Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ssnaiperis
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Gal tik išvaizda. Realybėje Transrevis tokie yra 2015 m. gamybos ir dirbo Norvegijoje, Osle. Šitie pas VVT yra 2009-2011 m. gamybos turbūt ir iš Stockholmo.

    Edit: Paieškojus atradau, kad būtent tas, kuris nuotraukoje yra 2010 m. gamybos
    Bus septyni 2010-ųjų gamybos, aštuoni - 2012-ųjų.
    Skubėkime džiaugtis senomis Volvo.

    Retorinis klausimas, ar 2-am parkui atiteks kokie nors autobusai (kad ir nuomojami), pakeičiant Volvo?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Kam tas naktinis transportas?
    Tiems kas savaitgalį užsilaikė svečiuose, tiems kas geria alų senamiestį, tiems kas praleidžia vėlyvą vakarą mieste, tiems kas dirba iki nakties. Iš tiesų ką bekalbėtume, tačiau tušti naktiniai autobusai nevažiuoja. Dar ir su juo atėjo ir taktinis tvarkaraštis į Vilnių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    "Traukinukų", grafikų nesilaikymo problemų viena iš esminių priežasčių, kad iš esmės net nebandoma spręsti pačios infrastruktūros trūkumų pradedant nuo ištisinio A juostų tinklų, neteisėtai važiuojančių A juostomis tratinimo ir t.t.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kam tas naktinis transportas?

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė kaziukas_jonas Rodyti pranešimą

    Šitie labai panašūs į tuos naujus transrevio, ne?
    Gal tik išvaizda. Realybėje Transrevis tokie yra 2015 m. gamybos ir dirbo Norvegijoje, Osle. Šitie pas VVT yra 2009-2011 m. gamybos turbūt ir iš Stockholmo.

    Edit: Paieškojus atradau, kad būtent tas, kuris nuotraukoje yra 2010 m. gamybos
    Paskutinis taisė Vinecko; 2025.06.07, 12:53.

    Komentuoti:


  • kaziukas_jonas
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Atrodo šitas, ne?
    Yra neatitikimų bet gal lipdukai perlipdyti ir priekis nudažytas

    edit: kitų Švedijos miestų su tokia dažymo schema nėradau, tai 99% reiškia kad bus 2008-2011 metų gamybos MAN A21 Lion's City NL313 CNG iš Stockholmo
    Šitie labai panašūs į tuos naujus transrevio, ne?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    "Naujausias autobusų parkas Europoje" ar kaip ten skelbėsi
    * skaičiuojant nuosavus, o nuomą nutylim

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    "Naujausias autobusų parkas Europoje" ar kaip ten skelbėsi
    Padėvėti autobusai nėra blogas dalykas, iš tiesų labai protingas, kai miestui būtų kitų prioritetų (idealiu atveju turiu omeny ne laivelius, o tramvajų bent...). Plius, turbūt bet kuriam kitam mieste autobusai prižiūrimi geriau, nei Vilniuje, tad pvz. kai kurie Solaris III ir Castrosua labiau nudėvėti negu Oslo MAN (kurie keliais metais senesni).

    Dėl šitų autobusų - atrodo, bus geriau, nei su Vienos dvigubais, nes anie dar buvo valkiojami po Kroatiją vienos neaiškios firmos kelis metus. Jeigu šitie tiesiai iš Stokholmo, labai neblogai. Aišku, kas man dar patiko su Vienos autobusais, tai kad baltieji turi ultra-paminkštintas sėdynes, vargu ar kada daugiau tokį komfortą VT kelionės metu esu patyręs...

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
    Atrodo šitas, ne?
    Yra neatitikimų bet gal lipdukai perlipdyti ir priekis nudažytas

    edit: kitų Švedijos miestų su tokia dažymo schema nėradau, tai 99% reiškia kad bus 2008-2011 metų gamybos MAN A21 Lion's City NL313 CNG iš Stockholmo
    Taip, senesnės kartos Stokholmo autobusas. Įdomu, kaip atrodo priekis su geltona spalva.

    Komentuoti:


  • Wintautas
    replied
    Parašė dananasas Rodyti pranešimą
    ne mano nuotrauka. zmogus kuris dare nuotrauka sake, kad cia yra tas ka vvt nuomosis
    Atrodo šitas, ne?
    Yra neatitikimų bet gal lipdukai perlipdyti ir priekis nudažytas

    edit: kitų Švedijos miestų su tokia dažymo schema nėradau, tai 99% reiškia kad bus 2008-2011 metų gamybos MAN A21 Lion's City NL313 CNG iš Stockholmo
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.06.06, 23:57.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    "Naujausias autobusų parkas Europoje" ar kaip ten skelbėsi

    Komentuoti:


  • dananasas
    replied
    ne mano nuotrauka. zmogus kuris dare nuotrauka sake, kad cia yra tas ka vvt nuomosis

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    stops.lt informacija iki šiol šeriama txt failais, ten joks junioras tikrai nėra prisilietęs.
    Na, kažkas gi turi išlukštenti savybes iš "4584KWNZD".

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Tuomet tai tik front-end'o problema.
    Troleibusėliai vis dar važiuoja su nuosavais laiptais, gal koks junior'as nesuprato kam kažkuri kodo vieta užkomentuota
    stops.lt informacija iki šiol šeriama txt failais, ten joks junioras tikrai nėra prisilietęs.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą

    Aš turiu omenyje, kad tvarkaraščiai geltoni, kaip būdavo prieš keletą metų, kol nesusiprato, jog ir taip visi autobusai žemagrindžiai, ir paliko baltus tvarkaraščius su komentaru. Prie pačių TP prisegimas tas pats, koks būdavo.
    Tuomet tai tik front-end'o problema.
    Troleibusėliai vis dar važiuoja su nuosavais laiptais, gal koks junior'as nesuprato kam kažkuri kodo vieta užkomentuota

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Tęsiant apie VVT atsakymus į skundus. Paskutinis gautas atsakymas:

    Laba diena,

    dėkojame, kad parašėte ir pasidalijote pastebėjimais.
    Jūsų pateikta informacija perduota tiesioginiam vairuotojo vadovui. Jis įvertins situaciją, peržiūrės duomenis ir priims sprendimą dėl vairuotojo veiksmų pagal galiojančią vidaus tvarką. Esant poreikiui, bus taikomos priemonės, kurios užtikrina, kad tokie atvejai nesikartotų.

    Ačiū, kad kreipiatės - jūsų įžvalgos padeda mums gerinti viešojo transporto kokybę.

    Kas per vairuotojų tiesioginis vadovas? Gal kas gali pasiškinti, kokia jo funkcija?

    Smalsuoliams rodau ir patį skundą (kadangi rašytas per gmailą, kitos formos):


    Įvykio data 2025.06.04
    Įvykio laikas 14:52
    Transporto priemonė Troleibusas
    Maršruto numeris 18
    Kryptis Titnago g.
    Stotelė Karoliniškės
    Transporto priemonės nr. 2808

    Laba dieną, kreipiuosi į jūs dėl vairuotojo elgesio (foto ir video žemiau).
    Taigi, vairuotojas neatidaro pirmų durų, kas pažeidžia Keleivių ir bagažo vežimo taisyklių 21 punktą, cituoju: Keleiviai į transporto priemonę įlipa ir išlipa pagal informacinius simbolius prie durų. Nuskambėjus garso signalui į/iš transporto priemonę įlipti arba išlipti draudžiama.

    Taip pat vairuotojas darbo vietoje valgo, o valgydamas paleidžia ranką nuo vairo, kas gali kelti pavojų keleiviams ir pačiam vairuotojui.

    Prašau išanalizuoti vaizdo kameras ir priimti tinkamą sprendimą.

    Įrodymai irgi yra (kodėl pasipiktinau tuo, kad valgo kol vairuoja? Nes važiuojant troleibuse greičiau negu 50km/h labai judrioje ir apkrautoje gatvėje kiek baisu, kad vairuotojas nesukontroliuos situacijos, ypač jei tai koks tiltas)

    Kadangi čia video prisegti negaliu, siunčiu screenshotą iš video fragmento.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Na ką, vilniečiai jau patys prabilo apie vairuotojų įžūlumą. Keli komentarai po TV3 straipsniu.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

    Tai taip yra kad ir Minsko metro. rytinio(7-9 )ir vakarinio piko metu (17-20) jau suplanuota, kad tam tikri reisai vaziuos tik tarp apkrautu sustojimu ir kur yra apsisukimo aklakelis jie suksis. t.y jei bendrasis intervalas tarp traukiniu yra 4 min tai 4-5 sustoijimai iki galinio punkto bus aptarnaujami 8 minuciu ( kaip pvz) intervalu. Bet metro apsisukimo aklakeliai yra mazdaug kas 4-5 sustojimus. Del viesojo transporto viskas turi buti iteisinta, o ne siaip sau suktis bet kur, nesudarant virtines troleibusu. ir klausimas kaip butu apskaitomi nuleisti vaziavimo kilometrai ( aktualu Kaunui) ir vairuotojo darbo valandos.
    Nuleisti kilometrai gali būti skirti kitų maršrutų dažniniui. Na kaip spėjimas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Manau vasara ir yra tinkamas laikas dispečeriams pasimokyti valdyti intervalus ir išdirbti reikiamas strategijas. Pvz metro naudojama 'dalinio maršruto' strategija, kai ne visi reisai važiuoja visą maršrutą, taip sutankinant intervalus labiausiai apkrautose atkarpose.
    Tai taip yra kad ir Minsko metro. rytinio(7-9 )ir vakarinio piko metu (17-20) jau suplanuota, kad tam tikri reisai vaziuos tik tarp apkrautu sustojimu ir kur yra apsisukimo aklakelis jie suksis. t.y jei bendrasis intervalas tarp traukiniu yra 4 min tai 4-5 sustoijimai iki galinio punkto bus aptarnaujami 8 minuciu ( kaip pvz) intervalu. Bet metro apsisukimo aklakeliai yra mazdaug kas 4-5 sustojimus. Del viesojo transporto viskas turi buti iteisinta, o ne siaip sau suktis bet kur, nesudarant virtines troleibusu. ir klausimas kaip butu apskaitomi nuleisti vaziavimo kilometrai ( aktualu Kaunui) ir vairuotojo darbo valandos.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Dėl laikų, reikia sulaukti realaus laiko duomenų. Aš turiu kol kas kreivai veikiančią programytę, reiks patestuoti.

    O kas dėl žemagrindžių, tai man dabar rodo juos tik T12 (17:27) ir T6 (17:38) iš stotelės '0235d'. T4 iš '0201' stotelės 17:24 rodo aukštą. Garažinių numerių niekur neišvedinėju, tai ir neparašysiu
    Aš turiu omenyje, kad tvarkaraščiai geltoni, kaip būdavo prieš keletą metų, kol nesusiprato, jog ir taip visi autobusai žemagrindžiai, ir paliko baltus tvarkaraščius su komentaru. Prie pačių TP prisegimas tas pats, koks būdavo.

    Komentuoti:

Working...
X