Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kam ieškoti kažkokių naujų technologijų toli užsieniuose, jeigu jos yra kuriamos čia pat, Lietuvoje. Jau kitamet turėtų būti pagaminti pirmieji elektrobusai, o Kaunas gali tapti vienas iš pirmųjų juos įsigijusių miestų.
    http://dancerbus.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=khmZEhlkoCw

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Prabilo Artūro Zuoko praplautasmegenis. Jei esi pilnametis, siūlau mąstyti sava galva. Jei ne - siūlau taip drąsiai neteigti, nes yra čia ir vienas kitas protingas, kuriam iš šono tokie teiginiai atrodo kažkur jau girdėti...

      Dėl troleibusų Lietuva Europos darnaus judumo, ekologijos, viešojo transporto populiarinimo renginiuose jau pagirta ne kartą, kad dar esame išsaugoję troleibusus. Jei atnaujintume troleibusų infrastruktūrą iki naujausios, tai būtume Europos lygmenyje pavyzdys.

      Autobusai taršūs, jų varikliai greičiau baigia tarnauti.

      Elektrobusų technologija dar neišvystyta, brangi, išlaikymas brangus, yra prastos traukos (jau bandyta Lietuvoje), akumuliatorius reikėtų keisti palyginti dažnai ir už didelę kainą.

      Ne nostalgija paremti mūsų argumentai.
      Prabilo taupymo mylėtojas... Eik gal dar Vilniuje tuo kalėdiniu mikriuku pasivažinėk ? Gi irgi pakeitė traukinuką dėl tų pačių priežasčių - gi pigiau, daugiau pinigų sutaupysim. Ne viskas šiam gyvenime dėl pinigų... Prestižas irgi turi būti. O kad tramvajus jo turi daugiau negu laidabraukiai - gal jau nesiginčykim...

      Comment


        Kalėdinis mikriukas - ne savivaldybės, nereikia jo kišti visur.

        Comment


          Parašė Elis Rodyti pranešimą
          Latvija, Estija, Lenkija, Čekija, Slovakija, Vengrija
          Taip, tai yra postsovietinės valstybės. Per geografijos pamokas miegi, a ?

          Austrija, Šveicarija, Prancūzija, Italija, Graikija, JAV, NZ, Kinija
          Mhm... Ir važinėja - Paryžiuje tarp Triumfo arkos ir Eifelio bokšto, NY - tarp Laisvės statulos ir Manhattan'o, o Romoje - tarp Koliziejaus ir Vatikano, ar ne ? <jauniesiems neišmanėliams paaiškinu - čia hiperbolizavimas. Turimi omenyje tų miestų centrai> Gal ir važinėja tie laidabraukiai kur nors priemiesčiuose ar mažuose miesčiukuose, bet tikrai ne sostinėj ar antrajame pagal dydį mieste. Tai mes irgi galim paleisti tarp Domeikavos ir Babtų kur nors, aš neprieštarauju.

          Comment


            Lenkija, Čekija, Slovakija, Vengrija nera postsovietines valstybes, nes jos nebuvo sovietu sajungos sudetyje, ka per istorijos pamokas miegi?

            Comment


              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Prestižas irgi turi būti. O kad tramvajus jo turi daugiau negu laidabraukiai - gal jau nesiginčykim...
              Tai gerai, statykim auksinius dangoraižius, paverskim savo miestus Astanos kopijomis, tieskim tramvajų linijas, mistinį BRT, 25+ metus atlaikančius troleibusus keiskim 10+ metų atlaikysiančiais elektrobusais, gal dar reikėtų Maglevo tarp Vilniaus ir Kauno 400 km/h greičiu ar to ruso mistinio lynų transporto. Nesvarbu, kad valstybės ekonomika įlįs į ž*pą, svarbu gi prestižas.
              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Taip, tai yra postsovietinės valstybės. Per geografijos pamokas miegi, a ?
              Postsovietinės valstybės, bet išsivysčiusios labiau negu Lietuva(pastaruoju metu net Latvija lenkia Lietuvą kai kuriais aspektais), kuriose VT situacija daug geresnė negu Lietuvoje. Jau vien ką reiškia Talino nemokamas VT ar Rygos nupirkti 125 nauji dvigubi troleibusai(pateikiau tik artimiausius pavyzdžius). Ar tau buvusi geležinė uždanga yra riba tarp "turtingos" ir "skurdžios" Europų. Tai va tau dabar istorijos pamokėlė, kad iron curtain skyrė socialistinę ir kapitalistinę Europą, o ta socialistinė Europa toli gražu nebuvo skurdi(TSRS buvo supervalstybė ne tik karine, bet ir ekonomine prasme). Bet į šitą temą nesivelsiu, po to dar būsiu apkaltintas Rusijos propagandos skleidimu
              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
              Mhm... Ir važinėja - Paryžiuje tarp Triumfo arkos ir Eifelio bokšto, NY - tarp Laisvės statulos ir Manhattan'o, o Romoje - tarp Koliziejaus ir Vatikano, ar ne ? Gal ir važinėja tie laidabraukiai kur nors priemiesčiuose ar mažuose miesčiukuose, bet tikrai ne sostinėj ar antrajame pagal dydį mieste. Tai mes irgi galim paleisti tarp Domeikavos ir Babtų kur nors, aš neprieštarauju.
              Tame ir esmė, kad jie važinėja Romoje, Lione, Ciuriche, SF, Atėnuose, Velingtone, Pekine... Ir dabar pasakyk tu man, miegančiam per geografijos pamokas, kad Roma yra Babtų lygio kaimas, o Lionas- Paryžiaus priemiestis. Gal apsišviesk prieš kliedėdamas.

              Comment


                Romoje lygtais buvo viena linija kurią berods uždarė, o štai Šveicarijoje tai visuose didžiuosiuose miestuose važinėja troleibusai. Švedijos vienam mieste tik prieš kelis metus naują sistemą atidarė. Bet 10.000 matyt Švedija atsilikusi valstybė...

                Comment


                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                  Prabilo taupymo mylėtojas... Eik gal dar Vilniuje tuo kalėdiniu mikriuku pasivažinėk ? Gi irgi pakeitė traukinuką dėl tų pačių priežasčių - gi pigiau, daugiau pinigų sutaupysim. Ne viskas šiam gyvenime dėl pinigų... Prestižas irgi turi būti. O kad tramvajus jo turi daugiau negu laidabraukiai - gal jau nesiginčykim...
                  Melagis - nepakeitė. Autobusiukas buvo ir pernai - jis nėra traukinuko pakaitalas. Tiesiog šįmet nėra traukinuko.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Kalėdinis mikriukas - ne savivaldybės, nereikia jo kišti visur.
                    Traukinukas irgi, deja, buvo ne savivaldybės prižiūrimas ir finansuojamas, bet VVT. Taip, teisingai - VT keleiviai, pirkdami bilietus, dar finansavo nuostolingą kalėdinį traukinuką. Manau, kad ši kalėdinė pramoga arba turėjo būti įkainota taip, kad nebūtų nuostolinga, arba finansuojama iš savivaldybės, bet ne VT sąskaita.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      Parašė Elis Rodyti pranešimą
                      ...mistinį BRT...
                      Gal galima būtų sužinuoti kuo gi jis mistinis? Niekur pasaulyje jo nėra arba ką tik atsirado?

                      Comment


                        Tuo, kad yra labai daug to BRT variantų. Jūs savo ruožtu Vilniui siūlote dar papildomas studijas (už tas, kurios buvo atliktos, galima buvo surinkti maždaug 1-2 Amberius) tinkamo BRT varianto ieškojimui. Po galais, gal mažiau žodžių/skaidrių, bet daugiau darbo?

                        Comment


                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                          Tuo, kad yra labai daug to BRT variantų. Jūs savo ruožtu Vilniui siūlote dar papildomas studijas (už tas, kurios buvo atliktos, galima buvo surinkti maždaug 1-2 Amberius) tinkamo BRT varianto ieškojimui. Po galais, gal mažiau žodžių/skaidrių, bet daugiau darbo?
                          Puikus pasiūlymas! Tik klausimas ar aš esu Vilniaus meras? Kol Šimašius bus meru, jokie didesni projektai nebus įgyvendinti dėl konservatyvaus taupymo. BRT dažniausiai vis tiek dirba autobusai, bet tai nereiškia, kad troleibusai negali dirbti šalia šios sistemos.
                          Paskutinis taisė grustnyj; 2015.12.08, 20:10.

                          Comment


                            Siūlau šiai diskusijai kurti naują temą, o ne teršti visas formumo pakampes su tais pačiais kliedesiais. Temą pavadinkim "troleibusų vystymas ir perspektyvos" ir tegul ten vyksta beprasmis ginčas bei asmeninių pamazgų pilstymas ant skvernų.

                            Comment


                              Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                              Taip, tai yra postsovietinės valstybės. Per geografijos pamokas miegi, a ?

                              Mhm... Ir važinėja - Paryžiuje tarp Triumfo arkos ir Eifelio bokšto, NY - tarp Laisvės statulos ir Manhattan'o, o Romoje - tarp Koliziejaus ir Vatikano, ar ne ? <jauniesiems neišmanėliams paaiškinu - čia hiperbolizavimas. Turimi omenyje tų miestų centrai> Gal ir važinėja tie laidabraukiai kur nors priemiesčiuose ar mažuose miesčiukuose, bet tikrai ne sostinėj ar antrajame pagal dydį mieste. Tai mes irgi galim paleisti tarp Domeikavos ir Babtų kur nors, aš neprieštarauju.
                              Nu Nu ka dar čia nusišnekėsi? Oras gal tau negeras?
                              Va prašom info apie tų šalių troleibusus:

                              Prancuzija (Na sostineje nevažinėja):
                              Miestas Limoges. Troleibusai Nuo 1943m
                              5 maršrutai. Aptarnauja tik Naujausi Troleibusai "Irisbus Cristalis ETB 12" ir "Hess SwissTrolley 4 (BGT-N2C)"

                              Miestas Lyon. Troleibusai nuo 1935m
                              9 maršrutai. 7 iš 131 troleibuso yra senesni nei 2000m likusieji "Irisbus Cristalis ETB 12" ir "Irisbus Cristalis ETB 18"

                              Miestas Nancy. Troleibusai - Tramvajai nuo 2000m
                              Kolkas 1 maršrutas. Aptarnauja 2001 metu "Bombardier TVR"

                              Miestas Saint-Étienne. Troleibusai nuo 1940m regis
                              1 maršrutas. Aptarnauja 2003m "Irisbus Cristalis ETB 12"

                              Austrija:
                              Miestas Linz. Troleibusai nuo 1944m
                              5 maršrutai. Aptarnauja 2000m "Volvo V 7000 AT"

                              Miestas Salzburg. Troleibusai nuo 1940m
                              11 maršrutu. Aptarnauja truputi prastesni troleibusai bet neesmė.
                              20 Solaris trollino 18AC Gamybos 2005 - 2010
                              22 Solaris trollino 18AC "Metro Style" Gamybos 2012 - 2015!
                              31 Van Hool AG 300T gamybos 1995 - 2003
                              23 Gräf & Stift NGT204 M16 gamybos 1994 - 1997m
                              19 Gräf & Stift GE112 M16 gamybos 1991 - 1994m. Nu 1 yra 1989 bet jis greiciausiai nebeišvažiuos...

                              Šveicarija:
                              Miestas Bern. Troleibusai nuo 1940m
                              3 maršrutai. Aptarnauja 1997 - 1999m "Hess SwissTrolley 2 (BGT-N2)"

                              Miestas Biel. Troleibusai nuo 1940m
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 2 (BGT-N2) Gamyba 1997m
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2008m.

                              Miestas Fribourg. Troleibusai buvo 2 kartus. 1912–1932 (1 maršrutas) ir nuo 1949m.
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2010m.
                              Hess/MAN NGT 204F/Kiepe gamyba 2004m.

                              Miestas Geneve. Troleibusai nuo 1942m.
                              6 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2005m.
                              Van Hool Exquiсity 18 Gamyba 2013 - 2014m.
                              Hess SwissTrolley 1 (BGT-N) Gamyba 1993m.
                              Saurer/Hess GT560 Gamyba 1982 - 1983m.
                              Hess lighTram (BGGT-N2C) Gamyba (Vienas 2003m.) kiti 2005m.
                              NAW BGT 5-25 Gamyba 1988m.

                              Miestas Lausanne. Troleibusai nuo 1932.
                              10 maršrutu. Aptarnauja:
                              NAW/Lauber 91T Gamyba 1986 - 1990m.
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2009 - 2010m
                              Hess SwissTrolley 4 (BGT-N2C) Gamyba 2012 - 2013m.
                              FBW 91T Gamyba 1982 - 1984m.
                              Saurer/Hess GT560 Gamyba 1982m.

                              Miestas Luzern. Troleibusai nuo 1941m.
                              6 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2004 - 2009m.
                              Hess lighTram (BGGT-N2D) Gamyba 2014m.
                              NAW BT 5-25 Gamyba 1989m.
                              Hess lighTram (BGGT-N2C) Gamyba 2006m.

                              Miestas Neuchâtel. Troleibusai nuo 1940m.
                              4 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2009 - 2011m.
                              NAW BGT 5-25 Gamyba 1991m.
                              Hess SwissTrolley 2 (BGT-N2) Gamyba 1996m.

                              Miestas Schaffhausen. Troleibusai nuo 1966m.
                              1 maršrutas. Aptarnauja 2011 metų Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C)

                              Miestas St. Gallen. Troleibusai nuo 1950m.
                              4 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess lighTram (BGGT-N2C) Gamyba 2009m.
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2009m.
                              Vienas 1991m. NAW/Hess BGGT5-25 luris perdarytas iš modelio su viena "armonika"

                              Miestas Winterthur. Troleibusai nuo 1938m.
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2010 - 2014m.
                              Solaris Trollino 18 AC Gamyba 2004 - 2005m.

                              Miestas Zürich. Troleibusai nuo 1939m.
                              7 maršrutai. Aptarnauja:
                              Hess lighTram (BGGT-N2C) Gamyba 2007 - 2012m.
                              Hess SwissTrolley 4 (BGT-N2C) Gamyba 2012 - 2013m.
                              Hess SwissTrolley 3 (BGT-N2C) Gamyba 2006 - 2007m.
                              Mercedes-Benz O405GTZ Gamyba 1994m.

                              Italija
                              Miestas Ancona. Troleibusai nuo 1949m.
                              1 Maršrutas. Aptarnauja:
                              Solaris Trollino 18 AC Gamyba 2012 - 2013m.
                              Breda F22 Gamyba 2002m.
                              Menarini 201 LF/Tibb Gamyba 1983m. Kažin ar dar išvažiuos nors vienas iš šitų...

                              Miestas Bologna. Troleibusai buvo 3 kartus. 1940–1945m, 1955–1982m. ir nuo 1991m.
                              4 maršrutai. Aptarnauja:
                              MAN/Autodromo BusOtto 18 Gamyba 1997 - 2000m.
                              Solaris Trollino 18 AC Gamyba 2010m.
                              Breda-Menarini 220 LF Gamyba 1989m.
                              Bredabus 4001.12 Gamyba 1989m.

                              Miestas Cagliari. Troleibusai nuo 1952m.
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Solaris Trollino 12S Gamyba 2010 - 2012m. ir du 2015m!
                              Iveco 8845 Socimi Gamyba 1991m.

                              Miestas Chieti. Troleibusai buvo 2 kartus. 1950–1992m. ir nuo 2009m.
                              1 maršrutas. Aptarnauja:
                              Breda-Menarini 201 LF Gamyba 1985m.
                              Van Hool New A 300T Gamyba 2012m.

                              Miestas Genoa. Troleibusai buvo 2 kartus. 1938–1973m. ir nuo 1997m.
                              1 maršrutas. Aptarnauja:
                              Bredabus 4001.12 Gamyba 1996m.
                              Van Hool New AG 300T Gamyba 2008m.

                              Miestas Lecce. Troleibusai nuo 2012m.
                              2 Maršrutai. Aptarnauja Van Hool New A 330T

                              Miestas Milan. Troleibusai nuo 1933m.
                              4 maršrutai. Aptarnauja:
                              Van Hool AG 300T Gamyba 2009 - 2012m.
                              Iveco 2470 Socimi Gamyba 1983 - 1984m.
                              Bredabus 4001.18 Gamyba 1992 -1993m.
                              Iveco 2480 Socimi Gamyba 1991 - 1992m.
                              Irisbus Cristalis ETB 18 Gamyba 2005m.
                              MAN/Autodromo BusOtto 18 Gamyba 1997m.

                              Miestas Modena. Troleibusai nuo 1950m.
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Iveco 2470 Socimi Gamyba 1986m.
                              MAN/Autodromo BusOtto 18 Gamyba 1999m.
                              Neoplan N6316 Gamyba 2008 - 2010m.

                              Miestas Napoli. Troleibusų yra dvi įmonės.
                              ANM (ex-ATAN) sistema 1940m.
                              CTP (ex-TPN) sistema 1964m.

                              ANM 5 maršrutai. Aptarnauja:
                              AnsaldoBreda F19 Gamyba 2000 - 2001m.

                              CTP 2 maršrutai. Aptarnauja:
                              Solaris Trollino 12 Gamyba 2004m.
                              AnsaldoBreda F19 2000m.

                              Miestas Parma. Troleibusai nuo 1953m.
                              4 maršrutai. Aptarnauja:
                              MAN/Autodromo BusOtto 12 Gamyba 1997 - 2000m.
                              Breda-Menarini 201 LF gamyba 1981 - 1986m.
                              Van Hool Exquiсity 18 Gamyba 2012m.

                              Miestas Rimini. Troleibusai nuo 1939m.
                              1 maršrutas. Aptarnauja:
                              Van Hool New AG 300T Gamyba 2012

                              Miestas Roma (Sostinė) Troleibusai buvo 2 kartus. 1937–1972m. ir nuo 2005m.
                              1 maršrutas. Aptarnauja:
                              Solaris Trollino 18 Gamyba 2003m.
                              BredaMenarinibus Avancity HTB 2010m.

                              Miestas Sanremo. Troleibusai nuo 1942m.
                              3 maršrutai. Aptarnauja:
                              Bredabus 4001.12 Gamyba 1991m.
                              Solaris Trollino 12 AC Gamyba 2006m.

                              Graikija
                              Miestas Athens/Atėnai (Sostinė). Troleibusai nuo ????
                              19 maršrutų. Aptarnauja:
                              Neoplan Elbo 4216 Gamyba 1999m.
                              Van Hool A 300T Gamyba 1999 - 2001m.
                              Neoplan Elbo 6216 2004m.
                              Neoplan Elbo 6221 2004m.

                              JAV
                              Miestas Boston. Troleibusai nuo 1936m.
                              ? maršrutų. Aptarnauja:
                              Neoplan DMA-460LF Gamyba 2004 - 2005m.
                              Neoplan AN440LF-ETB gamyba 2004m.

                              Miestas San Francisco Troleibusai nuo 1935m.
                              14 maršrutų. Aptarnauja:
                              Škoda 14TrSF Gamyba 1999 - 2001m.
                              Škoda 15TrSF gamyba 2003m.
                              New Flyer Xcelsior XT60 Gamyba 2014 - 2015m.

                              New Zealand
                              Miestas Wellington Troleibusai buvo 2 kartus. 1924–1932m. ir nuo 1945m.
                              9 maršrutai. Aptarnauja:
                              Designline MK-IV Gamyba 2003 - 2008m.

                              Kinija
                              Miestas Beijing Troleibusai nuo ????
                              ? maršrutų, Aptarnauja:
                              Neoplan YoungMan JNP6120GD Gamyba 2006m.
                              BJD-WG-120A Gamyba 2001m.
                              BJD-WG-120DK Gamyba 2008m.
                              BJD-WG-160A Gamyba 2008m.
                              BJD-WG-160B Gamyba 2008m.
                              BJD-WG-120EK Gamyba 2008m.
                              YoungMan EBRT Gamyba 2015m.
                              BJD-WG-120KS Gamyba ??
                              BJD-WG-120C Gamyba ??

                              Taip pat troleibusų yra šiuose miestuose bet apie juos info neturiu:
                              Chanchzhi
                              Chaohua

                              Problem?
                              Paskutinis taisė rytis001; 2015.12.08, 21:24. Priežastis: Blemba kiek laiko rašiau...
                              Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                              Comment


                                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                Nu Nu ka dar čia nusišnekėsi? Oras gal tau negeras?
                                Va prašom info apie tų šalių troleibusus:

                                Prancuzija (Na sostineje nevažinėja):
                                Miestas Limoges. Troleibusai Nuo 1943m
                                5 maršrutai. Aptarnauja tik Naujausi Troleibusai "Irisbus Cristalis ETB 12" ir "Hess SwissTrolley 4 (BGT-N2C)"

                                <...>
                                Ir kuo visas šitas marazmas susijęs su Kauno viešuoju transportu?
                                Paskutinis taisė Mettal; 2015.12.09, 09:36. Priežastis: Sutrumpinta citata

                                Comment


                                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                                  Ir kuo visas šitas marazmas susijęs su Kauno viešuoju transportu?
                                  Gal ir niekuom bet norėjau ponaitį 10.000 supažindinti su Troleibusais pasaulyje :/
                                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                  Comment


                                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                    Gal ir niekuom bet norėjau ponaitį 10.000 supažindinti su Troleibusais pasaulyje :/
                                    Jeigu jau norite atrodyti objektyviu, būtų gerai, jeigu procentaliai palygintumėte troleibusų maršrutų skaičių jūsų minėtuose miestose su autobusų/tramvajų/metro maršrutų skaičiumi tuose pačiuose miestuose.

                                    Comment


                                      :uhuh aha: Oi, negaliu... Iš kokios planetos esi iškritęs ? Rusijos ekonomika traukiasi, šiemet sumažės 3,5%, klesti korupcija, alkoholizmas, iš to išplaukiantis darbuotojų neefektyvumas darbe, taip pat žodžio laisvės varžymai, seksualinių mažumų teisių neigimas, taip pat atsilikusioms valstybėms labiau būdinga diktatūra (nebijokime šito žodžio)
                                      Ekonomika traukiasi, nes Europa su JAV varo savo sankcijas ir naudojasi galimybe nusodinti Rusiją. Korupcija - visiškai sutinku. Alkoholizmas - tušti nesamonė, taip, gal nemažai žmonių alkoholį vartoja, bet ir visam kitam pasaulyje yra tokia pati problema. Žodžio laisvės varžymai - Rusijoje galima šnekėti net daugiau negu Vokietijoje (kur tarkim negalima nė žodžio prieš homoseksualus pasakyti). Taip, homoseksualai nėra priimtini, tiksliau nėra priimtinas jų viešas pasireiškimas. O Europoje atvirkščiai - nenormalus tų teisių plėtimas ir smegenų plovimas normalios orientacijos žmonėms. Diktatūra yra politinė sistema, ji negali būti blogesnė ar geresnė. Kodėl tvirtini, kad demokratija būtinai geriau. Rusijoje diktatūros nėra, paskaityk šio termino apibrėžimą.
                                      Ir kas labai įdomu - su troleibusais šitie dalykai visiškai nėra susiję. Maskvos transportas yra vienas iš geriausių Europoje, o metropolitenas laikomas vieną iš pačių saugiausių ir talpiausių požeminio transporto sistemų pasaulyje. Mieste kursuoja daugiau negu 80% ne daugiau negu 10 metų senumo arba modernizuotų transporto priemonių. Visame metropolitene yra įdiegtas nemokamas WiFi, užtikrintas traukinių dažnis iki 40 sekundžių intervalo. Ne vienas Europos miestų metropolitenas nėra pajėgus leisti traukinius tokiais intervalais. O kas dėl troleibusų - tai didžiausia ir pasaulyje troleibusų sistema, labiausiai išvystyta. Ir ne vienas Europos miestas negali pasiūlyti tokio kokybės-kainos santykį. Yra ir savų minusų, tikrai neprieštarauju.

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        /\ pritariu.
                                        dėl zuikių - tai čia ne metro, telieka pasitikėti argusu. jeigu nori būti į mišką išvežtas, važiuok be bilieto
                                        Žinau,dabar ne į tėma,bet per vėlai :-)
                                        Šiaip ką aš pastebėjau tai buvo taip,dauguma kurie ilipa pro galines duris buna „zuikiai”. Pastebėjau jnennenuskenuoji elektroninio tai ir varai be bilieto.
                                        Žinau bus juokinga ką pasakysiu. Galėtu autobuse gale buti kontrolierius ir atlikti tokius darbus:
                                        1. PAŽIURĖTI AR TURI BILIETĄ*
                                        2. SKIRTI BAUDAS KURIE VAŽIUOJA BE BILIETO*
                                        Klausimas:
                                        1. Kiek Kaune yra autobusų ir troleibusų? Pagal GN tai apie 1000 viską sudėjus.
                                        2. Kiek Kaune kontrolierių?
                                        3. Kiek apytiksliai Kaune yra stotelių?

                                        Comment


                                          Pekine, kiek atsimenu, yra 12 troleibusų maršrutų, ir JIE AKTYVIAI PLEČIAMI.
                                          Kinijoj troleibusų yra daugybėje miestų. Pavyzdžiui, esu važiavęs troleibusu Luoyang'e (apie 1 mln. gyventojų, kokie 10 maršrutų)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X