Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liudasbar
    replied
    Dalinuosi naujausiom įvažų nuotraukom

    Click image for larger version

Name:	IMG_9686 2.JPG
Views:	727
Size:	2,73 MB
ID:	2203643
    Click image for larger version

Name:	IMG_9689.jpg
Views:	697
Size:	1,90 MB
ID:	2203644
    Click image for larger version

Name:	IMG_9691 2.jpg
Views:	701
Size:	2,05 MB
ID:	2203645

    Komentuoti:


  • eigh
    replied
    Problema su vairuotojo darbu yra labiau darbo sąlygos ir pamaininis grafikas (savaitę labai anksti keliesi, savaitę vėlai baigi darbą). Pati alga gal ir pusė velnio. Pavyzdžiui, Kautra elektrinius mikriukus siūlo vairuoti už 1400-1500 Eur/mėn., už tokius pinigus net ir stikliniuose pastatuose dirba nemažai ne entry level darbuotojų.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Šeimoj turiu (ex-)mokytojų tai specifiką žinau. Kaip bebūtų, vasara gerokai laisvesnė nei autobusų vairuotojų O mokytojų trūkumas ir susidaro dėl algų neatitinkančių darbo speicifikos ir krūvio. Nebūtų subtilybių dėl kažkiek laisvesnių grafikų ir t.t. - būtų dar prasčiau. Bet kokiu atveju, esmė tokia, kad nereiktų baksnot į mokytojų atlyginimus ir sakyt, kad autobusų vairuotojai palyginus neblogai uždirba
    Kalbam apie tai, kad už aukštesnę kvalifikaciją (bent profesinę mokyklą reikia pabaigti ir iki universiteto lygio) mokama mažiau negu už (vidurinis išsilavinimas (pageidautina)…). Pažįstama mokytoja pasakojo, kad vaikų darbus iki 1 nakties tenka tikrinti, nes krūvis didelis ir gali siekti 350-400 mokinių per dieną, kas nėra mažai.
    Tuo tarpu vairuotojas gali turėti pagrindinį išsilavinimą ir gauti šimtų eurų daugiau, kas tikrai absurdas.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Na tikrai ne, mokytojų darbas tęsiasi ir vasarą. Mokytojų tarybos priima mokinių paraiškas lankyti mokyklą, o patys mokytojai sudaro kitų mokslo metų materialą, remiantis ŠMSM planais. Istorijos prezentija apie Sausio 13 iš dangaus nenukris. Iš visos vasaros duok dieve ten 1 mėnesis pailsėti bus. O be to dėl mokytojų trūkumo krūvis vis auga ir auga.

    O dėl nemokamo apmokymo tai jeigu neklystu VVT apmoko su sąlyga, kad dirbsi pas juos pusę metų bent. Grupėse į kursus vid. 60 žmonių ir na dėl visokių priežasčių iki 50% vėliau atsisako.

    Šiaip Vilniaus realijose atlyginimas (vairuotojų nes kalbam apie VT) turi suktis arti vidurkio, nes nors kvalifikacija maža, tačiau krūvis ir atsakomybė labai didelis. Būtų tie patys 2300 ant popieriaus, gal daugiau ateitų žmonių dirbti. Dar kas svarbu tai darbo sąlygos. Jeigu neturi net kur į tualetą nueiti, tai tragedija. Ačiū dievui, kad imtasi tai tvarkyti ir dabar vairuotojai net vėluojant turės garantuotą pertrauką bent 5 min, statomi tie nameliai arba bent biotualetas.
    Šeimoj turiu (ex-)mokytojų tai specifiką žinau. Kaip bebūtų, vasara gerokai laisvesnė nei autobusų vairuotojų O mokytojų trūkumas ir susidaro dėl algų neatitinkančių darbo speicifikos ir krūvio. Nebūtų subtilybių dėl kažkiek laisvesnių grafikų ir t.t. - būtų dar prasčiau. Bet kokiu atveju, esmė tokia, kad nereiktų baksnot į mokytojų atlyginimus ir sakyt, kad autobusų vairuotojai palyginus neblogai uždirba

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tai atidirbi kiek reikia už nemokamą apmokymą ir keiti darbą į geriau mokamą irba su mažiau streso.

    Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.
    Na tikrai ne, mokytojų darbas tęsiasi ir vasarą. Mokytojų tarybos priima mokinių paraiškas lankyti mokyklą, o patys mokytojai sudaro kitų mokslo metų materialą, remiantis ŠMSM planais. Istorijos prezentija apie Sausio 13 iš dangaus nenukris. Iš visos vasaros duok dieve ten 1 mėnesis pailsėti bus. O be to dėl mokytojų trūkumo krūvis vis auga ir auga.

    O dėl nemokamo apmokymo tai jeigu neklystu VVT apmoko su sąlyga, kad dirbsi pas juos pusę metų bent. Grupėse į kursus vid. 60 žmonių ir na dėl visokių priežasčių iki 50% vėliau atsisako.

    Šiaip Vilniaus realijose atlyginimas (vairuotojų nes kalbam apie VT) turi suktis arti vidurkio, nes nors kvalifikacija maža, tačiau krūvis ir atsakomybė labai didelis. Būtų tie patys 2300 ant popieriaus, gal daugiau ateitų žmonių dirbti. Dar kas svarbu tai darbo sąlygos. Jeigu neturi net kur į tualetą nueiti, tai tragedija. Ačiū dievui, kad imtasi tai tvarkyti ir dabar vairuotojai net vėluojant turės garantuotą pertrauką bent 5 min, statomi tie nameliai arba bent biotualetas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Ane?

    Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.
    Ar Lietuvos rinkoje surasite kompaniją, kuri mokės daugiau už tokio pobūdžio darbą (reguliaraus susisiekimo TP vairuotojas)? Visi pasiūlymai sukasi aplink 1200-1500 ant rankų. Jeigu tai tarptautiniai pervežimai ten jau iki 2000 galima sulaukti, bet tu nebūtinai kiekvieną dieną namie, o ir tuos 2000 leisi ir kitose šalyse (dažniausiai)

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Tai, kad už tuos 1940 eurų ant popieriaus tu gauni nemokamą kvalifikaciją (D arba T kategoriją ir 95 kodą), kuris asmeniškai turbūt apie tūkstantį eurų kainuotų (nežinau rinkos kainos, bet manau, kad tikrai nemažai kainuoja).
    Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.
    Tai atidirbi kiek reikia už nemokamą apmokymą ir keiti darbą į geriau mokamą irba su mažiau streso.

    Mokytojai kitas geras pavyzdys kur dėl liūdnų algų (palyginus pagal darbo specifiką) greit bus sistemos krachas. Bėda, kad nelabai gausis atsivežt gasterbaiterių į šitą sektorių. Kita vertus ten daugiau entuziastų ir idėjinių nei tarp autobusų vairuotojų. Ir darbo valandos geresnės jei vasarą patinka, pavyzdžiui, sodininkauti.
    Paskutinis taisė mantasm; 2025.06.03, 16:46.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    1940 ant popieriaus čia yra mažiau nei Vilniaus vidutinis atlyginimas. Tokio darbo tikrai niekas neis už tiek dirbti, nebent Ganiečiai arba entuziastai.
    Tai, kad už tuos 1940 eurų ant popieriaus tu gauni nemokamą kvalifikaciją (D arba T kategoriją ir 95 kodą), kuris asmeniškai turbūt apie tūkstantį eurų kainuotų (nežinau rinkos kainos, bet manau, kad tikrai nemažai kainuoja).
    Nesakau, kad 1940 ant popieriaus yra WOW, tačiau tokiai mažai kvalifikacijai tai tikrai gan daug. Priminsiu, kad aukštesnę kvalifikaciją turintis mokytojai Vilniuje gauna 1600-1800 ant popieriaus, kas dar mažiau.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Aš eičiau, jei būčiau bedarbis.
    Kai pasižiūri darbo skelbimuose, visi arti minimumo + keliasdešimt eurų už tokius "nekvalifikuotus" darbus. Tiesiog verslas ieško vergų, kol neprispiria prie sienos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
    1940 ant popieriaus čia yra mažiau nei Vilniaus vidutinis atlyginimas. Tokio darbo tikrai niekas neis už tiek dirbti, nebent Ganiečiai arba entuziastai.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai yra savivaldybės įmonė, ne visada valdyba ar akcininkas leidžia vadovui savo nuožiūra tvarkyti algas.
    Bet patys vadovai neretai pamaloninami, nes yra susieti kažkokiais ryšiais.
    Transrevis ne savivaldybės įmonė. Aišku jei savivaldybė turėtų kitokį požiūrį, būtų buvę kitokie konkursai arba jų išvis nebūtų buvę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Tai yra savivaldybės įmonė, ne visada valdyba ar akcininkas leidžia vadovui savo nuožiūra tvarkyti algas.
    Bet patys vadovai neretai pamaloninami, nes yra susieti kažkokiais ryšiais.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.
    Ane?

    Elementarus rinkos ekonomikos dėsnis. Jei nerandi darbuotojų - alga nėra „visai nebloga“. Jei randi tik netašytus stuobrius kurių didžiausias pliusas, kad turi pulsą arba tenka vežtis gasterbaiterius iš bbž kur galimai pažeidžiant įstatymus - alga irgi nėra „visai nebloga“, nebent darbdavio standartai žemiau plintuso kaip liaudis sako.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Per dideles algas tektų mokėt.
    Ne algoje klausimas. 1940(?) eurų ant popieriaus visai neblogai, žiūrint į ta faktą, kad tai tiesiog normos atidirbimas. Gauni daugiau jeigu žinai kitas kalbas. Man pasakojo, kad už anglų kalbos žinojimą moka po 10 eurų už pamainą dirbant 3G maršrute. Tai pasiskaičiavus, per mėnesį galima dar papildomai užsidirbti, plius vairavimas be skundų pelningas, vėl gi pagal pasakojimą už skundą galima gauti -50 eur arba net teisių anuliavimas ir perlaikymas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    O kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
    Vadovų nenoras dirbti savo darbą. Ignas Degutis pvz atvirai melavo apie tai, kad 24m troleibusų Vilniuj nereikia nes neturime sąlygų jiems. Nors realiai tai tiesiog vairuotojų noras nedirbti su ilgom TP.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    O kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.
    Per dideles algas tektų mokėt.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    O kas negerai su lietuviais? Kituose LT miestuose pilna padoriausių vairuotojų, ir kurie duris atidaro, ir su kuriais maloniai susišnekėt įmanoma. Čia tik Vilniuje kitataučių "grupuotės" susidarė.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Taigi ir taip nesugeba pririnkti pakankamai vairuotojų, bando visokius afrikiečius kviestis.
    Nu tai va, ruzzkij mir išseko, tai pagaliau adekvačius žmonės atsiveš. Geriau ganietis, kuris mokosi valstybinę kalbą, žino dar ir anglų ir negana to ir x2 atsakingesnis dėl noro gerai dirbti. Na ir galų gale x10 mandagesnis negu “chto,poshel na…” ruzzkij mir vairuotojas.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
    Pigiau ir sau papraščiau visas Janinas lauk mesti ir pakviesti naujus vairuotojus negu juos išmokinti naujai.
    Taigi ir taip nesugeba pririnkti pakankamai vairuotojų, bando visokius afrikiečius kviestis.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

    Dar į Basanavičiaus įkalnę smagus įsukimas yra, vakar teko stebėti, kaip vienas vairuotojas, sustojęs už stop linijos užblokavo posūkio kampą trumam troleibusui. Su 18 m tai dar sunkiau turbūt būtų.
    Čia ne tik vakar, šiandien, bet ir rytoj taip bus. Per dieną, manau, n kartų ten kas nors užblokuoja troleibusą. Tiesiog daugiau žiūrinčių į telefoną, nei į kelio ženklus.

    Komentuoti:

Working...
X