Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Problema su vairuotojo darbu yra labiau darbo sąlygos ir pamaininis grafikas (savaitę labai anksti keliesi, savaitę vėlai baigi darbą). Pati alga gal ir pusė velnio. Pavyzdžiui, Kautra elektrinius mikriukus siūlo vairuoti už 1400-1500 Eur/mėn., už tokius pinigus net ir stikliniuose pastatuose dirba nemažai ne entry level darbuotojų.
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Šeimoj turiu (ex-)mokytojų tai specifiką žinau. Kaip bebūtų, vasara gerokai laisvesnė nei autobusų vairuotojųO mokytojų trūkumas ir susidaro dėl algų neatitinkančių darbo speicifikos ir krūvio. Nebūtų subtilybių dėl kažkiek laisvesnių grafikų ir t.t. - būtų dar prasčiau. Bet kokiu atveju, esmė tokia, kad nereiktų baksnot į mokytojų atlyginimus ir sakyt, kad autobusų vairuotojai palyginus neblogai uždirba
Tuo tarpu vairuotojas gali turėti pagrindinį išsilavinimą ir gauti šimtų eurų daugiau, kas tikrai absurdas.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Na tikrai ne, mokytojų darbas tęsiasi ir vasarą. Mokytojų tarybos priima mokinių paraiškas lankyti mokyklą, o patys mokytojai sudaro kitų mokslo metų materialą, remiantis ŠMSM planais. Istorijos prezentija apie Sausio 13 iš dangaus nenukris. Iš visos vasaros duok dieve ten 1 mėnesis pailsėti bus. O be to dėl mokytojų trūkumo krūvis vis auga ir auga.
O dėl nemokamo apmokymo tai jeigu neklystu VVT apmoko su sąlyga, kad dirbsi pas juos pusę metų bent. Grupėse į kursus vid. 60 žmonių ir na dėl visokių priežasčių iki 50% vėliau atsisako.
Šiaip Vilniaus realijose atlyginimas (vairuotojų nes kalbam apie VT) turi suktis arti vidurkio, nes nors kvalifikacija maža, tačiau krūvis ir atsakomybė labai didelis. Būtų tie patys 2300 ant popieriaus, gal daugiau ateitų žmonių dirbti. Dar kas svarbu tai darbo sąlygos. Jeigu neturi net kur į tualetą nueiti, tai tragedija. Ačiū dievui, kad imtasi tai tvarkyti ir dabar vairuotojai net vėluojant turės garantuotą pertrauką bent 5 min, statomi tie nameliai arba bent biotualetas.O mokytojų trūkumas ir susidaro dėl algų neatitinkančių darbo speicifikos ir krūvio. Nebūtų subtilybių dėl kažkiek laisvesnių grafikų ir t.t. - būtų dar prasčiau. Bet kokiu atveju, esmė tokia, kad nereiktų baksnot į mokytojų atlyginimus ir sakyt, kad autobusų vairuotojai palyginus neblogai uždirba
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai atidirbi kiek reikia už nemokamą apmokymą ir keiti darbą į geriau mokamą irba su mažiau streso.
Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.
O dėl nemokamo apmokymo tai jeigu neklystu VVT apmoko su sąlyga, kad dirbsi pas juos pusę metų bent. Grupėse į kursus vid. 60 žmonių ir na dėl visokių priežasčių iki 50% vėliau atsisako.
Šiaip Vilniaus realijose atlyginimas (vairuotojų nes kalbam apie VT) turi suktis arti vidurkio, nes nors kvalifikacija maža, tačiau krūvis ir atsakomybė labai didelis. Būtų tie patys 2300 ant popieriaus, gal daugiau ateitų žmonių dirbti. Dar kas svarbu tai darbo sąlygos. Jeigu neturi net kur į tualetą nueiti, tai tragedija. Ačiū dievui, kad imtasi tai tvarkyti ir dabar vairuotojai net vėluojant turės garantuotą pertrauką bent 5 min, statomi tie nameliai arba bent biotualetas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ane?
Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Tai, kad už tuos 1940 eurų ant popieriaus tu gauni nemokamą kvalifikaciją (D arba T kategoriją ir 95 kodą), kuris asmeniškai turbūt apie tūkstantį eurų kainuotų (nežinau rinkos kainos, bet manau, kad tikrai nemažai kainuoja).
Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.
Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.Paskutinis taisė mantasm; 2025.06.03, 16:46.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
1940 ant popieriaus čia yra mažiau nei Vilniaus vidutinis atlyginimas. Tokio darbo tikrai niekas neis už tiek dirbti, nebent Ganiečiai arba entuziastai.
Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Aš eičiau, jei būčiau bedarbis.
Kai pasižiūri darbo skelbimuose, visi arti minimumo + keliasdešimt eurų už tokius "nekvalifikuotus" darbus. Tiesiog verslas ieško vergų, kol neprispiria prie sienos.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai yra savivaldybės įmonė, ne visada valdyba ar akcininkas leidžia vadovui savo nuožiūra tvarkyti algas.
Bet patys vadovai neretai pamaloninami, nes yra susieti kažkokiais ryšiais.
Komentuoti:
-
Tai yra savivaldybės įmonė, ne visada valdyba ar akcininkas leidžia vadovui savo nuožiūra tvarkyti algas.
Bet patys vadovai neretai pamaloninami, nes yra susieti kažkokiais ryšiais.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Per dideles algas tektų mokėt.
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąO kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Taigi ir taip nesugeba pririnkti pakankamai vairuotojų, bando visokius afrikiečius kviestis.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąPigiau ir sau papraščiau visas Janinas lauk mesti ir pakviesti naujus vairuotojus negu juos išmokinti naujai.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Dar į Basanavičiaus įkalnę smagus įsukimas yra, vakar teko stebėti, kaip vienas vairuotojas, sustojęs už stop linijos užblokavo posūkio kampą trumam troleibusui. Su 18 m tai dar sunkiau turbūt būtų.
Komentuoti:
Komentuoti: