Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus viešasis transportas
Collapse
X
-
Šiandien dar mačiau vieną su užkištu baltu lapu su ranka nupaišytu numeriu, berods 76
Gaila nespėjau nufotkint.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
69 važinėja Castrosua autobusas su užrašais Bukčiai ir Bajorai, apie ką jūs? (Jokio trafareto net nėra)Parašė Fiberglass Rodyti pranešimąPanašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???
PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
Komentuoti:
-
Panašu, kad naują trafaretą padaryt buvo lengviau nei perprogramuot švieslentę???
PS: Kaip suprantu Transreviui vėl metų reikes, kad švieslentėse teksta atnaujinų.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
O kas sako, kad tas įvertinimas apskritai kažkur nukeliauja?Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąParašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
Komentuoti:
-
Parašius emailą JUDU jie turi duoti kokį nors atsakymą, kad ir neigiamą. Šitą įvertinima gali iš karto siųsti šiukšliadežėn neskaitę. Optimizacija.
Komentuoti:
-
Gal kažkoks naujas procesas užsuktas, šiaip ir anksčiau buvo nakleikės, tik ne su QR kodu, o garažiniu numeriu ir raginimu pranešti per m.Ticket appsą. Tai grįžus po covid į ofisiuką, kai masiškai prasidėjo priekinių durų neatidarymas, reportuodavau sąžiningai kiekvieną važiavimą kokius tris mėnesius, kol galiausiai nusibodo. Kaip visi žinome, šiuo klausimu nepasistumėta į priekį nei kiek per pastaruosius metus. Taip pat reportuodavau dėl maniakiško vairavimo, bet čia sunku pasakyt ar buvo kokių veiksmų imtasi. Ir dėl temperatūros viduje, ypač kai prie -20 C, salone padaroma +15. Kol kas visa tai buvo absoliučiai bergždžias darbas, bet jei kažkas naujo užsukta, gal gal, bent kiek daugiau bus žiūrima.Parašė John Rodyti pranešimąČia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O QR kode įrašytame URI kaip tik ir nurodytas šis numeris.Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.
Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Čia ne naujovė. Kažkur internete yra viešai sudėti visi kokių 2013-17 metų atsiliepimai. Kartą paskaičiau, tai prisijuokiau, ko ten nepripasakota...
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Svarbiausia, kad duomenis eina iš karto į Judu, o ne į VVT pvz.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tik garažinis numeris galėtų didesniu šriftu būt parašytas. O šiaip sveikintinas dalykas tokie lipdukai, kurie nukreipia į skundo langą, kur galima pasirinkti kas netenkina.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pasakyti negaliu, bet po kiekvienu QR kodu parašytas TP garažinis numeris.Parašė John Rodyti pranešimąO tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
Pvz nuotraukoje po QR kodu parašyta “autobuso numeris 7041”
- 1 patinka
Komentuoti:
-
O tas QR kodas unikalus kiekvienam autobusui? T.y. nukreipia į kažkokį url su to konkretaus autobuso reference ar tik šiaip atidaro bendrą skundų formą?
Komentuoti:
-
Taip, anksčiau tokių nebuvo.Parašė John Rodyti pranešimąČia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
Šiaip nežinau ar galiu tai sieti su savo “pasiūlymu”, kurį pateikiau į el. paštą, kuris nurodytas autobuse, bet visgi.
Šio mėnesio pradžioje parašiau į Judu, kad atnaujintų informavimą ir kažkaip leistų patogiau įvertinti kelionę (nurodyti kur rašyti jeigu kažkas patiko ar ne). Tai dabar užmačiau tokį dalyką, jeigu į prašymą buvo atsižvelgta tai puiku.
Lipdukų kiekis TP patenkinamas (Kautros mikriukai - 3 vnt, Transrevio Isuzu 4 vnt, dėl VVT pasakyti negaliu nes šiandien nevažiavau jų autobusais)
Taip pat visi vairuotojai, su kuriais aš šiandien važiavau atidarydavo visas duris jeigu yra bent 1 keleivis stotelėje, o jeigu jų nėra - tiesiog pravažiuodavo. (Dėl būtino sustojimo stotelėje, net jeigu niekas nenori įlipti/išlipti irgi kreipiausi)
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Čia kažkas naujo? Jei taip, gal visgi kažkas vyksta su serviso kokybės vertinimu pas Judu. Nes iki šiol atrodė, kad apsitvėrę nematoma siena, pro kurią nepraeina joks feedbackas, o prieš bet kokius skundus įjungtas "durnius mode", kai skundžiantis apie išplitusias sistemines problemas atsikalbinėdavo "patikslinkite autobuso maršrutą ir laiką".
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Apple Maps pagaliau paleido visos Lietuvos VT maršrutų planavimą - miestų transportas, tarpmiestiniai autobusai, traukiniai, etc. Tuo pačiu atsirado ir Latvijoje, Estijoje jau buvo daug metų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Turiu omeny, žmonės, kurie užuot pasitikėję nežinia kaip automatiškai suplanuota kelione, planuojasi patys, pagal grafikus. Tiek Trafi, tiek stops.lt išlieka automatinio planavimo galimybė piko metu 1G ir 4G maršrutams.Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Trafis turi tokią pačią planavimo funkciją. Mano manymu, daug patogesnę, nei stops.lt
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: