Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Viešasis transportas
Collapse
X
-
Dar vienas... Tik nereikia apsimesti kvailiu ir teigti, kad ir taip nesijaučia, kad senesni troleibusai garsesni už autobusus, o dar kažkaip specialiai matuoti reikia. Tai gal dabar dar uždrauskime visiems sakyti, kad seni autobusai (pvz: Vilniaus Karosa) yra triukšmingesni už naujus (pvz.: irgi Soliaris), kas yra ir taip aišku kiekvienam klausą turinčiam individui, nes gi niekas nepasikvietė nepriklausomų mokslininkų grupės, neatliko mokslinio eksperimento ir su decibelais neišmatavo tų transporto priemonių skleidžiamų garsų stiprių ?
-
Ačiū už pademonstruotą nesugebėjimą nesusivaldyti ir neprasivardžiuojant pateikti nuomonę. Ačiū už negebėjimą etiškai ir stilistiškai adekvačiai suregzti atsakymą. Kitus pamokyti lengviau negu pačiam taip elgtis, ane?Parašė 10.000 Rodyti pranešimąDar vienas... Tik nereikia apsimesti kvailiu ir teigti, kad ir taip nesijaučia, kad senesni troleibusai garsesni už autobusus, o dar kažkaip specialiai matuoti reikia. Tai gal dabar dar uždrauskime visiems sakyti, kad seni autobusai (pvz: Vilniaus Karosa) yra triukšmingesni už naujus (pvz.: irgi Soliaris), kas yra ir taip aišku kiekvienam klausą turinčiam individui, nes gi niekas nepasikvietė nepriklausomų mokslininkų grupės, neatliko mokslinio eksperimento ir su decibelais neišmatavo tų transporto priemonių skleidžiamų garsų stiprių ?
Sakyti ir teigti mes galime absoliučiai bet ką, nes meluoti į akis. Bet jei tai neargumentuojama, kam tada išvis rašyti (ir dar prasivardžiuoti, įžeidinėti)?
Kyla natūralus klausimas - koks tada tikslas burti iš kavos tirščių ir mėtytis tuščiomis frazėmis be minties pagrindimo? Galima įžvelgti tyčinius tokio elgesio veiksmus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Girdisi yra labai subjektyvu ir negali būti pateikiama kaip save pagrindžiantis argumentas. Kiekvieno klausą skirtingai jautri.Parašė 10.000 Rodyti pranešimąNes kai kurie faktai - pvz.: kad senesni troleibusai skleidžia didesnį triukšmą negu elektriniai autobusai yra ir taip aiškūs, ir jokių specifinių argumentacijų tam nereikia, nes tai ir taip girdisi.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Senose Škodose dažnai girdisi toks burzgimas. Garsas, kaip kompresoriaus. O Soliariuose labai tyliai oras "pučiasi"...100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
O jeigu Solaris dar pastovės kokią minutę, tai kompresorius išsijungia ir lieka tik ''judėjimo jutiklio'' zyzimas. Škodose pagrindinė problema yra kompresorius bei greičiausiai vairo stiprintuvas (dėl pastarojo nesu įsitikinęs). Jeigu ne triukšmas, laiptai ir kiek pasenęs salonas, Škodos dar galėtų važinėti ir važinėti.Parašė taccido Rodyti pranešimąSenose Škodose dažnai girdisi toks burzgimas. Garsas, kaip kompresoriaus. O Soliariuose labai tyliai oras "pučiasi"...
Beje, pastebėjau vieną keistenybę – kai važiuoju senu ir triukšmingu autobusu (pvz. senos Castrosua), tai triukšmas ir ausis pjauna, ir susikalbėti net su šalia sėdinčiu žmogumi neįmanoma. Kai važiuoju Škoda, tai viskas gerai, Škodos garsas netaip jau ir dirgina, bet susikalbėti vis tiek negaliu.
Comment
-
Jūs čia su sarkazmu kalbat ar iš tiesų 15Tr yra tylios? Senokai jomis važiavau...Parašė Mettal Rodyti pranešimąPavažiuokit Škoda 15Tr ir sužinosit, kokie tylūs gali būti seni troleibusai.
Comment
-
O man kaip tik atvirkščiai. Kiek žmonių - tiek nuomonių.Parašė abruo Rodyti pranešimąŠkodų skleidžiamas garsas yra aukštesnis. Dėl to jis ne taip erzina, gali būti net malonus (ypač kokiam entuziastui)
O autobusų skleidžiamas garsas žemesnis, todėl net jei jis ir būtų silpnesnis, erzina vis tiek labiau. Aišku, iki tam tikros ribos.
Comment
-
Jokio sarkazmo. 15Tr stovint stotelėje jame visiška tyla, kurią pertraukti gali tik oro kompresorius.Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąJūs čia su sarkazmu kalbat ar iš tiesų 15Tr yra tylios? Senokai jomis važiavau...
Comment
-
Ką ir kodėl keistumėte dabartinėse respublikinėse Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse?
Dabartinės http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=396775www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tai ne šio teisinio reguliavimo kompetencijos klausimas.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDidysis klausimas - ką daryti, kaip reglamentuoti "nuo maksimos iki oro uosto". Jie nesilaiko jokių taisyklių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
pakeisčiau kad važiavimas be bilieto užtrauktų ne administracinį teisės pažeidimą o baudžiamąjį teisės pažeidimą iškart mažiau "zuikių" būtųParašė Ametistas Rodyti pranešimąKą ir kodėl keistumėte dabartinėse respublikinėse Keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse?
Dabartinės http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai..._l?p_id=396775
Comment
-
Nesąmonė.Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąpakeisčiau kad važiavimas be bilieto užtrauktų ne administracinį teisės pažeidimą o baudžiamąjį teisės pažeidimą iškart mažiau "zuikių" būtų
Comment
-
Labiau nusišnekėti turbūt neįmanomaParašė egiscrypth Rodyti pranešimąpakeisčiau kad važiavimas be bilieto užtrauktų ne administracinį teisės pažeidimą o baudžiamąjį teisės pažeidimą iškart mažiau "zuikių" būtų
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
kai visom keturiom stoji keleivių naudai tik tada sutinku kad nusišnekėjauParašė Ametistas Rodyti pranešimąLabiau nusišnekėti turbūt neįmanoma
Comment
Comment