version

Name:	war.png
Views:	649
Size:	8,74 MB
ID:	2208846

    Mūsų, ypatingu keliu einantis VVT. Nei ženklinimo, aslfatas iš mėnulio, senos technikos šrotas.
    Click image for larger version

Name:	vir.png
Views:	638
Size:	4,83 MB
ID:	2208847

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Už ką jūs VVT nekenčiat? Ten stotelės zona, kur išlaipinami keleiviai ir vykdomi kai kurie reikiami darbai (pildomas kelialapis, o būtent info apie reisą iki parko ir jeigu kažkur praleista, pildoma ir tas). Jeigu nebūtų tos fiktyvios A juostos jūs keistumėte viską, kad pravažiuoti neduoda.

    Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.
    Kaip Putinas, vos išsižiojat, ir susišaudot sau į kojas. 2025 metai. Pildomi POPIERINIAI kelialapiai? Wtf? Ar A juostos skirtos stovėti, ar judėti?
    O per vienus vartus 18m technika nepravažiuoja? Plotis vartų gi standartinis, tik kodėl jie turi būti dveji ir pėstieji turi kirsti keliasdešimt metrų eismo juostų.
    Aš nekenčių ne VVT, o kiek atsilikusi ir apsileidusi ši kontora yra. Nuo vadovų, gyvenime nevažiavusių viešuoju, iki legendinių Janinų ir kreivarankių meistrelių. Tas depas atrodo kaip metalo laužo sąvartynas, tiek technika, tiek statiniai, vartai, tvoros ir kt.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Pločio dviračiams ten buvo per akis, o ir gatvė nėra labai naudojama pesčiųjų. Taip, dabar kiek tvarkingiau, bet nei jaukumo, nei saugumo tokioje gatvėje nėra. Pagrinde, ačiū VVT už nenaudojamą A juostą, didžiulio pločio DVIGUBUS įvažiavimus ir surūdijusias tvoras per visą kvartalą.
    Už ką jūs VVT nekenčiat? Ten stotelės zona, kur išlaipinami keleiviai ir vykdomi kai kurie reikiami darbai (pildomas kelialapis, o būtent info apie reisą iki parko ir jeigu kažkur praleista, pildoma ir tas). Jeigu nebūtų tos fiktyvios A juostos jūs keistumėte viską, kad pravažiuoti neduoda.

    Dėl įvažiavimo ir išvažiavimo iš parko tai jų dydis atitinka ir viskas su tuo gerai, nepamirškite, kad yra 18m technika, kuriai reikia daugiau vietos.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Info apie bilietus pakeista. Gal kas atpažins kas pasikeitė apart kainų?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
    Su ta aktyvacija.. eini į stotelę matai, kad atvažiuoja tau reikalingo maršruto autobusas, kitas po 20-30 min. Į autobusą spėtum, bet aktyvuoti bilieto prieš įlipimą niekaip, nes jei net pradėtum aktyvuoti tai nespėtum pribėgti. Kokie veiksmai? Prisiveji ir aktyvuoji autobuse ar lauki 30 min. stotelėje?
    Prisiveji ir aktyvuoji autobuse, žinoma. Bet tai IMHO turėtų būti išmtinė situacija, sulig važiavimu per geltoną.

    Komentuoti:


  • Visdarlietus
    replied
    Su ta aktyvacija.. eini į stotelę matai, kad atvažiuoja tau reikalingo maršruto autobusas, kitas po 20-30 min. Į autobusą spėtum, bet aktyvuoti bilieto prieš įlipimą niekaip, nes jei net pradėtum aktyvuoti tai nespėtum pribėgti. Kokie veiksmai? Prisiveji ir aktyvuoji autobuse ar lauki 30 min. stotelėje?

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Šiaip jei turi kuprinę, tai ją reiktų nusiimt prieš įlipant, o ne daužyt kitus keleivius su savo tašėm. Bet nematau prasmės toliau ką diskutuot, kai prisigalvoji ko aš niekur nerašiau.
    Aš ir nesakiau kad jūs tą rašėte. Čia mano asmeniniai įspūdžiai kaip elgiasi dalis keleivių.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Bet šiaip tas požiūris kad aš praaktyvuose bilietą tik tada kai įlipsiu, susirasiu sėdimą vietą, nusiimsiu kuprinę, atsisėsiu, išsitrauksiu ir atsirakinsiu telefoną, susirasiu meniu programėlę, susivesiu joje PIN kodą, susirasiu norimą bilietą ir tik tada jį praaktyvuosiu, man keistas.
    Šiaip jei turi kuprinę, tai ją reiktų nusiimt prieš įlipant, o ne daužyt kitus keleivius su savo tašėm. Bet nematau prasmės toliau ką diskutuot, kai prisigalvoji ko aš niekur nerašiau.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Manau tai tik pablogintų situaciją. Jau buvo čia diskusija, kad reiktų žymėti bilietą prieš atvažiuojant VT, bet aš iš principo nesutinku. Tada reiktų visur švieslenčių su sekundžių tikslumu ir validatorių stotelėse, nes ne visi naudoja appsus. Plius mokslų metų sezonu niekada nežinai ar tilpsi į atvažiuojantį VT.
    O kokia problema tiems kurie nenaudoja appsus, jie kaip aktyvavo bilietą transporto priemonėje taip ir toliau aktyvuos (juos kontrolė atjjungia privažiuojant). Dėl laiko gi kažkaip Praha išgyvena ir problemų nemato, nors ten irgi būna perpildytos transporto priemonės (nedažnai, bet būna) ir ne visada įlipsi. Bet kažkaip išgyvena.
    Nu ok, galima ne 90 sekundžių padaryti o 30 sekundžių. To užteks praaktyvuoti bilietą jau matant kaip privažiuoja transporto priemonė, o konfliktų su kontrole bus mažiau. Bet šiaip tas požiūris kad aš praaktyvuose bilietą tik tada kai įlipsiu, susirasiu sėdimą vietą, nusiimsiu kuprinę, atsisėsiu, išsitrauksiu ir atsirakinsiu telefoną, susirasiu meniu programėlę, susivesiu joje PIN kodą, susirasiu norimą bilietą ir tik tada jį praaktyvuosiu, man keistas. Aš bilietą aktyvuoju arba kelias sekundes prieš privažiuojant TP, arba kritiniu atveju jau įlipant rankoje turiu telefoną su atidarytu m.Ticket ir per visą laiką problemų su kontrole nesu turėjęs. Gal tai yra sprendimo būdas?

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Gal tuomet reikėtų pailginti bilieto aktyvavimo laiką, kaip kokioje Prahoje (90 sekundžių)? Kiek konfliktinių situacijų išsispręstų.
    Manau tai tik pablogintų situaciją. Jau buvo čia diskusija, kad reiktų žymėti bilietą prieš atvažiuojant VT, bet aš iš principo nesutinku. Tada reiktų visur švieslenčių su sekundžių tikslumu ir validatorių stotelėse, nes ne visi naudoja appsus. Plius mokslų metų sezonu niekada nežinai ar tilpsi į atvažiuojantį VT.

    Komentuoti:

Working...
X